PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (GARAŻY) (NR REF. 57/EU/19) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (GARAŻY) (NR REF. 57/EU/19) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie zestawień niezbędnych do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zakresie lokali użytkowych.- Udzielanie odpowiedzi na pisma w sprawie odpadów komunalnych lokali użytkowych.- Racjonalne gospodarowanie powierzonym zasobem lokali użytkowych (garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych) we wskazanym zakresie.- Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.- Przygotowywanie materiałów związanych z przeprowadzaniem konkursów ofert oraz przetargów w zakresie garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych.- Weryfikowanie poprawności przygotowanych umów najmu w zakresie garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych.- Załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych.- Przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów.- Sporządzanie sprawozdań, informacji.- Sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów.- Udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję.- Sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych.- Udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia.- Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie zestawień niezbędnych do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zakresie lokali użytkowych.- Udzielanie odpowiedzi na pisma w sprawie odpadów komunalnych lokali użytkowych.- Racjonalne gospodarowanie powierzonym zasobem lokali użytkowych (garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych) we wskazanym zakresie.- Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.- Przygotowywanie materiałów związanych z przeprowadzaniem konkursów ofert oraz przetargów w zakresie garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych.- Weryfikowanie poprawności przygotowanych umów najmu w zakresie garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych.- Załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych.- Przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów.- Sporządzanie sprawozdań, informacji.- Sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów.- Udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję.- Sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych.- Udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia.- Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH (GARAŻY) (NR REF. 57/EU/19) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Przygotowywanie zestawień niezbędnych do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zakresie lokali użytkowych.- Udzielanie odpowiedzi na pisma w sprawie odpadów komunalnych lokali użytkowych.- Racjonalne gospodarowanie powierzonym zasobem lokali użytkowych (garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych) we wskazanym zakresie.- Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.- Przygotowywanie materiałów związanych z przeprowadzaniem konkursów ofert oraz przetargów w zakresie garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych.- Weryfikowanie poprawności przygotowanych umów najmu w zakresie garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych.- Załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych.- Przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów.- Sporządzanie sprawozdań, informacji.- Sporządzanie zestawień analitycznych zasobów i informacji o stanie tych zasobów.- Udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję.- Sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych.- Udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia.- Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie zagadnień związanych z lokalami użytkowymi.Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r, poz.1282),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie, - wymagana znajomość przepisów Uchwał Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w sprawie zasad najmu lokali użytkowych oraz dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Miasta,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, - staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymaganyWymagania dodatkowe:- umiejętność pracy w zespole- rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stresOsoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 04.09.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac - Podinspektor nr ref. 53/EU/19. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresw terminie do dnia 10.09.2019 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2b9d221df82621f6ee0fbe2df0ad192c
Podobne oferty pracy
Oferowanie najnowszych rozwiązań ubezpieczeniowych i emerytalnych, informowanie potencjalnych klientów o przedmiocie ich ubezpieczenia lub przyszłości emerytalnej
"GENERALI FINACE" Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)
odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego wraz z organizacją pracy; podpisywanie i rozliczanie kart pracy; nadzór nad bezpiecznym składowaniem materiałów, produktów na magazynie i hali produkcyjnej; branie udziału w szkoleniach i zebraniach organizowanych przez pracodawcę;wprowadzanie danych do systemu Subiekt; itp.
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2016-11-07 - Polkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów firmy (usługi spawalniczo-monterskie). Prezentacja firmy na rynku. Kontakt z klientami. Monitorowanie rynku i zbieranie informacji na temat działalności konkurencji. Delegacje do krajów wschodnich (Rosja, Ukraina).
PROGRESS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-25 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie oraz wyposażanie pokładów samolotów pomiędzy rejsami, a także podczas postojów nocnych, zgodnie z przyjętym harmonogramem i we właściwym czasie.
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
-
DOM-BUD Kazimierz Wityk - 2018-10-16 - Kościerzyna (pomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami iodbiorcami towarów i usług z Algierii, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych, zgodnie z pelnomocnictwami swoich przełozonych, kontakt telefoniczny z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie inwestycji komunalnych, udział w odbiorach inwestycji
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-04-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Koordynowanie, nadzorowanie i kontrolowanie działalności w zakresie organizacji szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Rada Gminy.Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, utrzymaniem bądź likwidacją szkół podstawowych, gimnazjów, przedszkoli i żłobków.Nadzór i kontrola realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki.Prowadzenie i koordynacja Systemu Informacji Oświaty.Współdziałanie z oświatowymi organizacjami związkowymi oraz lokalnymi instytucjami i stowarzyszeniami, których celem statutowym jest działalność wychowawcza wśród dzieci i młodzieży.Współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny w realizacji programu wychowawczo dydaktycznego w placówkach oświatowych. Współpraca w organizowaniu przedmiotowych konkursów w szkołach podstawowych i gimnazjach.Wykonywanie zaleceń kuratorium oświaty wynikających z nadzoru pedagogicznego nad placówkami.Przygotowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym na stopień nauczyciela mianowanego i kontraktowego oraz organizowanie prac komisji konkursowych.Załatwianie spraw w zakresie: organizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków wychowawczych, załatwianie biletów dla opiekuna i dzieci uczęszczających do szkół specjalnych poza gminą Stegna,przyznawania nagród Wójta nauczycielom i uczniom,przyznawania godzin dotyczących nauczania specjalnego i indywidualnego,Prowadzenie spraw związanych z:a) przeprowadzaniem konkursów na dyrektorów placówek oświatowych,b) oceną dyrektorów placówek oświatowych.Załatwianie spraw w zakresie analizy i opiniowania arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli.Prowadzenie spraw związanych z realizacją programów pomocowych dla jednostek oświatowych.Udział w egzaminach i sprawdzianach szkolnych jako obserwator.Monitorowanie wyników sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych.Realizowanie programu Wyprawka szkolna.Współdziałanie z GOPS w organizowaniu pomocy społecznej dla najuboższych w zakresie zapobiegania zjawiskom patologii wśród dzieci i młodzieży.Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności.Zastępowanie pracownika ds. rozliczeń i oświaty.Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.Przygotowanie pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/52/Podinspektor_ds__oswiaty/
Gmina Stegna - 2019-01-02 - Stegna (pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Grójec (mazowieckie)
związywanie konstrukcji stalowych, pomoc przy rozładunku stali
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Żarki-Letnisko (śląskie)
- aktywne pozyskiwanie klientów dla kancelarii- kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Krosno (podkarpackie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ochrona obiektów, wydawanie kluczy, obserwacja ludzi, obchody; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie półproduktów, konfekcjonowanie gotowych wyrobów, utrzymywanie porządku w pomieszczeniu kuchennym. Godziny pracy: 4.00-12.00, 12.00-20.00, 20.00-4.00.Praca w weekend.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Nowy Bedoń (łódzkie)
- Przygotowanie do nowych lub zmienionych usług; Zarządzanie procesem zmiany; Utrzymanie standardów regulacyjnych, prawnych i zawodowych; Zarządzanie wydajnością systemów i usług, jak również usług nabytych i usług obcych; Zapewnienie wsparcia technicznego klientom oraz pozostałym liniom usług i kompetencjom IBM; Odpowiedzialność za zamówienia usług i ich realizacja, wprowadzanie zmian i rozwiązywanie przypisanych problemów; Możliwe zapewnienie wsparcia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, poza godzinami pracy w ramach dyżurów w zależności od wymagań produktów obsługiwanych przez zespół.- Wynagrodzenie: 7200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 18.05.2017 do 17.05.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- System dwu zmianowy: zmiany 12h, w tym zmiany nocne, w godz. 7-19,19-7.Praca w sob., ndz,święta wg. ustal grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka/nauki komput. i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Wiedza dot. usług z/OS, koncepcji JES, parallel SYSPLEX, GDPS PPRC/HM, zarządzanie katalogami, RMF, z/OS HW, LPAR, HMC, Coupling Facilities, RACF, oraz TSO / ISPF, SDSF / SPOOL, WLM , a także REXX, COBOL, C++, DB2 i/lub IMS DB, IDMS, ADBASE; CISC i/lub IMS TS; WebSphare Application Server; MQ Series; TWS, Control-M, UC4; RACF; Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot. zarządzania wydajnością systemów i usług, incydentami, problemami i zmianą; Wysokie zdolności analityczne i rozwiązywania problemów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku pracownik sektora produktów świeżych, obsługa klienta, wykładanie towaru. Praca dwuzmianowa od godziny 06.00 - 14.00 i 14.00 - 22.00.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Rozdrabnianie odpadów z plastiku.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Dylów Szlachecki (łódzkie)
Osoba na wskazanym stanowisku:- odpowiada za sprzedaż produktów firmy- reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami- monitoruje rynek i zbiera informację na temat działań konkurencji- ma bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
ALKARIM EXPORT Elsayed Said Khodari Soliman Mohamed - 2019-10-15 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, obsługa baru. Praca w restauracji Sobie Pan.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Violetta Muszyńska - 2018-02-21 - Zamość (lubelskie)
Spawanie drabin i elementów aluminiowych, obróbka stali - pełny zakres obowiązków uzależniony jest od posiadanych umiejętności i uprawnień zawodowych; prace montażowe, wyjazdy na instalacje
DRABEST Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Mników (małopolskie)
Doradca klienta-sprzedaż garniturów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Częstochowa (śląskie)
praca na maszynach konwencjonalnych ,produkcja części metalowych
NARZĘDZIOWNIA WSK KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-24 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, utrzymywanie porządku w magazynie z wietnamskimi produktami
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w charakterze operatora maszyn stolarskich - montażysty
LINDBERG MEBLE Sp.z o.o. Sp.K. - 2018-10-18 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Praca wg kwalifikacji.
HPR COMPLEX ANDRZEJ MAKULSKI - 2019-06-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przygotowywanie posiłków tradycyjnej kuchni indyjskiej i arabskiej, dbanie o porządek i higienę w miejscu pracy
Kebab King Star-MD Saiful Islam - 2016-03-30 - Sochaczew (mazowieckie)
Pakowanie towarów, skanowanie, etykietowanie
ECS GmbH Eyrainer Consulting & Services - 2016-04-26 - Niemcy (Niemcy)
Kontrola jakości wyprodukowanych podzespołów
SZOSTAK S.C. SYLWIA WYZGAŁ, PAULINA SZOSTAK - 2017-09-01 - Grojec (małopolskie)
świadczenie usług informacyjnych z zakresu Funduszy Europejskich; organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych; organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń; udzielanie konsultacji nt FE w formie bezpośredniej, mailowej, pisemnej, telefonicznej i podczas wizyt u klienta
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - 2017-02-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)