ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Koordynacja zadań w ramach struktury zespołu (ok. 5 pracowników) - Monitorowanie zadań wykonywanych przez członków zespołu, upewniając się, że są one wykonywane zgodnie z wymaganiami Biznesowymi - Bezpośrednia komunikacja i współpraca z oddziałami/partnerami biznesowaymi - Obsługa i wyjaśnianie reklamacji płatności SEPA, Direct Debits, czeków krajowych/zagranicznych oraz innych produktów bankowych - Księgowanie, rekoncyliacja oraz autoryzacja transakcji - Przygotowywanie i uzgadnianie raportów kontrolnych, MIS związanych z wykonywanym procesem - Realizacja własnych inicjatyw jakościowych i wydajnościowych podnoszących efektywność zespołu - identyfikacja możliwości optymalizacji procesu - Samodzielne rozwiązywanie problemów BAU i wykraczających poza BAU (np. raportowanie awarii systemów/aplikacji koordynacja wdrażania zmian w procesach) - Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu i capacity planów w zakresie całego Biura - Samodzielne prowadzenie projektów, koordynacja telekonferencji, testów, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zgłaszanie i wdrażanie w porozumieniu z przełożonym nowych inicjatyw/najlepszych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności pracy zespołu - Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach - Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw E2E lub pracy zespołu, proponowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań zapobiegawczych - Analiza popełnionych błędów, wyników ankiety Voice of Customer oraz inicjowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań naprawczych i doskonalących, wyjaśnianie i rozwiązywanie reklamacji Klientów - Współpraca z innymi jednostkami firmy, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanie relacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi - Szkolenie i przygotowywanie certyfikacji dla nowozatrudnionych pracowników - Wsparcie przełożonego w kwartalnych testach w ramach matrycy ryzyka MCA - Wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu/innych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych/przeglądów procesowych oraz reprezentowanie zespołu i uczestnictwo w rozmowach z audytorami/kontrolerami - Proaktywny udział w migracjach nowych aktywności do Citibank Europe Ltd i optymalizacji tych procesów - Przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne, prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Wydziału/Biura - Wsparcie przełożonego w organizacji pracy zespołu - Przestrzeganie Wartości Operacji i Technologii - Archiwizacja źródłowych dokumentów według obowiązujących standardów - Efektywne wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji np udział w testach systemów/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach.
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Koordynacja zadań w ramach struktury zespołu (ok. 5 pracowników) - Monitorowanie zadań wykonywanych przez członków zespołu, upewniając się, że są one wykonywane zgodnie z wymaganiami Biznesowymi - Bezpośrednia komunikacja i współpraca z oddziałami/partnerami biznesowaymi - Obsługa i wyjaśnianie reklamacji płatności SEPA, Direct Debits, czeków krajowych/zagranicznych oraz innych produktów bankowych - Księgowanie, rekoncyliacja oraz autoryzacja transakcji - Przygotowywanie i uzgadnianie raportów kontrolnych, MIS związanych z wykonywanym procesem - Realizacja własnych inicjatyw jakościowych i wydajnościowych podnoszących efektywność zespołu - identyfikacja możliwości optymalizacji procesu - Samodzielne rozwiązywanie problemów BAU i wykraczających poza BAU (np. raportowanie awarii systemów/aplikacji koordynacja wdrażania zmian w procesach) - Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu i capacity planów w zakresie całego Biura - Samodzielne prowadzenie projektów, koordynacja telekonferencji, testów, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zgłaszanie i wdrażanie w porozumieniu z przełożonym nowych inicjatyw/najlepszych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności pracy zespołu - Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach - Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw E2E lub pracy zespołu, proponowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań zapobiegawczych - Analiza popełnionych błędów, wyników ankiety Voice of Customer oraz inicjowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań naprawczych i doskonalących, wyjaśnianie i rozwiązywanie reklamacji Klientów - Współpraca z innymi jednostkami firmy, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanie relacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi - Szkolenie i przygotowywanie certyfikacji dla nowozatrudnionych pracowników - Wsparcie przełożonego w kwartalnych testach w ramach matrycy ryzyka MCA - Wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu/innych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych/przeglądów procesowych oraz reprezentowanie zespołu i uczestnictwo w rozmowach z audytorami/kontrolerami - Proaktywny udział w migracjach nowych aktywności do Citibank Europe Ltd i optymalizacji tych procesów - Przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne, prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Wydziału/Biura - Wsparcie przełożonego w organizacji pracy zespołu - Przestrzeganie Wartości Operacji i Technologii - Archiwizacja źródłowych dokumentów według obowiązujących standardów - Efektywne wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji np udział w testach systemów/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ANALITYK DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; biegła znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym - znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego - umiejętność zarządzenia projektami (Project Management, Quality Management) - doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.) - umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań - wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; - znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; - umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych - kompleksowa wiedza specjalistyczna w zakresie obsługiwanych produktów bankowych, procesw E2E - kompleksowa wiedza dot. operacji bankowych; 2 lata doświadczenia zawodowego. Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Koordynacja zadań w ramach struktury zespołu (ok. 5 pracowników) - Monitorowanie zadań wykonywanych przez członków zespołu, upewniając się, że są one wykonywane zgodnie z wymaganiami Biznesowymi - Bezpośrednia komunikacja i współpraca z oddziałami/partnerami biznesowaymi - Obsługa i wyjaśnianie reklamacji płatności SEPA, Direct Debits, czeków krajowych/zagranicznych oraz innych produktów bankowych - Księgowanie, rekoncyliacja oraz autoryzacja transakcji - Przygotowywanie i uzgadnianie raportów kontrolnych, MIS związanych z wykonywanym procesem - Realizacja własnych inicjatyw jakościowych i wydajnościowych podnoszących efektywność zespołu - identyfikacja możliwości optymalizacji procesu - Samodzielne rozwiązywanie problemów BAU i wykraczających poza BAU (np. raportowanie awarii systemów/aplikacji koordynacja wdrażania zmian w procesach) - Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu i capacity planów w zakresie całego Biura - Samodzielne prowadzenie projektów, koordynacja telekonferencji, testów, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zgłaszanie i wdrażanie w porozumieniu z przełożonym nowych inicjatyw/najlepszych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności pracy zespołu - Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach - Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw E2E lub pracy zespołu, proponowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań zapobiegawczych - Analiza popełnionych błędów, wyników ankiety Voice of Customer oraz inicjowanie i wdrażanie w uzgodnieniu z przełożonym działań naprawczych i doskonalących, wyjaśnianie i rozwiązywanie reklamacji Klientów - Współpraca z innymi jednostkami firmy, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanie relacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi - Szkolenie i przygotowywanie certyfikacji dla nowozatrudnionych pracowników - Wsparcie przełożonego w kwartalnych testach w ramach matrycy ryzyka MCA - Wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu/innych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych/przeglądów procesowych oraz reprezentowanie zespołu i uczestnictwo w rozmowach z audytorami/kontrolerami - Proaktywny udział w migracjach nowych aktywności do Citibank Europe Ltd i optymalizacji tych procesów - Przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne, prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Wydziału/Biura - Wsparcie przełożonego w organizacji pracy zespołu - Przestrzeganie Wartości Operacji i Technologii - Archiwizacja źródłowych dokumentów według obowiązujących standardów - Efektywne wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji np udział w testach systemów/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Analityk będzie asystować zespołom poprzez zbieranie, podsumowywanie, analizowanie i syntezę faktów, które są kluczowe do obsługi klienta, interpretując ich wyniki i skutki. Będzie także przedstawiać alternatywne dane, jeśli te potrzebne nie będą dostępne, opierając się zarówno na powiększającej się wiedzy o swoim obszarze oraz możliwości korzystania z wiedzy zawartej w społecznej bazie KM.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Węgierska Górka (śląskie)
wykonywanie przeglądu ustalonego procesu dla zapewnienia kompletności i dokładności dokumentacji zgodnie ze standardami US GAAP i standardami księgowości; koordynowanie miesięcznych zamknięć w celu zapewnienia kompletności zamknięć okresowych poprzez weryfikację i analizę trendów sprawozdań, wypełnianie analiz księgowych; - wstawianie przygotowanych danych do odpowiednich systemów; - ciągłe udoskonalanie ekspertyz US GAAP i świadomości standardów księgowych; przewidywanie metodologii oraz narzędzi w celu zapewnienia wysokiej jakości sprawozdań finansowych a także dostarczania dokładnych i terminowych analiz wyników biznesowych; - aktywne uczestnictwo w udoskonalaniu projektów, wprowadzanie najlepszych praktyk i optymalnych narzędzi do poprawiania efektywności zadań wykonywanych przez zespół kontroli finansów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
ekspozycja i wykładanie towaru, aktywna sprzedaż materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
kontakt z klientami kontrahentów w celu uzgodnienia statusu przeterminowanych faktur, rozwiązywanie przy pomocy e-mail i telefonu zapytań klienta i jego klientów oraz dostawców, współpraca z działem sprzedazy w celu rozwiązywania problemów na kontach klientów, przygotowywanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie towaru, wydawanie towaru na produkcje, wprowadzanie danych do komputera
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-03-18 - Siedlec (małopolskie)
Bieżąca analiza rynków wschodnich pod kątem wymiany handlowej. nawiązywanie kontaktów. organizowanie spotkań. Biegłe porozumiewanie się we wskazanych językach w celu skutecznych realizacji działań firmy.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Sulechów (lubuskie)
praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Przysucha (mazowieckie)
praca przy maszynach sterowanych numerycznie i tradycyjnych, frezowanie i szlifowanie, wykonywanie pomiarów warsztatowych, zaznajamianie sie z dokumentacją technologiczną obrabianych przedmiotów, rysunkiem wykonawczym i kartą technologiczną.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-12-20 - Chorzów (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
PHU CER-BUD ZENON SZYNWELSKI - 2017-01-02 - Chojnice (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
szycie odzieży lekkiej damskiej
PPHU Jakub John - 2016-05-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Serwis i obsługa obiektów infrastruktury energetycznej: sprążarkowanie, siec wody zimnej i ciepłej, oczyszczanie ścieków, serwis i obsługa urządzeń: kotłownia zakładowa, układy pompowem wentylacyjne, chłodnicze, piece przemysłowe
"KOELNER RAWLPLUG IP" SP. Z O.O. ODDZIAŁ ŁAŃCUT - 2019-02-26 - Łańcut (podkarpackie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
A&C Chrzanowski Arkadiusz - 2018-10-24 - Płock (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - Wykonywanie codziennych zadań związanych z zarządzaniem gotówką oraz długiem EEMA, a także precyzyjne przedstawianie krótko- i średnioterminowych pozycji gotówkowych dla efektywnego wykorzystanie zasobów finansowych. -Zapewnianie dostępności gotówki, zoptymalizowanie zwrotów krótkoterminowych inwestycji finansowych i zminimalizowanie wymagań pożyczkowych. - Dokonywanie transakcji walutowych w imieniu oddziałów EEMA oraz upewnianie się, że wymagania dotyczące obcej waluty są spełnione przy minimalnych kosztach i ryzyku - Pomoc w przygotowaniu rocznej polityki finansowej dla PMI, aktywna rola w monitorowaniu zmian na rynkach finansowych oraz zmian w przepisach, które mogłyby potencjalnie wpłynąć na działania objęte zakresem. - Codzienną współpracę z bankami i wspieranie Front Office Manager w zarządzaniu relacjami bankowymi. -Analizowanie ulepszeń produktów bankowych, cen i poziomów usług, a także w razie potrzeby wykonywanie konkurencyjnych przetargów z bankami. - Analizowaniem danych finansowych oraz przygotowywaniem raportów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
obróbka mechaniczna elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gorlice (małopolskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
montaż wodomierzy w lokalach mieszkalnych: OLSZTYN-JAROTY
Jankowski Firma Handlowo Usługowa Piotr Jankowski - 2017-05-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w charakterze kelnera/barmana, obsługa gości w restauracji.
ZAJAZD "POD WIERZBĄ" BOGUSŁAW MAKAREWICZ - 2017-08-01 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, przeprowadzanie wywiadów, reportaży,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-02-13 - Poznań (wielkopolskie)
Transport międzynarodowy
Firma Handlowo Usługowa Produkcyjna Export-Import Wojciech Kaczmarczyk - 2018-09-26 - Kromolice (wielkopolskie)
Przygotowanie raportów, analiz i statystyk - różne obszary (sprzedaż, kadry…)
Monitorowanie efektywności kluczowych procesów
Weryfikacja spójności i jakości danych
Wizualizacja raportów (wykresy, tabele przestawne, prezentacje)
Wyciąganie danych z baz: SQL, MySQL, ORACLE
Budowa i rozwój narzędzi w celu efektywnego wykorzystywania dostępnych danych (Excel,VBA)
Kontakt z klientem wewnętrznym na różnych poziomach organizacyjnych celem lepszego zrozumienia potrzeb oraz usprawniania pracy
Inne zadania
Media Expert - 2017-01-31 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
obowiązki zgodnie z rozporządzeniem RM z dn. 02.09.97 w sprawie służby BHP
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
prace ślusarsko - blacharskie
GODSTAL KAROLINA GODEK - 2017-03-22 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wytwarzanie betonu
Firma Handlowo - Usługowa Pol-Krusz Zbigniew Wojno - 2018-08-22 - Szepietowo (podlaskie)