OSOBA SPRZĄTAJĄCA (SPRZĄTANIE RĘCZNE) K/M Warszawa oferta pracy Politechnika Warszawska
Stanowisko: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (SPRZĄTANIE RĘCZNE) K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2019-01-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Politechnika Warszawska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Uniwersytecka 5, 02-036 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: OSOBA SPRZĄTAJĄCA (SPRZĄTANIE RĘCZNE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzątaczka biurowa
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum podstawowe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, sumienność i dokładność, umiejętność pracy w grupie. Obowiązki: utrzymywanie czystości w wydzielonych partiach akademika (sprzątanie ręczne powierzchni wspólnych: łazienki, kuchnie, korytarze).[Sposób aplikowania: CV na e-mail: justyna.andrzejkiewicz (at) pw.edu.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 22 234 44 70 lub osobiście: ul. Uniwersytecka 5]
Nazwa pracodawcy: Politechnika Warszawska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Uniwersytecka 5, 02-036 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Uniwersytecka
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 16.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace bieżące na warsztacie. Pomoc przy obsłudze ciagników rolniczych. Przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP. Przygotowywanie ciagników i maszyn rolniczych do pracy. Pomoc przy przegladach i naprawach maszyn. Przygotowywanie ciagników do diagnostyki oraz lokalizacja usterek. Interpretowanie wyników i ocenianie stanu techniczego. Dobieranie zakresu oraz metod naprawy ciągników. Wymiana uszkodzonych zespołów i podzespołów. Wykonywanie konserwcji maszyn i urezadzeń.Ocena jakości wykonywanej naprawy.Mycie,czyszczenie części i zespołów. Przeprowadzanie prób działania po naprawie. Dbanie o stanowisko pracy pod względem czystości i bezpieczeństwa.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gołaszyn (lubelskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych, demontaż i montażpodzespołów. Kontrola stanu technicznego urządzeń, rozwiązywanieproblemów technicznych. praca w godz. 7-15
GHG Serwis - 2017-05-09 - Komprachcice (opolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i krajalnicy, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gruszów Wielki (małopolskie)
Prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Kraków (małopolskie)
załadunek gotowego wyrobu i rozładunek surowca, odbieranie produktu z linii i pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Świebodzice (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów i usług sieci komórkowej, podpisywanie Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, doradztwo w zakresie produktów i usług sieci komórkowej, kompleksowa obsługa Klientów prywatnych oraz firm. Praca w Bielsku-Białej, od poniedziałku do niedzieli w godz. 9.00-21.00 według ustalonego grafiku.
MJM-II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzątanie biura, mycie, odkurzanie, przecieranie kurzy, praca w godzinach 12.00-18.00 lub 14.00-20.00 od poniedziałku do piątku, miejsce pracy Kraków Rybitwy-Albatrosów.
AMLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyn szwalniczych typu stębnówka i overlock; szycie odzieży damskiej polegające na układaniu elementów w całość, następnie łączenie tych elementów i szycie całościowe wyrobu.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Leśna (dolnośląskie)
dbanie o czystość i porządek na obiekcie
CLARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-02 - Kraków (małopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Milicz (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sierpc (mazowieckie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych.- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel.: 510-015-064) w godzinach: 9:00-15:00.
JLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-28 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zochcinek (świętokrzyskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTU WIELKOPOWIERZCHNIOWEGO;WYMAGANIA:KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIMIEJSCE PRACY UL. POŁUDNIOWAKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL: 661991465;
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
utrzymanie czystosci hipermarketu
ASPEN Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
dbanie o czystość w pomieszczeniach biurowych
"IPT" AKROMAR SP.Z O.O. SP. K. - 2016-06-02 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa knsumentów
"MASARNIA" Edward Balcerczyk w Myszyńcu - 2016-04-05 - Myszyniec (mazowieckie)
- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prawidłową organizacją i przebiegiem pracy w biurze. Prowadzenie korespondencji w j. koreańskim z kontrahentami. Miejsce wykonywania pracy: CAŁA POLSKA.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
Przedstawiciel handlowy
MARCOM PLUS Sp. z o.o. Sp.k. Oddział w Tarnowie - 2016-06-13 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Syców (dolnośląskie)
Wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Malbork (pomorskie)
Wykształcenie: mile widziane zawodowe lub średnie; zaangażowanie, motywacja do pracy; praca fizyczna na produkcji w charakterze operatora maszyn; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice strefa; pracodawca zapewnia transport z Gliwic (z Placu Piastów) do miejsca pracy;
FABRYKA PLASTIKÓW GLIWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie firmy - biuro, toaleta, kuchnia, rampa przez wejściem.
MAGNUS-SBT Krzysztof Brzeziński - 2017-12-11 - Legnica (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości w obiektach wielkopowierzchniowych.
Aspen Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie obiektów wielkopowierzchniowych
Aspen Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Miechów (małopolskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz ich obsługa wg standardów firmy, w przewadze firm wschodnioeuropejskich ormiańskich
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wołomin (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej - 3 latki, prowadzenie dokumentacji pedagogicznej, prowadzenie rytmiki lub języka angielskiego.
CENTRUM TWÓRCZEGO ROZWOJU - "MAGICZNY KUFEREK" ANNA NARAZIŃSKA - 2016-08-23 - Kolbudy (pomorskie)
utrzymanie czystości ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych
PUH "J&J" Marta Torbus - 2017-06-02 - Jaworzno (śląskie)