PODINSPEKTOR DS. ADMINISTARACYJNYCH I ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ADMINISTARACYJNYCH I ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej do przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych.Wykszta艂cenie Wy偶sze lub 艣rednie w przypadku posiadania min. 2 letniego sta偶u pracy. Min. p贸艂tora roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy na stanowisku zwi膮zanym z zam贸wieniami publicznymi. Praktyczna znajomo艣膰 przepis贸w ustaw o finansach publicznych, prawa zam贸wie艅 publicznych, kodeksu post臋powania administracyjnego oraz rozprz膮dzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, rzeczowych wykaz贸w akt. Dobra znajomo艣c obs艂ugi komputera i pakietu biurowego (OpenOffice, MS Office).Wi臋cej informacji nastronie BIP Centrum Interwencji Kryzysowej w zak艂adce praca: http://bip.lublin.eu/bip/cik/index.php?t=200&id=56365Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie zgodnie z informacj膮 z BIP nalezy sk艂ada膰 osobi艣cie w Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie, ul. Probostwo 6a.
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:PROBOSTWO 6A, 20-089 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej do przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych.Wykszta艂cenie Wy偶sze lub 艣rednie w przypadku posiadania min. 2 letniego sta偶u pracy. Min. p贸艂tora roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy na stanowisku zwi膮zanym z zam贸wieniami publicznymi. Praktyczna znajomo艣膰 przepis贸w ustaw o finansach publicznych, prawa zam贸wie艅 publicznych, kodeksu post臋powania administracyjnego oraz rozprz膮dzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, rzeczowych wykaz贸w akt. Dobra znajomo艣c obs艂ugi komputera i pakietu biurowego (OpenOffice, MS Office).Wi臋cej informacji nastronie BIP Centrum Interwencji Kryzysowej w zak艂adce praca: http://bip.lublin.eu/bip/cik/index.php?t=200&id=56365Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie zgodnie z informacj膮 z BIP nalezy sk艂ada膰 osobi艣cie w Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie, ul. Probostwo 6a.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. ADMINISTARACYJNYCH I ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Lublin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw zam贸wie艅 publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 22.02.2016
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zam贸wie艅 publicznych (wymagany sta偶 - lata: 1, miesi膮ce: 5)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga program贸w pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga program贸w pakietu OPEN OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
PRAKTYCZNA ZNAJOMO艢膯 USTAW: O FINANSACH PUBLICZNYCH, PRAWO ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH, KODEKS POST臉POWANIA ADMINISTRACYJNEGO. Minimum p贸艂tora roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy na stanowisku zwi膮zanym z zam贸wieniami publicznymi.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1, miesi膮ce: 5
Nazwa pracodawcy: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
PROBOSTWO 6A, 20-089 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie zgodnie z informacj膮 z BIP nalezy sk艂ada膰 osobi艣cie w Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie, ul. Probostwo 6a.Wi臋cej informacji nastronie BIP Centrum Interwencji Kryzysowej w zak艂adce praca: http://bip.lublin.eu/bip/cik/index.php?t=200&id=56365
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, poczta, inny - Wi臋cej informacji nastronie BIP Centrum Interwencji Kryzysowej w zak艂adce praca: http://bip.lublin.eu/bip/cik/index.php?t=200&id=56365
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: PROBOSTWO
Numer budynku pracodawcy: 6A
Oferta zg艂oszona przez: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zam贸wie艅 publicznych
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 15.02.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 08.02.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chi艅skich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialno艣膰 za porz膮dek w dokumentach chi艅skich kontrahent贸w i dostawc贸w
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka: Praca na powy偶szym stanowisku polega na organizowaniu pracy cz艂onka kierownictwa, zapewnieniu w艂a艣ciwego funkcjonowania sekretariatu oraz nadzoru nad obiegiem korespondencji wp艂ywaj膮cej do sekretariatu.Wa偶niejsze zadania: nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem sekretariatu cz艂onka kierownictwa, za艂atwianie spraw zleconych bezpo艣rednio przez cz艂onka kierownictwa , prowadzenie terminarza narad i spotka艅 z udzia艂em cz艂onka kierownictwa oraz organizowanie tych spotka艅, przygotowywanie tygodniowych informacji o planowanych dzia艂aniach przez cz艂onka kierownictwa przyjmowanie i przedk艂adanie cz艂onkowi kierownictwa pism zastrze偶onych do jego wgl膮du, rejestrowanie pism skierowanych do cz艂onka kierownictwa, udzielanie bie偶膮cej informacji interesantom, w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych, organizowanie przyj臋膰 interesant贸w przez cz艂onka kierownictwa w sprawach skarg i wniosk贸w oraz nadz贸r nad prawid艂owym prowadzeniem rejestru interwencji mieszka艅c贸w, t艂umaczenie korespondencji i dokument贸w zagranicznych zast臋pstwo na czas nieobecno艣ci pracownika ds. obs艂ugi sekretariatu cz艂onka kierownictwa
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-01-22 - S艂upsk (pomorskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku obj臋tym naborem dost臋pny na stronie internetowej Urz臋du Miejskiego w Przemy艣lu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urz膮d Miejski w Przemy艣lu - 2016-11-18 - Przemy艣l (podkarpackie)
Sta偶 z PO WER na 5 miesi膮ce dla os贸b do 30 roku 偶ycia BEZ BADA艃 (- dla os贸b do 25 roku 偶ycia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesi臋cy od daty rejestracji - dla os贸b powy偶ej 25 roku 偶ycia wsparcie zostanie udzielone od momentu przyst膮pienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STA呕U I ZG艁ASZANIA KANDYDAT脫W: PIOTRA SKARGI 18GODZ.PR.: 8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA: SUMIENNO艢膯, PRACOWITO艢膯, ODPOWIEDZIALNO艢膯, UMIEJ臉TNO艢膯 NAPRAWY R脫Z呕NYCH PRZEDMIOT脫W, MILE WIDZIANE WYKSZTA艁CENIE ZAWODOWE
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
BF POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
-
Zak艂ad Budownictwa Drogowego Sp.zo.o - 2015-12-03 - Piechowice (dolno艣l膮skie)
rozwo偶enie posi艂k贸w
BAR HOANG-SON - VAN KHOI VU - 2016-09-05 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
- analiza potrzeb i oczekiwa艅 klienta- aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w- realizacja wyznaczonych cel贸w sprzedazowych- twoztrzenie d艂ugoterminowych relacji biznesowych- bie偶膮ca obs艂uga klient贸w zgodnie ze standartami firmy
STEFCZYK-FINANSE TOWARZYSTWO ZARZ膭DZAJ膭CE SKOK SP.ZO.O. - 2016-08-29 - Bychawa (lubelskie)
naprawa obuwia,dorabianie kluczy,wyr贸b piecz膮tek,
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie post臋powa艅 wynikaj膮cych z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Urz膮d Miejski w Halinowie - 2016-09-15 - Halin贸w (mazowieckie)
Obs艂uga klient贸w w zakresie wypo偶yczania rower贸w, podpisywanie um贸w. Dbanie o stan techniczny wypo偶yczanego sprz臋tu. Praca z komputerem, tworzenie i aktualizowanie komputerowej bazy danych os贸b korzystaj膮cych z wypo偶yczalni rower贸w. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie prowadzenia wypo偶yczalni rower贸w. Udzielanie informacji na temat wydarze艅 sportowo-rekreacyjnych organizowanych na terenie powiatu legionowskiego.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Legionowo (mazowieckie)
kontrola pracownik贸w, ochrona na r贸znych obiektach
RAVEN J. M KRUK SP.J - 2016-11-17 - Zielona G贸ra (lubuskie)
realizacja zada艅 zwi膮zanych z rejestracj膮 i dopuszczaniem do ruchu, zgodnie z og艂oszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zak艂adka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH G脫RACH - 2018-01-23 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
wypisywanie faktur, rozliczanie z klientami, obs艂uga programu SUBIECT GT, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Bie偶e艅 (艣l膮skie)
Monta偶 konstrukcji stalowych w oparciu o rysunek techniczny.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
dob贸r i dopasowanie do potrzeb 膰wicze艅 indywidualnych, wykonywanie zabieg贸w fizjoterapeutycznych z wykorzystaniem metod fizjoterapii, prowadzenie profilaktyki
Zak艂ad Aktywno艣ci Zawodowej - 2018-01-19 - Ko艅skie (艣wi臋tokrzyskie)
kompleksowa obs艂uga Klienta wed艂ug standard贸w firmy, realizacje planu sprzeda偶y na jak najwy偶szym poziomie, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu, sprzeda偶 us艂ug finansowych i ubezpieczeniowych{ kontakt z pracodawc膮 tel : 672650019 e-mail www.mediaexpert.pl }
TERG S.A. - 2016-11-28 - Brzeg Dolny (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga interesant贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Nur (mazowieckie)
- zarz膮dzanie oddzia艂em firmy (biura handlowego)- po okresie pr贸bnym utworzenie biura handlowego w mie艣cie Krapkowice-pozyskiwanie nowych klient贸w, spotkania z klientamiraportowanie sprzeda偶y-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w pakiecie Office-tworzenie ofert i zam贸wie艅 dla kontrahent贸w- dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Katowice (艣l膮skie)
zapoznanie si臋 z przepisami bhp i ppo偶, z aktami normatywnymi Zak艂adu, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
sporz膮dzenie projekt贸w pism, zestawie艅, za艣wiadcze艅, pomoc w prowadzeniu dokumentacji dzia艂owej, jej archiwizacja, wprowadzanie danych do program贸w komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
praca przy budowie dr贸g z kostki, kanalizacji i wodoci膮g贸w
Przeds. Budownictwa In偶ynieryjnego. "EKO-BAU" S.J.Edyta i Waldemar Fiedot - 2017-07-07 - Jerzmanowa (dolno艣l膮skie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
sprawdzanie termin贸w przydatno艣ci produkt贸w oraz ich zabezpieczanie, mycie, obieranie , obr贸bka r臋czna, termiczna surowc贸w, stosowanie receptur gastronomicznych, mycie i czyszczenie naczy艅 i sprz臋tu, utrzymanie porz膮dku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - M艂awa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bie偶膮cych spraw ze sta艂ymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
pedicure, malowanie paznokci - hybryda, 偶el, lakier, rekonstrukcja paznokci przy zastosowaniu kostki arkadu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Organizacja pracy biura, sporz膮dzanie zestawie艅 w arkuszu kalkulacyjnym, przygotowywanie dokument贸w
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-07-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizacja zaj臋膰 dla os贸b niepe艂nosprawnych wsparcie w czynno艣ciach higienicznych oraz wsp贸艂praca z zespo艂em terapeutycznym,
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Os贸b z Upo艣ledzeniem Umys艂owym Ko艂o Terenowe Police - 2016-03-02 - Police (zachodniopomorskie)
- prowadzenie pojazd贸w do 3,5 t,- doreczanie paczek,- prowadzenie dokumentacji pojazdu
POCZTA POLSKA S.A - 2018-02-07 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
Sporz膮dzanie i prowadzenie pe艂nej dokumentacji p艂acowej. Naliczanie wynagrodze艅 zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzenia. Sporz膮dzenie list p艂ac pracownik贸w i zleceniobiorc贸w. Rozliczanie wynagrodze艅 za czas choroby, zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich, opieku艅czych i innych. Realizacja czynno艣ci zwi膮zanych z dokonywaniem obowi膮zkowych i dobrowolnych potr膮ce艅 z wynagrodze艅 ( w tym zaj臋膰 komorniczych ). Obs艂uga systemu P艂atnik, w tym sporz膮dzanie deklaracji ZUS DRA oraz imiennych raport贸w rozliczeniowych ZUS RCA, RZA, RSA ( i ich korekt ). Sporz膮dzanie sprawozda艅 i deklaracji do instytucji zewn臋trznych ( ZUS/GUS/US/PFRON). Obs艂uga Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych w tym Zak艂adowego Funduszu Mieszkaniowego. Wystawianie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i zarobkach pracownik贸w, w tym Rp7. Przygotowywanie raport贸w, analiz i zestawie艅 z zakresu HR na potrzeby jednostki.
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)