OGRODNIK, KONSERWATOR, PRACOWNIK OBSŁUGI. Gdynia oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 34 z oddziałami Integracyjnymi
Stanowisko: OGRODNIK, KONSERWATOR, PRACOWNIK OBSŁUGI.
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Pielęgnacja terenów zielonych szkoły i terenów zewnętrznych. Bieżąca konserwacja pomieszczeń.
Data publikacji: 2017-08-30
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 34 z oddziałami Integracyjnymi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lucjana Cylkowskiego 5, 81-465 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pielęgnacja terenów zielonych szkoły i terenów zewnętrznych. Bieżąca konserwacja pomieszczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 848+dodatki(premia,stażowy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: OGRODNIK, KONSERWATOR, PRACOWNIK OBSŁUGI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ogrodnik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogólna wiedza o roślinach i ich pielęgnacji. Rozkład czasu pracy do uzgodnienia.
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 34 z oddziałami Integracyjnymi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Lucjana Cylkowskiego 5, 81-465 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, podanie o pracę, dokumenty potwierdzające staż pracy, świadectwa pracy, opinia od poprzedniego pracodawcy, akutalne badania sanitarno-epidemiologiczne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Lucjana Cylkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ogrodnik*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2017
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 28.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca fizyczna (tereny zieleni) częste wyjazdy poza teren Poznania z noclegiem
PHU Twój Ogród Ludmiła Woźniak - 2018-07-13 - Suchy Las (wielkopolskie)
montaż podzespołów elektronicznych
"ExiWork" Sp.z o.o. - 2017-06-29 - Mława (mazowieckie)
kierowca w transporcie międzyanrodowym i krajowym
TSX Sp. zo.o. - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pielęgnacja ogrodów, terenów zieleni oraz ich aranżacja, instalacja systemów automatycznego nawadniania, praca w Poznaniu i najbliższej okolicy,
KORZENIE MACIEJ KOREK PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU - 2018-01-30 - Wiry (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: praca przy budowie drógPraca: na terenie województwa wielkopolskiego i dolnośląskiego, codzienny powrót, wyjazdy max do 100 km
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2018-07-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań, min. 1 rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B mile widziane; murowanie ogrodzeń klinkierowych oraz betonowych; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice i okolice; mile widziane osoby chętne do przyuczenia
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH I HANDLOWYCH GRZEGORZ CABAN - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie komponentów na produkcję .Poprawne kompletowanie towarów. Dbałość o porządek na magazynie.
kontakt przez OHP - 2016-08-02 - Niepołomice (małopolskie)
Ogrodnik-staz EFS POWER 106
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Września (wielkopolskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
okładanie ściany płytkami ceramicznymi, szkiliwionymi, kamionkowymi oraz terakotami, mozaiką, kładzenie zapraw
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
-Praca w kuchni ośrodka rehabilitacyjno-wczasowego,-Zapewniony nocleg i wyżywienie,-Praca na dwie zmiany,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: bursztyn (at) mierzeja.pl-Kontakt telefoniczny: 602 47 28 50.
WIESŁAW BRZESKI OŚRODEK REHABILITACYJNO - WCZASOWY "BURSZTYN" - 2016-06-02 - Jantar (pomorskie)
-prowadzenie sprzedaży materiału roślinnego-przygotowanie gleby do siewu, sadzenia roślin-wysiewanie nasion, sadzenie roślin-przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjnych -podlewanie roślin
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gdów (małopolskie)
praca w terenie
ARKADIA projektowanie, zakładanie i utrzymanie zieleni Ryszard Garwoliński - 2016-03-11 - Sława (lubuskie)
- NAPRAWA I RENOWACJA MEBLI TAPICEROWANYCH,- NAUKA ZAWODU
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
wykrawanie elementów zasadniczych na mięsie, drobne sortowanie mięsa w zależności od ścięgnistości, zawartości tkanki tłuszczowej, rozbiór półtusz na mięso zasadnicze, konserwowanie narzędzi stosowanych przy rozbiorze i wykrawaniu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kutno (łódzkie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Sulechów (lubuskie)
Prace ogrodnicze.
Zielono Mi Rafał Czarnik - 2016-05-19 - Trzebnica (dolnośląskie)
PRZEWÓZ SPRZĘTU I MASZYN BUDOWLANYCH, DROBNE NAPRAWY MASZYN I URZĄDZEŃ
Firma APROFI Aleksander Siry - 2018-07-17 - Dębica (podkarpackie)
Ogrodnik terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
CV PROSIMY PRZESŁAĆ NA EMAIL.Sekretarka - pracownik administracyjno - biurowy. Praca w godz. 10.00 - 18.00.Prace administracyjno biurowe, fakturowanie, przygotowywanie dokumentów, obsługa klienta,
MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy - 2017-10-13 - Września (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna obuwia i art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTA, ; WYMAGANIA; WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KSIŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, STAŻ PRACY MIN. 3-4 ATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO ;CZAS PRACY: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU - 15 H/TYGODNIOWO
USŁUGI RESTAURACYJNE IRYNA NIKOLENKO - 2016-09-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na magazynie zakładu produkcynego-przyjęcie i wydawanie towaru-okna, drzwi itp.
VITO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Klimy (mazowieckie)
Pielęgnacja ogrodów, zakładanie ogrodów
ZIELENI Wojciech Sobieściak - 2017-02-09 - Zielonka (mazowieckie)
Roznoszenie ulotek
Krosbi Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Sokółka (podlaskie)
wykonywanie instalacji wod-kan, co, gazowej, montaż instalacji wentylacji, podłączanie kotłow, instalacja białego montażu
Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych Pyciak i Wspólnicy - 2017-09-13 - Bochnia (małopolskie)
Ogrodnik
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Brzeg (opolskie)
- Dbałość o tereny zielone - zgodnie z zakresem okreslonym w Szkole,Kontakt: telefon 58 536-93-93, e-mail: zsaio (at) zaaio.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ AGROTECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH im. Stanisława Staszica - 2017-04-19 - Swarożyn (pomorskie)
sortowanie odpadów komunalnych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Chorzów (śląskie)