PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Ustka oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres podstawowych zadań: prowadzenie rachunkowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ustce zgodnie z określonymi ustawą zasadami rachunkowości sporządzanie listy płac na podstawie list obecności z uwzględnianiem nieobecności, sporządzanie deklaracji DRA pracowników oraz podopiecznych, prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych sporządzanie deklaracji VAT -7, PEFRON.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.Szczegóły oferty na stronie internetowej MOPS w Ustce.
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych zadań: prowadzenie rachunkowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Ustce zgodnie z określonymi ustawą zasadami rachunkowości sporządzanie listy płac na podstawie list obecności z uwzględnianiem nieobecności, sporządzanie deklaracji DRA pracowników oraz podopiecznych, prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych sporządzanie deklaracji VAT -7, PEFRON.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.Szczegóły oferty na stronie internetowej MOPS w Ustce.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu: rachunkowość, finanse, co najmniej 3-letni staż pracy, nieposzlakowana opinia. Wymagania pożądane: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w komórkach finansowo-księgowych, znajomość przepisów dot. finansów publicznych, klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej oraz ustawy o rachunkowości, biegła umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole i podejmowaniu decyzji, rzetelność, odpowiedzialność. Szczegóły oferty na stronie internetowej MOPS w Ustce
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły oferty na stronie internetowej MOPS w Ustce
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 23.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompletowanie zamówień ,skanowanie produktów,wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie do wysyłki, inwentaryzacje
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ciągnienie przewodów
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań, Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących: przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych, przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych, zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne, opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób, podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych; Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opiek Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej, Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- czynności przygotowawcze do druku- nadzór nad przebiegiem procesów produkcyjnych- obsługa maszyn drukujących (dobór komponentów, ustawienia parametrów technologicznych)- konserwacja i czyszczenie maszyn- wykonywanie innych poleceń kierownika produkcji
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Łódź (łódzkie)
- uruchamianie maszyn w przemyśle spożywczym- konserwacje i naprawy urządzeń
Die GeAT - Gesellschaft für Arbeitnehmerüberlassung Thüringen AG - 2016-02-10 - Niemcy (Niemcy)
zgodny z charakterystyką pracy
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-03-05 - Pleszew (wielkopolskie)
wykonywanie usług fryzjerskich, obcinanie, farbowanie włosów, obsługa kasy fiskalnej i terminala, czynności porządkowe w salonie
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sosnowiec (śląskie)
- koordynowanie procesów produkcyjnych oraz wspomaganie pracy podległego zespołu;- zapewnianie ciągłości produkcji i terminowej realizacji zleceń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem oraz standardami technologicznymi;- nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem maszyn oraz prawidłowym wykorzystaniem maszyn i narzędzi podczas pracy;- nadzór nad przestrzeganiem norm jakościowych;- kontrola zużycia materiałów, stanów magazynowych;- raportowanie przełożonym bieżących problemów i ich rozwiązań oraz zgłaszanie awarii;- nadzór nad przestrzeganiem BHP
ECOTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Polanka Wielka (małopolskie)
prace pomocnicze przy wykonywaniu elewacji oraz karton - gips
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łaziska (opolskie)
Wszystkie obowiązki sprzedawcyOrganizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone produkty;Zawieranie transakcji sprzedaży; Sporządzanie faktur za towary
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Rzgów (łódzkie)
nakładanie warstw tynkarskich(wapiennych, cementowych, żywicznych, alabastrowych) oraz tynków suchych (np. płyt gipsowych) na ściany i stropy budowli
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Józefosław (mazowieckie)
Przygotowanie stanowiska, towaru do sprzedaży, przyjmownie towru oraz wycena, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towru, utrzymanie czystości pomieszcezń sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa biura stacjonarnego, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych Klientów firmy, pozyskiwanie zleceń, pozyskiwanie nowych strategicznych Klientów i firm podwykonawczych. Dbanie o obsługę Klientów, w tym: budowanie trwałych i pozytywnych relacji, przygotowywanie ofert handlowych, tworzenie dokumentacji (umowy, zlecenia, protokoły budowlane). Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej.
INTER-Q S.C. DARIUSZ ŚWIERCZEK, DANIEL RADECKI - 2016-02-02 - Bystra (śląskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej,m.in sporządzanie rożnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych w wymaganych językach),wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych,obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych,sporządzanie rzeczowego wykazu akt,porządkowanie i przechowywanie akt,organizowanie pracy biura,przygotowywanie korespondencji do wysłania poczta tradycyjna i elektroniczną ( wysyłanie oraz przyjmowanie dokumentów w języku Pendżabskim),udzielanie informacji telefonicznych w wymaganych językach,kontakt z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Otwock (mazowieckie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Stare Kurowo (lubuskie)
Wykonywanie instalacji hydrauliki siłowej i rurociągów na podstawie rysunku technicznego, praca na hali w pełnym wymiarze godzin.
ROCKFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Małkowo (pomorskie)
Pomoc monterska, szlifowanie konstrukcji
ŁATWIS Usługi ślusarskie spawalnicze monterskie Łatwis Leszek - 2018-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
samodzielna obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, wprowadzanie do systemu bankowego danych.
BIURO RACHUNKOWE. MIEDZIOWE CENTRUM USŁUG "ABAKUS" MONIKA ŁUKOMSKA - 2018-08-08 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w "Delikatesach Passa" w Borowej.Obsługa klientów przy kasie i na stoisku handlowym, dbanie o estetykę miejsca sprzedaży, zamawianie asotymentu.
Firma Handlowo-Usługowa "Brusta" Stanisław Blicharz - 2018-05-16 - Borowa (podkarpackie)
Praca przy linii taśmowej przy obróbce wstępnej ryb, obsługa maszyn, dźwiganie do 10 kg. Praca na umowę zlecenie w godz. 7-19, 19-7 w Kołobrzegu.
Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb Sp. z o.o. - 2018-11-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie i montaż mebli na podstawie rysunku technicznego
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Darłowo (zachodniopomorskie)
- meldowanie i wymeldowywanie gości,- obsługa gości,- obsługa systemu rezerwacji.dodatkowe informacje:praca na 3 zmiany - od godz. 7.00 do 23.00. Praca co 3 dni (1 dzień pracy 2 dni wolne)
MIRDAJ s.c. M.Cieślewicz,J. Kunach,A. Kunach - 2016-06-24 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i wydawanie materiałów na budowęwpisywanie materiałów do zeszytu
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- nadzór nad inwestycjami drogowymi z udziałem środków zewnętrznych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,- nadzór nad inwestycjami drogowymi ze środków własnych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy.3) Sporządzanie planów w zakresie budowy, modernizacji oraz remontów mostów, wiaduktów, przepustów i dróg.4) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.5)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.6) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.7) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski.8)Udział w komisjach przetargowych dla zadań prowadzonych przez Wydział Dróg i Transportu -weryfikacja ofert pod względem rachunkowym i merytorycznym. 9)Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).10)Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.11) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.12) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.13)Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)14) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 22.09.2017 r. (godz.15:45) na adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora do spraw inwestycji i remontów w Wydziale Dróg i TransportuDecyduje data faktycznego wpływu oferty do Starostwa, a nie data nadania
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
znajomość obsługi i konserwacji maszyn stolarskich - strugarki czterostronnej; montaż elementów zgodnie z instrukcją,
DG KADRY Marek Dardas - 2018-02-01 - Trzebicz (lubuskie)
Prowadzenie zajęć językowych z dziećmi i dorosłymi w siedzibie szkoły oraz u klienta (w domu, w siedzibie firmy) o tematyce artystycznej, teatralnej, kulinarnej, zajęcia ruchowe i taneczne, wszystko to jedynie w języku angielskim z naciskiem na poprawną wymowę, gramatykę, akcent.Dyspozycyjność w godz.: 8:00-21:00 (do uzgodnienia), 60-140 godzin pracy miesięcznie. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Oławska 27-29 oraz u klienta (w firmie/domu).
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie i weryfikacja raportów zużycia zakładowych mediów (prąd, para, gaz, woda); prowadzenie dokumentacji magazynowej; przygotowanie faktur do księgowania; księgowanie materiałów technicznych
ZT "Kruszwica" S.A. - 2017-01-09 - Kobylniki (kujawsko-pomorskie)
wypiek pieczywa i wyrobów cukierniczych
PIEKARNIA 7 SIÓDMIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ochrona osób i mienia - obiektów przemysłowych.Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, niekaralność.Praca na terenie Raciborza lub Kornic.
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat, sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy społecznej, redagowanie pism, obsługa sekretariatu. Umowa na 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2018-02-07 - Ustka (pomorskie)