PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU Tarnowskie Góry oferta pracy ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Data publikacji: 2019-09-24
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ruchu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl,
Nazwa pracodawcy: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Pyskowicka
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ruchu drogowego
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8fb1d503e60e8c8f8e91d3a3d113a3a9
Podobne oferty pracy
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Brzozów (podkarpackie)
sprzedaż e-papierosów
Jurand Dembek - 2016-07-06 - Pszczyna (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
montaż instalacji elektrycznych, praca na terenie Śląska
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "VOLT" Samelak Wojciech - 2016-02-02 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji projektowej aktu zadań inwestycyjnych z zakresu melioracji i ochrony przeciwpowodziowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
ścinanie i sortowanie kwiatów
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Częstochowa (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2018-03-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
CZYSZCZENIE POWIERZCHNI ELEWACJI, CZYSZCZENIE POWIERZCHNI BIUROWYCH, UTRZYMANIE ZAPLECZA SOCJALNEGO BUDÓW; WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJETNOŚC OBSŁUGI MASZYN CZYSZCZĄCYCH, PRACA NA RUSZTOWANIU, BADANIA WYSOKOSCIOWE POW. 3 M, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYN CZYSZCZĄCYCH, PRACA NA WYSOKOŚCI POWYZEJ 3 METRÓW,
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towaru, wydawanie towaru na podstawie fakrut
BOMAZ Marcinkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2017-05-18 - Zduńska Wola (łódzkie)
zarządzanie ok 10 - 25 grupą osób
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego z naczepą
Hańko Trans International Mateusz Hańko - 2017-05-22 - Wyszanów (lubuskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc przy przygotowywaniu dań tradycyjnej kuchni orientalnej adana, kebab, sarma, manty, przygotowywanie sosów, napojów
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Ząbki (mazowieckie)
wykształcenie zawodowedoświadczenie
PHU Studniewski - 2017-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kompletowanie zamówień,załadunek towaru na środki transportu,obsługa wózka jezdniowego,praca w systemie III zmianowym, system wynagrodzenia:godzinowy
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawa i montaż palet, remont palet
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraszewice (wielkopolskie)
1. prowadzenie obsługi księgowej PKS w Łosicach Sp. z o.o., zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków Spółki,3. sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie finansowo-księgowym, w tym prawidłowości, rzetelności i legalności wykorzystania środków finansowych,4. sporządzanie sprawozdań finansowych w zakresie wydatków, kosztów i dochodów oraz ich analiza oraz sporządzanie deklaracji, sprawozdań finansowych, bilansów, raportów zgodnych ze standardami i wymogami dla spółki prawa handlowego ( Spółka z o.o. ).5. opracowanie wspólnie z Kierownikami planów dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania planów rzeczowych, sporządzanie sprawozdań z wykonania planów finansowych oraz analiz okresowych z wykonania zadań i prognozowanych zmian w roku obrotowym, przygotowanie niezbędnych danych do sporządzania planu finansowego,6. prowadzenie nadzoru w realizacji spraw kadrowopłacowych pracowników, w tym m.in. sporządzaniu list płac i prowadzeniu kart wynagrodzeń, prowadzeniu dokumentacji kadrowej pracowników,7. sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki, sprawozdań do GUS zgodnie z wewnętrznymi przepisami8. sporządzanie bilansów i sprawozdań zbiorczych z realizacji planów,9. dekretacja i księgowanie dokumentacji finansowo księgowej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,10. nadzór nad obsługą programu PŁATNIK rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za pracowników,11. prowadzenie ksiąg pomocniczych w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,12. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,13. sprawowanie kontroli pod względem formalnym, rachunkowym oraz zatwierdzanie do realizacji dowodów księgowych,14. zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych i mienia będącego w posiadaniu Spółki oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie,15. opracowywanie projektów uchwał organów Spółki związanych z zakresem działania finansowo-księgowego,16. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Prezesa Zarządu Spółki,17. stosowanie oraz prowadzenie nadzoru nad stosowaniem rzeczowego wykazu akt, przepisów instrukcji oraz przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej,18. prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku,19. nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji wyposażenia,20. nadzorowanie prawidłowego stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,21. nadzorowanie przygotowania i realizacji umów cywilnoprawnych i ich obsługa księgowa,22. prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,23. kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, 24. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych,25. przestrzeganie zasad dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej,26. sporządzanie planu finansowego, analiza wykonania oraz wnioskowanie zmian w planie w celu racjonalnego dysponowania środkami,27. sprawdzanie raportów kasowych ,28. prowadzenie pełnej ewidencji komputerowej wydatków i dochodów oraz kosztów i przychodów,29. sprawowanie kontroli zarządczej w obszarze swojego działania,30. opiniowanie projektów uchwał wywołujących skutki finansowe dla finansów Spółki, 31. współpraca z bankami i instytucjami finansowymi, 32. wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,33. organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji finansowo-księgowej,34. wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Zarząd Spółki należą do kompetencji głównego księgowego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2019-03-18 - Łosice (mazowieckie)
Sprzątanie łazienek, toalet, terenu zewnętrznego (odśnieżanie, grabienie liści).
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
-świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu;-pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych;-przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych;-bieżąca ewidencja operacji budżetowych;-wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego;-realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby;-prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych;-weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT;-prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek;-weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT;-sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne;-współpraca z Gminą w zakresie rozliczeń podatku od towarów i usług.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-11-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prace dekarskie, pokrycia dachówką, blachodachówką, klejenie papy
DEKAR-BLACH Usługi Dekarsko-Blacharskie Krzysztof Walocha - 2016-12-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
prace remontowo- porządkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Żychlin (łódzkie)
sporządzanie list płac, przelewów na ROR, sporządzanie deklaracji rozliczeniowej z ZUS, naliczanie podatku dochodowego, wypełnianie deklaracji podatkowych, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych, rozliczenia z ZUS i US,
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chrzanowie - 2019-05-27 - Chrzanów (małopolskie)
Prace konserwacyjne i ogólne prace ślusarskie Doświadczenie zawodowe min 1 rok, uprawnienia do obsługi suwnicy z poziomu 0 mikle widziane. Praca w siedzibie firmy + możliwość dobrowolnych delegacji zagranicznych.
SUTCO-POLSKA SP.Z.O.O. - 2018-06-25 - Katowice (śląskie)
Naprawa pojazdów samochodowych w warsztacie i na drodze.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Legionowo (mazowieckie)
umiejętność wymiany oświetlenia w budynku szpitala powiatowego w Gizycku.
F.H.U. "HYDROMOS" Węgorzewo - 2016-10-03 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
prace polowe, prace transportowe ciągnikiem rolniczym, remont maszyn rolniczych
Przedsiębiorstwo Rolno-Przemysłowe Sp. z o. o. Człuchów - 2016-04-15 - Nieżywięć (pomorskie)
- prowadzenie rejestru faktur- udzielanie informacji z zakresu spraw załatwionych w Urzędzie Miejskim w Obornikach- przyjmowanie korespondencji adresowej do organów Gminy i Urzędu- Pomoc w prowadzeniu rejestru korespondencji wychodzącej- łączenie rozmów telefonicznych wg kompetencji komórek organizacyjnych- obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP- Pomoc w prowadzeniu archiwum zakładowego- właściwe przechowywanie i archiwizacja akt- szczegóły dot. oferty: www.bip.oborniki.pl , zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2020-01-21 - Oborniki (wielkopolskie)
Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z kontrahentami z Niemiec, pisanie pism w języku niemieckim
kontakt przez OHP - 2016-12-27 - Brzeg (opolskie)
nauczanie przedmiotów logistycznych
Zespół Szkół Morskich w Darłowie - 2017-01-18 - Darłowo (zachodniopomorskie)