PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU Tarnowskie Góry oferta pracy ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACJI RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ruchu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska, transport
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Pyskowicka
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ruchu drogowego
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?79b7c6e62ea06049f25c664b44b66e1f
Podobne oferty pracy
Praca z dziećmi + praca indywidualna z uczniem, rehabilitacja ruchowa
Publiczna Szkoła Podstawowa Nieczajna Górna - 2017-07-26 - Nieczajna Górna (małopolskie)
Obsługa sekretariatu, udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do własciwych wydziałów, przygotowywanie korespondencji, prowadzenie eweidencji przyjętych interesantów przez Starostę i jego zastępców, prowadzenie wymaganych prawem zbiorów dokumentów, przygotowywanie spotkań i posiedzeń organizowanych przez Starostę i jego zastępców
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-03-15 - Opole Lubelskie (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemPn- Pt- 08:00 do 16:00Sob. 08:00 do 14:00
MARBO Mario Bojadzijew - 2017-10-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Żuromin (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń szkolnych, 1/2 etatu w godz. 13.00-17.00; miejsce pracy: Gliwice; mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
FILOMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Gliwice (śląskie)
opieka nad osobami starszymi. Pomoc w prowadzeniu gosp. domowego z zamieszkaniem w domu podopiecznego.
kontakt przez OHP - 2020-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Opole (opolskie)
Brukarz
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
KOORDYNACJA I OPIEKA NAD PRACOWNIKAMI Z FILIPIN, KORESPONDENCJA Z FIRMAMI NA FILIPINACH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z PRACĄ (TŁUMACZENIA).WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBOWIĄZKOWO, MILE WIDZIANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGO.WYNAGRODZENIE 14,70 ZŁ/H BRUTTO, PRACA W GODZINACH 9:00-16:00 (DO UZGODNIENIA), PRACA W WOLNE DNI.
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa strugarki, przygotowanie materiału do strugania
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Libusza (małopolskie)
jw.
Dominium S.A. - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu,sortowanie,przygotowywanie towaru do wysyłki, kontrola stanów magazynowych.
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Opole (opolskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-06-20 - Goleszów (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków i umiejętności: - współpraca z komitetami redakcyjnymi czasopism,- redagowanie tekstów artykułów składanych do czasopism wydawanych na Akademii Pomorskiej w Słupsku,- łamanie tekstów artykułów w programach DPT,- współpraca i konsultacje z autorami tekstów, przygotowywanie szczotek artykułów w formacie pdf do zatwierdzenia autorom,- umiejętność posługiwania się programami graficznymi (m.in. Corel), oraz opracowywania projektów okładek i przygotowywania ich do druku,- opracowanie redakcyjne i łamanie innych tekstów zleconych przez Dyrektora Wydawnictwa.Przewidywany okres zatudnienia: sierpień-październik -umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-07-02 - Słupsk (pomorskie)
dostarczanie przesyłek kurierskich zleconych przez GLS na terenie woj. świętokrzyskiego i mazowieckiego.
MYORI Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
- uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych;- prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych;- prowadzenie spraw wykupu lokali;- dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali tzw. pustostanów; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem; - egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości;- przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;- współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku;- współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami;- współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających;- terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów; - aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ;- dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż pieczywa i ciast
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Lgota Wielka (łódzkie)
zapoznanie się z planem architektonicznym i założeniami budowlanymi ustawienie rrusztowania, montaż urządzeń do transportu materiałów budowlanych oraz przygotowanie zaprawy, murowanie, tynkowaniePraca na terenie Krakowa oraz całej Polski
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z asortymentem, rozkładanie towaru, dbanie o czystość markietu, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
pomoc kuchenna
Hotel "BRISTOL" Tadeusz Nosek - 2017-11-14 - Tarnów (małopolskie)
Transport na terenie UE
MASAN Sławomir Walachowski - 2020-08-26 - Wróblów (lubuskie)
Układanie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie i obsługa samochodu
Przedsiębiorstwo "Janar" - 2016-01-08 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie spraw związanych z realizacją postanowień umowy wykonawczej nr 80/PT-I/Z/2157/2018 z dnia 4 września 2018 r., dotyczącej realizacji zadań własnych gminy polegających w szczególności na świadczeniu przez Komunikacje Miejską Płock Sp. z o.o. (Operator) na rzecz Gminy-Miasto Płock (Organizator) usług transportu lokalnego, w szczególności:- rozliczanie umowy wykonawczej za usługi świadczone na terenie Gminy-Miasto Płock oraz na terenie gmin, z którymi Gmina-Miasto Płock podpisała stosowne porozumienia międzygminne w zakresie powierzenia Gminie-Miasto Płock organizowania usług komunikacji miejskiej na ich terenie;- opracowywanie lub uaktualnianie Planu Świadczenia Usług po uprzednim przeprowadzeniu konsultacji z organami wykonawczymi gmin, z którymi zostały podpisane porozumienia międzygminne. Analizowanie zgodności przedstawionego przez Operatora Planu Operacyjnego z Planem Świadczenia Usług ;- wykonywanie kontroli w terenie w zakresie sposobu wykonywania usług przez Operatora, w szczególności w zakresie Standardów świadczenia usług, napełnienia w autobusach Operatora;2) prowadzenie spraw organizowania publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, w tym m. in.:- opracowywanie, opiniowanie i uaktualnianie Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego, tzw. "Planu transportowego", w myśl tej ustawy,- określanie przystanków komunikacyjnych i dworców należących do Gminy-Miasto Płock oraz warunków i zasad korzystania z nich,- analizowanie wpływających wniosków, przygotowywanie umów z przewoźnikami na korzystanie z przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina-Miasto Płock,- prowadzenie ewidencji i nadzór nad przestrzeganiem postanowień umów zawartych z przewoźnikami na korzystanie z przystanków autobusowych;- wydawanie zaświadczeń uprawniających Operatora do wykonywania publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacji miejskiej,3) planowanie rozwoju sieci komunikacyjnej;4) nadzór nad działaniem zainstalowanych na przystankach autobusowych systemami:- Dynamicznej Informacji Pasażerskiej,- monitoringu wizyjnego,- powiadamiania alarmowego SOS;5) analizowanie prawa miejscowego dotyczącego publicznego transportu zbiorowego oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie;6) przygotowywanie standardów rozwiązań komunikacyjnych oraz wyposażenia infrastruktury przystankowej;7) przygotowywanie planu rzeczowo - finansowego dochodów i wydatków budżetowych Zespołu Transportu Publicznego i Zezwoleń,8) prowadzenie spraw związanych z porozumieniami międzygminnymi z gminami ościennymi w sprawie powierzenia Gminie-Miasto Płock organizacji transportu zbiorowego w granicach administracyjnych tych gmin;9) prowadzenie ewidencji przystanków autobusowych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina - Miasto Płock;10) przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie i na zasadach określonych w przepisach odrębnych w odniesieniu do wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach;11) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia (w tym do Wydziału Zamówień Publicznych) do postępowań przetargowych związanych z publicznym transportem zbiorowym oraz przygotowywanie wniosków do Wydziału Zamówień Publicznych,12) przygotowywanie sprawozdania z wykonania budżetu Wydziału Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego;13) prowadzenie rejestru umów i porozumień przygotowywanych przez Zespół Transportu Publicznego i Zezwoleń;14) opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, postulaty, petycje i interpelacje dotyczące transportu publicznego.
Urząd Miasta Płocka - 2019-06-21 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu wynikającego z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz ustawy o ochronie przyrody, w tym kontroli stosowania przepisów ww. ustaw, uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych, wydawanie kart wędkarskich do amatorskiego połowu ryb wędką oraz kart łowiectwa podwodnego do amatorskiego połowu ryb kuszą, rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb, wydawanie oraz przedłużanie okresu ważności legitymacji strażnika Społecznej Straży Rybackiej na wniosek Komendanta Powiatowego Społecznej Straży Rybackiej, rejestracja zwierząt objętych ochroną na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej, prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdań, wydawanie zaświadczeń, prowadzenie spraw w systemie tradycyjnym (papierowym) jak i elektronicznym systemie obiegu dokumentów Starostwa Powiatowego w Cieszynie
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-08-27 - Cieszyn (śląskie)
praca związana z realizacją projektów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych w ramach RPO WM 2014-2020. Praca na pełen etat
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-09-14 - Nowe Grocholice (mazowieckie)