MONTER SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ (O) Jodłówka-Wałki oferta pracy PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: MONTER SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ (O)

Wynagrodzenie: od 5 000 do 8 000 PLN

Zakres obowiązków: budowa sieci kanalizacyjnej i deszczowej

Data publikacji: 2021-03-10

Lokalizacja: Jodłówka-Wałki (małopolskie)

Pracodawca: PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
33-150 Jodłówka-Wałki, powiat: tarnowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: budowa sieci kanalizacyjnej i deszczowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 do 8 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
MONTER SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ (O)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jodłówka-Wałki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1216

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: monter sieci wodnych i kanalizacyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 do 8 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziany staż pracy; znajomość czytania planów; obsługa niwelatora; umiejętność zgrzewania doczołowego; organizacja pracy; wykształcenie - bez znaczenia; może być osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Praca w okolicach Tarnowa, pon.-pt., w godz.: 7:00-17:00 do uzgodnienia, wynagrodzenie: 5 000 zł - 8 000 zł brutto. Kontakt: PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wcześniejszy kontakt telefoniczny: 572 204 846.

Nazwa pracodawcy:
PBD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 9930670509

danePracodawcy_regon: 382270953

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Adres pracodawcy:
33-150 Jodłówka-Wałki, powiat: tarnowski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: tarnowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 1216

Gmina pracodawcy: Tarnów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Jodłówka-Wałki

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0832730

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|712612

Zawód wykonywany przez pracownika: monter sieci wodnych i kanalizacyjnych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 11.03.2021

Oferta pracy ważna do: 31.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f7079b736494bbbeba6114d815b3979

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 1 400 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

TERAPEUTA ŚRODOWISKOWY - do 25 PLN

Wykształcenie: wyższe (olifrenopedagog, pedagog, psycholog); min. 6 miesięcy doświadczenia; Praca w głównej mierze dotyczy: prowadzenia treningów samoobsługi wspomagania procesu uczenia się prowadzenia treningów umiejętności społecznych usprawniania zaburzonych funkcji organizmu uzupełniania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania; usługi będą świadczone w domu klientów (praca w środowisku) w wymiarze godzinowym; miejsce pracy: Gliwice; umowa zlecenie
Lemon Moon Joanna Wichłacz-Sosnowska - 2019-08-30 - Gliwice (śląskie)

MONTER OPAKOWAŃ DREWNIANYCH - do 1 850 PLN

Montaż opakowań drewnianych.
PPUH "SMS" STANISŁAW MROZOWICZ - 2016-11-09 - Sulęczyno (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 400 PLN

Montaż części samochodowych.
kontakt przez OHP - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 400 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM - 3 500 - 4 500 PLN

1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 400 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 500 PLN

wykonywanie prac obsługowych maszyn do produkcji papierowych płyt kartonowych i obs. krajalni taśmowej automatu do produkcjikątownika pap. obsługa owijarki, piły tarczowej-poprzecznej
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Dąbrówka Wielkopolska (lubuskie)

TYNKARZ - 2 250 - 3 000 PLN

obsługa agregatu tynkarskiego
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY "DAR-KAR" DARIUSZ JARECKI - 2019-02-08 - Brzezie (wielkopolskie)

ZASTĘPCA DYREKTORA DS. TECHNICZNYCH - 6 300 - 7 200 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: kierowała pracą i prowadziła nadzór funkcjonalny nad realizacją zadań przez komórki organizacyjne Wydziału Technicznego w skład, którego wchodzą: Dział Remontów, Dział Administracji, Referat ds. Informatyzacji. Współdziałała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i obsługiwanymi jednostkami w zakresie przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych. Nadzorowała funkcjonowanie systemu informatycznego CUW Katowice, sprawowała nadzór w zakresie zadań związanych z funkcjonowaniem i wyposażeniem pomieszczeń wynajmowanych przez CUW, nadzorowała organizację i realizacji zadań w zakresie transportu dzieci i uczniów, nadzorowała gospodarkę zaopatrzenia i transportu wewnętrznego współpracowała z UM Katowice oraz jednostkami obsługiwanymi w zakresie realizacji wyznaczonych do realizacji zadań finansowanych ze środków unijnychrealizowała podczas jego nieobecności obowiązki Dyrektora CUW Katowice zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.- Wynagrodzenie: 6300 do 7200 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Doświadczenie zawodowe: 5 letnie udokumentowane doświadczenie (umowa o pracę) w zakresie kierowania pracą zespołem pracowniczym (stanowisko kierownicze średniego lub podstawowego szczebla). Udokumentowane doświadczenie przy realizacji remontów / inwestycji lub wykonywanie działalności gospodarczej o tym charakterze. Umiejętności: znajomość ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych. podstawowa znajomość zagadnień finansowo-ekonomicznych, w tym w zakresie funkcjonowania jednostek budżetowych, znajomość przepisów prawa miejscowego, wiedza z zakresu regulacji prawnych dotyczących dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, kontroli zarządczej. Podstawowa wiedza związana z funkcjonowaniem systemów informatycznych obejmująca utrzymanie ich w sprawności użytkowej, podstawowa wiedza z zakresu administrowania nieruchomościami i ich obsługi eksploatacyjnej, znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (WORD,EXCEL) na poziomie średniozaawansowanym, umiejętność kierowania zespołem pracowników, umiejętność analitycznego myślenia i oceny spraw umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)

ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

pakowanie paczek,przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Człuchów (pomorskie)

REFERENT DS. BAZ KARTOTEK - od 2 000 PLN

Aktualizowanie zdjęć produktów.Uzupełnianie danych w kartotece towarowej i kontrahentów.Weryfikacja poprawności danych.Dodawanie nowych indeksów do bazy.Dodawanie nowych kontrahentów do bazy.Zarządzanie gospodarką indeksową i kontrahentów
Bać - Pol S.A. - 2017-06-13 - Świlcza (podkarpackie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

obsługa klienta, terminalu platniczego, ekspozycja towarów
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Poznań (wielkopolskie)

MŁODSZY KONSULTANT - do 11,5 PLN

Pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnień rachunków. Informowanie o usługach operatora. Wstępne rozpatrywanie reklamacji. Oferowanie dodatkowych usług. Aktywizacja/dezaktywizacja usług na kontach klientów.
Work Service S.A - 2016-03-23 - Legnica (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - do 2 600 PLN

wydawanie i przyjmowanie wniosków na świadczenia SW 500+, wydawanie i przyjmowanie wniosków na SR
kontakt przez PUP - 2020-11-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI METALI - od 2 000 PLN

obsługa maszyn i urządzeń do obróbki metali- śrutowanie, obróbka konwencjonalna
MARBET LIPSKO SP. Z O.O. SP.K. - 2017-09-01 - Lipsko (mazowieckie)

TOKARZ - od 2 250 PLN

Toczenie na podstawie rysunków technicznych
P.P.H.U. METALBUD Wójcik Jan, Drewko Bożena s.c. - 2019-10-09 - Zabrze (śląskie)

KAMIENIARZ - od 2 100 PLN

obróbka kamienia, montaż elementów z kamienia naturalnego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Czasław (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 400 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie PZD w Piszu
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

STOLARZ - od 2 500 PLN

Stolarz meblowy.
DREW-BET Beata Smugarzewska - 2016-04-13 - Stare Kupiski (podlaskie)

STARSZY KIEROWNIK DS PRODUKCJI - do 20 714,7 PLN

Praca polega na nadzorowaniu i koordynowaniu prac produkcyjnych, sporządzaniu raportów, zarządzaniu zespołem, wdrażaniu wewnętrznych procedur zgodnie z postanowieniami siedziby firmy. Miejsce pracy: Biskupice Podgórne Kontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 000 - 3 000 PLN

Asystent zarządu
PRO ECO FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Pogódki (pomorskie)

MAGAZYNIER/MONTAŻYSTA - od 2 250 PLN

prace magazynowe i montażowe mebli
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

MONTER INSTALACJI WENTYLACJI - od 1 850 PLN

montaż instalacji sanitarnych głównie instalacji wentylacji i klimatyzacji. Praca głównie w delgacji
MK SYSTEM Mariusz Kubat - 2016-04-08 - Bełchatów (łódzkie)

FREZER/ OPERATOR FREZARKI - 4 000 - 4 500 PLN

Wykonywanie detali wg. dokumentacji.
Z.P.U. HUB-MET Hubert Więsik - 2019-08-06 - Kołbiel (mazowieckie)

ŚLUSARZ - MONTER RUSZTOWAŃ - 4 000 - 7 000 PLN

montaż i demontaż rusztowań na różnych budowach i na różnych wysokościach
INDUSTRIAL SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Borowina (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Przygotowywanie potraw w hotelu, podawanie śniadań, krojenie wędlin, pieczywa, sera, przygotowywanie sałatek i prostych posiłków na śniadanie.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Jarosław (podkarpackie)

KELNER - 997,4 PLN

przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, przygotowywanie sztućców, szkła oraz naczyń do wydawania potraw
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Augustów (podlaskie)

KIEROWNIK PLACÓWKI - od 4 000 PLN

koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem placówki, poszukiwanie potencjalnych klientów, bieżące realizowanie, nadzorowanie i koordynowanie realizacji zleconych usług, wystawianie dokumentacji pokontrolnej dla klientów
"POLCARGO-MEDYKA" RZECZOZNAWSTWO I KONTROLA TOWARÓW W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-31 - Małaszewicze (lubelskie)


Wybierz powiat