PODINSPEKTOR DO SPRAW KANCELARII I ARCHIWIZACJI Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: PODINSPEKTOR DO SPRAW KANCELARII I ARCHIWIZACJI
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie rejestru dokumentów wpływających do MOPR oraz ich kolportaż,- przygotowywanie korespondencji wytwarzanej w MOPR do wysłania (kopertowanie, wpisywanie do rejestrów),- rozliczanie faktur za wysłaną korespondencję oraz pozostałych płatności dla Poczty Polskiej,- dystybucja (zanoszenie) korespondencji do instytucji współpracujących z MOPR,- prowadzenie wszelkich spraw MOPR związanych z archiwizacją dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów,- prowadzenie składsu dokumentów przeznaczonych do archiwizacji,- sporządzanie sprawozdań, innej dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy,- uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnej, likwidacyjnej i innych w MOPR,- współdziałanie w zakresie obsługi sekretariatu MOPR,- przygotowywanie pism na polecenie Dyrektora i Zastępcy Dyrektora MOPR.
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru dokumentów wpływających do MOPR oraz ich kolportaż,- przygotowywanie korespondencji wytwarzanej w MOPR do wysłania (kopertowanie, wpisywanie do rejestrów),- rozliczanie faktur za wysłaną korespondencję oraz pozostałych płatności dla Poczty Polskiej,- dystybucja (zanoszenie) korespondencji do instytucji współpracujących z MOPR,- prowadzenie wszelkich spraw MOPR związanych z archiwizacją dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów,- prowadzenie składsu dokumentów przeznaczonych do archiwizacji,- sporządzanie sprawozdań, innej dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy,- uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnej, likwidacyjnej i innych w MOPR,- współdziałanie w zakresie obsługi sekretariatu MOPR,- przygotowywanie pism na polecenie Dyrektora i Zastępcy Dyrektora MOPR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za staż od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DO SPRAW KANCELARII I ARCHIWIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 15.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?054495bc87f3740812eacae127ccada4
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: brak wymagań, aktualne uprawnienia przepalacza gazowego + doświadczenie w pracy z palnikiem gazowym; zakres obowiązków; przepalanie elementów stalowych (złom) w celu przygotowania ich do transportu, umowa zlecenie, miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA ODPADÓW PRZEMYSŁOWYCH I USŁUG OKOŁOHUTNICZYCH "EKO-PRO-HUT" - 2018-09-27 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie ewidencji księgowej, przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych, opisywanie wszystkich dokumentów zewnętrznych związanych z bieżącą działalnością ośrodka, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach - 2018-12-28 - Skarszewy (pomorskie)
pracownik budowlany
Firma Budowlana Rad Bud Radosław Dyjak - 2019-01-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
zgodnie z zawodem
Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Lokalnych Ciszycy G i Okolic Stowarzyszeniowa PubSzkoła Podstawowa w Ciszycy Górnej - 2017-08-25 - Ciszyca Górna (świętokrzyskie)
Przygotowywanie produktów do wysyłki, znakowanie, skanowanie opakowań.
Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. - 2017-08-28 - Zegrze (mazowieckie)
pomoc w rozbiorze mięsa i przygotowaniu wędlin
MIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie planów i bieżące prowadzenie budżetu wydziału w odniesieniu do zadań własnych i zleconych, sporządzanie sprawozdań półrocznych i rocznych z dochodów i wydatków wydziału, sporządzanie deklaracji rocznych na podatek od nieruchomości, od osób prawnych, terminowe rozliczanie podatku należnego. Przygotowywanie kompletnej dokumentacji dotyczącej windykacji należności cywilnoprawnych, wynikających z opłat z użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa, dla zespołu radców prawnych, w celu skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. Przygotowywanie dokumentacji dla udzielania zamówień publicznych do 3000 euro w zakresie niezbędnym do przygotowania nieruchomości do obrotu.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łódź (łódzkie)
załadunek, rozładunek przesyłek
"PRACOWNIK" Agencja Pracy Tymczasowej EDYTA MALCZYK - 2016-08-29 - Skawina (małopolskie)
do uzgodnienia
AKORD SERWIS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Radom (mazowieckie)
Współpraca z firmami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto na okresie prbnym.
KNIEJA F.H. - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Wentylacja, systemy kominowe, ogrzewanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łódź (łódzkie)
- praca wg określonej instrukcji- organizowanie pracy innych osób- koordynowanie pracowników tymczasowych- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń rozwijających kompetencje oraz poprawiających osiagane wyniki pracy- koniecznośc prowadzenia szkoleń dla osób ukraińsko i/lub rosyjskojęzycznychMiejsce pracy: Łódź, ul. Informatyczna1
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Łódź (łódzkie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Ropczyce.Siedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC Sp. z o.o.ul. Kościuszki 22740-600 Katowice-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Ropczyce-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Ropczyce (podkarpackie)
Wprowadzanie stanów liczników z wodomierzy i ciepłomierzy, ewidencjonowanie dokumentów księgowych oraz rozliczanie mediów, obsługa i kontakt z mieszkańcami.Sala E/ D, jedna zmiana, okres próbny, kontakt kandydatów z pracodawcą: zarzad (at) admirom-5.wroc.pl
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2018-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Remont i konserwacja instalacji sanitarnych
105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Żary - 2016-10-11 - Żary (lubuskie)
gotowanie, smażenie, pieczenie -prace wykonywane jak w domowej kuchni
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalenka Janeczek Alina - 2015-11-25 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
- nauka obsługi programów księgowych- nauka wystawiania i wprowadzania faktur - utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Lublin (lubelskie)
Obsługa taśmy, obsługa sprzętu do pakowania towaru, obsługa skanera, zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniem, pakowanie towaru, kompletacja zamówień, rozkładanie towaru, praca od poniedziałku do piątku w systemie trzyzmianowym w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
Agencja Zatrudnienia Partner Temps Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2015-12-11 - Rusiec (mazowieckie)
OBSŁUGA FORMALNO-ORGANIZACYJNA ORAZ MERYTORYCZNA SZKOLENIA SPECJALIZACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ, W TYM: KONTAKT Z WYKŁADOWCAMI I KIEROWNIKAMI SPECJALIZACJI, NADZÓR NAD OPRACOWANYMI HARMONOGRAMÓW ZAJĘĆ, REALIZACJĄ ZAJĘĆ I JAKOŚCIĄ KSZTAŁCENIA, WYPISYWANIE UMÓW DLA WYKŁADOWCÓW, MONITOROWANIE ZAJĘĆ (KONTROLA I WIZYTACJA), PRZYGOTOWANIE EGZAMINU WEWNĘTRZNEGO ITP.
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z.O.O W RZESZOWIE - 2019-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa maszyny pakującej
"B.E.S.T." Zakład Przetwórstwa Ziemniaczanego E. Barycki - B. Barycki Sp. j. - 2016-08-05 - Przewłoka (lubelskie)
dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty, sporządzanie list płac, przelewów na ROR, sporządzanie deklaracji rozliczeniowej z ZUS, naliczanie podatku dochodowego, wypełnianie deklaracji podatkowych, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych, rozliczenia z ZUS i US, wykonywanie innych czynności dot. spraw finansowo-księgowych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chrzanowie - 2019-08-09 - Chrzanów (małopolskie)
jw.
Komenda Stołeczna Policji - 2018-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rysunku, tyczenie fundamentów, przygotowanie zapraw murarskich, wykonywanie murów, sklepień, łuków, murow zbrojnych, murowanie kominów.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Sól (śląskie)
Organizacja pracy podległych pracowników, zarządzanie zespołem, realizacja planów produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2019-04-23 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
KONKURS, dokumenty należy składać do 26.09.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe o kirunku architektura lub urbanistyka; zakres obowiązków: sprawy związane z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym gminy; sprawy dot. sytuowania obiektów malej archotektury; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-09-17 - Pyskowice (śląskie)
usuwanie na bieżąco awarii mile widziane uprawnienia spawalniczo-gazowe i elektryczne
WORK SERVICE Wrocław S.A - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów finansowych, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych. Obsługa realizacji projektów współfinasowanych ze środków pozabudżetowych Centrum, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ZFŚS, sporządzenie rachunków i list płac dotyczących umów zleceń. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie - 2016-03-18 - Lublin (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, odpowiedzialność za portfel pozyskanych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji
POZIOM Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)
międzynarodowy przewóz towarów, trasa: kraje Unii Europejskiej - Rosja
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
znajomość zagadnień i przepisów prawnych obejmujących obszar działania na wymienionym stanowisku specjalisty ds. inwestycji w zakresie odnawialnych źródeł energii, m.in.: znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym i zasad postępowania administracyjnego, przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej i formalno-prawnej oraz umów niezbędnych do realizacji inwestycji, kosztorysowanie robót budowlanych, koordynacja prac związanych z realizacją, wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, występowanie do specjalistycznych jednostek o wydanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)