PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I GEODEZJI Milejewo oferta pracy Urząd Gminy w Milejewie

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I GEODEZJI

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku1. uzgadnianie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego,2. współpraca z innymi organami w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego,3. przygotowanie wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wnioskowanie o dokonanie zmian,4. prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic,5. wszczynanie i prowadzenie postępowania o rozgraniczenie nieruchomości , zatwierdzanie projektów podziałów nieruchomości, scalania nieruchomości,6. uzgadnianie zjazdów, wjazdów na drogi gminne,7. uzgadnianie projektów technicznych obiektów budowlanych,8. wydawanie zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,9. sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego10. przygotowywanie materiałów do postepowań dotyczących nieruchomości,11. opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,12. przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności,13. prowadzenie procedur zmierzających do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji,14. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza.Jedna zmiana 7.30-15.30

Data publikacji: 2020-02-20

Lokalizacja: Milejewo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Urząd Gminy w Milejewie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku1. uzgadnianie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego,2. współpraca z innymi organami w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego,3. przygotowanie wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wnioskowanie o dokonanie zmian,4. prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic,5. wszczynanie i prowadzenie postępowania o rozgraniczenie nieruchomości , zatwierdzanie projektów podziałów nieruchomości, scalania nieruchomości,6. uzgadnianie zjazdów, wjazdów na drogi gminne,7. uzgadnianie projektów technicznych obiektów budowlanych,8. wydawanie zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,9. sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego10. przygotowywanie materiałów do postepowań dotyczących nieruchomości,11. opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,12. przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności,13. prowadzenie procedur zmierzających do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji,14. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza.Jedna zmiana 7.30-15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I GEODEZJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milejewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milejewo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inżynier gospodarki przestrzennej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1282 ze zmianami ) w szczególności: obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia;niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku; doświadczenie w pracy z zakresu gospodarki gruntami.Wymagania dodatkowe : umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku; mile widziane doświadczenie zawodowe związane z geodezją w samorządzie; sumienność, odpowiedzialność, rzetelność , komunikatywność; znajomość komputerowych programów i aplikacji ( EMUiA , iMPA); odporność na stres; dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności lub wykształcenie; prawo jazdy kat. B

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Milejewie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Adres pracodawcy:
Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny, życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub dodatkowe uprawnienia( kserokopie dyplomów uczelni, zaświadczeń, ukończonych kursów, seminariów itp.)poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia , o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym objętym naborem, oświadczenie o następującej treści : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informacja na temat wymaganych dokumentów na stronie BIP Milejewo

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: oferta konkursowa - termin naboru do 02 marca 2020 r. do godz. 14.00, Godziny : 8-14

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: elbląski

Gmina pracodawcy: Milejewo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Milejewo

Ulica pracodawcy: Elbląska

Numer budynku pracodawcy: 47

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier gospodarki przestrzennej

Data dodania oferty pracy: 20.02.2020

Oferta pracy ważna do: 02.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8cbcdf665ad607ba0a47f2e3e5b0fd8b

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR W WYDZIALE URBANISTYKI, ARCHITEKTURY, STRATEGII ROZWOJU MIASTA I SPRAW LOKALOWYCH URZĘDU MIASTA KNURÓW - 2 600 - 2 800 PLN

KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe z zakresu ochorny środowiska lub o kierunku gospodarki przestrzennej, architektury, budownictwa; doświadczenie zawodowe; udokumentowany staż pracy w administracji samorządowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-18 - Knurów (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

ROBOTNIK BUDOWALANY - od 2 300 PLN

drobne prace naprawcze, konserwacyjne, montażowe;malowanie, murowanie,szpachlowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Widuchowa (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Przygotowywanie posiłków
Duong Van Cuong - " INTER. W.K.D. " Restauracja HANOI - 2016-09-05 - Sandomierz (świętokrzyskie)

RZEMIEŚLNIK - od 2 500 PLN

praca przy naprawie infrastruktury kolejowej, obsługa maszyny wysokowydajnej
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH DOM SP. Z O.O. - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 033,7 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Radom (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 300 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-04-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 1 850 PLN

Załadunekni rozładunek żywności w ramach działalności statutowej stowarzyszeniaa
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

KIEROWCA WÓZKA WIDŁOWEGO - od 3 000 PLN

Obsługa i kontrola stanu technicznego maszyn i urządzeń, przestrzeganie zaleceń i procedur na wydziale produkcji, dbanie o zachowanie czystości na stanowisku pracy.
EKOLAND Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Tychy (śląskie)

MŁODSZY SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 950 PLN

ZATOWAROWYWANIE HALI SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA - od 2 100 PLN

pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych, montaż okablowania, systemy oddymiania
RAFAŁ BIAŁY MEDIALBA - 2018-04-23 - Wołomin (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W BIURZE SKARBNIKA MIASTA - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. Zbieranie informacji na temat aktualnych działań podległych jednostek, monitorowanie usług i zadań, w tymidentyfikacja usług opodatkowanych i nieopodatkowanych.2. Współudział w opracowaniu kwestionariuszy diagnostycznych pozwalających na identyfikację czynnościdokonywanych przez miasto i jednostki budżetowe z punktu widzenia rozliczeń podatku VAT.3. Przygotowywanie i aktualizacja zarządzeń i procedur dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług.4. Opracowaniu wzorów dokumentów związanych z rozliczaniem podatku VAT.5. Współpraca z komórkami Urzędu w zakresie rozliczania podatku VAT.6. Współpraca z wydziałami i jednostkami budżetowymi w zakresie przygotowywania kalkulacji finansowej doprojektów współfinansowanych środkami unijnymi, w szczególności z punktu widzenia kwalifikowalnościpodatku VAT.7. Monitorowanie sposobu rozliczania podatku VAT przez beneficjentów środków unijnych w trakcie realizacjiprojektów oraz w okresie trwałości projektu (w tym opracowywanie druków sprawozdawczych pozwalającychna monitoring przyjętej metodologii odliczania podatku VAT).8. Sporządzanie deklaracji VAT.
Urząd Miejski - 2016-04-29 - Jaworzno (śląskie)

SPRZEDAWCA PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH - od 2 400 PLN

Chcemy byś był odpowiedzialny za:• obsługa klientów przy ladzie mięsnej,• obsługa pieca i wypiek pieczywa,• dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów,• dbanie o czystość w miejscu pracy.
H 500 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością G 560 S.K.A. - 2019-09-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 250 PLN

kucie bruzd pod instalację elektryczną, układanie przewodów, tynkowanie bruzd.
Usługowy Zakład Elektryczno- Budowlany Krzysztof Łozowski - 2019-09-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - do 12 PLN

Zbiór ręczny płodów rolnych z pola.
AGRO-ECCO Sp. Zo.o. - 2016-11-23 - Mołodutyn (lubelskie)

MURARZ - 16 - 20 PLN

stawianie ścian od podstaw (budownictwo jednorodzinne)
Usługi Ogólnobudowlane "Goliński" Paweł Goliński Iława - 2019-09-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KLEJARZ OSNÓW - od 3 000 PLN

klejenie osnów na klejarce, obsługa klejarki
TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-10-31 - Borkowice (łódzkie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 000 PLN

Dokonywanie zakupów zgodnie z zapotrzebowanie,
SOMMER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Zapole (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty;wprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego, sprawdzanie rachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. Nadzór nad utrzymaniem czystości w gminie w zakresie określonym w regulaminie utrzymania porządku i czystości w gminie a w szczególności:1) Współorganizowanie przetargów w zakresie utrzymania czystości na terenach komunalnych, plażach i innych terenach publicznych oraz wywozu nieczystości z terenów publicznych;2) Nadzór nad stanem sanitarno-porządkowym terenów Gminy Stegna, w szczególności wzdłuż pasów drogowych, na przystankach, placach, parkach, boiskach, ścieżkach pieszych, plażach, terenach przyplażowych, oraz innych terenach publicznych;3) Nadzoru nad urządzeniami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;4) Podejmowanie działań w celu likwidacji dzikich wysypisk;5) Sprawowanie kontroli oraz podejmowanie działań dyscyplinujących przedsiębiorców w zakresie wywiązywania się z umów w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wywozu nieczystości z koszy ulicznych oraz innych urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach publicznych.2. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego.3. Sprawowania kontroli postępowania i stosowania przepisów o prawidłowym gromadzeniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych.4. Nadzór nad pracownikami wykonującymi czynności z zakresu gospodarki komunalnej w ramach wykonywanych robót publicznych, prac interwencyjnych oraz prac społeczno-użytecznych, w tym:1) Ustalanie harmonogramu robót dla w/w pracowników w zakresie:a) prac montażowych i konserwatorskich ławek, koszy ulicznych, znaków drogowych, przystanków autobusowych i innych obiektów małej architektury komunalnej, b) wykaszania poboczy, rowów, itp.c) porządkowania wyznaczonych terenów,d) odśnieżania ulic i chodników, usuwania śliskości,e) naprawy nawierzchni drogowych,f) wykonania innych prac społeczno-gospodarczych.2) Zabezpieczenie sprzętowo-materiałowe wykonywanych robót, w tym zakupu sprzętu i narzędzi do wykonania robót komunalnych, środków indywidualnej ochrony i BHP.5. Wyposażenie terenów publicznych w szalety publiczne stacjonarne i przenośne oraz sprawowanie nadzoru nad ich funkcjonowaniem.6. Wyposażenie gruntów stanowiących mienie Gminy w infrastrukturę techniczną (tj. kosze na śmieci, ławki, fontanny, zdroje uliczne itp.).7. Utrzymanie ładu i porządku wokół budynków gminnych.8. Udział w pracach gminnego zespołu reagowania kryzysowego w zakresie ochrony przed powodzią.9. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników.10. Nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym urządzeń melioracyjnych. 11. Prowadzenie ewidencji wód i urządzeń melioracji wodnych. 12. Prowadzenie postępowań w zakresie: a) wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, b) wydawania decyzji na lokalizacje przyłączy. 13. Naliczania opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego. 14. Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników. 15. Współpraca w zagospodarowaniu terenów zieleni w tym: a) urządzanie i utrzymywanie rabat, klombów kwiatowych oraz krzewów i innych roślin ozdobnych, b) wykaszanie rond na terenie gminy, c) konserwacja i wycinka drzew i krzewów.13. Realizacja zadań dotyczących usuwania azbestu z przestrzeni publicznej.14. Realizacja programów pomocowych związanych z azbestem.15. Prowadzenie magazynu ze sprzętem gminnym.16. Koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem oświetlenia przestrzeni publicznej w gminie, w szczególności:1) Udział w przygotowaniu przetargów na oświetlenie uliczne i kontrola ich realizacji;2) Współpraca z przedsiębiorcami w zakresie realizacji nowych inwestycji oświetleniowych, przebudowy, remontu i utrzymania urządzeń oświetleniowych;3) Uzgadnianie lokalizacji przyłączy oświetleniowych do obiektów gminnych (np. place zabaw, parki itp.);4) Kontrola realizacji umów i potwierdzanie ich wykonania w zakresie oświetlenia ulic; 5) Prowadzenie spraw w zakresie uzupełnienia i konserwacji lamp ulicznego oświetlenia; 6) Rozliczanie umów na oświetlenie uliczne.17. Udział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną.18. Nadzór nad wykonaniem nieodpłatnej pracy na cele społeczne.19. Zastępowanie pracownika ds. dróg i mostów. 20. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.21. Kontrola operacji gospodarczych pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.22. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.23. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Gmina Stegna - 2019-05-15 - Stegna (pomorskie)

POKOJOWA - od 2 250 PLN

Sprzątanie pokoi, obsługa recepcji
Zakład Produkcji Odzieży Halina Kryńska - 2019-05-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

PRACA NA FESTYNACH - 80 - 170 PLN

Obsługa stoisk handlowych na imprezach plenerowych.
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. ROBÓT DROGOWYCH - 2 000 - 6 000 PLN

zadania remontowe i inwestycyjne w zakresie robót drogowych prowadzone wg procedur i obowiązujących przepisów prawa. Praca na pełen etat
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-09-18 - Nowe Grocholice (mazowieckie)

POMOC NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

czynności asystujące nauczycielowi w procesie opiekuńczo dydaktyczno-wychowawcze w przedszkoluorganizowanie zajęć edukacyjnychzabawy dziecipomoc w organizowaniu imprez i uroczystości przedszkolnycharanżacja pomieszczeń przedszkolnych w dekoracje i instalacje do zajęćwykonywanie wspólnie z nauczycielem pomocy dydaktycznych do zajęćopieka i wychowanie dziecipomoc w czynnościach samoobsługowychStaż odbywać się będzie w Fordonie
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

pracownich ochrony obiektu handlowego
KOMES Sp z o.o. - 2016-07-13 - Żywiec (śląskie)

PODINSPEKTOR - od 3 050 PLN

1) Udzielanie klientom MOPR informacji o przysługujacych im świadczeniach z funduszu alimentacyjnego 2) wydawanie klientom MOPR niezbędnych formularzy3) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu4) przyjmowanie dokumentów potwierdzających dochody rodziny oraz uprawnienia do przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego 5) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego na podstawie właściwie zgromadzonych dokumentów6) zgodnie z przepisami naliczanie wysokości przyznanych świadczeń7) sporządzanie decyzji związanych z przyznaniem lub odmową przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego, a także w sprawie zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności z tytułu otrzymanych przez osobę uprawnioną świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz w sprawie uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych8) sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przekazów i przelewów9) prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień i wypłatą świadczeń z funduszu alimentacyjnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-06-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie potraw
Pensjonat - Restauracja "Kogucik" Hanna Siejek - 2017-02-17 - Czempiń (wielkopolskie)


Wybierz powiat