KIEROWNIK ADMINISTRACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH Krosno Odrzańskie oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie pracą działu zgodnie z określonymi zadaniami wynikającymi z zakresu działania i obowiązującymi wymogami2. Organizowanie pracy kierowanego zespołu i podziału pracy pomiędzy pracowników3. Koordynowanie, nadzór i kontrola pracy działu w zakresie właściwej realizacji zadań w obszarze gospodarki mieszkaniowej lokali komunalnych4. Kierowanie całością spraw związanych z eksploatacją , remontami budynków oraz przygotowaniem zleceń robot, remontowo - budowlanych , dokonywanie ptrzetargów, zamówień publicznych5. Prowadzenie negocjacji ze świadczeniodawcami różnego rodzaju usług na rzecz budynków komunalnych i wspólnot mieszkaniowych oraz przygotowaniem umów o świadczenie tych usług i ich rozliczanie finansowe6. Uczestniczenie w opracowaniu planów techniczno - ekonomicznych i rzeczowo - finansowych oraz czuwanie nad prawidłową ich realizacją do wysokości ustalonych środków finansowych w zatwierdzonym planie7. Opracowanie okresowych planów remontowych zasobów komunalnych ( budynkó, mieszkań i lokali użytkowych ) na podstawie okresowych przeglądów technicznych oraz bieżących potrzeb8. Organizowanie i podejmowanie działań mających na celu odzyskiwanie zaległych należności Zakładu z tytułu najmu lokali użytkowych i mieszkalnych9. Podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie windykacji należności Zakładu z tytułu najmu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz związanych z eksmisją najemców 10. Organizowanie okresowych przeglądów budynków, mieszkań i lokali komunalnych oraz administrowanych wspólnot mieszkaniowych11. Nadzorowanie i udział w odbiorach częściowych i końcowych robót realizowanych remontów w administrowanych nieruchomościach 12. Prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych13. Realizacja uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie remontów, inwestycji i innych działań
Data publikacji: 2020-06-29
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie pracą działu zgodnie z określonymi zadaniami wynikającymi z zakresu działania i obowiązującymi wymogami2. Organizowanie pracy kierowanego zespołu i podziału pracy pomiędzy pracowników3. Koordynowanie, nadzór i kontrola pracy działu w zakresie właściwej realizacji zadań w obszarze gospodarki mieszkaniowej lokali komunalnych4. Kierowanie całością spraw związanych z eksploatacją , remontami budynków oraz przygotowaniem zleceń robot, remontowo - budowlanych , dokonywanie ptrzetargów, zamówień publicznych5. Prowadzenie negocjacji ze świadczeniodawcami różnego rodzaju usług na rzecz budynków komunalnych i wspólnot mieszkaniowych oraz przygotowaniem umów o świadczenie tych usług i ich rozliczanie finansowe6. Uczestniczenie w opracowaniu planów techniczno - ekonomicznych i rzeczowo - finansowych oraz czuwanie nad prawidłową ich realizacją do wysokości ustalonych środków finansowych w zatwierdzonym planie7. Opracowanie okresowych planów remontowych zasobów komunalnych ( budynkó, mieszkań i lokali użytkowych ) na podstawie okresowych przeglądów technicznych oraz bieżących potrzeb8. Organizowanie i podejmowanie działań mających na celu odzyskiwanie zaległych należności Zakładu z tytułu najmu lokali użytkowych i mieszkalnych9. Podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie windykacji należności Zakładu z tytułu najmu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz związanych z eksmisją najemców 10. Organizowanie okresowych przeglądów budynków, mieszkań i lokali komunalnych oraz administrowanych wspólnot mieszkaniowych11. Nadzorowanie i udział w odbiorach częściowych i końcowych robót realizowanych remontów w administrowanych nieruchomościach 12. Prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych13. Realizacja uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie remontów, inwestycji i innych działań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawno - administracyjny, specjalizacja: administracja, lub zarządzanie nieruchomościami
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia :- wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki : prawno - administracyjne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi specjalności : administracja lub zarządzanie nietuchomościamiDoświadczenie :Co najmniej 5 letni staż pracy , w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub innym samodzielnym Umiejętności : bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość zagadnień z zakresu windykacji, znajomość przepisów z zakresu ustaw o : samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówien publicznych, o własności lokali, o gospodarce komunalnej, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego , Kodeks postępowania administracyjnego ora o ochronie danych osobowych i informacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
danePracodawcy_nip: 9260001260
danePracodawcy_regon: 970516095
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej2. List motywacyny3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - dyplom lub zaświadczenia ukończenia studiów wyższych ( poświadczone przez kandydata za zgodość z oryginałem )5. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wymagany staż pracy ( kserokopie świadectw pracy , zaświadczenia o zatrudnieniu )6. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje ( dodatkowe uprawnienia , dyplom ukończenia studiów podyplomowych , zaświadczenia o szkoleniach - kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem )7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynnosci prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych 8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji10. Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych znajdującą się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZGKiM Krosno Odrzańskie - nabór kandydatów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 20.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10aa9ca80664ee0ba4148a9f6aec72b3
Podobne oferty pracy
zatrudnienie: 1 osoba - cały etat, wynagrodzenie 6.000,00 zł. brutto - praca na terenie UE2 osoba - 1/2 etatu, wynagrodzenie 4.000,00 zł. brutto - praca na terenie kraju
P.H.U. "RAFEX" IMPORT-EKSPORT RAFAŁ ŚWIĄTKOWSKI - 2016-10-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za produkcję, rozbiór, stan magazynowy oraz zamówienia logistyczne. Zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych oraz delegowanie obowiązków. Opracowywanie planów produkcyjnych. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu technologicznego. Bieżące raportowanie o wynikach pracy właściciela firmy.
DAŻYNKA - NADBUŻAŃSKIE SMAKI GRAŻYNA PUTKOWSKA - 2018-11-13 - Rotki (podlaskie)
PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA KONTAKT Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI POZYSKANYMI PRZEZ PRACOWNIKÓW NASZEGO WEWNĘTRZNEGO CALL CENTER - UMÓWIENIE Z KLIENTAMI SPOTKANIA I SPRZEDAŻ NASZYCH USŁUG. PONADTO DBANIE O DOBRE RELACJE Z OBECNYMI KLIENTAMI, TWORZENIE RAPORTÓW SPRZEDAŻOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI BIUROWYMI. PRZEDSTAWICIEL SAMODZIELNIE ORGANIZUJE SOBIE PRACĘ I WYJAZDY DO KLIENTÓW (Z DOMU). SWOJĄ PRACĘ WYKONUJE W OBRĘBIE WOJEWÓDZTW: LUBUSKIEGO, CZĘŚCI DOLNOŚLĄSKIEGO, CZĘŚCI WIELKOPOLSKIEGO ORAZ ZACHODNIO-POMORSKIEGO. SPOTKANIA PRZEDSTAWICIELI W NASZEJ SIEDZIBIE W OPOLU RAZ W MIESIĄCU/RAZ NA 2 MIESIĄCE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEBY.
ARENA KRZYSZTOF KNOP - 2018-07-23 - Zielona Góra (lubuskie)
-realizacja planów produkcyjnych-organizacja prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych-organizacja obsługi maszyn, narzędzi i urządzeń kontrolnych-nadzór nad służbami przygotowania produkcji-optymalizacja produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów-nadzór nad konserwacją maszyn i urządzeń produkcyjnych-konrola zaopatrzenia w surowce-zarządzanie zespołem pracowników-prowadzenie pełnej dokumentacji produkcyjnej zgodnie z pobowiązującymi procedurami, instrukcjami ,normami
UNAM GROUP POLSKA sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wieleń (wielkopolskie)
wykonywanie iniekcji, opieka pielęgniarska
Dom Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym - 2017-04-20 - Nowe Chojno (lubelskie)
Umiejętność kierowania grupą pracowników i rozplanowywania pracProwadzenie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej. Praca na terenie Opola
Hydraulika Grzegorz Klisz - 2020-01-16 - Dębska Kuźnia (opolskie)
- organizacja procesu przepływu towarów pomiędzy dostawcą, działem handlowym a klientem- zarządzanie zespołem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
wyksz. min. średnie
CENTRALA ZBYTU WĘGLA"WĘGLOZBYT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prefabrykacja rozdzielnic NN i złącz kablowych
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Lipno (wielkopolskie)
terminowa realizacja robót elektrycznychorganizacja pracy oraz nadzór nad podległymi pracownikamiprowadzenie dokumentacji budowyoraz niezbędne inne czynności związane z prowadzonymi robotami elektrycznimi
ENERGOSIECI PODKARPACIE Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Rogoźnica (podkarpackie)
Praca w dziale utrzymania ruchu.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą ( zależne od posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego).
Zakłady Remontowe Energetyki "ELKO" Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Racibórz (śląskie)
Koordynowanie p[racy podległych pracowników, procesy napraw i remontów maszyn, zamawianie części zamiennych, doradztwo mechamikom i automatykom
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-11-28 - Przemyśl (podkarpackie)
zawieranie kontraktów na sprzedaż produktów, promocja produktów firmy celem sprzedaży, analiza rynków. Promocja firmy na terenie UE, Stanów Zjednoczonych, składanie i wysyłka ofert.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Samborzec (świętokrzyskie)
Koordynowanie pracy i nadzór nad działem utrzymania ruchu
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Kłobuck (śląskie)
Praca na budowach na terenie całego kraju, kierowanie i nadzorowanie budowy
PRO-ARBUD DOMY ENERGOOSZCZĘDNE Spółka z o. o. - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: utrzymanie czystości na obiekcie
Security Group Sp. z o.o. Sosnowiec - 2020-06-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Na terenie woj. pomorskiego.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2019-10-23 - Wejherowo (pomorskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie sieci handlowej spółki, kontakt z zarządem pochodzenia chińskiego, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
YA FEI Sp. z o. o. - 2018-10-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór produkcji betonów i prefabrykatów betonowych, nadzór nad dokumentacją produkcyjną i założeniami jakościowymi
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowo-Detalicznego "JUREX" - 2017-02-08 - Węgrów (mazowieckie)
Kontrola i badania w terenie prowadzonych robót.
Laboratorium Drogowe VIA Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Oczekujemy: - kompleksowego zarządzania stacją paliw, - zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Klientów stacji, - uczciwości i odpowiedzialności.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "OKTAN" Stanisław Bednarz - 2017-11-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień.
L.MING Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Jaworzno (śląskie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2020-06-01 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad procesem produkcji,obsługa laboratorium,nadzór nad kontrolą produkcji
Markley Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Trzebinia (małopolskie)
Rekrutacjia i wdrażanie konsultantów finansowo - ubezpieczeniowych
Metlife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Resekuracji S. A - 2016-10-28 - Opole (opolskie)
Szczegółowa oferta na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-08-17 - Józefów (mazowieckie)
Kierowanie robót budowlanych w branży sanitarnej, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-27 - Pinczyn (pomorskie)
a.Przyjmowanie na magazyn i wydawanie z magazynu na podstawie dokumentacji b.Prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie informatycznym c.Udział w inwentaryzacjid.Porównywanie stanów magazynowyche.Prowadzenie okresowych kontroli stanu ilościowegof.Załadunek i rozładunek sprzętu do /z magazynug.Nadzór nad stanem ilościowym i jakościowym zapasów w magazynie.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-10-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
samodzielne prowadzenie kuchni, przygotowanie posiłków według ustalonego menu;
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Chorzów (śląskie)