Praca PODINSPEKTOR DO SPRAW KADR I ARCHIWUM W REFERACIE SPO艁ECZNO- ORGANIZACYJNYM - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR DO SPRAW KADR I ARCHIWUM W REFERACIE SPO艁ECZNO- ORGANIZACYJNYM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy PODINSPEKTOR DO SPRAW KADR I ARCHIWUM W REFERACIE SPO艁ECZNO- ORGANIZACYJNYM.
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach zwi膮zanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracownik贸w, dyrektor贸w i kierownika jednostek organizacyjnych podleg艂ych gminie oraz dyrektora GOK; Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy, a w szczeg贸lno艣ci: prowadzenie listy obecno艣ci, prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z urlopami. Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji nieobecno艣ci w pracy.4. Prowadzenie rejestr贸w:- ewidencji czasu pracy pracownik贸w;- um贸w zlece艅 oraz um贸w o dzie艂o,- planowanych i odbytych szkole艅,- dokumentacji przekazywanej do archiwum zak艂adowego;5. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z naborem na wolne stanowisko urz臋dnicze w Urz臋dzie Gminy w Stegnie.6. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przeprowadzaniem s艂u偶by przygotowawczej i zorganizowanie egzaminu ko艅cz膮cego t臋 s艂u偶b臋 w Urz臋dzie Gminy w Stegnie.7. Kierowanie pracownik贸w Urz臋du i dyrektor贸w podleg艂ych jednostek organizacyjnych na wst臋pne, okresowe i kontrolne badania lekarskie oraz na szkolenia BHP (wst臋pne, okresowe).8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie odbywania praktyk przez uczni贸w szk贸艂 艣rednich i wy偶szych oraz sta偶u dla bezrobotnych z PUP.9. Sporz膮dzanie i rejestrowanie upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw.10. Przygotowanie um贸w cywilnoprawnych w sprawie zwrotu koszt贸w u偶ywania do cel贸w s艂u偶bowych samochod贸w osobowych.11. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewn臋trznych oraz ksi膮偶ki kontroli zewn臋trznych.12. Zapewnienie materia艂贸w do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracownik贸w zatrudnionych na stanowiskach urz臋dniczych.13. Rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dotycz膮cych wypadk贸w przy pracy, chor贸b zawodowych oraz wynik贸w bada艅 艣rodowiska pracy.14. Sporz膮dzanie um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o dla pracownik贸w Urz臋du oraz os贸b zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych lub rob贸t publicznych.15. Przygotowanie projekt贸w wewn臋trznych zarz膮dze艅 i instrukcji zwi膮zanych z zakresem czynno艣ci.16. Kompletowanie wniosk贸w emerytalno rentowych.17. Wdra偶anie nowych metod pracy w Urz臋dzie Gminy.18. Naliczanie ekwiwalent贸w pieni臋偶nych dla pracownik贸w Urz臋du Gminy za obuwie, odzie偶 robocz膮, pranie odzie偶y roboczej oraz ekwiwalentu pieni臋偶nego za zakup umundurowania dla pracownik贸w Stra偶y Gminnej.19. Przekazywanie akt贸w prawnych na poszczeg贸lne stanowiska.20. Organizowania szkole艅 pracownik贸w, prowadzenia dokumentacji zwi膮zanej ze szkoleniami pracownik贸w.21. Sporz膮dzanie analiz kadrowych oraz sprawozdawczo艣ci w tym zakresie.22. Wykonywania zada艅 koordynatora w zakresie przekazywania akt do archiwum zak艂adowego.23. Prowadzenie archiwum zak艂adowego Urz臋du Gminy w Stegnie w zakresie: a) prowadzenia archiwum Urz臋du oraz nadzoru nad terminowym i w艂a艣ciwym przekazywaniem akt do archiwum; b) prowadzenia spraw zwi膮zanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniej膮cych symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projekt贸w i zarz膮dze艅 W贸jta; c) przyjmowania i przechowywania dokumentacji spraw zako艅czonych z poszczeg贸lnych referat贸w i samodzielnych stanowisk Urz臋du Gminy; d) porz膮dkowania i udost臋pniania dokumentacji;e) nale偶ytego zabezpieczenia dokumentacji przed zniszczeniem b膮d藕 zabraniem przez osoby nieupowa偶nione; f) prowadzenia ewidencji dokumentacji w archiwum; g) prowadzenia ewidencji udost臋pnienia archiwum; h) przeprowadzania skontrum dokumentacji; i) przeprowadzania procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej; j) przekazywania materia艂贸w archiwalnych do archiwum pa艅stwowego i innych w艂a艣ciwych archiw贸w;k) sta艂ej wsp贸艂pracy z Archiwum Pa艅stwowym w Malborku; l) prowadzenia ewidencji wynik贸w pomiaru temperatury i wilgotno艣ci powietrza w archiwum; m) doradzania pracownikom urz臋du w zakresie w艂a艣ciwego post臋powania z dokumentacj膮 w porozumieniu z koordynatorem czynno艣ci kancelaryjnych; n) prowadzenia innych czynno艣ci archiwalnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi i zarz膮dzeniami W贸jta Gminy.24. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮.25. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem. Zast臋powanie pracownika ds. administracyjnych i p艂ac. Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Z-c臋 W贸jta i Sekretarza Gminy.Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/66/Podinspektor_ds_kadr_i_archiwum/
Gmina Stegna - 2019-06-25 - Stegna (pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach zwi膮zanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracownik贸w, dyrektor贸w i kierownika jednostek organizacyjnych podleg艂ych gminie oraz dyrektora GOK; Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy, a w szczeg贸lno艣ci: prowadzenie listy obecno艣ci, prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z urlopami. Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji nieobecno艣ci w pracy.4. Prowadzenie rejestr贸w:- ewidencji czasu pracy pracownik贸w;- um贸w zlece艅 oraz um贸w o dzie艂o,- planowanych i odbytych szkole艅,- dokumentacji przekazywanej do archiwum zak艂adowego;5. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z naborem na wolne stanowisko urz臋dnicze w Urz臋dzie Gminy w Stegnie.6. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przeprowadzaniem s艂u偶by przygotowawczej i zorganizowanie egzaminu ko艅cz膮cego t臋 s艂u偶b臋 w Urz臋dzie Gminy w Stegnie.7. Kierowanie pracownik贸w Urz臋du i dyrektor贸w podleg艂ych jednostek organizacyjnych na wst臋pne, okresowe i kontrolne badania lekarskie oraz na szkolenia BHP (wst臋pne, okresowe).8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie odbywania praktyk przez uczni贸w szk贸艂 艣rednich i wy偶szych oraz sta偶u dla bezrobotnych z PUP.9. Sporz膮dzanie i rejestrowanie upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw.10. Przygotowanie um贸w cywilnoprawnych w sprawie zwrotu koszt贸w u偶ywania do cel贸w s艂u偶bowych samochod贸w osobowych.11. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewn臋trznych oraz ksi膮偶ki kontroli zewn臋trznych.12. Zapewnienie materia艂贸w do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracownik贸w zatrudnionych na stanowiskach urz臋dniczych.13. Rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dotycz膮cych wypadk贸w przy pracy, chor贸b zawodowych oraz wynik贸w bada艅 艣rodowiska pracy.14. Sporz膮dzanie um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o dla pracownik贸w Urz臋du oraz os贸b zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych lub rob贸t publicznych.15. Przygotowanie projekt贸w wewn臋trznych zarz膮dze艅 i instrukcji zwi膮zanych z zakresem czynno艣ci.16. Kompletowanie wniosk贸w emerytalno rentowych.17. Wdra偶anie nowych metod pracy w Urz臋dzie Gminy.18. Naliczanie ekwiwalent贸w pieni臋偶nych dla pracownik贸w Urz臋du Gminy za obuwie, odzie偶 robocz膮, pranie odzie偶y roboczej oraz ekwiwalentu pieni臋偶nego za zakup umundurowania dla pracownik贸w Stra偶y Gminnej.19. Przekazywanie akt贸w prawnych na poszczeg贸lne stanowiska.20. Organizowania szkole艅 pracownik贸w, prowadzenia dokumentacji zwi膮zanej ze szkoleniami pracownik贸w.21. Sporz膮dzanie analiz kadrowych oraz sprawozdawczo艣ci w tym zakresie.22. Wykonywania zada艅 koordynatora w zakresie przekazywania akt do archiwum zak艂adowego.23. Prowadzenie archiwum zak艂adowego Urz臋du Gminy w Stegnie w zakresie: a) prowadzenia archiwum Urz臋du oraz nadzoru nad terminowym i w艂a艣ciwym przekazywaniem akt do archiwum; b) prowadzenia spraw zwi膮zanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniej膮cych symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projekt贸w i zarz膮dze艅 W贸jta; c) przyjmowania i przechowywania dokumentacji spraw zako艅czonych z poszczeg贸lnych referat贸w i samodzielnych stanowisk Urz臋du Gminy; d) porz膮dkowania i udost臋pniania dokumentacji;e) nale偶ytego zabezpieczenia dokumentacji przed zniszczeniem b膮d藕 zabraniem przez osoby nieupowa偶nione; f) prowadzenia ewidencji dokumentacji w archiwum; g) prowadzenia ewidencji udost臋pnienia archiwum; h) przeprowadzania skontrum dokumentacji; i) przeprowadzania procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej; j) przekazywania materia艂贸w archiwalnych do archiwum pa艅stwowego i innych w艂a艣ciwych archiw贸w;k) sta艂ej wsp贸艂pracy z Archiwum Pa艅stwowym w Malborku; l) prowadzenia ewidencji wynik贸w pomiaru temperatury i wilgotno艣ci powietrza w archiwum; m) doradzania pracownikom urz臋du w zakresie w艂a艣ciwego post臋powania z dokumentacj膮 w porozumieniu z koordynatorem czynno艣ci kancelaryjnych; n) prowadzenia innych czynno艣ci archiwalnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi i zarz膮dzeniami W贸jta Gminy.24. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮.25. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem. Zast臋powanie pracownika ds. administracyjnych i p艂ac. Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Z-c臋 W贸jta i Sekretarza Gminy. Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/63/Podinspektor_ds_kadr_i_archiwum/
Gmina Stegna - 2019-06-07 - Stegna (pomorskie)