PODINSPEKTOR DS OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKI ODPADAMI I OCHRONY ZWIERZĄT Milejewo oferta pracy Urząd Gminy w Milejewie
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKI ODPADAMI I OCHRONY ZWIERZĄT
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku1. nadzór nad realizacją gospodarki odpadami komunalnymi,2. sporządzanie projektów dokumentów regulujących zadania z zakresu utrzymania porządku i czystości w gminie,3. obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych,4. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i ewidencji przydomowych oczyszczalni,5. naliczanie, pobór i egzekucja opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6. sporządzanie sprawozdań,7. współpraca z organami administracji publicznej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,8. realizacja zadań gminy dotyczących programu ochrony zwierząt9. zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym oraz zapobiegania bezdomności zwierząt,10. prowadzenie procedur zmierzających do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji w trybie przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska11. realizacja zadań związanych z wydawaniem decyzji na usuniecie drzew i krzewów,12. realizacja zadań wynikających z ustawy o dodatkach mieszkaniowych, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o dodatki mieszkaniowe,13. realizacja zadań dotyczących przyjmowania i rozpatrywania wniosków o dodatki energetyczne14. przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności.Jedna zmiana 7.30-15.30
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Milejewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Milejewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku1. nadzór nad realizacją gospodarki odpadami komunalnymi,2. sporządzanie projektów dokumentów regulujących zadania z zakresu utrzymania porządku i czystości w gminie,3. obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych,4. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i ewidencji przydomowych oczyszczalni,5. naliczanie, pobór i egzekucja opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6. sporządzanie sprawozdań,7. współpraca z organami administracji publicznej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,8. realizacja zadań gminy dotyczących programu ochrony zwierząt9. zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym oraz zapobiegania bezdomności zwierząt,10. prowadzenie procedur zmierzających do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji w trybie przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska11. realizacja zadań związanych z wydawaniem decyzji na usuniecie drzew i krzewów,12. realizacja zadań wynikających z ustawy o dodatkach mieszkaniowych, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o dodatki mieszkaniowe,13. realizacja zadań dotyczących przyjmowania i rozpatrywania wniosków o dodatki energetyczne14. przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności.Jedna zmiana 7.30-15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKI ODPADAMI I OCHRONY ZWIERZĄT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milejewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milejewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1282 ze zmianami ) w szczególności: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki : ochrona środowiska, administracja, obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, znajomość przepisów umożliwiająca wykonywanie zadań na stanowisku. Wymagania dodatkowe : znajomość podstawowych programów komputerowych ( WORD, EXEL), mile widziane doświadczenie zawodowe związane z pracą w samorządzie, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność , komunikatywność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Milejewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny, życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub dodatkowe uprawnienia( kserokopie dyplomów uczelni, zaświadczeń, ukończonych kursów, seminariów itp.)poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia , o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym objętym naborem, oświadczenie o następującej treści : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informacja na temat wymaganych dokumentów na stronie BIP Milejewo
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: oferta konkursowa - termin naboru do 02 marca 2020 r. do godz. 14.00, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Milejewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Milejewo
Ulica pracodawcy: Elbląska
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 02.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?20433693c5d91f33a77be32c91a5906b
Podobne oferty pracy
Opieka położnicza nad pacjentką podczas porodu, podawanie leków zleconych przez lekarza, wykonywanie iniekcji domięśniowych i dożylnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Lubaczów (podkarpackie)
Rozwożenie pieczywa.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Cezary Babik - 2018-02-06 - Grajewo (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prace związane z szyciem odzieży roboczej
SANPRO INTERIM BPO Sp. z o. o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Międzyrzecz (lubuskie)
praca na kuchni i obsługa baru
GROSIK Firma Handlowo - Usługowa Konrad Sipiak - 2018-11-13 - Bachorzew (wielkopolskie)
skup telefonów od osób fizycznych, zamawianie, fakturowanie, rozkładanie towaru, sprzedaż telefonów i akcesorii, prowadzenie sklepu internetowego
"VIBRA - TEL" Piotr Sobczak - Szmal - 2017-06-09 - Świdnica (dolnośląskie)
wykaszanie upraw leśnych kosą; budowa i remonty ogrodzeń; wykaszanie poletek łowieckich ciągnikiem rolniczym agregowanych mulczerem; zbiór smieci w lesie; praca w lasach w okolicy Dąbrowy, Niemodlina, Lipowej i Siedlisk,
Zakład Usług Leśnych - Knieja - Tomasz Mendel - 2017-05-30 - Ciepielowice (opolskie)
Opracowanie diet różnego typu dla klientów.
Kinga Frydrych - 2017-09-13 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Właściwe znakowanie produktu, kontrola bieżąca i końcowa wytworzonego produktu. Właściwe prowadzenie dokumentacji procesu, pomoc pracownikom produkcji.
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Czeladź (śląskie)
Utrzymanie terenów zewnętrznych na terenach jednostek administrowanych przez 16 WOG
Kurosz Donata EXCLUSIVE - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w pracach na produkcji, wybijanie elementów betonowych z form, układanie na palety. Praca od pn do pt w godz. 7.00-15.00
PPHU BIELBET - 2018-05-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min. średnie; znajomość obsługi urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wysyłka korespondencji; obsługa sekretariatu i interesantów; sporządzanie plakatów; pomoc w organizacji imprez kulturalnych; wspieranie pracowników merytorycznych w realizacji bieżących działaniach; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Pyskowice (śląskie)
Prace ogólnobudowlane
REMONTY-BUDOWNICTWO Mirosław Ziółkowski - 2018-05-09 - Papowo Biskupie (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu. Sprzedaż nowych usług. obsługa Klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie techniczne zawodowe - budowlane, min. 2 lata doświadczenia, prawo jazdy kat. B. Praca przy budowie regionalnej drogi Racibórz - Pszczyna oraz budowa w Rybniku. Charakterystyka pracy: nadzór nad realizacją robót drogowych - zapewnienie wysokiej jakości i terminowości wykonywanych robót. Nadzór nad zespołem pracowników oraz optymalne wykorzystanie materiałów i powierzonego sprzętu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) intercor.eu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH INTERCOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Rybnik (śląskie)
ochrona mienia
VISION GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Realizacja planów, sprzedaż produktów i usług firmy Play, pozyskiwanie klientówGodziny pracy 9:00-21:00
RN Agnieszka Szady - 2019-12-19 - Mielec (podkarpackie)
toalety mieszkańców (mycie, kąpiele, ubieranie itp.), karmienie podopiecznych, prowadzenie planów opieki indywidualnej mieszkańców, motywowanie i wspólny udział w imprezach okolicznościowych organizowanych na terenie domugodz. pracy - ruch ciągły w godz. 7.00-19.00
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca w Krapkowicach; wymagane zdolności manualne; min. 3 miesiące doświadczenia na podobnym stanowisku; Cv wysyłać na adres e-mail: z.rypien (at) eurokadra.com.pl
Eurokadra Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Zabrze (śląskie)
kelner
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Pęczniew (łódzkie)
prace związane z obsługą obiektów sportowych, prace porządkowe, prace konserwatorskie, prace gospodarcze,
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Lubin (dolnośląskie)
a)wprowadzanie do prowadzonego na stanowisku pracy programu (KADRY VULCAN) dokumentacji dotyczącej zatrudnienia pracowników obsługiwanych jednostek oświatowych,b)prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym: urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, kart urlopowych, godzin ponadwymiarowych,c)prowadzenie ewidencji i przekazywanie do jednostek oświatowych informacji o terminach ważności badań profilaktycznych i szkoleń BHP,d)merytoryczny opis dokumentów księgowych, dotyczących realizacji badań profilaktycznych i szkoleń z zakresu BHP,e)obliczanie wysokości odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przekazania go na rachunki właściwych jednostek oświatowych w terminach ustawowych,f)opracowywanie projektów budżetu jednostek oświatowych w zakresie badań profilaktycznych, szkoleń BHP oraz odpisu na ZFŚŚ oraz przygotowywanie dokumentacji dot. zmian planu finansowego w tym zakresie w ciągu roku,g)współpraca przy opracowywaniu projektów budżetu w zakresie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych oraz przygotowywanie dokumentacji dot. zmian planu finansowego w tym zakresie w ciągu roku,h)wprowadzanie danych pracowniczych do programu PŁATNIK,i)prowadzenie ewidencji poleceń służbowych wyjazdów dyrektorów jednostek oświatowych,j)udział w procesie udzielania pożyczek z ZFŚS,k)archiwizacja dokumentacji kadrowej.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2018-02-13 - Kolbudy (pomorskie)
Przeprowadzanie instruktażu dla nowych pracowników produkcji bezpośredniej. Przeprowadzanie testów dla kandydatów produkcji bezpośredniej. Przeprowadzanie szkoleń związanych ze zmianami w procesie produkcji. Wypełnianie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników. Wykonywanie czynności w brygadach osób z Ukrainy lub Rosji lub Gruzji lub Mołdawii, bieżąca komunikacja z nimi i raportowanie.
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Tychy (śląskie)
Samodzieln obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko-męskiego
RENATA FLORCZYK SALON FRYZJERSKI "RENI" - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Wilków (świętokrzyskie)
Montaż stopni, parapetów, posadzek z granitu i marmuru.
Caniboł Andrzej GRAN MAR - 2016-03-04 - Skrzyszów (śląskie)
obsługa kasy, wykładanie towaru, dbanie o czystość na dziale , zamawianie towaru, remanenty.
ULLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
1) Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zleceń organów kontroli zewnętrznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników, 13) Prowadzenie archiwum zakładowego, 14) Nadzór nad zamówieniami publicznymi oraz sporządzanie protokołów, 15) Administrowanie majątkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych oraz spisów z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiektów i pomieszczeń zw z działalnością CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne środki czystości, materiały biurowe i inne, sporządzanie protokołu przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunków za wykonanie usług i not obciążeniowych, 21) Odpowiedzialność za sprzęt biurowy, 22) Wydawanie środków czystości, obuwia, odzieży, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, staż pracy co najmniej 3 lata, znajomość ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zamówieniach publicznych, pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy społecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokreślony. WAŻNOŚĆ OFERTY - 03.08.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W RUMI - 2017-07-25 - Rumia (pomorskie)
Praca polega na wprowadzaniu w systemie informatycznym (rozwiązanie klasy GIS) graficznego przebiegu sieci energetycznej oraz przypisaniu danych i atrybutów poszczególnym obiektom na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci.
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)