Praca PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I P艁AC W REFERACIE SPO艁ECZNO-ORGANIZACYJNYM - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I P艁AC W REFERACIE SPO艁ECZNO-ORGANIZACYJNYM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I P艁AC W REFERACIE SPO艁ECZNO-ORGANIZACYJNYM.

PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I P艁AC W REFERACIE SPO艁ECZNO- ORGANIZACYJNYM - 2聽250 - 3聽700 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. Naliczanie wynagrodze艅 z tytu艂u:a) osobowego funduszu p艂ac pracownik贸w administracji, rob贸t publicznych i prac interwencyjnych,b) umowy zlecenia i umowy o dzie艂o,c) prowizji so艂tys贸w.2. Rozliczanie z Powiatowym Urz臋dem Pracy pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych i prac interwencyjnych.3. Prowadzenie kart wynagrodze艅, kart zasi艂kowych.4. Terminowe rozliczanie i sporz膮dzanie deklaracji dotycz膮cych nale偶nych sk艂adek, podatk贸wi ubezpiecze艅.5. Naliczanie rycza艂t贸w za samochody zgodnie z umowami i o艣wiadczeniami pracownik贸w o przebiegu kilometr贸w.6. Sporz膮dzanie listy wynagrodzenia za inkaso op艂aty miejscowej.7. Planowanie i rozliczanie wydatk贸w na zabezpieczenie wynagrodze艅 dla pracownik贸w.8. Prowadzenia spraw dotycz膮cych 艣wiadcze艅 socjalnych dla pracownik贸w Urz臋du Gminy.9. Naliczanie i sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w Urz臋du oraz os贸b zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o dla pracownik贸w Urz臋du;10. Wydawanie za艣wiadcze艅, po艣wiadcze艅 i druk贸w w sprawach dotycz膮cych wynagrodze艅 i wysoko艣ci sk艂adek i zad艂u偶e艅.11. Obs艂uga programu P艂atnik zg艂oszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracownik贸w, zleceniobiorc贸w, sporz膮dzanie comiesi臋cznych deklaracji o wysoko艣ci sk艂adek spo艂ecznych i zdrowotnych, FP, dokonywanie korekt dokument贸w, kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokument贸w niezb臋dnych do realizacji 艣wiadcze艅.12. Obliczanie zasi艂k贸w z tytu艂u choroby, macierzy艅stwa, zasi艂k贸w rodzinnych, piel臋gnacyjnych i innych.13. Obliczanie podatku dochodowego od os贸b fizycznych pracownik贸w, zleceniobiorc贸w.14. Sporz膮dzanie rocznych rozlicze艅 podatkowych PIT dla wszystkich pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i terminowe przekazywanie pracownikom, zleceniobiorcom i Urz臋dom Skarbowym.15. Sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dotycz膮cych wynagrodze艅.16. Prenumeraty czasopism.17. Dokonywania analizy koszt贸w funkcjonowania Urz臋du oraz pilnowanie terminowego regulowania op艂at.18. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.19. Zaopatrzenia Urz臋du w niezb臋dny sprz臋t, wyposa偶enie i materia艂y eksploatacyjne biurowe i 艣rodki czysto艣ci.20. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umo偶liwienia przesy艂ania korespondencji systemem e-puap.21. Zlecania konserwacji i drobnych napraw w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urz臋du gminy.22. Nadz贸r nad utrzymaniem porz膮dku i czysto艣ci w budynkach administracyjnych Urz臋du Gminy.23. Nadz贸r nad aktualizacj膮 polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizacj臋 umowy z BROKEREM w zakresie organizacji przetarg贸w na ubezpieczenia.24. Nadz贸r nad przechowywaniem piecz臋ci urz臋dowych;- w tym wymiany i uaktualnianie piecz膮tek gminnych oraz ich rejestracja.25. Archiwizacja dokument贸w w zakresie prowadzonych spraw.26. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮.27. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.28. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.29. Zast臋powanie pracownika ds. kadr i archiwum.30.Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Z-c臋 W贸jta i Sekretarza Gminy.Pe艂na tre艣c og艂oszenia znajduje si臋 na stronie: http://bip.stegna.pl/wakaty/2/67/Podinspektor_ds__administracyjnych_i_plac/
Gmina Stegna - 2019-06-25 - Stegna (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I P艁AC W REFERACIE SPO艁ECZNO- ORGANIZACYJNYM - 2聽250 - 3聽700 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. Naliczanie wynagrodze艅 z tytu艂u:a) osobowego funduszu p艂ac pracownik贸w administracji, rob贸t publicznych i prac interwencyjnych,b) umowy zlecenia i umowy o dzie艂o,c) prowizji so艂tys贸w.2. Rozliczanie z Powiatowym Urz臋dem Pracy pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych i prac interwencyjnych.3. Prowadzenie kart wynagrodze艅, kart zasi艂kowych.4. Terminowe rozliczanie i sporz膮dzanie deklaracji dotycz膮cych nale偶nych sk艂adek, podatk贸wi ubezpiecze艅.5. Naliczanie rycza艂t贸w za samochody zgodnie z umowami i o艣wiadczeniami pracownik贸w o przebiegu kilometr贸w.6. Sporz膮dzanie listy wynagrodzenia za inkaso op艂aty miejscowej.7. Planowanie i rozliczanie wydatk贸w na zabezpieczenie wynagrodze艅 dla pracownik贸w.8. Prowadzenia spraw dotycz膮cych 艣wiadcze艅 socjalnych dla pracownik贸w Urz臋du Gminy.9. Naliczanie i sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w Urz臋du oraz os贸b zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o dla pracownik贸w Urz臋du;10. Wydawanie za艣wiadcze艅, po艣wiadcze艅 i druk贸w w sprawach dotycz膮cych wynagrodze艅 i wysoko艣ci sk艂adek i zad艂u偶e艅.11. Obs艂uga programu P艂atnik zg艂oszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracownik贸w, zleceniobiorc贸w, sporz膮dzanie comiesi臋cznych deklaracji o wysoko艣ci sk艂adek spo艂ecznych i zdrowotnych, FP, dokonywanie korekt dokument贸w, kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokument贸w niezb臋dnych do realizacji 艣wiadcze艅.12. Obliczanie zasi艂k贸w z tytu艂u choroby, macierzy艅stwa, zasi艂k贸w rodzinnych, piel臋gnacyjnych i innych.13. Obliczanie podatku dochodowego od os贸b fizycznych pracownik贸w, zleceniobiorc贸w.14. Sporz膮dzanie rocznych rozlicze艅 podatkowych PIT dla wszystkich pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i terminowe przekazywanie pracownikom, zleceniobiorcom i Urz臋dom Skarbowym.15. Sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dotycz膮cych wynagrodze艅.16. Prenumeraty czasopism.17. Dokonywania analizy koszt贸w funkcjonowania Urz臋du oraz pilnowanie terminowego regulowania op艂at.18. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.19. Zaopatrzenia Urz臋du w niezb臋dny sprz臋t, wyposa偶enie i materia艂y eksploatacyjne biurowe i 艣rodki czysto艣ci.20. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umo偶liwienia przesy艂ania korespondencji systemem e-puap.21. Zlecania konserwacji i drobnych napraw w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urz臋du gminy.22. Nadz贸r nad utrzymaniem porz膮dku i czysto艣ci w budynkach administracyjnych Urz臋du Gminy.23. Nadz贸r nad aktualizacj膮 polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizacj臋 umowy z BROKEREM w zakresie organizacji przetarg贸w na ubezpieczenia.24. Nadz贸r nad przechowywaniem piecz臋ci urz臋dowych;- w tym wymiany i uaktualnianie piecz膮tek gminnych oraz ich rejestracja.25. Archiwizacja dokument贸w w zakresie prowadzonych spraw.26. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮.27. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.28. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.29. Zast臋powanie pracownika ds. kadr i archiwum.30.Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Z-c臋 W贸jta i Sekretarza Gminy.Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/8/62/Podinspektor_ds__administracyjnych_i_plac/
Gmina Stegna - 2019-06-07 - Stegna (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I P艁AC W REFERACIE SPO艁ECZNO-ORGANIZACYJNYM - 2聽250 - 3聽700 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy:1. Naliczanie wynagrodze艅 z tytu艂u:a) osobowego funduszu p艂ac pracownik贸w administracji, rob贸t publicznych i prac interwencyjnych,b) umowy zlecenia i umowy o dzie艂o,c) prowizji so艂tys贸w.2. Rozliczanie z Powiatowym Urz臋dem Pracy pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych i prac interwencyjnych.3. Prowadzenie kart wynagrodze艅, kart zasi艂kowych.4. Terminowe rozliczanie i sporz膮dzanie deklaracji dotycz膮cych nale偶nych sk艂adek, podatk贸wi ubezpiecze艅.5. Naliczanie rycza艂t贸w za samochody zgodnie z umowami i o艣wiadczeniami pracownik贸w o przebiegu kilometr贸w.6. Sporz膮dzanie listy wynagrodzenia za inkaso op艂aty miejscowej.7. Planowanie i rozliczanie wydatk贸w na zabezpieczenie wynagrodze艅 dla pracownik贸w.8. Prowadzenia spraw dotycz膮cych 艣wiadcze艅 socjalnych dla pracownik贸w Urz臋du Gminy.9. Naliczanie i sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w Urz臋du oraz os贸b zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o dla pracownik贸w Urz臋du;10. Wydawanie za艣wiadcze艅, po艣wiadcze艅 i druk贸w w sprawach dotycz膮cych wynagrodze艅 i wysoko艣ci sk艂adek i zad艂u偶e艅.11. Obs艂uga programu P艂atnik zg艂oszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracownik贸w, zleceniobiorc贸w, sporz膮dzanie comiesi臋cznych deklaracji o wysoko艣ci sk艂adek spo艂ecznych i zdrowotnych, FP, dokonywanie korekt dokument贸w, kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokument贸w niezb臋dnych do realizacji 艣wiadcze艅.12. Obliczanie zasi艂k贸w z tytu艂u choroby, macierzy艅stwa, zasi艂k贸w rodzinnych, piel臋gnacyjnych i innych.13. Obliczanie podatku dochodowego od os贸b fizycznych pracownik贸w, zleceniobiorc贸w.14. Sporz膮dzanie rocznych rozlicze艅 podatkowych PIT dla wszystkich pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i terminowe przekazywanie pracownikom, zleceniobiorcom i Urz臋dom Skarbowym.15. Sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dotycz膮cych wynagrodze艅.16. Prenumeraty czasopism.17. Dokonywania analizy koszt贸w funkcjonowania Urz臋du oraz pilnowanie terminowego regulowania op艂at.18. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.19. Zaopatrzenia Urz臋du w niezb臋dny sprz臋t, wyposa偶enie i materia艂y eksploatacyjne biurowe i 艣rodki czysto艣ci.20. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umo偶liwienia przesy艂ania korespondencji systemem e-puap.21. Zlecania konserwacji i drobnych napraw w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urz臋du gminy.22. Nadz贸r nad utrzymaniem porz膮dku i czysto艣ci w budynkach administracyjnych Urz臋du Gminy.23. Nadz贸r nad aktualizacj膮 polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizacj臋 umowy z BROKEREM w zakresie organizacji przetarg贸w na ubezpieczenia.24. Nadz贸r nad przechowywaniem piecz臋ci urz臋dowych;- w tym wymiany i uaktualnianie piecz膮tek gminnych oraz ich rejestracja. 25. Archiwizacja dokument贸w w zakresie prowadzonych spraw.26. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮. 27. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.28. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.29. Zast臋powanie pracownika ds. kadr i archiwum. 30.Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Z-c臋 W贸jta i Sekretarza Gminy.
Gmina Stegna - 2019-05-15 - Stegna (pomorskie)