MONTER SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ (O) Jodłówka-Wałki oferta pracy PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MONTER SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ (O)
Wynagrodzenie: od 5 000 do 8 000 PLN
Zakres obowiązków: budowa sieci kanalizacyjnej i deszczowej
Data publikacji: 2021-03-10
Lokalizacja: Jodłówka-Wałki (małopolskie)
Pracodawca: PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:33-150 Jodłówka-Wałki, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: budowa sieci kanalizacyjnej i deszczowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 do 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
MONTER SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jodłówka-Wałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: monter sieci wodnych i kanalizacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 do 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziany staż pracy; znajomość czytania planów; obsługa niwelatora; umiejętność zgrzewania doczołowego; organizacja pracy; wykształcenie - bez znaczenia; może być osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Praca w okolicach Tarnowa, pon.-pt., w godz.: 7:00-17:00 do uzgodnienia, wynagrodzenie: 5 000 zł - 8 000 zł brutto. Kontakt: PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wcześniejszy kontakt telefoniczny: 572 204 846.
Nazwa pracodawcy:
PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9930670509
danePracodawcy_regon: 382270953
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
33-150 Jodłówka-Wałki, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: tarnowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1216
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jodłówka-Wałki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0832730
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|712612
Zawód wykonywany przez pracownika: monter sieci wodnych i kanalizacyjnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f7079b736494bbbeba6114d815b3979
Podobne oferty pracy
sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe (olifrenopedagog, pedagog, psycholog); min. 6 miesięcy doświadczenia; Praca w głównej mierze dotyczy: prowadzenia treningów samoobsługi wspomagania procesu uczenia się prowadzenia treningów umiejętności społecznych usprawniania zaburzonych funkcji organizmu uzupełniania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania; usługi będą świadczone w domu klientów (praca w środowisku) w wymiarze godzinowym; miejsce pracy: Gliwice; umowa zlecenie
Lemon Moon Joanna Wichłacz-Sosnowska - 2019-08-30 - Gliwice (śląskie)
Montaż opakowań drewnianych.
PPUH "SMS" STANISŁAW MROZOWICZ - 2016-11-09 - Sulęczyno (pomorskie)
Montaż części samochodowych.
kontakt przez OHP - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie czystości w placówce
KAŻDY JEST GENIUSZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac obsługowych maszyn do produkcji papierowych płyt kartonowych i obs. krajalni taśmowej automatu do produkcjikątownika pap. obsługa owijarki, piły tarczowej-poprzecznej
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Dąbrówka Wielkopolska (lubuskie)
obsługa agregatu tynkarskiego
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY "DAR-KAR" DARIUSZ JARECKI - 2019-02-08 - Brzezie (wielkopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: kierowała pracą i prowadziła nadzór funkcjonalny nad realizacją zadań przez komórki organizacyjne Wydziału Technicznego w skład, którego wchodzą: Dział Remontów, Dział Administracji, Referat ds. Informatyzacji. Współdziałała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i obsługiwanymi jednostkami w zakresie przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych. Nadzorowała funkcjonowanie systemu informatycznego CUW Katowice, sprawowała nadzór w zakresie zadań związanych z funkcjonowaniem i wyposażeniem pomieszczeń wynajmowanych przez CUW, nadzorowała organizację i realizacji zadań w zakresie transportu dzieci i uczniów, nadzorowała gospodarkę zaopatrzenia i transportu wewnętrznego współpracowała z UM Katowice oraz jednostkami obsługiwanymi w zakresie realizacji wyznaczonych do realizacji zadań finansowanych ze środków unijnychrealizowała podczas jego nieobecności obowiązki Dyrektora CUW Katowice zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.- Wynagrodzenie: 6300 do 7200 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Doświadczenie zawodowe: 5 letnie udokumentowane doświadczenie (umowa o pracę) w zakresie kierowania pracą zespołem pracowniczym (stanowisko kierownicze średniego lub podstawowego szczebla). Udokumentowane doświadczenie przy realizacji remontów / inwestycji lub wykonywanie działalności gospodarczej o tym charakterze. Umiejętności: znajomość ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych. podstawowa znajomość zagadnień finansowo-ekonomicznych, w tym w zakresie funkcjonowania jednostek budżetowych, znajomość przepisów prawa miejscowego, wiedza z zakresu regulacji prawnych dotyczących dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, kontroli zarządczej. Podstawowa wiedza związana z funkcjonowaniem systemów informatycznych obejmująca utrzymanie ich w sprawności użytkowej, podstawowa wiedza z zakresu administrowania nieruchomościami i ich obsługi eksploatacyjnej, znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (WORD,EXCEL) na poziomie średniozaawansowanym, umiejętność kierowania zespołem pracowników, umiejętność analitycznego myślenia i oceny spraw umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
pakowanie paczek,przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Człuchów (pomorskie)
Aktualizowanie zdjęć produktów.Uzupełnianie danych w kartotece towarowej i kontrahentów.Weryfikacja poprawności danych.Dodawanie nowych indeksów do bazy.Dodawanie nowych kontrahentów do bazy.Zarządzanie gospodarką indeksową i kontrahentów
Bać - Pol S.A. - 2017-06-13 - Świlcza (podkarpackie)
obsługa klienta, terminalu platniczego, ekspozycja towarów
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnień rachunków. Informowanie o usługach operatora. Wstępne rozpatrywanie reklamacji. Oferowanie dodatkowych usług. Aktywizacja/dezaktywizacja usług na kontach klientów.
Work Service S.A - 2016-03-23 - Legnica (dolnośląskie)
wydawanie i przyjmowanie wniosków na świadczenia SW 500+, wydawanie i przyjmowanie wniosków na SR
kontakt przez PUP - 2020-11-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa maszyn i urządzeń do obróbki metali- śrutowanie, obróbka konwencjonalna
MARBET LIPSKO SP. Z O.O. SP.K. - 2017-09-01 - Lipsko (mazowieckie)
Toczenie na podstawie rysunków technicznych
P.P.H.U. METALBUD Wójcik Jan, Drewko Bożena s.c. - 2019-10-09 - Zabrze (śląskie)
obróbka kamienia, montaż elementów z kamienia naturalnego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Czasław (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Stolarz meblowy.
DREW-BET Beata Smugarzewska - 2016-04-13 - Stare Kupiski (podlaskie)
Praca polega na nadzorowaniu i koordynowaniu prac produkcyjnych, sporządzaniu raportów, zarządzaniu zespołem, wdrażaniu wewnętrznych procedur zgodnie z postanowieniami siedziby firmy. Miejsce pracy: Biskupice Podgórne Kontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Asystent zarządu
PRO ECO FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Pogódki (pomorskie)
prace magazynowe i montażowe mebli
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
montaż instalacji sanitarnych głównie instalacji wentylacji i klimatyzacji. Praca głównie w delgacji
MK SYSTEM Mariusz Kubat - 2016-04-08 - Bełchatów (łódzkie)
Wykonywanie detali wg. dokumentacji.
Z.P.U. HUB-MET Hubert Więsik - 2019-08-06 - Kołbiel (mazowieckie)
montaż i demontaż rusztowań na różnych budowach i na różnych wysokościach
INDUSTRIAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Borowina (lubuskie)
Przygotowywanie potraw w hotelu, podawanie śniadań, krojenie wędlin, pieczywa, sera, przygotowywanie sałatek i prostych posiłków na śniadanie.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, przygotowywanie sztućców, szkła oraz naczyń do wydawania potraw
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Augustów (podlaskie)
koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem placówki, poszukiwanie potencjalnych klientów, bieżące realizowanie, nadzorowanie i koordynowanie realizacji zleconych usług, wystawianie dokumentacji pokontrolnej dla klientów
"POLCARGO-MEDYKA" RZECZOZNAWSTWO I KONTROLA TOWARÓW W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-31 - Małaszewicze (lubelskie)