PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (NR REF. 13/EU/19) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (NR REF. 13/EU/19) K/M

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie kontroli, co do czasu trwania zawartych umów najmu i zapraszanie najemców do przedłużenia umów, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji, współpraca z Działem ds. Wspólnot Mieszkaniowych i Wspólnotami Mieszkaniowymi odnośnie lokali użytkowych będących własnością m.st. Warszawy, sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję, sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych, udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi, właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia, wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.

Data publikacji: 2019-03-08

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie kontroli, co do czasu trwania zawartych umów najmu i zapraszanie najemców do przedłużenia umów, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji, współpraca z Działem ds. Wspólnot Mieszkaniowych i Wspólnotami Mieszkaniowymi odnośnie lokali użytkowych będących własnością m.st. Warszawy, sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję, sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych, udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi, właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia, wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (NR REF. 13/EU/19) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie średnie, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany, znajomość regulacji prawnych w zakresie: Uchwały Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach wielolokalowych oraz dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Miasta, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird. Wymagania pożądane: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres. Prowadzenie kontroli, co do czasu trwania zawartych umów najmu i zapraszanie najemców do przedłużenia umów, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji, współpraca z Działem ds. Wspólnot Mieszkaniowych i Wspólnotami Mieszkaniowymi odnośnie lokali użytkowych będących własnością m.st. Warszawy, sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję, sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych, udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi, właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia, wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 07.03.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. lokali użytkowych nr ref. 13/EU/19"

Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 21.03.2019, Godziny : do 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Irysowa

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 11.03.2019

Oferta pracy ważna do: 21.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MŁODSZY ASYSTENT - od 1 850 PLN

Młodszy asystent w Oddziale Higieny Żywności, Żywienia, Przedmiotów Użytków i Kosmetyków, praca na ul. Makuszyńskiego
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK SEZONOWY - od 2,5 PLN

zbiór truskawek z kobiałki
Renata Górecka - 2018-04-18 - Wałdowo (kujawsko-pomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 200 PLN

kontrola wymiarowa wyrobów a pomocą urządzeń kontrolno – pomiarowych zgodnie z dokumentacją jakościowąkontrola wizualna wyrobów współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki mającymi wpływ na jakość i terminowość wytwarzanych odlewówsporządzanie raportów z przeprowadzanej kontroli.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Łódź (łódzkie)

FREZER (NR 1857) - od 2 500 PLN

Prace frezarskie na frezarce do metalu
Zakład Mechaniki Maszyn Jerzy Kiełpikowski - 2018-03-20 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

MASAŻYSTA MASAŻU TAJSKIEGO - od 13 PLN

wykonywanie masażu tradycyjnego, tajskiego, stemlami ziołowymi, olejkami aromatycznymi, refleksoterapia, dla sportowców, wyszczuplający
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 500 PLN

realizacja zadań Biura Funduszy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Czersk (pomorskie)

KIEROWCA DO 3,5 T - od 1 850 PLN

transport na terenie powiatu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gniezno (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR - od 2 500 PLN

- zarządzanie kryzysowe,- obrona cywilna,- sprawy obronne, - ochrona danych osobowych,- aplikowanie o środki zewnętrzne i koordynowanie realizacji projektów,- wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo i przez Wójta
Urząd Gminy Bobowo - 2017-12-22 - Bobowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA W INTERNECIE - od 2 200 PLN

SPRZEDAŻ TOWARÓW W INTERNECIE, ADRESOWANIE WYSYŁEK, WYMAGANIA ORZECZENIE O NIEPELNOSPRAWNOŚCI ,
"DLG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHARZA - od 2 000 PLN

Obróbka wstępna surowców( ręczna, termiczna, mechaniczna), sporządzanie wg. ustalonych norm i receptur kulinarnych potraw, wykonywanie różnych potraw z warzyw, owoców, grzybów, mleka i przetworów, mięsa itp., posługiwanie się narzędziami, maszynami, urządzeniami gastronomicznymi, wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie przygotowanych wyrobów kulinarnych, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, chęci do pracy
CENTRUM AKTYWNOŚCI I ROZWOJU ZAWODOWEGO - 2017-07-24 - Sielec (podkarpackie)

PODINSPEKTOR - od 1 850 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie dotyczących pomocy społecznej.2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań.3. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy i zleconych dotyczących organizowania i świadczenia usług opiekuńczych.4. Prowadzenie postępowań w sprawach o umieszczenie w domach pomocy społecznej, domach dziennego pobytu oraz ustalanie odpłatności za pobyt w tych placówkach.5. Prowadzenie spraw związanych ze wspieraniem rodziny i pieczą zastępczą wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych ustawowo dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny.6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań. 7. Prowadzenie archiwum zakładowego.8. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.9. Rejestrowanie korespondencji przesyłek poleconych w książce nadawczej.10. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-11-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK SKLEPU - do 18 PLN

Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: rok. Umowa zlecenie - praca tymczasowa.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIAŁE INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - OFERTA KONKURSOWA - 2 800 - 3 000 PLN

szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-05-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)

MONTAŻYSTA (REF. ZATRUDNIENIA DO 30 R.Ż) - od 1 900 PLN

Montaż konstrukcji, skręcanie, nawiercanie, praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KOLPORTER ULOTEK REKLAMOWYCH - od 13 PLN

rozdawanie ulotek reklamowych
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - 997,4 PLN

pracownik fizyczny
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Koszuty (wielkopolskie)

KIEROWCA TAXI AUTA OSOBOWEGO - od 1 000 PLN

przewóz osób, obsługa aplikacji mobilnej, mycie i naprawa auta, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Sosnowiec (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

obsługa klineta
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 250,83 PLN

przewóz towaru w transporcie międzynarodowym na wschód, rozładunek, załadunek towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Jakusze (lubelskie)

DEKARZ/BLCHARZ - od 2 000 PLN

prace dekarsko-blacharskie związane z rozbiórką oraz pokryciem dachu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK BUDOWNICTWA - od 2 000 PLN

wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraśnik (lubelskie)

OPERATOR SPYCHARKI - od 1 750 PLN

obsługa spycharki II klasy
Styrna Andrzej Usługi transportowe - 2015-12-02 - Mucharz (małopolskie)

LISTONOSZ - od 2 250 PLN

doręczanie przesyłek i przekazów pieniężnych do klientów, informowanie o usługach
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-07 - Kwidzyn (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

realizacja sprzedaży i obdługa klientów
"DREW-TRANS II" Zenon Wrzeszcz i wspólnicy spółka zo.o. - 2017-06-02 - Chojnice (pomorskie)

KELNER - od 1 000 PLN

Obsługa gości hotelowych w restauracji
Pałac Żelechów Centrum Konferecyjno-Wypoczynkowe - 2017-10-09 - Żelechów (mazowieckie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

AKTYWNY SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zapoznanie sięc ze stanowiskiem pracy,dobór części z katalogu sprzedaży,dostarczenie towaru do klienta,wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wilkowice (wielkopolskie)


Wybierz powiat