KIEROWNIK SEKCJI - SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI (NR 2888) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI - SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI (NR 2888)
Wynagrodzenie: od 4 150 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik Sekcji - Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.Zakres głównych obowiązków w szczególności:* kierowanie sekcją zapewniające pełnią realizację zadań* planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości* organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości* nadzorowanie i opracowywanie - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów - organizowani (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorówrealizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu.
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-843 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik Sekcji - Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.Zakres głównych obowiązków w szczególności:* kierowanie sekcją zapewniające pełnią realizację zadań* planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości* organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości* nadzorowanie i opracowywanie - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów - organizowani (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorówrealizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie kwota brutto 4.150,00 zł. + dodatek za staż pracy + 31% premii regulaminowej, dodatek funkcyjny w wysokości 375,00 zł, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI - SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI (NR 2888)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: - wykształcenie minimum średnie, - staż pracy 6 lat - udokumentowany 6 letnią praktyką zawodową w branży budowlanej oraz w pełnieniu funkcji obejmującej kierowanie zasobem ludzkim, - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint,- odporność ma stres, dokładność, terminowość,- umiejętność planowania i organizacji pracy,- znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych- umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów- posiadanie uprawnień budowlanych- umiejętność analitycznego myślenia.Wymagania preferowane: - wykształcenie - wyższe (branży budowlanej),- staż pracy 4 lata- dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
danePracodawcy_nip: 5541006057
danePracodawcy_regon: 090570782
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny, - CV, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie,- oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacyjnego przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Oferty należy składać w formie papierowej listownie na adres: RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915 ul. Podchorążych 33, w kancelarii p. 2, w zamkniętej, podpisanej kopercie z dopiskiem Kierownik Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w terminie do 31.10.2020 r.kontakt tel: pod nr 261-413-855; 261-413-860.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ea1c53bd43c37af72e19219781a1a9d
Podobne oferty pracy
Kierowanie stacją paliw, negocjacje handlowe z dostawcami i klientami, zamawianie i koordynowanie dostaw tpowarów i paliwPraca w godz. 7-15 Stacja Paliw Nowa Dęba
DEZAKO Sp. z o. o. - 2020-01-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracja), nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionego personelu, przeprowadzanie rekrutacji, selekcji i szkoleń nowych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów produkcji gastronomicznej, współpraca z klientami i dostawcami oraz nadzorowanie dostaw produktów żywnościowych, układanie jadłospisów,analiza założeń kaloryczności posiłków, realizowanie budżetu i kontrolowanie kosztu surowca, odpowiedzialność za prawidłowe diety.
CATERMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-14 - Dzierżążno (pomorskie)
Praca z pracownikami na budowie.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe" PROBUD " - 2018-04-10 - Sochaczew (mazowieckie)
tworzenie i realizowanie strategii marketingowych, pomoc projektowa, budowanie dobrego wizerunku platformy, prowadzenie badań rynku indyjskiego
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chi-nach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej spółki, kontakt z chińskim zarządem, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowa-nie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
GLORIOUS SUCCESS Sp. z o. o. - 2018-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór nad pracami budowlanymi na terenie powiatu kartuskiego.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-07-24 - Kiełpino (pomorskie)
Cięcie gazowe blach.Przepalanie blach.Opisywanie detali.Opisywanie zwrotów materiałowych.Transport blach za pomocą suwnicy.
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-09 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie budowy, koordynowanie prac przy realizowanych inwestycjach: budowy zakładów utylizacji, rekultywacje zdegadowanych terenów, makroniwelacja terenów, platformy inwestycyjne z pełnym uzbrojeniem podziemnym.
Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO - 2018-04-12 - Świdnica (dolnośląskie)
dozór mienia, obchody, monitoring, wydawanie kluczy (w zależnosci od obiektu)
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
Zadania:• Nadzór nad zespołem i czynny udział w procesie kalkulacji prac projektowych i serwisowych, • Analiza i weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem technicznym,• Sporządzanie przedmiarów, kalkulacji, kosztorysów i wycen materiałów, kosztów oraz robocizny instalacji elektrycznych i teletechnicznych,• Analiza możliwych rozwiązań technicznych i wstępne typowanie systemów równoważnych projektowo,• Pozyskiwanie i weryfikacja ofert niezbędnych do wyceny kontraktu od dostawców oraz podwykonawców,• Wsparcie techniczne w negocjacjach kontraktowych. Oferujemy:• Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym (na początek umowa o pracę tymczasową),• Atrakcyjne warunki wynagrodzenia i pakiet benefitów pozapłacowych,• Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - CV na adres e-mail: warszawa (at) jobhouse.pl lub przez formularz na stronie: https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/579
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Błonie (dolnośląskie)
Organizacja pracy, zamówienia towaru, samodzielne prowadzenie punktu handlowego.
"ALKOHOLE" Wioletta Dudek - 2020-09-11 - Janów (śląskie)
kierowanie działalnością warsztatu w zakresie obsługiwania środków bojowych
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-06-01 - Mosty (zachodniopomorskie)
kierownik małego przedsiębiorstwa budowlanego
VITAL RESOURCE Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
ogólne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Olkusz (małopolskie)
kierowanie wypoczynkiem
INVENTUM SP. Z O.O. - 2016-08-11 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Nadzór i obsługa maszyn spieniających. Prace porządkowe, organizacyjne i porządkowe na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2020-07-13 - Sternalice (opolskie)
cv
GOKOM EKO SP. Z O.O. - 2016-12-01 - Boguchwała (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-01 - Skrzyszów (podkarpackie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
Przedsiębirstwo Wielobranżowe "AK-POL" Andrzej Klim - 2015-11-30 - Cieszyn (śląskie)
§ Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej§ Budowanie wizerunku firmy i standardów marketingowych§ Odpowiedzialność za materiały marketingowe w interncie, strony internetowe, wizualizację produktów§ Koordynacja i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego§ Odpowiedzialność za organizowanie kampanii eventów i innych działań w terenie§ Zarządzanie komunikacją i reklamą on line§ Współpraca z działem informatycznym,§ Współpraca z działem PR i relacje z mediami§ Koordynacja prac nad wydawnictwem wewnętrznym§ Zarządzanie zespołem podległych pracowników
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Oświęcim (małopolskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
Mała Polska Flota Powietrzna Sp. z o.o. - 2019-04-17 - Bytom (śląskie)
Kierowanie zespołem, negocjowanie cen, zamawianie towaru, dbanie o wizerunek sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Łęki (małopolskie)
-organizacja pracy działu technicznego w zakresie eksploatacji sieciwodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy ( wydawanie warunkówtechnicznych, prowadzenie odbiorów przyłączy, uzgadnianie projektów, itd)-kompleksowy nadzór techniczny nad prowadzonymi przez spółkę inwestycjami wzakresie budowy i remontów sieci wod-kan -planowanie pracy grupy wod-kan; Praca od 7-15
Plada Sp. z o.o - 2019-03-29 - Chrząstowice (opolskie)
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie i zarządzanie zespołem raportowania finansowego i środków trwałych, terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie i uzgodnienie standardów rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe, współpraca z wewnętrznymi działami firmy i biurem w Turcji.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Kraków (małopolskie)
przewóz towarów w polsce i krajach Europy, załadunek i rozładunek towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Łodygowice (śląskie)
- prace konserwacyjne i eksploatacyjne przy maszynach i urządzeniach pakującychpo okresie próbnym Pracodawca oferuje zatrudnienie na czas określony
"VENITA" FABRYKA KOSMETYKÓW-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-27 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie działem handlowymprzygotowywanie ofert i prezentacji handlowychsprzedaż usługkontakt z klientem
PROBET sp. z o.o. - 2017-08-23 - Chorzów (śląskie)
1. Gromadzenie, ewidencja, przechowywanie i zabezpieczenie materiałów archiwalnych wytworzonych i zgromadzonych w toku działalności Inspektoratu.2. Przechowywanie dokumentacji niearchiwalnej wytworzonej w Inspektoracie.3. Nadzór w zakresie postępowania z dokumentacją w Inspektoracie.4. Udostępnianie materiałów archiwalnych należących należących do ich zasobów, wg przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.5. Przekazywanie do Centralnego Archiwum Wojskowego materiałów archiwalnych.6. Znajomość obowiązujących ustaw, zarządzeń, przepisów i instrukcji archiwalnych, państwowych i resortowych, a także przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych. Praca na terenie województwa świętokrzyskiego. Kontakt: Zbigniew Syncerz tel. 509 237 346.
SYN - PUCH Syncerz Zbigniew w Chomentowie - 2018-02-19 - Chomentów (świętokrzyskie)