OD INSPEKTORA DO STARSZEGO SPECJALISTY W ZESPOLE ADMINISTRACYJNYM Gdańsk oferta pracy POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU
Stanowisko: OD INSPEKTORA DO STARSZEGO SPECJALISTY W ZESPOLE ADMINISTRACYJNYM
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych i przygotowywanie sprawozdań z zamówień publicznych; prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą gotówkową i bezgotówkową; sporządzanie raportów kasowych; kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych; dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania Ośrodka; przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków); gromadzenie umów zawieranych przez ośrodek; prowadzenie rejestrów dotyczących w szczególności: upoważnień i pełnomocnictw, zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur; prowadzenie ewidencji w szczególności : ilościowo-wartościowej środków trwałych, pieczęci urzędowych i pieczątek oraz ich aktualizowanie; koordynowanie zadania związanego z udzielaniem informacji publicznych na wniosek oraz prowadzenie rejestru udostępniania informacji publicznych; opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru; wydawanie identyfikatorów i prowadzenie ich rejestru; obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń m. in. poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego; prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi ośrodka i likwidacja zużytych składników; udzielanie informacji, kierowanie do innych pracowników wg właściwości; systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa; inne zadania zlecone przez Dyrektora m.in. wykonywanie czynności kancelaryjnych w zastępstwie pracownika sekretariatu.
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 14, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych i przygotowywanie sprawozdań z zamówień publicznych; prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą gotówkową i bezgotówkową; sporządzanie raportów kasowych; kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych; dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania Ośrodka; przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków); gromadzenie umów zawieranych przez ośrodek; prowadzenie rejestrów dotyczących w szczególności: upoważnień i pełnomocnictw, zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur; prowadzenie ewidencji w szczególności : ilościowo-wartościowej środków trwałych, pieczęci urzędowych i pieczątek oraz ich aktualizowanie; koordynowanie zadania związanego z udzielaniem informacji publicznych na wniosek oraz prowadzenie rejestru udostępniania informacji publicznych; opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru; wydawanie identyfikatorów i prowadzenie ich rejestru; obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń m. in. poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego; prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi ośrodka i likwidacja zużytych składników; udzielanie informacji, kierowanie do innych pracowników wg właściwości; systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa; inne zadania zlecone przez Dyrektora m.in. wykonywanie czynności kancelaryjnych w zastępstwie pracownika sekretariatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45-19.45 lub 7.45-15.45
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
OD INSPEKTORA DO STARSZEGO SPECJALISTY W ZESPOLE ADMINISTRACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub pokrewnym, minimum 4 lata stażu pracy, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, bezwarunkowa znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa, m.in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w zakresie zamówień publicznych, wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego, pożądane cechy osobowości: wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej, dokładność, terminowość, umiejętność prowadzenia rozmów w stresowych sytuacjach, umiejętność łagodzenia konfliktów.Warunki pracy: wymiar czasu pracy: cały etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami ), miejsce pracy : Gdańsk, al. gen. J. Hallera 14, pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, docelowo nieokreslony, specyfika pracy: praca przy komputerze i z dokumentami. Więcej informacji dotyczących stanowiska pracy znajduje sie pod adresem: http://poa-gdansk.pl/ogloszenia/oferty-pracy/Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz informacje ( np. cv ), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( jednolity tekst DZ.U. z 1998 r., Nr 21, poz.94 ze zm. ) tj. imię/imiona i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania ( adres do korespondencji ), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie , pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dobrowolnie podanych danych osobowych zawartych w aplikacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.), oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z dnia 5.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz.1228 ze zm. ), kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (jednolity tekst Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w formie pisemnej w zaklejonych kopertach, osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Pomorski Ośrodek Adopcyjny, al. Gen. J. Hallera 14, 80-401 Gdańsk, z dopiskiem: Oferta pracy nr 2/16 do dnia 19.02.2016 r. do godz.15.00. Dane osobowe będą przetwarzane przez Pomorski Ośrodek Adopcyjny w Gdańsku w celu przeprowadzenia procedury naboru. W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one komisyjnie zniszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. W okresie tygodnia od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Pomorskiego Ośrodka Adopcyjnego w Gdańsku, al. Gen. J. Hallera 14. Informacja telefoniczna: (0-58) 341 46 07. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Pomorskiem Ośrodku Adopcyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Kadrach Pomorskiego Ośrodka Adopcyjnego przez okres trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Pomorski Ośrodek Adopcyjny nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 14, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa maszyn, które są częścią linii produkcyjnej,- naprawa drobnych usterek- raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Września (wielkopolskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; utrzymanie czystości klatek schodowych oraz terenu zewnętrznego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "STARE GLIWICE" - 2018-06-21 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków w stołówce szkolnej.
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Złote Serce" - 2018-09-14 - Umianowice (świętokrzyskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Trzebinia (małopolskie)
Wycinanie elementów meblowych, łączenie elementów za pomocą śrub, gwoździ lub zszywek , montaż mebli.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Zamość (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Olkusz (małopolskie)
Podawanie posiłków, dbanie o czystość sali
kontakt przez PUP - 2015-10-12 - Pszów (śląskie)
montaż instalacji sanitarnych, pomocnik montera; praca na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- HANDLOWE ADAM URZYŃSKI - 2016-03-16 - Prażmów (mazowieckie)
murowanie, tynkowanie, ocieplanie budynku, znajomość projektu budowlanego, gipsowanie, wykonywanie zbrojenia, szalowanie elementów żelbetonowych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca analiza możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym UE na realizację zadań departamentu, tworzenie planów projektu, aplikowanie i realizowanie projektów infrastrukturalnych, przygotowywanie i redagowanie stron internetowych przedsięwzięć i projektów realizowanych przez departament, kontakt telefoniczny z klientami Urzędu, obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie).
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
rozładunek, załadunek,
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
HURT - DETAL ART. SPOŻYWCZYCH, PRZEMYSŁOWYCH I WYROBÓW TYTONIOWYCH PIOTR BEŁZA - 2018-08-28 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
ROKA Z PCH Sp. z o. o. ODZIAŁ CZĘSTOCHOWA - 2017-12-18 - Brzeg (opolskie)
Prowadzenie kursów językowych w placówkach oświatowych z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym na terenie pow. lubaczowskiego
"CE LINGUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Lubaczów (podkarpackie)
sprzątanie oddziałów szpitalnychMiejsce wykonywania pracy: Szpital Pulmonologiczny w Olsztynie
HOSPITAL SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych, restauracyjnych. Praca w godzinach od 7-8 do 15-16 wg grafiku. Oferta dostepna w sali B. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie osobisty: Wrocław, Rynek 5, I piętro - kadry, Pani Maria Godlewska.
ADMI Sp. z o.o. GASTRONOMIA - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie samochodu dostawczego i ciężarowego, prace naprawcze i konserwacyjne pojazdów.
Kombinat II Lipiec Maksymilian - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczyzastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciachpsychoedukacyjnych;podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu - 2018-04-06 - Międzylesie (dolnośląskie)
Pakowanie ciastek z linii produkcyjnej do kartonów zbiorczych
HR GLOBAL GROUP SP Z. O. O. - 2018-04-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków
IzerMed Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Boruta - Soft Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Zgierz (łódzkie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru. Obsługa wózka widłowego. Przewóz towaru samochodem dostawczym..
PPHU JRTWM Krawczyk sp j - 2016-10-17 - Otwock (mazowieckie)
1) wsparcie prac Wydziału Ekonomicznego,2) monitoring informacji z różnych źródeł,3) sporządzanie notatek analitycznych,4) raportowanie ze spotkań/wydarzeń.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Stolmett Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Zdzisław Pasternak - 2017-07-19 - Będzin (śląskie)
pomoc przy rozładunku palet, wyjmowanie gwoździ, czynności porządkowe, segregowanie towaru, zbijanie palet
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Firma TCI Cutting zajmuje się produkcją maszyn tnących laserem oraz maszyn tnących strumieniem wody. Poszukuje pracowników do nowo otwieranych filii w Polsce (Łódź, Poznań, Warszawa) na stanowisko Przedstawiciela handlowego. Do zadań osoby zatrudnionej będzię należała: analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji, sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, działania zmierzające do pozyskania nowych klientów, prezentacja oferty i prowadzenie bazy klientów
TECNOLOGIA DE CORTE E INGENIERIA - 2017-05-09 - Hiszpania (Hiszpania)
Tynkowanie praca zgodna ze stnowiskiem, obsługa pojazdów samochodowych.
HANDEL-USŁUGI KATARZYNA MIŁOSZEWSKA - 2017-05-17 - Siemki (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie w ruchu lini do obróbki warzyw
Philocultura I Sp. z o.o. Lekowo - 2018-07-11 - Niemcy (Niemcy)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Żory (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, wymagana znajomość EXCEL (prowadzenie cenników), mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
VERTUS Paweł Michalak - 2017-12-08 - Krążkowy (wielkopolskie)