P.O. ASYSTENTA SĘDZIEGO Ryki oferta pracy Sąd Okręgowy w Lublinie/ Sąd Rejonowy w Rykach
Stanowisko: P.O. ASYSTENTA SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem, dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie, kontrola spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd
Data publikacji: 2021-03-18
Lokalizacja: Ryki (lubelskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Lublinie/ Sąd Rejonowy w Rykach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 15, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem, dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie, kontrola spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: P.O. ASYSTENTA SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0616
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ryki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania karnego i cywilnego
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Lublinie/ Sąd Rejonowy w Rykach
danePracodawcy_nip: 5060112969
danePracodawcy_regon: 000322956
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: Krakowskie Przedmieście
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|261903
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.03.2021
Oferta pracy ważna do: 15.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?050a157a41402e3759068fd9df23b121
Podobne oferty pracy
Sprzedaż napojów, art. spożywczych i przemysłowych. Zamówienia towaru, utrzymanie czystości w kawiarni.
TYMOFIEJEWICZ LUCYNA TYMOFIEJEWICZ RYSZARD SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
opracowanie i wdrażanie strategii i planów marketingowych, nadzorowanie przeprowadzania analiz i badań rynkowych, monitorowanie skutecznosći i działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży, prowadzi efektywne działanie planu i wydatkowanie budżetu marketingowego
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Węgierce (wielkopolskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, skanowanie, archiwizowanie, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wprowadzanie do systemu finansowo-ksiegowego, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie umów zawieranych przez firmę, przygotowywanie raportów kasowych, zestawień, sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, dbanie o czystość magazynu i sali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Kraków (małopolskie)
Mgazynier/sprzedawca
TRANSFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-06-30 - Leżajsk (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Żuromin (mazowieckie)
Prowadzenie pełniej księgowości, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kompletacji i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie sprawozdań finansowychi budżetowych oraz i analiza, kontrola listy płac
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W KRUPSKIM MŁYNIE IM.OTTONA LIPKOWSKIEGO - 2018-01-18 - Krupski Młyn (śląskie)
obsługa kadrowo- płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń i sporzadzania list płac i dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnej z wymogami prawa pracy, sporzadzanie umów cywolno-prawnych oraz sprawozdań, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego, obsługa ZFŚS, archiwizowanie dokumentów, kontakt z ZUS
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE - 2019-10-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przeładunek, konfekcjonanie towarów, na terenie magazynu, kompletacja towarów.
"BOBIFAR" BOBUR FARMONOV - 2016-09-22 - Będzieszyn (pomorskie)
Kreowanie menu restauracji oraz bufetów, opracowywanie i wprowadzanie nowych receptur gastronomicznych, planowanie i sporządzanie zamówień na surowce niezbędne do bieżącej produkcji, zarządzanie pracą podległego zespołu, efektywne planowanie kosztów kuchni, tworzenie ofert we współpracy z działem marketingu, znajomość procedur pracy w gastronomii, w tym przepisów BHP, HACCP. Praca od poniedziałku do niedzieli zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
HOTEL ORLE K. PODKÓWKA, M. ZDANOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2021-04-16 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów salonu
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pracownik wulkanizacji, montowanie i wyważanie kół, naprawa ogumienia.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Stężyca (pomorskie)
pomoc w obsłudze gości na sali restauracyjnej
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Wisła (śląskie)
Nauczanie przedmiotu "Edukacja dla bezpieczeństwa w gimnazjum i liceum"
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
pozyskiwanie danych ze źróde informacjił na rynku rosyjskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na stanowisku technolog. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, język angielski komunikatywny, znajomość branży konstrukcji handlowych, bardzo dobra znajomość MICROSOFT OFFICE oraz AUTOCAD, bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dokładność, sumienność. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Miejsce wykonywania pracy Gdynia.
VISTAL EKO Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Gdynia (pomorskie)
zaopatrzenie firmy
PEPEBE WŁOCŁAWEK PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE - 2020-07-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.3. Prowadzenia rozliczeń z ZUS i US.4. Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.6. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki.7. Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Rozliczanie wynagrodzeń i sporządzanie miesięcznych list płac pracowników.
Gminny Ośrodek Kultury w Bierzwniku - 2020-12-01 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta, kasy fiskalne i inne prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2021-03-30 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Układanie i sortowanie materiałów, szlifowanie i polerowanie kół sterowych, prace magazynowe, prace przy elementach kompozytowych.
kontakt przez PUP - 2020-03-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
dbanie o wysoką jakość produkcji, koordynowanie prac, planowanie grafików, monitorowanie planu produkcyjnego, komunikacja z innymi działami, reprezentacja firmy, zapewnienie prawidłowych warunków pracy
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-12-27 - Golina (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw nepalskich i indyjskich
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Garwolin (mazowieckie)
Obsługa stanów magazynowych - przyjęcie i wydawanie towaru. (produkcja opakowań kartonowych). Mile widziane uprawnienie na wózek widłowy.
PPUH PROPAK s.c. - 2016-01-11 - Krążkowy (wielkopolskie)
rozliczenie kosztów kontraktów, przygotowywanie raportów i rozliczeń, bieżące rozwiązywanie problemów, dbałość o jakość i terminowość wypełniania zadań
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
KALBUD 2 SP. Z O.O. - 2018-02-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
1. Kierowanie pracą działu zgodnie z określonymi zadaniami wynikającymi z zakresu działania i obowiązującymi wymogami2. Organizowanie pracy kierowanego zespołu i podziału pracy pomiędzy pracowników3. Koordynowanie, nadzór i kontrola pracy działu w zakresie właściwej realizacji zadań w obszarze gospodarki mieszkaniowej lokali komunalnych4. Kierowanie całością spraw związanych z eksploatacją , remontami budynków oraz przygotowaniem zleceń robot, remontowo - budowlanych , dokonywanie ptrzetargów, zamówień publicznych5. Prowadzenie negocjacji ze świadczeniodawcami różnego rodzaju usług na rzecz budynków komunalnych i wspólnot mieszkaniowych oraz przygotowaniem umów o świadczenie tych usług i ich rozliczanie finansowe6. Uczestniczenie w opracowaniu planów techniczno - ekonomicznych i rzeczowo - finansowych oraz czuwanie nad prawidłową ich realizacją do wysokości ustalonych środków finansowych w zatwierdzonym planie7. Opracowanie okresowych planów remontowych zasobów komunalnych ( budynkó, mieszkań i lokali użytkowych ) na podstawie okresowych przeglądów technicznych oraz bieżących potrzeb8. Organizowanie i podejmowanie działań mających na celu odzyskiwanie zaległych należności Zakładu z tytułu najmu lokali użytkowych i mieszkalnych9. Podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie windykacji należności Zakładu z tytułu najmu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz związanych z eksmisją najemców 10. Organizowanie okresowych przeglądów budynków, mieszkań i lokali komunalnych oraz administrowanych wspólnot mieszkaniowych11. Nadzorowanie i udział w odbiorach częściowych i końcowych robót realizowanych remontów w administrowanych nieruchomościach 12. Prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych13. Realizacja uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie remontów, inwestycji i innych działań
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2020-06-29 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zapewnienie ciąglości ruchu czyli utrzymanie urządzeń instalacji elektrycznej i automatyki w pełnej sprawności technicznej, przeprowadzanie napraw i konserwacji;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - KIERUNEK ELEKTRYCZNY, AUTOMATYKA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ AUTOMATYKI PRZEMYSLOWEJ, OBSŁUGA SYSTEMÓW STEROWANIA, UPRAWNIENIA SEP EKSPLOATACYJNE, 3 LATA DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU, ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU DOBRYM;
CARLSBERG SUPPLY COMPANY POLSKA S.A. - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc w montażu instalacji wod-kan-gaz-c.o, pomoc w montażu urządzeń sanitarnych, pomoc w montażu urządzeń gazowych - kotły, termy łazienkowe
"BUD-LEP LEPIARCZYK SPÓŁKA JAWNA" - 2019-07-30 - Świętochłowice (śląskie)