PALACZ PIECÓW ZWYKŁYCH Łaniewo oferta pracy Zakład Przemysłu Drzewnego Import - Export Arkadiusz Kordalski
Stanowisko: PALACZ PIECÓW ZWYKŁYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa paleniska pieca
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Łaniewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Przemysłu Drzewnego Import - Export Arkadiusz Kordalski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-100 Łaniewo 45/A, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa paleniska pieca
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PALACZ PIECÓW ZWYKŁYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaniewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: palacz pieców zwykłych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy:
Zakład Przemysłu Drzewnego Import - Export Arkadiusz Kordalski
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Nazwisko osoby zgłaszającej: Arkadiusz Kordalski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: palacz pieców zwykłych
Data dodania oferty pracy: 05.02.2019
Oferta pracy ważna do: 04.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Blok Dobryszyce (łódzkie)
Zgodny
"OKOPOL" ELŻBIETA RABESZKO-GRYŃ I HANNA MAKÓWKA SPÓŁKA PARTNERSKA LEKARZY - 2017-10-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie, filetowanie ryb, mieszanie sałatek rybnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta stacji paliw, wykładanie towarów, prace porządkowe
"AKT" '' SHELL'' ANNA TECA - 2017-06-06 - Żdżary (zachodniopomorskie)
Szwaczka maszynowa - odzież lekka: bluzki, fartuchy.
PPH JANMAR Maria Jolanta Sikorska Ciechocinek - 2017-09-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
praca z rodziną z problemami
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Alwerni - 2017-07-21 - Alwernia (małopolskie)
Przewóz towarów tartacznych teren Polski i Rosji, dbałość o załadunek, dowóz towaru
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Kościeleczki (pomorskie)
Układanie paneli i płytek w Merketach OBI
STREFA BUDOWY Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzątanie hali produkcyjnej,magazynowej,placu załadunkowego,dbałość o porządek wokół terenu firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wolsztyn (wielkopolskie)
sprzątanie placu budowy,czyszczenie i mycie okienwynagrodzenie: 13 zł/godz.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych oraz manewrowanie wózkiem i przemieszczanie towarów; pobieranie, sprawdzanie ilościowe i przekazywanie towarów odbiorcy oraz prowadzenie dokumentacji przewozowej; zabezpieczanie przewożonego towaru przed zniszczeniem i uszkodzeniem podczas załadunku, wyładunku oraz transportu; równomierne układanie ładunku na paletach, specjalnych podstawach lub klockach za pomocą obsługiwanego pojazdu;
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Krzeszowice (małopolskie)
Odbieranie wyrobów z maszyny, kontrola wyrobu gotowego, sortowanie i pakowanie gotowych wyrobów, bieżąca kontrola jakości produkowanych wyrobów.
Harper Hygienics S.A. - 2018-09-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
01j/16/M cz. 1
Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawacza "Dom Dziecka Catharina" w Nowym Siodle - 2016-01-07 - Nowe Siodło (dolnośląskie)
dostarczanie wyrobów gastronomicznych do klientów
RESTAURACJA PUB "CIŻEMKA" SPÓŁKA CYWILNA MAŁGORZATA POSTUPALSKA, LEONARD POSTUPALSKI,ANDRZEJ POSTUPALSKI - 2016-08-17 - Chełmek (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Rakowa (podkarpackie)
Składanie wałków za pilarzem, koszenie upraw leśnych w lecie, sadzenie upraw leśnych wiosną
Zakład Usług Leśnych Dawid Woźniak - 2018-08-06 - Szabda (kujawsko-pomorskie)
realizacja planów sprzedażowych w hurtowni, oferowanie produktów hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Zamość (lubelskie)
1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,2. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony administrowanych budynków i terenu,3. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,""4. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,6. utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,""7. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych (Gim LO, obiekt sportowy)8. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,9. organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)10. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,11. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora i potrzebami szkoły,""12. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,13. prowadzenie zagadnień wynikających z decyzji Sanepid, PPoż,14. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, aneksów, korekt przygotowanie umów, przekazywanie do GCUW oraz rejestracja w GRU (wg procedury GCUW)""15. Realizacja przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego: a. Instalacja elektryczna pomieszczeń suchych i mokrych,b. Instalacja odgromowa,c. Instalacja gazowa oraz przewody kominowe w tym wentylacja, d. Instalacja piorunochronowa,e. Badanie wody,f. Przeglądy obiektów.16. Prowadzenie korespondencji z DRMG w zakresiea. Remontów bieżący i kapitalnych,b. Awarii,c. Prac wynikających z decyzji,d. Prac wynikających z przeglądów szkoły.17. Prowadzenie korespondencji z WRS UM, GZDiZ, ZUT, Saur Neptun Gdańsk, Straży Pożarnej oraz z innymi instytucjami miejskimi i wojewódzkimi w zakresie wynikającym z decyzji i eksploatacji obiektów szkolnych""18. Opieka nad realizacją budżetu obywatelskiego, 19. zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, serwisu urządzeń, itp.)20. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,21. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,22. organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,23. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,24. sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,""25. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.), uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,26. dokonywanie kontroli wewnętrznej,27. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,""28. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,29. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,30. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),31. nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)."
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5 - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Łuków (lubelskie)
Praca przy produkcji mebli : obsługa maszyn stolarskich, skałdanie i montaż, kontrola jakości, przygotowanie do transportu.Miejsce pracy: ul. Lipowa 1A, 55-330 Brzezinka ŚredzkaKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) merjot.pllub telefoniczny: 071 317-70-00Oferta pracy znajduje się w sali: D
MERJOT J. Rudnicki - 2015-11-25 - Brzezinka średzka (dolnośląskie)
Obsługa linii produkcyjnej, urządzeń rozdrabniających, załadunek cystern i samochodów ciężarowych.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas określony 33 m-ce.Miejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w godzinach: 6-14, 14-22, 22-6 pn-pt
Jeleniogórskie Kopalnie Surowców Mineralnych Lipiński Spółka Jawna - 2017-09-22 - Orzesze (śląskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
ochrona powierzonego mienia.
BEJUR sp. z o.o. - 2016-09-29 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- zapewnienie ciągłości swiadczenia usług- koordynacja pracy kierowców i ładowaczy- kontrola realizacji zaplanowanych odbiorów- dbanie o jakość i terminowość odbiorów- przygotowanie raportów i analiz z zakresu prowadzonej działalności- udział w przygotowaniu rozwiązań transportowych oraz ich wdrażanie- zapenienie sprawnego przepływu informacji oraz wysokiego poziomu oferowanych usług
ENERIS SUROWCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-11 - Krapkowice (opolskie)
Przygotowywanie menu, ofert, obsługa imprez okolicznościowych, dbałość o powierzone mienie, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, aktywna współpraca z innymi działami, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Kliczków (dolnośląskie)
paca na stanowisku spawacza TIG, wytwarzanie konstrukcji aluminiowych cienkościennych, możliwość obsługi stanowiska zrobotyzowanego MIG
Krause Sp. z o.o. Świdnica - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa dzielarkii i zaokrąglarki do chleba typu CIBERAN, obsługa pieca piekarniczego typu DAUB Backmeister, praca w godzinach od 5.00 do 13.00 i od 19.00 do 3.00
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Sosnowiec (śląskie)
modelowanie, farbowanie i strzyżenie damskie
Grupa Maxaurus Przemysław Stasiorowski - 2016-04-14 - Sztutowo (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw, rozpakowywanie, przeliczanie towaru, realizacja zamówień, przygotowywanie wzroników, prowadzenie dokumentacji, pomoc przy inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)