OSOBA SPRZĄTAJĄCA (WŁOCHY) K/M Warszawa oferta pracy AMLUX Sp. z o.o.
Stanowisko: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (WŁOCHY) K/M
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-12-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AMLUX Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Sierpnia, 02-134 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (WŁOCHY) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzątaczka biurowa
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków zgodny z oferowanym stanowiskiem.Praca w godzinach 17.00-20.00 od poniedziałku do piątku w Warszawie-Włochach.Zgłoszenia osobiste: ul. Grójecka 77, Warszawa, telefoniczne: 882 147 489 lub mailowe: w.romanowski (at) amlux.pl
Nazwa pracodawcy: AMLUX Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grójecka 77, 02-094 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://www.amlux.pl/
Ulica pracodawcy: Grójecka
Numer budynku pracodawcy: 77
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 20.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe; kwalifikacje; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska;
ENERGO-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Gliwice (śląskie)
-
Gerard Salbert Saltrans - 2018-02-23 - Steblów (opolskie)
terminowe i prawidłowe sporządzanie na podstawie dokumentów źródłowych list wynagrodzeń oraz innych należności pracowników wojska, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i urlopów wychowawczych zgodnie z przepisami oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i innych należności pieniężnych zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie prawomocnych tytułów wykonawczych, dobrowolnie zadeklarowanych zobowiązań oraz terminowe przekazywanie potrąconych kwot osobom trzecim, prawidłowe zgodnie z przepisami naliczenie składek, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i przekazywanie dokumentów w tym zakresie do ZUS, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie właściwej ewidencji w tym zakresie, sporządzanie i wysyłanie w terminie rocznej informacji o dochodach oraz pobranej zaliczce na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT 11) do przeciwnika Urzędu Skarbowego, comiesięczne uzgadnianie bazy podatkowej z ewidencją księgi głównej, sporządzanie "Metryki dokumentu" do list wynagrodzeń oraz innych należności pracowników cywilnych, dekretowanie sprawdzonych dowodów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont, księgowanie w systemie ZWSI RON wydatków dotyczących wynagrodzeń oraz innych należności pracowników wojska, prowadzenie kartotek wynagrodzeń, przyjmowanie, kontrolowanie i przechowywanie dokumentów źródłowych stanowiących podstawę do naliczenia wynagrodzeń oraz innych należności pracowników wojska, wykonywanie wymaganej sprawozdawczości z zatrudnienia pracowników wojska w zakresie obsługiwanych składów/warsztatów, sporządzanie Zestawień z zatrudnienia i wynagrodzenia - ZUS RP-7, przygotowywanie niezbędnych danych do planowania i kontroli wydatków z tytułu wynagrodzeń i pochodnych, śledzenie bieżących zmian w zatrudnieniu pracowników wojska w obsługiwanych składach/warsztatach oraz uwzględnienie tych zmian przy naliczaniu wynagrodzeń, utrzymywanie współpracy w zakresie zatrudnienia z osobami prowadzącymi sprawy personalne w obsługiwanych składach/warsztatach, wystawianie i wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranego wynagrodzenia, właściwe przechowywanie i zabezpieczanie list płac i dokumentów płacowych, przygotowanie rocznej dokumentacji płacowej do archiwizacji, znajomość przepisów prawnych z zakresu naliczania wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, składek społecznych, zdrowotnych itp.praca na umowe na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż instalacji elektrycznej,naprawa,modernizacja instalacji elektrycznej,praca na wysokości i w terenie
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Czarny Las (śląskie)
Dbanie o czystość i porządek na obiekcie
MAXUS CLEANING SP. z o.o. - 2016-05-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przewóz towarów na terenie kraju
KORONA II KOZŁOWSKI ADAM - 2017-04-25 - Rybitwy (kujawsko-pomorskie)
j/w
Muratori Bis Sp. z o. o. - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie w magazynie
ASPEN Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
tworzennie, rozwijanie i wspieranie kompleksowych wdrożeń e-commerce na platformie Magento, ulepszanie istniejących produktów o nowe rozwiązania i funkcjonalności, bieżąca współpraca z analitykami i testerami a także kontakt z zespołem Koordynatorów Projektu w Stanach
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa taśmy oraz specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów, obsługa skanera, zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, pakowanie towaru, rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Piaseczno (mazowieckie)
chęci do pracy, tylko nocna zmiana,
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ODOLANOWIE - 2017-10-04 - Odolanów (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz budynku fundacji.
FUNDACJA DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE "DOM Z MARZEŃ" - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż hot-dogów w centrum handlowym
HAF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-04 - Modlniczka (małopolskie)
- Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji, ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych, interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: mile widziana obsługa programu Płatnik, umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i hali na terenie Piły. Umowa na okres próbny 3 m-ce, jedna zmiana w godz. 14.00-22.00.
MC ANKLAR Sp. z o.o. sp komandytowa - 2018-05-11 - Piła (wielkopolskie)
jw
Politechnika Warszawska - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
.
DeLaval Montaż i Naprawa Dojarek Sprzedaż Części Jan Witkowski - 2017-11-16 - Gostyń (wielkopolskie)
Utrzymywanie czystości na obiekcie wielkopowierzchniowym. Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie (Makro). Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali B, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 661 992 493.
ASPEN Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Staż z Rezerwy Ministra dla osób ze wsi, na ok. 4 miesiące MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: PSS "SPOŁEM" ul. Narutowicza 6b i 6cgodz. pracy.: sklep nr 7 od 9-17, sklep nr 11 od 10-18
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Robotnik gospodarczy
SKAREM Sp. z o.o. Stalowa Wola - 2015-12-09 - Leżajsk (podkarpackie)
grafik komputerowy DTP
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Przysieka Polska (wielkopolskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, dobra znajomość programu INVENTOR. Zakres obowiązków: projektowanie maszyn
P.P.U.H. SCORPION - 2018-06-28 - Rozdrażew (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; uprawnienia Ministra Finansów; zaawansowana znajomość programu symfonia; zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości; 1/2 etatu; miejsce pracy Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2019-02-28 - Gliwice (śląskie)
OPIEKA NAD GOŚĆMI RESTAURACJI; DBANIE O PŁYNNĄ, EFEKTYWNĄ WSPÓPRACĘ Z KUCHNIĄ; WŁAŚCIWE I OPTYMALNE GOSPODAROWANIE TOWARAMI I INNYMI MATERIAŁAMI WYKORZYSTYWANYMI W RESTAURACJI; ZACHOWANIE STANDARDÓW W ZAKRESIE HACCP; PRAWIDŁOWE RELIZOWANIE OPERACJI PŁATNICZYCH, FINANSOWYCH, STORN, KOREKTUmowa zlecenie 140 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 11:30-23:00, w późniejszym okresie istnieje możliwośc zawarcia umowy o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbanie o czystość i porządek na obiekcie. Praca w Bielsku - Białej przy ul. Warszawskiej, od pn do nd na dwie zmiany w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00.
MAXUS CLEANING Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace zewnętrzne ( sprzątanie placów, parkingów)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "RE - GRA" Leszek Kaplita - 2018-10-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ADAM ŚCIBOR PIEKARNIA-CIASTKARNIA "GAMS" - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
Utrzymywanie porządku w pomieszczeniach biurowych.
SKAREM Sp. z o.o. Oddział Rzeszów - 2019-02-15 - Sanok (podkarpackie)
Utrzymanie czystości w galerii handlowej.
ASPEN Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jaczków (dolnośląskie)