OBSŁUGA LOKALU MAŁEJ GASTRONOMII Mierzęcice oferta pracy Spółka dla zagospodarowania Wspólnoty Leśno-Gruntowej wsi Boguchwałowice
Stanowisko: OBSŁUGA LOKALU MAŁEJ GASTRONOMII
Wynagrodzenie: od 14 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość obsługi urządzeń tj. frytkownica, gofrownica, ekspres do kawy, pieca do pizzy oraz ogólnego prowadzenia lokalu małej gastronomii.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Mierzęcice (śląskie)
Pracodawca: Spółka dla zagospodarowania Wspólnoty Leśno-Gruntowej wsi Boguchwałowice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Parkowa 70, 42-460 Mierzęcice, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość obsługi urządzeń tj. frytkownica, gofrownica, ekspres do kawy, pieca do pizzy oraz ogólnego prowadzenia lokalu małej gastronomii.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN
Nazwa stanowiska: OBSŁUGA LOKALU MAŁEJ GASTRONOMII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mierzęcice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mierzęcice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kucharze
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Obsługa lokalu małej gastronomii, aktualna książeczka Sanepid
Nazwa pracodawcy:
Spółka dla zagospodarowania Wspólnoty Leśno-Gruntowej wsi Boguchwałowice
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Parkowa 70, 42-460 Mierzęcice, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Mierzęcice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mierzęcice
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kucharze
Data dodania oferty pracy: 24.03.2017
Oferta pracy ważna do: 23.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa recepcji, obsługa urządzeń biurowych
Complex Finance Agnieszka Chechelska - 2019-03-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie ścian nośnych budynków, czytanie rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Bochotnica (lubelskie)
Obsługa myjni,
Sklep motoryzacyjny "Hest" - 2019-04-17 - Piekary Śląskie (śląskie)
prowadzenie i obsługa sekretariatu
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Koszalinie - 2018-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Ustawianie placów zabaw i barierek ochronnych przy drogach. Praca na terenie powiatu kępińskiego. pRACA NA 1/2 ETATU.
Adrianat Adrian Urbański - 2018-10-22 - Olendry (wielkopolskie)
obsługa klienta na stacji paliw, sprzedażosoba do 30roku zycia, II profil pomocy zarejestrowana w PUP Krosno Odrzańskie
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, która polega na zapewnieniu właściwej ilości surowca (głównie bekonu), w odpowiednim czasie i właściwiej gramaturze; kontrola jakości produkowanych wyrobów; prace porządkowe; dbałość o linię technologiczną; zgłaszanie liderowi linii/kierownikowi zmianowemu wszystkich nieprawidłowości; rzetelne wypełnianie dokumentów produkcyjnych; stosowanie się do wszystkich obowiązujących zasad higienicznych, jakościowych, BHP i Ppoż.
HKScan Poland Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
znajomość układania pracy w taśmie (szycie konfekcji damskiej)
POLGAN PPHU - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
zalewanie form kadzią i ciekłym metalem, pokrywanie form mieszankami ceramicznymi
SPECODLEW PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE ODLEWNICTWA - 2018-02-19 - Radom (mazowieckie)
bezpośrednia sprzedaż i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
Przyjmowanie zamówień, przygotowywanie burgerów, sprzątanie lokalu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Częstochowa (śląskie)
obsługa wózka jezdniowego, kompletacja towaru, praca od poniedziałku do niedzieli na dwie zmiany w godzinach 6-18, 18-6
PERSONNEL INTERNATIONAL BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ agecja zatrudnienia nr KRAZ 5703 - 2016-09-20 - Parzniew (mazowieckie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Wydawanie posiłków. Dbanie o porządek.
BAR SMACZEK Maria Konkel - 2018-10-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Stolarz
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
-obsługa maszyn w ruchu z osłonami, zautomatyzowanych, nieprecyzyjnych-zasypywanie surowca na linie produkcyjne, - czynności związane z obróbką surowców pochodzenia zwierzęcego i roślinnego oraz dodatków do żywności, wymagające stykania się z wyrobami gotowymi przed ich umieszczeniem w opakowaniach bezpośrednich lub opakowaniach transportowych, -czynności obejmujące mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń oraz innych przedmiotów wyposażenia lub opakowań trwałych środków spożywczych, a także związane z utrzymaniem czystości pomieszczeń zakładu, - dźwiganie do 10kg, - praca w wymuszonej pozycji ciała, -praca w ciągłym ruchu.Umowa o pracę tymczasową, trzy zmiany: 6:00-14:00-22:00-6:00.
Pollux Accountant Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Praca jako perator otaczarni WMB-25 połautomatycznej.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Bysina (małopolskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedazy, dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Dobra (wielkopolskie)
Czynności higieniczno- pielęgnacyjne przy małych dzieciach. Pomoc nauczycielce we wszelkich czynnościach. Utrzymanie porządku w pomieszczeniach przedszkola. Możliwość zapewnienia przez pracodawcę wyżywienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "NA WYDMIE" - 2016-03-15 - Ustka (pomorskie)
skręcanie silosów zbożowych
"MDP - MONTAŻ" MARCIN ŁYSOŃ - 2017-07-14 - Pszenno (dolnośląskie)
przyjmowanie zakładów bukmacherskich, obsługa usług pocztowych INPOST, doładowania telefonów, doładowania karty miejskiej itp.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa maszyn dziewiarskich, kontrola i pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Brużyczka Mała (łódzkie)
Młodszy bibliotekarz, dwie zmiany 8.00-16.00 lub 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
przewoz towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Borownica (lubelskie)
Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera. Pakowanie przesyłek. Aplikacje przesyłać e-mailem androla (at) androla.pl.
ANDROLA ANDRZEJ BŁAŻEWICZ - 2018-06-25 - Rybnik (śląskie)
- Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu.2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresie wymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów - m.in. poprawność i punktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wniosków urlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brak zaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających się podczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleń rozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych i telekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku na stanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a w szczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeń elektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lub obrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazane przez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które nie są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI: 5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy oraz pomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystość i estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Skórkowice (łódzkie)
Praca w zawodzie, praca na terenie kraju + delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
obsługa łóżek solaryjnych, dbanie o czystość, sprzedaż kosmetyków
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)