OSOBA SPRZĄTAJĄCA (SPRZĄTANIE RĘCZNE) K/M Warszawa oferta pracy Politechnika Warszawska

Stanowisko: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (SPRZĄTANIE RĘCZNE) K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2019-01-15

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Politechnika Warszawska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Uniwersytecka 5, 02-036 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (SPRZĄTANIE RĘCZNE) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzątaczka biurowa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzątaczka biurowa

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum podstawowe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, sumienność i dokładność, umiejętność pracy w grupie. Obowiązki: utrzymywanie czystości w wydzielonych partiach akademika (sprzątanie ręczne powierzchni wspólnych: łazienki, kuchnie, korytarze).[Sposób aplikowania: CV na e-mail: justyna.andrzejkiewicz (at) pw.edu.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 22 234 44 70 lub osobiście: ul. Uniwersytecka 5]

Nazwa pracodawcy: Politechnika Warszawska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Uniwersytecka 5, 02-036 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Uniwersytecka

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa

Data dodania oferty pracy: 16.01.2019

Oferta pracy ważna do: 15.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - 997,4 PLN

Prace bieżące na warsztacie. Pomoc przy obsłudze ciagników rolniczych. Przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP. Przygotowywanie ciagników i maszyn rolniczych do pracy. Pomoc przy przegladach i naprawach maszyn. Przygotowywanie ciagników do diagnostyki oraz lokalizacja usterek. Interpretowanie wyników i ocenianie stanu techniczego. Dobieranie zakresu oraz metod naprawy ciągników. Wymiana uszkodzonych zespołów i podzespołów. Wykonywanie konserwcji maszyn i urezadzeń.Ocena jakości wykonywanej naprawy.Mycie,czyszczenie części i zespołów. Przeprowadzanie prób działania po naprawie. Dbanie o stanowisko pracy pod względem czystości i bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gołaszyn (lubelskie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

POMOCNIK KONSERWATORA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH - 2 200 - 2 600 PLN

Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych, demontaż i montażpodzespołów. Kontrola stanu technicznego urządzeń, rozwiązywanieproblemów technicznych. praca w godz. 7-15
GHG Serwis - 2017-05-09 - Komprachcice (opolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i krajalnicy, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gruszów Wielki (małopolskie)

MONTER ZABUDOWY I ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - od 2 000 PLN

Prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER FŚW - od 2 000 PLN

załadunek gotowego wyrobu i rozładunek surowca, odbieranie produktu z linii i pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA / KONSULTANT - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów i usług sieci komórkowej, podpisywanie Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, doradztwo w zakresie produktów i usług sieci komórkowej, kompleksowa obsługa Klientów prywatnych oraz firm. Praca w Bielsku-Białej, od poniedziałku do niedzieli w godz. 9.00-21.00 według ustalonego grafiku.
MJM-II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 300 PLN

Sprzątanie biura, mycie, odkurzanie, przecieranie kurzy, praca w godzinach 12.00-18.00 lub 14.00-20.00 od poniedziałku do piątku, miejsce pracy Kraków Rybitwy-Albatrosów.
AMLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Kraków (małopolskie)

SZWACZ - od 1 900 PLN

obsługa maszyn szwalniczych typu stębnówka i overlock; szycie odzieży damskiej polegające na układaniu elementów w całość, następnie łączenie tych elementów i szycie całościowe wyrobu.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Leśna (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 580 PLN

dbanie o czystość i porządek na obiekcie
CLARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-02 - Kraków (małopolskie)

MONTER STOLARKI OKIENNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sierpc (mazowieckie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 250 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych.- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel.: 510-015-064) w godzinach: 9:00-15:00.
JLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-28 - Katowice (śląskie)

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ - od 1 850 PLN

Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zochcinek (świętokrzyskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTU WIELKOPOWIERZCHNIOWEGO;WYMAGANIA:KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIMIEJSCE PRACY UL. POŁUDNIOWAKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL: 661991465;
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 850 PLN

utrzymanie czystosci hipermarketu
ASPEN Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - 777 - od 1 850 PLN

dbanie o czystość w pomieszczeniach biurowych
"IPT" AKROMAR SP.Z O.O. SP. K. - 2016-06-02 - Świdnica (dolnośląskie)

KELNER - od 1 850 PLN

obsługa knsumentów
"MASARNIA" Edward Balcerczyk w Myszyńcu - 2016-04-05 - Myszyniec (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. KOREAŃSKIEGO - od 2 000 PLN

- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prawidłową organizacją i przebiegiem pracy w biurze. Prowadzenie korespondencji w j. koreańskim z kontrahentami. Miejsce wykonywania pracy: CAŁA POLSKA.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Syców (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Malbork (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 2 066 PLN

Wykształcenie: mile widziane zawodowe lub średnie; zaangażowanie, motywacja do pracy; praca fizyczna na produkcji w charakterze operatora maszyn; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice strefa; pracodawca zapewnia transport z Gliwic (z Placu Piastów) do miejsca pracy;
FABRYKA PLASTIKÓW GLIWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Gliwice (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA 1/4 ETATU - do 686,42 PLN

Sprzątanie firmy - biuro, toaleta, kuchnia, rampa przez wejściem.
MAGNUS-SBT Krzysztof Brzeziński - 2017-12-11 - Legnica (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - do 13,7 PLN

Utrzymanie czystości w obiektach wielkopowierzchniowych.
Aspen Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA (OFERTA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH) - od 2 000 PLN

sprzątanie obiektów wielkopowierzchniowych
Aspen Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Lubin (dolnośląskie)

KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII - od 925 PLN

przygotowywanie posiłków, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Miechów (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 600 PLN

pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz ich obsługa wg standardów firmy, w przewadze firm wschodnioeuropejskich ormiańskich
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wołomin (mazowieckie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - 1 300 - 1 400 PLN

Prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej - 3 latki, prowadzenie dokumentacji pedagogicznej, prowadzenie rytmiki lub języka angielskiego.
CENTRUM TWÓRCZEGO ROZWOJU - "MAGICZNY KUFEREK" ANNA NARAZIŃSKA - 2016-08-23 - Kolbudy (pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 500 PLN

utrzymanie czystości ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych
PUH "J&J" Marta Torbus - 2017-06-02 - Jaworzno (śląskie)


Wybierz powiat