PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE INŻYNIERII I OCHRONY ŚRODOWISKA PRZY WYDZIALE KOMUNALNYM Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE INŻYNIERII I OCHRONY ŚRODOWISKA PRZY WYDZIALE KOMUNALNYM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie:http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: - dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Podinspektor ds. gospodarki odpadami.OFERTA KONKURSOWA.
Data publikacji: 2017-05-24
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie:http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: - dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Podinspektor ds. gospodarki odpadami.OFERTA KONKURSOWA.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE INŻYNIERII I OCHRONY ŚRODOWISKA PRZY WYDZIALE KOMUNALNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość Microsoft Office (Word, Exel)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: - dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Podinspektor ds. gospodarki odpadami.OFERTA KONKURSOWA
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 02.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Głubczyce (opolskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016 r.;2. Koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3. Merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4.Organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5. Promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6. Systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7. Koordynowanie harmonogramu spotkań Rady Programowej CIFAL Płock;8.Opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;9. Współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego z Europy Środkowej i Wschodniej;10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;11. Merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;12.Przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL.13.Doradztwo/ Konsultowanie/ Przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej.14.Podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju.15. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock.16. Wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych.17. Prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;18. Organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;19. Organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;20. Kreowanie i monitorowanie polityki gospodarczej miasta;21.Redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;22. Współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;23. Współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją Rozwoju Mazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;24. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w przedmiocie działania Zespołu;25. Współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;26.Wsparcie w przygotowywaniu projektów i koordynacji przedsięwzięć realizowanych w ramach działań innowacyjnych i badawczo-rozwojowych
Urząd Miasta Płocka - 2017-02-17 - Płock (mazowieckie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca przy mięsie
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wójcin (łódzkie)
frezowanie
TOK-ART Artur Domagalski - 2016-01-27 - Kołdrąb (kujawsko-pomorskie)
jw.
ELECTRA M&E POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie działalności kulturalnej w świetlicy w Szczeglinie
Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta w Sianowie - 2017-05-25 - Szczeglino (zachodniopomorskie)
Pomoc w pzygotowywaniu posiłków. Sprzątanie.
SK.GASTRO Sebastian Korzeniak - 2017-03-24 - Marynino (mazowieckie)
nauczanie studentów z zakresu sztuki kelnerskiej i barmańskiej
WYŻSZA SZKOŁA HOTELARSTWA I GASTRONOMII - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodny, branża bankowa, praca w Grudziądzu.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRACE CUKIERNICZE, PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓWWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, STAZ PRACY MIN 1 ROK
PAZIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentacji kosztorysowej remontów budowlanych i melioracyjnych, opracowywanie planów konserwacji, zbieranie potrzeb i nadzór nad utrzymaniem cieków wodnych, prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych do zleceń w zakresie utrzymania wód, inf. o naborze określone są na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/lzmiuw/wakaty/2/status/
Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych - 2016-12-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Studzieniec (mazowieckie)
- Realizacja procesu żywienia w Szpitalu. Przygotowanie posiłków wg zaplanowanego jadłospisu oraz zlecenia lekarskiego na wykonanie indywidualnych diet specjalistycznych. Dbanie o należytą jakość przygotowanych posiłków.Organizowanie dystrybucji i wydawanie posiłków na oddziały z zachowaniem czasowego harmonogramu ich wydawania.- Wynagrodzenie: 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny (01.07.2018 r. 01.09.2018 r.). Po umowach terminowych przewiduje się zatrudnienie na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 10:00-18:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagania: wykształcenie średnie lub minimum zawodowe gastronomiczne. Ukończona państwowa szkoła gastronomiczna. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Książeczka sanepidu. Wykonywanie czynności związanych z obróbką żywności, dobra pamięć, podzielność uwagi.Kontakt osobisty (ul. Ziołowa 45 - 47, 40-635 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-359-85-56) w godz.: 7:25-15:00 lub e-mail: kadry (at) gcm.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy (ul. Ziołowa 45 - 47, 40-635 Katowice).
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 7 SUM W KATOWICACH GCM IM. PROF. LESZKA GIECA. - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
poszukujemy pracownika budowlanego na elewacje, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Gościeradz (kujawsko-pomorskie)
NAUCZANIE JĘZYKA WŁOSKIEGO W PRZEDSZKOLU
APG GROUP A.P. GĄSIOR SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa telefoniczna klientów.Prowadzenie sprzedazy przez telefon.Przyjmowanie zamówień.Rozpatrywanie reklamacji,kontrola płatności.Wykonywanie prac biurowych na potrzeby działu HORECA.
TRANSGOURMET POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż art. spożywczych
SKLEP SPOŻYWCZO -PRZEMYSŁOWY PIOTR JAKS - 2017-08-21 - Reda (pomorskie)
WYKONYWANIE MASAŻU GŁOWY, STÓP, MASAŻ LECZNICZY I RELAKSU CAŁEGO CIAŁA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA MASAŻU ORIENTALNEGO, 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA W/W STANOWISKU;
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
DBANIE O PODOPIECZNYCH (OSOBY STARSZE) ZE SZCZEGÓLNĄ TROSKĄ, MYCIE, UBIERANIE, KARMIENIE, ZASPOKAJANIE POTRZEB ŻYCIOWYCH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH;WYMAGANIA: SUMIENNOŚĆ, OBOWIĄZKOWOŚĆ, SCHLUDNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, GOSPODARNOŚĆ, CIERPLIWOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;GODZINY PRACY: 07.00-19.00, 19.00-07.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914526824
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ RODZINA USŁUGI PIELĘGNIARSKIE ANITA SZULCZEWSKA - 2017-06-13 - Pilchowo (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Formowanie przez kształtowanie i wydmuchiwanie z masy szklanej wyrobów szklanych zdobionych metodami hutniczymi, w tym również z mas specjalnych, wyrobów o różnych kształtach i wielkościach ze szkła gospodarczego; Konserwacja narzędzi i urządzeń; Kierowanie i organizacja pracy zespołu; Posługiwanie się takimi narzędziami hutniczymi, jak: piszczele, nabieraki, kształtownice, formy, różnego rodzaju szczypce.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Rajec Szlachecki (mazowieckie)
rozliczanie kierowców z linii przewozowych , ustawianie przewozu transportu
Krzysztof Kobus INTER-TRANS KOBUS KRZYSZTOF - 2016-01-08 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: brak wymagań; roczne doświadczenie zawodowe; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wrobienia; mile widziana umiejętność zarządzania zespołem; zakres obowiązków: zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika, zarządzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; dwie zmiany; miejsce pracy: Toszek;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Toszek (śląskie)
realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie budowy i rozbudowy adaptacji i remontów;opracowywanie planów finansowych, zadaniowych i inwestycyjnych;zbieranie ekspertyz, analiz i innych materiałów;przygotowywanie i uzyskiwanie wszystkich dokumentów farmalnych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Praca przy budowie obiektów (domy z bali), praca na terenie Krakowa oraz całej Polski (pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie).
AGANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Ostrołęka (mazowieckie)
przygotowanie produktów do sprzedaży, pomoc nabywcy przy wyborze produktów, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
ochrona obiektów biurowych i przemysłowych
AGENCJA OCHRONY "JUWENTUS" Sp. z o. o. Sp. komandytowa - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
KONKURS, dokumenty należy składać do 07.09.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe; 1 rok stażu pracy, w zakresie windykacji i należności cywilnoprawnych, umiejętność obsługi komputera MS Office; zakres obowiązków: prowadzenie czynności windykacyjnych związanych z egzekucją należnosci z tyt. czynszu za lokale gminne; rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminu zapłaty zadłużenia lub rozłożenie na raty; prowadzenie czynności eksmisyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-08-27 - Pyskowice (śląskie)