PAKOWACZ Młyny oferta pracy MEGASILA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: PAKOWACZ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Pakowanie paczek zamówień z Allegro, rozładunek i noszenie paczek i palet.Kontakt telefoniczny: 530224734 lub mailowy: hurt.megasila (at) gmail.com
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Młyny (podkarpackie)
Pracodawca: MEGASILA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-552 Młyny 90, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pakowanie paczek zamówień z Allegro, rozładunek i noszenie paczek i palet.Kontakt telefoniczny: 530224734 lub mailowy: hurt.megasila (at) gmail.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PAKOWACZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Młyny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1804
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radymno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pakowacz ręczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2021
Data zakończenia pracy: 22.06.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
MEGASILA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6772392730
danePracodawcy_regon: 36253641500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Władysława Łokietka 6a/12, 30-010 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Władysława Łokietka
Numer budynku pracodawcy: 6a
danePracodawcy_nrLokalu: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|932101
Zawód wykonywany przez pracownika: pakowacz ręczny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2021
Data dodania oferty pracy: 05.03.2021
Oferta pracy ważna do: 19.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b977a32824620c0108329124d12d9fa0
Podobne oferty pracy
montaż mebli u producenta i kontrahentów
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa - 2017-07-13 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Góra (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności biurowych,obsługa poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,obsługa korespondencji w urzędzie,wykonywanie czynności związanych z segregowaniem dokumentów księgowych(godziny pracy : 7.30-15.30)
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Łomazy (lubelskie)
Prace sprzątające na terenie hal, hoteli, biur i magazynów. Prace porządkowe.
Newspol Sp. z o. o. - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Umiejętność izolowania rur różnych średnic wszystkimi rodzajami izolacji termicznych. Zezwolenie na pracę na wysokości ponad 3 m.
Usługi Hydrauliczne Andrzej Stawicki - 2016-03-02 - Sochaczew (mazowieckie)
utrzymanie czystości w pokojach oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych Ośrodka Wypoczynkowo Rehabilitacyjnego, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami Ośrodka; umowa na 33 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
ANKRIS PHU ZPCHR A. KURZAK - 2018-02-06 - Ustka (pomorskie)
Diagnozowanie usterek oraz awarii. Wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń chłodniczych i oświetleniowych. Drobne prace elektryczne, elektryka oświetleniowa.
MARMAX Jurzysta sp. j. - 2020-06-24 - Czudec (podkarpackie)
terminowe i bezbłędne przygotowanie towaru zgodnie z wytycznymi ilościowymi i jakościowymi przełożonego raz zasady Fifo, zgłaszanie zapotrzebowania na towar, przyjmowanie towaru na magazyn, rozdzielanie towaru pomiędzy brygady, raportowanie produkcji i ocena okresowa podległych pracowników.
AMPLUS Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Niegardów (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Naprawa pojazdów osobowych i dostawczych- Kontakt tel. 58 531-09-09- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: jmarszalek (at) autocomplextczew.pl
AUTO COMPLEX DZIUBIŃSKI STANISŁAW - 2020-10-02 - Tczew (pomorskie)
Praca na stanowisku Specjalista ds. Administracji i Logistyki (Administration and Logistics Specialist) wymaga bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego w celu kontaktowania się z potencjalnymi pracownikami Spółki (głównie z Korei Południowej).Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Administracji i Logistyki (Administration and Logistics Specialist) ma za zadanie m.in.:- sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, m.in. na podstawie prawa pracy i prawa adminiistracyjnego, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów;- przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych;- uczestniczenie w prowadzeniu postępowania, wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych;- przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie informacji, w tym dokonywanie selekcji danych pod kątem ich przydatności analitycznej i decyzyjnej oraz obliczanie i interpretowanie podstawowych miar statystycznych.
JOONG WON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
załadunek, rozładunek , sortowanie przesyłek kurierskich
InWork Sp. z o.o. - 2019-10-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Murowanie, tynkowanie, krycie dachów. Praca związana z budową domów od podstaw-na terenie województwa świętokrzyskiego. .
Firma Remontowo-Budowlana "DOM-DACH"Duszak Bogdan - 2019-03-04 - Żabiec (świętokrzyskie)
Opieka nad pacjentem.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH - 2018-07-18 - Suwałki (podlaskie)
Pomoc kuchenna w przygotowaniu posiłków dla dzieci oraz dla odbiorców zewnętrznych
Perfect Consulting Jacek Kusz - 2016-01-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni, stóp, na twarzy, szyji, twarzy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Kierownik Sekcji - Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.Zakres głównych obowiązków w szczególności:* kierowanie sekcją zapewniające pełnią realizację zadań* planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości* organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości* nadzorowanie i opracowywanie - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów - organizowani (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorówrealizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-10-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów przy tankowaniu;- utrzymanie czystości w obrębie stacji paliw
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Przasnysz (mazowieckie)
Sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnych (łaźnie i szatnie), praca w godz.16-21, oferta pracy kierowana również do osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności -zatrudnienie- umowa o pracę.
Zakłady Usługowe EZT S.A. - 2015-12-01 - Opole (opolskie)
kontakt z klientem, kontakt z serwisem
SERVIETTO POLEN Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Głogów (dolnośląskie)
prace porządkowe(sprzątanie) oraz dozór terenu szkoły ( również w godzinach nocnych).
Szkoła Podstawowa Nr 58 im. Kazimierza Sołtysika - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
dostawa i wydawanie posiłków dzieciom w szkołach
Kuchnia JAGLANKA - 2016-08-03 - Komorniki (wielkopolskie)
(możliwość przyuczenia do zawodu)
PPH "ARIADNA" Jan Górajewski - 2017-08-30 - Gostyń (wielkopolskie)
Prace budowlane na drogach na terenie Dolnego Śląska.
"DK Contracting" S.C. Zofia Ubrban-Dudek, Przemysław Dudek - 2016-11-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa biura spółki zgodnie z działalnością firmy. Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klientów i inne. Oferta pracy przeznaczona dla osób niepełnosprawnych.
SETMIL Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
AB Sp. j. WACŁAW BARANOWSKI I WSPÓLNICY - 2016-03-03 - Tychy (śląskie)
obsługa klienta,wyławianie karpia ,ważenie ,pakowanie
kontakt przez OHP - 2019-11-08 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie maszyn i materiałów do druku, uzupełnianie farb, wydruki próbne i ocena jakości i zgodności, prowadzenie nadzorowanie druku, obróbka materiałów i wydruków końcowych, pakowanie produktów do wysyłki, konserwacja obsługiwanych maszyn
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
praca przy wykonywaniu instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Mława (mazowieckie)