OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO Drwęczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad funkcjonowaniem podajnika i urządzenia do zakręcania fiolek
Data publikacji: 2021-06-21
Lokalizacja: Drwęczno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Drwęczno, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad funkcjonowaniem podajnika i urządzenia do zakręcania fiolek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drwęczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2809
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności manualne
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Ślusarz*
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7432036770
danePracodawcy_regon: 38166419900000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: lidzbarski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2809
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964732
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|816003
Zawód wykonywany przez pracownika:
operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data dodania oferty pracy: 21.06.2021
Oferta pracy ważna do: 23.08.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0e510c7f46ccbff9efaef5b4215bdbc
Podobne oferty pracy
wykształcenie zawodowe prawo jazdy kat.B
Rosiek & Rosiek S.J. - 2017-06-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia: 15.05.2019 do godz. 16:00.3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w budowie zabudowy na spektakl
Teatr im. Stefana Żeromskiego - 2016-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
W/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AVIS" Zbigniew Majchrzykiewicz - 2017-09-12 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych czynności, prowadzenie kasy gotówkowej, znajomość obsługi komputera, prowadzenie spraw kadrowych, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość zasad fakturowania.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-14 - Leżachów (podkarpackie)
Obsługa klienta, sprzedaż wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
dekorowanie ciast, tortów, deserów
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-02 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Bezpośredni lub pośredni (telefoniczny) kontakt z klientami, dystrybucja ubezpieczeniowych produktów komunikacyjnych, majątkowych, finansowych i życiowych. Umowa o pracę na pełny etat lub 1/2 etatu.
AXIOMA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. - 2020-09-11 - Zabrze (śląskie)
- Dbanie o ekspozycje towarów- Obsługa klienta- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- Dbanie o porządek na sali sprzedaży
Dino Polska - 2018-04-05 - Cisek (opolskie)
obsługa kasy,obsługa klientów,wykładanie towaru,praca na stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-23 - Kamieniec (wielkopolskie)
tłumaczenie tekstów z języka ukraińskiego potrzebnych do rozliczeń podatkowych, porządkowanie dokumentów, archiwizacja papierowa i elektroniczna
Biuro Doradców Podatkowych Faktor X GRAŻYNA BARTOSZYŃSKA-MADURA - 2019-07-01 - Opole (opolskie)
wysyłanie korespondencji, pisanie i redagowanie pism, udzielanie informacji interesantom, przyjmowanie uczniów do szkoły, prowadzenie ksiąg uczniów, wydanwanie i aktualizowanie legitymacji uczniowskich, przechowywanie i zabezpieczenie pieczęci urzedowych, przestrzeganie tajemnicy służbowej
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Głogów (dolnośląskie)
sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji pracowniczej i ksiegowej, prowadzenie list obecności pracowników, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentacji pracowniczej i finansowej
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Klembów (mazowieckie)
Praca pomocnicza przy linii rozbioru i przetwórstwa mięsa, inne prace produkcyjne, praca w chłodni.
INTERTIM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-09-25 - Wadowice Górne (podkarpackie)
DO UZGODNIENIA
DOL-MAX SZLIFMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace pielęgnacyjne i porządkowe.
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości w Sanatorium
NZOZ SU "AMER-POL" Polańczyk - 2018-08-16 - Polańczyk (podkarpackie)
Przyjmowanie, rozmieszczanie i układanie przyjętego towaru, ważenie i wydawanie towaru+ utrzymanie i konserwacja budynku.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Instalowanie i uruchamianie na stanowiskach pracy nowych urządzeń i aparatury po naprawach. Wykrywanie nieprawidłowości działalnia urządzeń automatycznych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Wróblew (łódzkie)
Sprzątanie obiektu zgodnie z harmonogramem. Praca 7-15.
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2017-01-02 - Gdańsk (pomorskie)
Prace gospodarcze, montaż artykułów dekoracyjnych
Andrzej Witek Zakład Mechaniki Precyzyjnej "TOOLMET" - 2020-02-24 - Bytom (śląskie)
mechaniczna obróbka metali, praca do przyuczeniapod pon-do piątku
KRZYSZTOF KUCHTA ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "KUCHTA" - 2018-02-05 - Świątniki Górne (małopolskie)
Obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym. Praca od poniedziałku do soboty, dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, dodatkowo ubezpieczenie grupowe na koszt pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
-Sprzedaz kosmetyków Ziaja w sklepie na terenie Galeri Kociewskiej,-Praca zmianowa w godzinach 9-21,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:m.draber (at) ziajadystrybucja.pl-Wynagrodzenie podstawa + premia
PROCOSMED SPÓŁKA Z O.O. - 2017-10-09 - Tczew (pomorskie)
Prace związane z izolacją okretów (izolacja watą szklaną, wełną mineralną).
Cristal Cleaning Service Krzysztof Jabłoński - 2016-03-07 - Gdańsk (pomorskie)