PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (NR REF. 13/EU/19) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (NR REF. 13/EU/19) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kontroli, co do czasu trwania zawartych umów najmu i zapraszanie najemców do przedłużenia umów, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji, współpraca z Działem ds. Wspólnot Mieszkaniowych i Wspólnotami Mieszkaniowymi odnośnie lokali użytkowych będących własnością m.st. Warszawy, sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję, sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych, udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi, właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia, wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kontroli, co do czasu trwania zawartych umów najmu i zapraszanie najemców do przedłużenia umów, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji, współpraca z Działem ds. Wspólnot Mieszkaniowych i Wspólnotami Mieszkaniowymi odnośnie lokali użytkowych będących własnością m.st. Warszawy, sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję, sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych, udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi, właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia, wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (NR REF. 13/EU/19) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie średnie, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany, znajomość regulacji prawnych w zakresie: Uchwały Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach wielolokalowych oraz dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Miasta, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird. Wymagania pożądane: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres. Prowadzenie kontroli, co do czasu trwania zawartych umów najmu i zapraszanie najemców do przedłużenia umów, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji, współpraca z Działem ds. Wspólnot Mieszkaniowych i Wspólnotami Mieszkaniowymi odnośnie lokali użytkowych będących własnością m.st. Warszawy, sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję, sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych, udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi, właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia, wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 07.03.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. lokali użytkowych nr ref. 13/EU/19"
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 21.03.2019, Godziny : do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 11.03.2019
Oferta pracy ważna do: 21.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Młodszy asystent w Oddziale Higieny Żywności, Żywienia, Przedmiotów Użytków i Kosmetyków, praca na ul. Makuszyńskiego
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
zbiór truskawek z kobiałki
Renata Górecka - 2018-04-18 - Wałdowo (kujawsko-pomorskie)
kontrola wymiarowa wyrobów a pomocą urządzeń kontrolno – pomiarowych zgodnie z dokumentacją jakościowąkontrola wizualna wyrobów współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki mającymi wpływ na jakość i terminowość wytwarzanych odlewówsporządzanie raportów z przeprowadzanej kontroli.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Łódź (łódzkie)
Prace frezarskie na frezarce do metalu
Zakład Mechaniki Maszyn Jerzy Kiełpikowski - 2018-03-20 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie masażu tradycyjnego, tajskiego, stemlami ziołowymi, olejkami aromatycznymi, refleksoterapia, dla sportowców, wyszczuplający
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja zadań Biura Funduszy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Czersk (pomorskie)
transport na terenie powiatu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gniezno (wielkopolskie)
- zarządzanie kryzysowe,- obrona cywilna,- sprawy obronne, - ochrona danych osobowych,- aplikowanie o środki zewnętrzne i koordynowanie realizacji projektów,- wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo i przez Wójta
Urząd Gminy Bobowo - 2017-12-22 - Bobowo (pomorskie)
SPRZEDAŻ TOWARÓW W INTERNECIE, ADRESOWANIE WYSYŁEK, WYMAGANIA ORZECZENIE O NIEPELNOSPRAWNOŚCI ,
"DLG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obróbka wstępna surowców( ręczna, termiczna, mechaniczna), sporządzanie wg. ustalonych norm i receptur kulinarnych potraw, wykonywanie różnych potraw z warzyw, owoców, grzybów, mleka i przetworów, mięsa itp., posługiwanie się narzędziami, maszynami, urządzeniami gastronomicznymi, wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie przygotowanych wyrobów kulinarnych, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, chęci do pracy
CENTRUM AKTYWNOŚCI I ROZWOJU ZAWODOWEGO - 2017-07-24 - Sielec (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie dotyczących pomocy społecznej.2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań.3. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy i zleconych dotyczących organizowania i świadczenia usług opiekuńczych.4. Prowadzenie postępowań w sprawach o umieszczenie w domach pomocy społecznej, domach dziennego pobytu oraz ustalanie odpłatności za pobyt w tych placówkach.5. Prowadzenie spraw związanych ze wspieraniem rodziny i pieczą zastępczą wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych ustawowo dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny.6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań. 7. Prowadzenie archiwum zakładowego.8. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.9. Rejestrowanie korespondencji przesyłek poleconych w książce nadawczej.10. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-11-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: rok. Umowa zlecenie - praca tymczasowa.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-05-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Montaż konstrukcji, skręcanie, nawiercanie, praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
rozdawanie ulotek reklamowych
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Chełm (lubelskie)
pracownik fizyczny
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Koszuty (wielkopolskie)
przewóz osób, obsługa aplikacji mobilnej, mycie i naprawa auta, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klineta
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
przewóz towaru w transporcie międzynarodowym na wschód, rozładunek, załadunek towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Jakusze (lubelskie)
prace dekarsko-blacharskie związane z rozbiórką oraz pokryciem dachu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraśnik (lubelskie)
jw
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa spycharki II klasy
Styrna Andrzej Usługi transportowe - 2015-12-02 - Mucharz (małopolskie)
doręczanie przesyłek i przekazów pieniężnych do klientów, informowanie o usługach
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-07 - Kwidzyn (pomorskie)
realizacja sprzedaży i obdługa klientów
"DREW-TRANS II" Zenon Wrzeszcz i wspólnicy spółka zo.o. - 2017-06-02 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa gości hotelowych w restauracji
Pałac Żelechów Centrum Konferecyjno-Wypoczynkowe - 2017-10-09 - Żelechów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie, prace fizyczne w rzeźni
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe STAN Import-Export Stanisław Stankiewicz - 2016-02-09 - Poddubówek (podlaskie)
zapoznanie sięc ze stanowiskiem pracy,dobór części z katalogu sprzedaży,dostarczenie towaru do klienta,wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wilkowice (wielkopolskie)