Praca PODINSPEKTOR DO SPRAW KADR I P艁AC - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR DO SPRAW KADR I P艁AC, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy PODINSPEKTOR DO SPRAW KADR I P艁AC.
Forma zatrudnienia:umowa o prac臋,w wymiarze czasu pracy-1/8etatu (z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia 1/8 etatu w Publicznym Przedszkolu, 1/8 etatu w Gminnej Bibliotece Publicznej,1/8/etatu GOKSiR) po doj艣ciu do porozumienia z kierownictwem wymienionych jednostek.1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych.2.Sporz膮dzanie um贸w o prac臋, um贸w zlecenie i o dzie艂o.3.Sporz膮dzanie oraz wydawanie 艣wiadectw pracy, za艣wiadcze艅 oraz innych dokument贸w dotycz膮cych zatrudnienia i wynagrodze艅 pracownik贸w, do kt贸rych wydawania pracodawca zobowi膮zany jest przepisami prawa.4. Prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich.5.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej wynikaj膮cej ze stosunku pracy zgodnie z przepisami og贸lnymi i wewn臋trznymi regulaminami.6.Ustalanie uprawnie艅 urlopowych , prowadzenie i rozliczanie dokumentacji z tym zwi膮zanej (kary urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop).7.Prowadzenie ewidencji czasu pracy.8.Wsp贸艂praca z Powiatowym Urz臋dem Pracy w zakresie organizacji prac interwencyjnych, rob贸t publicznych i sta偶y.9.Sporz膮dzanie sprawozda艅 przewidzianych przepisami prawa.10.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 艣rodk贸w trwa艂ych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji.11.Naliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w, przygotowywanie list p艂ac.12.Przygotowanie dokumentacji i wyp艂at wynagrodze艅 z tytu艂u um贸w cywilno-prawnych.13.Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej (zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych pracownik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin jak r贸wnie偶 艣wiadczeniobiorc贸w O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej, raport贸w dla pracownik贸w, sprawy zwi膮zane z ustaleniem kapita艂u pocz膮tkowego, obs艂uga P艂atnika.14.Przygotowanie i rozliczanie wniosk贸w o refundacj臋 do PUP.15.Prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych bada艅 lekarskich pracownik贸w i kontrola ich aktualno艣ci.16.Prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych szkole艅 BHP i Ppo偶 pracownika oraz kontrola ich aktualno艣ci.17.Archiwizowanie dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy.18.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zwi膮zanej z przydzia艂em ekwiwalentu i odzie偶y roboczej itp..19.Sporz膮dzanie zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami odpowiednich miesi臋cznych deklaracji podatkowych oraz przesy艂anie ich do w艂a艣ciwego Urz臋du Skarbowego.20.Sporz膮dzanie i przesy艂anie drog膮 elektroniczn膮 wszelkich dokument贸w rozliczeniowych, deklaracji, raport贸w do ZUS dotycz膮cych comiesi臋cznego rozliczenia sk艂adek spo艂ecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracownik贸w, zleceniobiorc贸w oraz 艣wiadczeniobiorc贸w pobieraj膮cych zasi艂ek sta艂y i inne 艣wiadczenia.21.Sporz膮dzanie dokument贸w stanowi膮cych podstaw臋 wykonywania przelew贸w sk艂adek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od os贸b fizycznych, wynagrodze艅 na indywidualne konta pracownik贸w oraz innych potr膮ce艅 z list p艂ac.22.Przygotowanie przelew贸w sk艂adek i nale偶no艣ci na rzecz ZUS i Urz臋du Skarbowego.23.Sporz膮dzanie okresowych sprawozda艅 o stanie zatrudnienia jak r贸wnie偶 innych sprawozda艅 statystycznych zleconych do wykonania dora藕nie prze GUS i jednostki nadrz臋dne.24.Okresowa analiza funduszu p艂ac.25.Przestrzeganie tajemnicy s艂u偶bowej. 26. 26.Wykonywanie innych ni偶 wymienione wy偶ej zadania, kt贸re z mocy prawa lub przepis贸w wewn臋trznych wydanych przez kierownika jednostki nale偶膮 do kompetencji pracownika.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Bobowie - 2019-09-24 - Bobowo (pomorskie)
Informacje na stronie Zarz膮du Dr贸g Powiatowych w Krasnymstawie (BIP)
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Krasnystaw (lubelskie)
Forma zatrudnienia:umowa o prac臋,w wymiarze czasu pracy-1/8etatu (z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia 1/8 etatu w Publicznym Przedszkolu, 1/8 etatu w Gminnej Bibliotece Publicznej,1/8/etatu GOKSiR) po doj艣ciu do porozumienia z kierownictwem wymienionych jednostek.1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych.2.Sporz膮dzanie um贸w o prac臋.3.Sporz膮dzanie oraz wydawanie 艣wiadectw pracy, za艣wiadcze艅 oraz innych dokument贸w dotycz膮cych zatrudnienia.4. Prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich.5.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej wynikaj膮cej ze stosunku pracy zgodnie z przepisami og贸lnymi i wewn臋trznymi regulaminami.6.Wprowadzanie danych dotycz膮cych zatrudnienia i czasu pracy.7.Rozliczanie i kontrola czasu pracy.8.Wsp贸艂praca z Powiatowym Urz臋dem Pracy w zakresie organizacji,rob贸t publicznych i sta偶y.9.Prowadzenie ewidencji szkole艅.10.Prowadzenie rejestru delegacji s艂u偶bowych.11.Sporzadzanie sprawozda艅 pzrewidzianych przepisami prawa.12.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 艣rodk贸w trwa艂ych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji.13.W ramach obowi膮zk贸w :- naliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w list p艂ac,- przygotowanie dokumentacji i wyp艂at wynagrodze艅 z tytu艂u um贸w cywilno-prawnych,- sporz膮dzanie i przesy艂anie dokument贸w do ZUS,- przygotowanie i rozliczanie wniosk贸w o refundacj臋 do PUP,- wydawanie skierowa艅 na badania wst臋pne,okresowe i kontrolne.14.Archiwizowanie dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy.15.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z BHP.16.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zwi膮zanej z badaniami okresowymi,odzie偶膮 ochronn膮,pracowniczymi ksi膮偶eczkami zdrowia,szkoleniami,z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracownik贸w GOPS.17.Wsp贸艂praca z bankiem,ZUS-em,Urz臋dem Skarbowym oraz innymi instytucjami.18.Opracownie projekt贸w statutu,uchwa艂,reg贸lamin贸w,zarzadze艅 kierownika,projekt贸w um贸w oraz bie偶膮ca ich aktalizacja.19.Sprz膮dzanie okresowych sprawozda艅 o stanie zatrudnienia jak r贸wnie偶 innych sprawozda艅 statystycznych zaleconych do wykonania dora藕nie przez GUS i jednostki nadrz臋dne.20.Wykonanie innych ni偶 wymienione wy偶ej zadania,wydanych przez kierownika jednostki.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Bobowie - 2017-12-06 - Bobowo (pomorskie)