MONTER RUSZTOWAŃ - POMOCNIK Rybnik oferta pracy M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: MONTER RUSZTOWAŃ - POMOCNIK
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca na terenie całego kraju - transport zapewnia pracodawca. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: mjrusztowania (at) interia.pl oraz telefoniczny.
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na terenie całego kraju - transport zapewnia pracodawca. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: mjrusztowania (at) interia.pl oraz telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: montowanie rusztowań.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MONTER RUSZTOWAŃ - POMOCNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: monter rusztowań
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
Nazwa pracodawcy:
M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
-, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: monter rusztowań
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 27.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów bankowości z jednoczesną realizacją planów sprzedażowych, obsługa transakcyjnej detalicznej, obsługa transakcyjna
USŁUGI FINANSOWE EWA BŁASZCZYK - 2016-05-19 - Bełchatów (łódzkie)
montaż rusztowań
GerustBau Montaż Demontaż Rusztowań Kamil Kosłowski - 2016-04-22 - Janowice (małopolskie)
- Montaż małych reklam. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane. Prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny (792-980-007) w godzinach: 08:00-15:00 lub e-mail: praca (at) kamelot.pl
KAMELOT S.C. TOMASZ ZAŁĘCKI, MARIA ZAŁĘCKA - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
Prace porządkowe na ciągach pieszych, drogach i ulicach gminnych, wycinka zakrzaczeń przy drogach gminnych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
Praca przy dociepleniach budynków
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ARLETA MARCINIAK - 2018-08-14 - Lubin (dolnośląskie)
PROJEKTOWANIE NOWYCH ORAZ MODYFIKACJĘ ISTNIEJĄCYCH ROZWIĄZAŃ KONSTRUKCYJNYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ, UDZIAŁ W BADANIACH NOWYCH WYROBÓW I BIEŻĄCA OBSŁUGA PRODUKCJI
TOFAMA Spółka Akcyjna - 2016-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Łączenie lub cięcie elementów wykonywanych z metalu, bądź tworzyw sztucznych przy wykorzystaniu odpowiednich procesow spawlniczych.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez miłą i profesjonalną obsługę, dbanie o pozytywny wizerunek stacji LOTOS, realizacja zadań sprzedażowych, współpraca w zespole.
kontakt przez OHP - 2017-07-10 - Brzeg (opolskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Żuromin (mazowieckie)
przygotowanie powierzchi, zagruntowanie, nałożenie aplikacji graficznej, zalanie żywicą
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Suwałki (podlaskie)
Mycie pojazdów, pojemników, dywanów, chodników.
Auto Myjnia Ręczna "AS" Andrzej Skuczyński - 2016-08-19 - Rumia (pomorskie)
przygotowanie rolet, montaż rolet, przeszycie rolet
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż i wykonywanie reklam na terenie całego kraju
Iwona Helena Żbikowska AGENCJA REKLAMOWO-HANDLOWA "IWO-MAR" - 2017-06-23 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
MYCIE SAMOCHODÓW Z ZEWNĄTRZ, ODKURZANIE SAMOCHODÓW, MYCIE I KONSERWACJA ELEMENTÓW GUMOWYCH I PLASTIKOWYCH SAMOCHODU, MYCIE SZYB, MYCIE SILNIKÓW
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Gdynia (pomorskie)
Obowiązki:• prace przy montażu rowerów,• drobne prace magazynowo-produkcyjne,• dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Arkus & Romet Group Sp. zo.o. - 2018-05-15 - Jastrowie (wielkopolskie)
Sprzątanie apartamentow jak i pomieszczeń gospodarczych, obsługa recepcji, komputera i gości sporadycznie. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Pruszków (wielkopolskie)
Obsługa programu WF-MAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomośc spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejetność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu,dyspozycyjność.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-04-04 - Siedlce (mazowieckie)
Przewóz towarów Polska - Rumunia
"EWA SABO-MARIAN SABO- USŁUGI TRANSPORTOWE" SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-24 - Wola Baranowska (podkarpackie)
Pomoc przy przygotowywaniu chorego do badań lekarskich, transport chorego na badania diagnostyczne, transport materiałów do laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie podzespołów i elementów do montażu rozdzielnic, montaż gotowych rozdzielnic zgodnie z dokumentacją techniczną. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
INCOBEX-ELPLAST Spółka z o.o. Bielsko Biała - 2018-07-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzór nad poszczególnymi brygadami. Pomoc i czynny udział w procesie produkcyjnym.Wykształcenie średnie techniczne. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Umiejętność obsługi elektronarzędzi(wiertarka, szlifierka, klucz i pistolet pneumatyczny). Umowa o pracę na czas określony 3 m-cy. Praca w godzinach 7-15.
Zagraniczne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CHRIST" Sp. z o. o. - 2017-11-03 - Mysłowice (śląskie)
projektowanie i przygotowanie odpowiednich rysunków technicznych i dokumentacji zgodnie ze specyfikacja techniczną
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraśnik (lubelskie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony środkowiska- prowadzenie szkoleń- przygotowywanie sprawozdań- inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-09-05 - Białobrzegi (mazowieckie)
układanie towaru, sparwdzanie terminu przydatności do spożycia, dbanie o porządek na stanowisku pracy
WAFELEK SUPERMARKETY Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-02-01 - Częstochowa (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń oraz obsługa terenów zewnętrznych
kontakt przez OHP - 2017-08-17 - Mielec (podkarpackie)