OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH Plewiska oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH

Wynagrodzenie: od 25 PLN

Zakres obowiązków: 1. wykonywanie czynności produkcyjnych takich jak:- cięcie- toczenie- frezowanie- wiercenie- gwintowanie- szlifowanie- gratowanie- załamywanie krawędzi- planowanie - usuwanie nakiełków- czyszczenie- przygotowanie dla galwanizerni- grawerowanie- ewentualnie liczenie i pakowanie2. kontrolowanie wymiarów wykonywanych detali3. dbałość o stan technicznego maszyn i narzędzi4. utrzymanie porządku na stanowisku pracy5. rozładunek i załadunek auta dostawczego6. wypełnianie dokumentacji firmowej

Data publikacji: 2020-01-27

Lokalizacja: Plewiska (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Plewiska, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. wykonywanie czynności produkcyjnych takich jak:- cięcie- toczenie- frezowanie- wiercenie- gwintowanie- szlifowanie- gratowanie- załamywanie krawędzi- planowanie - usuwanie nakiełków- czyszczenie- przygotowanie dla galwanizerni- grawerowanie- ewentualnie liczenie i pakowanie2. kontrolowanie wymiarów wykonywanych detali3. dbałość o stan technicznego maszyn i narzędzi4. utrzymanie porządku na stanowisku pracy5. rozładunek i załadunek auta dostawczego6. wypełnianie dokumentacji firmowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową

Nazwa stanowiska: OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Plewiska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: operator obrabiarek sterowanych numerycznie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 PLN/godz

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa narzędzi pomiarowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szukamy osoby chętnej do pracy jako operator operator obrabiarek i urządzeń produkcyjnych. Nie wymagamy wykształcenia i doświadczenia byle były chęci do pracy i umiejętności manualne ponieważ produkujemy małe elementy złączne (metalowe i plastikowe).

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: operator obrabiarek sterowanych numerycznie

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2020

Data dodania oferty pracy: 27.01.2020

Oferta pracy ważna do: 31.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d808a053151a0a09676fbf17bd11bbd1

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA-KASJER - do 1 850 PLN

obsługa klienta,wykładanie towaru,obsługa kasy fiskalnej,
IBES Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STARSZY INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 600 PLN

wg załącznika http://www.bip.piwwschowa.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wschowie z siedzibą w Sławie - 2017-09-25 - Sława (lubuskie)

SPECJALISTA DS KADR - od 3 500 PLN

-aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym-rozliczenia czasu pracy-wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-09-25 - Krosno (podkarpackie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA W ŻŁOBKU - od 2 250 PLN

OPIEKA NAD DZIECMI DO LAT 3
DOMINO AGNIESZKA KULIKOWSKA - 2019-12-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL ANGIELSKIEGO - od 2 500 PLN

nauczanie języka w formie kursu
Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata - 2016-11-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SEKRETARZ SZKOŁY - od 2 000 PLN

Prowadzenie kancelarii szkoły: obsługa korespondencji szkoły (przygotowanie korespondencji wychodzącej, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, rejestru rozchodu znaczków); prowadzenie rejestru artykułów zakupionych do szkoły oraz ich rozchodu; klasyfikacja akt powstałych w toku działalności szkoły; sprawozdawczość na potrzeby GUS, władz oświatowych i organu prowadzącego szkołę w zakresie ewidencji uczniów; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (świadectwa szkolne i legitymacje uczniowskie); prowadzenie spraw kadrowych. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb. Wykonywanie obowiążków kasjera szkoły. Wykonywanie obowiązków i czynności intendenta szkoły.
Szkoła Podstawowa w Pilonie - 2016-12-12 - Pilona (warmińsko-mazurskie)

DORADCA KLIENTA - 1 440 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Przyjmowanie i obsługa produkcyjna zamówień. Przyjmowanie i składanie ofert handlowych. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych. Kompletowanie dokumentacji technicznej.Firma zajmuje się produkcją urządzeń klimatyzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ANALITYK - od 10 284 PLN

- kontrola stanów magazynowych, - analiza danych, procesowanie i sporządzanie raportów w języku koreańskim i inne.
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Wronki (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. B ( PRZEWÓZ OSÓB) - 3 000 - 4 000 PLN

w/g stanowiska
OREGON ANNA DRAGAN - 2019-02-22 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 3 000 PLN

Przyjmowanie oraz realizowanie zamówień, wystawianie dokumentów handlowych, oraz magazynowych.
New Ink Project Tomasz Janicki - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)

KONSERWATOR - 997,4 PLN

wykonywanie drobnych napraw sprzętu i wyposażenia kwaterunkowegousuwanie drobnych usterek w instalacjach wodno-kanalizacyjnychdbałość o tereny zielonenabywanie kompetencji w zakresie utrzyania ładu i porządku w miesjcu pracydbałość o powierzony do wykonywania zadań sprzętu i narzędziadokonywanie oceny sprawności wyposażenia pomieszczeń podczac obchodówpomoc w planowaniu zaopatrzenia koniecznego do wykonywania zadańStaż odbywać się będzie na Glinkach
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

Pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Śrem (wielkopolskie)

KASJER / FAKTURZYSTA /MAGAZYNIER - od 1 950 PLN

obsługa gospodarki magazynowej hurtowni, wsparcie w zakresie obslugi kasowej klinta, dbałość o ekspozycję towaru na półkach
EUROCASH S.A. - 2016-08-25 - Tychy (śląskie)

ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI) - od 8 000 PLN

Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Koordynacja zadań w ramach struktury zespołu (ok. 5 pracowników) - Monitorowanie zadań wykonywanych przez członków zespołu, upewniając się, że są one wykonywane zgodnie z wymaganiami Biznesowymi - Bezpośrednia komunikacja i współpraca z oddziałami/partnerami biznesowaymi - Obsługa i wyjaśnianie reklamacji płatności SEPA, Direct Debits, czeków krajowych/zagranicznych oraz innych produktów bankowych - Księgowanie, rekoncyliacja oraz autoryzacja transakcji - Przygotowywanie i uzgadnianie raportów kontrolnych, MIS związanych z wykonywanym procesem - Realizacja własnych inicjatyw jakościowych i wydajnościowych podnoszących efektywność zespołu - identyfikacja możliwości optymalizacji procesu - Samodzielne rozwiązywanie problemów BAU i wykraczających poza BAU (np. raportowanie awarii systemów/aplikacji koordynacja wdrażania zmian w procesach) - Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu i capacity planów w zakresie całego Biura - Samodzielne prowadzenie projektów, koordynacja telekonferencji, testów, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zgłaszanie i wdrażanie w porozumieniu z przełożonym nowych inicjatyw/najlepszych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności pracy zespołu - Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach - Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw E2E lub pracy zespołu, proponowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań zapobiegawczych - Analiza popełnionych błędów, wyników ankiety Voice of Customer oraz inicjowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań naprawczych i doskonalących, wyjaśnianie i rozwiązywanie reklamacji Klientów - Współpraca z innymi jednostkami firmy, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanie relacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi - Szkolenie i przygotowywanie certyfikacji dla nowozatrudnionych pracowników - Wsparcie przełożonego w kwartalnych testach w ramach matrycy ryzyka MCA - Wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu/innych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych/przeglądów procesowych oraz reprezentowanie zespołu i uczestnictwo w rozmowach z audytorami/kontrolerami - Proaktywny udział w migracjach nowych aktywności do Citibank Europe Ltd i optymalizacji tych procesów - Przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne, prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Wydziału/Biura - Wsparcie przełożonego w organizacji pracy zespołu - Przestrzeganie Wartości Operacji i Technologii - Archiwizacja źródłowych dokumentów według obowiązujących standardów - Efektywne wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji np udział w testach systemów/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 17 PLN

W/g zawodu.
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Kielce (świętokrzyskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Utrzymanie czystości w powierzonych zadaniach. pRACA W GODZ. 6:00-14:00; 14:00-22:00
"Bejur" sp. z o.o - 2017-06-16 - Nowa Sól (lubuskie)

ELEKTRYK - MASZYNISTA CHŁODNI - do 3 500 PLN

- Naprawa urządzeń elektrycznych- Konserwacja urządzeń- Utrzymanie ruchu - Samodzielne wykonywanie obowiązków- Zachowanie norm i standardów BHP
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-07-07 - Karaś (warmińsko-mazurskie)

CZYNNOŚCI MONTERSKO-KONFEKCYJNO-PRODUKCYJNO-LOGISTYCZNE - do 14,7 PLN

Obsługa przecinarek do cięcia profiliPraca głównie w pozycji stojącej, wymuszona pozycja ciała, składanie i montaż systemów żaluzjowo –roletowych / wzorników/ próbników, cięcie , szycie i zgrzewanie tkanin materiałowych; ręczne prace transportowe , pakowanie detali; obsługa urządzeń ; automatów do produkcji systemów żaluzjowo – roletowych ; obsługa wykrojników do profili aluminiowych i stalowych , obsługa automatów i półautomatów do cięcia i profilowania taśmy aluminiowej, obsługa pił do cięcia profili aluminiowych stalowych i listew drewnianych, transport wewnętrzny, montaż produktu gotowegoUmowa zlecenie od 24.12.2018 do 22.12.2021ilość godzin w miesiącuMiejsce wykonywania zlecenia przez cudzoziemca uzależnione będzie od miejsca realizacji usługi przez Zleceniodawcę w ramach zawartych umów handlowych.Nie jest to oferta pracy tymczasowej
WORK SERVICE INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2018-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)

JEDLNIA - KUCHARZ - od 4 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Jedlnia-Letnisko (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WYDAWNICZYCH - od 2 100 PLN

- Korekta językowa, stylistyczna, merytoryczna wszystkich materiałów przed publikacją i drukiem. Redakcja/weryfikacja tekstów do wydawnictw, tekstów promocyjnych na potrzeby druków ulotnych, dokumentacji firmowej, stron internetowych, itp. Pprowadzenie tytułów publikacji książkowych w zakresie: korekty/redakcji, weryfikacji/doboru materiału ilustracyjnego, korespondencji wewnętrznej/zewnętrznej (np. z autorami , recenzentami); przygotowywania dokumentacji, takich jak np. umowy autorskie, licencje.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: pwykształcenie wyższe, preferowane humanistyczne/filologiczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku redaktorauprawnienia. Perfekcyjna znajomość ortografii, interpunkcji; znajomość znaków i zasad korekty; łatwość pisania, tworzenia tekstów oraz opracowywania tekstów powierzonych; umiejętność pracy z materiałami tekstowymi przeznaczonymi do publikacji książkowych oraz do celów promocyjnych; umiejętność pracy w edytorach tekstów (program MS Word) oraz wykonywania/zaznaczania korekt w programie Adobe Acroba. Bardzo dobra organizacja pracy; dokładność, spostrzegawczość i systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy z indywidualnymi autorami; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów, dokładność, obowiązkowość i terminowość; samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane projekty; zaangażowanie w powierzone zadania; znajomość procesu wydawniczego; dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Bytomia; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; mile widziane doświadczenie w pracy w dziedzinie kultury.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-29 - Bytom (śląskie)

DORADCA KLIENTA - 1 440 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Przyjmowanie i obsługa produkcyjna zamówień. Przyjmowanie i składanie ofert handlowych. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych. Kompletowanie dokumentacji technicznej.Firma zajmuje się produkcją urządzeń klimatyzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 3 500 PLN

prowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z podstawą programową, opieka nad dziećmi
Centrum Edukacyjne Monika Garczarek - 2020-05-27 - Plewiska (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - do 2 000 PLN

oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowę tymcxzasową, pracownik magazynowy, nr wpisu 11246
GRUPACON Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 4 800 PLN

- Kontrola jakości realizacji produkcji, międzyoperacyjna i końcowa (zgodność wymiarowa, jakość spoin, jakość powłok antykorozyjnych, zgodność z wymaganiami klienta); - Przygotowanie dokumentówkontroli jakości; - Utrzymanie kontaktów z klientami w zakresie jakości produkcji i terminowości wykonania; - Akceptacja i przygotowanie dla produkcji dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta.Praca od 8-16.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 3 000 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
Firma Handlowo - Usługowa K&S s.c. - 2019-03-12 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat