OPERATOR WIERTARKO - FREZARKI BRAMOWEJ CNC Oświęcim oferta pracy CHEMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: OPERATOR WIERTARKO - FREZARKI BRAMOWEJ CNC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: programowanie i obsługa wiertarko-frezarki bramowej CNCkontrola jakościowa wykonanych detaliczyszczenie oraz bieżąca konserwacja oprzyrządowania i narzędzi
Data publikacji: 2021-04-08
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: CHEMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chemików 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
programowanie i obsługa wiertarko-frezarki bramowej CNCkontrola jakościowa wykonanych detaliczyszczenie oraz bieżąca konserwacja oprzyrządowania i narzędzi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: OPERATOR WIERTARKO - FREZARKI BRAMOWEJ CNC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: operator obrabiarek skrawających*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie techniczne, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi, bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, umiejętność samodzielnego programowania i obsługi obrabiarek CNC, umiejętność doboru narzędzi i parametrów, mile widziane uprawnienia do obsługi suwnicy sterowanej radiowo, mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widłowego. Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny, kolejna umowa o pracę na czas określony, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
CHEMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5492212212
danePracodawcy_regon: 356909795
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Chemików 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą telefoniczny - 693 116 036 lub mailowy - rekrutacja (at) chemont.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: oświęcimski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1213
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0924997
Adres strony pracodawcy: www.chemont.pl
Ulica pracodawcy: Chemików
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: budowa, remonty aparatury chemicznej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|722307
Zawód wykonywany przez pracownika: operator obrabiarek skrawających*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.04.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56708139269367a0ade29c8648418d0e
Podobne oferty pracy
przygotowywanie półproduktów, surowców i dodatków zgodnie z ofertą Zleceniodawcy.Praca na linii produkcyjnej - praca stojącaPraca w niesprzyjających wqarunkach, w temp. ok 10-12 st. C
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Żeromin (łódzkie)
Obsługa piły i wiertarki
MIROSŁAW PYTLIŃSKI "MP MAXI-ROL" - 2015-11-27 - Dębe-Kolonia (wielkopolskie)
praca przy produkcji konstrukcji oraz rusztowań stalowych, spawanie dwuteowników i rur metodą MIG/MAG
Mariola Rutkowska RENOVA - 2021-06-08 - Końskie (świętokrzyskie)
OBSŁUGA I NADZÓR URZĄDZEŃ DO FORMOWANIA WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wręczyca (łódzkie)
brak
RADUCHOWSKA PATRYCJA P.P.H.U. ,,GLOB" - 2017-07-19 - Namysłów (opolskie)
kontakt z klientem
kontakt przez OHP - 2019-04-04 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, metkowanie i ekspozycja towaru, dbanie o wizerunek firmy, sprawdzanie ilościowo i jakościowo towaru, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość sklepu, pomoc w przyjmowaniu dostaw towaru, przygotowanie produktów do sprzedaży, inkasowanie należności za sprzedawane produkty, przestrzeganie przepisów BHP i warunków sanitarnych sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grzymiszew (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych w Inowrocławiu
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
cięcie damskie i męskie, stylizacje fryzur, farbowanie
CREATIVE FRYZJERSTWO I KOSMETYKA MICHAŁ HELBIN - 2019-12-02 - Ruda Śląska (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Maliszów (mazowieckie)
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokalną siecią informatyczną - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe techniczne doświadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2019-01-09 - Sanok (podkarpackie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta na kasie, rozkładanie towaru, sprawdzanie terminu przydatności - praca w Błoniu, Ożarowie Maz. Płochociniu, Jawczycach - pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd z Żyrardowa
Jeronimo Martins Polska S.A - 2016-06-29 - Błonie (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru, rozładunek dostaw, konrola jakości i ilości przyjmowanego towaru
Superhobby Dom i Ogród Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Jabłonna (mazowieckie)
POMOCNIK BUDOWLANY
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INSTALACYJNO-DEKARSKICH WITOLD LABUDA - 2021-06-16 - Wejherowo (pomorskie)
Całość spraw związanych z prowadzeniem magazynów materiałów budowlanych,godz. pracy 7.00-15.00,umowa o pracę na czas określony, docelowo-nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW W ELBLĄGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków pod nadzorem kucharza, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Tychy (śląskie)
- przygotowywanie posiłków, - przyrządzanie potraw, dbanie o stanowisko pracy,- wydawanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Biała Rawska (łódzkie)
sprzedaż art. spożywczo przemysłowych
Przedsiębiorstwo Handlowe PLUS Grzegorz Dobrowolski - 2017-03-31 - Zduńska Wola (łódzkie)
spawanie peiców grzewczych, kominków oraz zasobników c.w.u. półautomatem metodą MIG-MAG, spawanie stali St.37 o grubości blachy 3-4 mm, małe roboty ślusarskie - szlifowanie, cięcie itp.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w szkole podstawowej w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie zgodnie Rozporzadzeniem Ministra Edukacji w zaleznośći od posiadanego stopnia awansu zawodowego.
Szkoła Podstawowa imienia Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu - 2019-08-06 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsluga kasy fiskalnej, dbanie o wizerunek działu, obsługa klientów
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z art. 155 §1 ustawy z 27.07.2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2019.52) t.j. asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności w zakresie działalności administracyjnej sądów.Wymagane dokumenty:1. Wniosek o zatrudnienie kierowany do Prezesa Sądu2. Własnoręcznie sporządzony Życiorys i własnoręcznie sporządzona informacja o przebiegu kariery zawodowej3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych4. Aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych5. Oświadczenie, że jest się obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich6. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w zgłoszeniu do konkursu dla potrzeb niezbędnych do realizacji zatrudnienia na stanowisku wraz z klauzulą informacyjną (oświadczenia stanowią załączniki)8. Ewentualne kopie świadectw pracy.
Sąd Rejonowy w Myśliborzu - 2019-08-20 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Opieka nad dziećmi.
MATEUSZ PODSADNY * GLOBAL (ANGLOJĘZYCZNY ŻŁOBEK OLEŃKA) - 2018-01-04 - Kalisz (wielkopolskie)
roboty budowlane, wykończeniowe, malarskie i inne wynikające z potrzeb urzędu
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Maszewo (lubuskie)
pozyskiwanie klientów i kontrahentów z Indii, negocjowanie warunków umów, kontakt z obecnymi kontrahentami z Indii; umowa o pracę na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Wykonywanie masażu tajskiego we wszystkich technikach, dbałość o stanowisko pracy przed i po pracy
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Zakopane (małopolskie)