MONTER POKRYĆ DACHOWYCH Ryńsk oferta pracy ISOTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: MONTER POKRYĆ DACHOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: montaż pokryć dachowych
Data publikacji: 2020-09-30
Lokalizacja: Ryńsk (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ISOTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CISOWA 5, 87-213 Ryńsk, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: montaż pokryć dachowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
miejsce wykonywania pracy: teren Polskifirma oferuje: diety za pracę w delegacji, noclegi, dojazd do pracy, ubrania robocze
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MONTER POKRYĆ DACHOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryńsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wąbrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0417
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ryńsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pomocniczy robotnik budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
ISOTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 8781798332
danePracodawcy_regon: 34138348000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
CISOWA 5, 87-213 Ryńsk, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: wąbrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0417
Gmina pracodawcy: Ryńsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ryńsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0850135
Ulica pracodawcy: CISOWA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|931301
Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?735c5fecfb4b0c0cf736e3e79ce8366d
Podobne oferty pracy
ścinka drzew lub pomoc przy ścince drzew; segregowanie drewna, porządkowanie terenu;obsługa, nadzór i utrzymanie w należytym stanie technicznym różnych odmian pilarek stacjonarnych i przenośnych -wykorzystując je do piłowania wzdłużnego i poprzecznego różnych gatunków i asortymentów drewna oraz wszelkiego rodzaju tworzyw drzewnych lub pomoc w utrzymaniu w należytym stanie technicznym różnych odmian pilarek oraz różne inne prace pomocnicze przy wyrębie drewna.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Duninów Duży (mazowieckie)
sprzątanie biur
ALKOM SP. Z O.O. S.K. - 2016-09-09 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z przedmiotu matematyka
Stargardzkie Stowarzyszenie Jednak Można - 2019-08-02 - Stargard (zachodniopomorskie)
Spawanie elementów wykonanych ze stali, żeliwa, metali.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Płatkownica (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
Frezowanie elementów konstrukcji stalowych.
PPUH ŻELMET Stanisław Paciorek - 2019-05-20 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Montaż instalacji, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Praca w lesie nadleśnictwo Nowe Miasteczko i Lubin. Dojazd do pracy z Nowego Miasteczka gwarantuje pracodawca.
Zakład Usług Leśnych Atyll-Pol Monika Zacharzewska - 2016-05-17 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
przygotowanie i dostawa posiłków
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa klientów, przyjmowanie,zamawianie leków, wykształcenie średnie farmaceutyczne, kontakt z pracodawcą tel. 508 151 685
Przedsiębiorstwo Handlowe ,, FARMIG " S.C. I.Lewicka , G.Lewicki - 2015-11-30 - Sierpc (mazowieckie)
montaż prostych elementów
kontakt przez OHP - 2019-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Stróża-Kolonia (lubelskie)
Wykonywanie prac związanych z naprawa silników spalinowych.
kontakt przez OHP - 2017-02-14 - Rybnik (śląskie)
Montaż stelaży, konstrukcji płyt. Budowa ścian dzialowych z płyt. Praca na terenie Krakowa i okolic. Pracodawca zapenia dojazd.
Usługi Ślusarsko - Spawalnicze Hezner Przemysław - 2017-10-27 - Jaworzno (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Bełchów (łódzkie)
Wykonywanie prac spawalniczych przy montażu konstrukcji stalowych.
Zakład Mechaniki Maszyn i Urządzeń Rolniczych Rozwadowski Eugeniusz Stare Świerczyny 11A 87-322 Jastrzębie - 2018-01-30 - Stare Świerczyny (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie prac związanych z realizacją inwestycji planowanych z budżetu Miastawspółpraca z osobami odpracowującymi zadłużenieprowadzenie bieżącej korespondencjisprawdzanie faktur w zakresie eksploatacjibieżące monitorowanie stanu trchnicznego komunalnego zasobu mieszkaniowego,odczytywanie urządzeń pomiarowych tj. wodomierzy, ciepłomierzywspółpraca z referatami Urzędu Miasta,obsługa najemców lokali komunalnych
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2019-08-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- obchody- kontrola osób wchodzących i wychodzących- kontrole dostaw
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-29 - Kotomierz (kujawsko-pomorskie)
Montaż urzadzeń elektronicznych
Soltrex Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Montaż konstrukcji elewacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)
Montaż płyt kartonowo - gipsowych, malowanie ścian, prace wykończeniowe.
P.H.U. KAROLA KAROLINA ŁĄCZAK - 2020-08-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-Nadzór i udział w organizacji i funkcjonowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości,w tym w naradach z kierownictwem jednostki.-Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji statutowej Miejskiego ZarząduNieruchomości, regulaminów wewnętrznych dotyczących organizacjii funkcjonowania jednostki oraz współpraca, w tym zakresie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji zarządzeń i wniosków Prezydenta MiastaJastrzębie-Zdrój oraz uchwał Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym uzupełnianieharmonogramu uchwał pod względem ich wykonania.-Ewidencja wpływających interpelacji radnych i kontrola nad terminowościąudzielanych odpowiedzi.-Nadzór i prowadzenie ewidencji pełnomocnictw i upoważnień nadanych Dyrektorowijednostki przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój.-Ewidencja i nadzór nad przestrzeganiem wydanych przez Dyrektor zarządzeń,procedur i instrukcji obowiązujących w Miejskim Zarządzie Nieruchomościi ewidencja pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektora.-Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Miejskiego ZarząduNieruchomości i nadzór nad ich terminowością.-Nadzór nad prowadzeniem książki kontroli zewnętrznej oraz współpraca z organamikontrolującymi, w tym ewidencja protokołów z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.-Konsultowanie z kancelarią prawną przepisów prawnych oraz występowanie o opinięprawną w sprawach dotyczących działu organizacyjnego.-Weryfikacja umów pod względem poprawności złożonych ofert w ramach budżetudziału organizacyjnego oraz współpraca z kancelarią prawną w przedmiotowejsprawie z przedstawicielami firm świadczących usługi.-Planowanie i aktualizacja budżetu oraz kontrola harmonogramu wydatkówbudżetowych działu organizacyjnego, a także sporządzanie planów i sprawozdańz wydatków.-Nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z przyjętą instrukcją kancelaryjną i JRWAoraz dekretowanie korespondencji przychodzącej z sądu i od komorników.-Sprawowanie kontroli nad składnicą akt i dokumentacją dotyczącą brakowaniadokumentów zgodnie z instrukcją składnicy akt i obowiązującymi przepisami.-Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowychoraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych.-Nadzór nad wdrożeniem środków fizycznych, organizacyjnych i technicznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.-Przeprowadzenie wewnętrznych audytów (sprawdzeń) z przestrzegania przepisówo ochronie danych osobowych i dokonywanie aktualizacji dokumentacji z zakresuochrony danych osobowych.-Sprawowanie nadzoru nad udostępnieniem danych osobowych.-Śledzenie na bieżąco przepisów dotyczących ochrony danych osobowychi wytycznych organu nadzorczego.-Podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenianaruszenia ochrony danych osobowych.-Zapoznanie osób nowoprzyjętych i upoważnionych do przetwarzania danychosobowych z przepisami o ochronie tych danych, w szczególności decydowanieo terminach i sposobach przeprowadzenia szkoleń w tym zakresie. -Prowadzenie i aktualizacja rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategoriiczynności przetwarzania.-Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzyprzetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich z mocyprzepisów prawa polskiego i unijnego.-Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowychoraz monitorowanie ich wykonania.-Współpraca z organem nadzorczym (Urzędem Ochrony Danych Osobowych).-Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego (Urzędu OchronyDanych Osobowych), w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.-Nadzór nad bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą PN-ISO-IEC 27001i pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania BezpieczeństwemInformacji.-Ocena wyników działania na rzecz bezpieczeństwa informacji oraz skutecznościsystemu zarządzania informacji, w tym przeprowadzenie audytu wewnętrznegow zakresie bezpieczeństwa informacji.-Wdrożenie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania bezpieczeństweminformacji i podejmowanie działań korygujących.-Przeprowadzanie szkoleń dla nowo przyjętych pracowników, stażystów,praktykantów, wolontariuszy itp.
Miejski Zarząd Nieruchomości - 2020-10-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
aktywne zdobywanie klientów, sporządzanie ofert handlowych, podpisywanie umów z klientami, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
TECHNICZNA OBSŁUGA URZĄDZEŃ
"INDOFARM" FERMA INDYKÓW - 2016-03-18 - Latoszyn (podkarpackie)
montaż kabli na podstawie rysunku
kontakt przez OHP - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż.2. Wykonywanie prac administarcyjno-biurowych związanych z działalnością firmy.3. Prezentacja wizerunku firmy poza biurem (stoisko reklamowe).4. Systematyczny kontakt z lokalnymi instytuacjami celem nawiazania współpracy.5. Dystrybucja meteriałów reklamowych firmy poza biurem (ulotki, plakaty)6. Udział w targach branżowych i imprezach plenerowych celem reklamy firmy.7. Systematyczny kontakt telefoniczny ze zleceniobiorcami. Staż realizowany będzie w EUROCARE Sp. z o.o., Głogów ul. Morcinka 8 oraz poza biurem - stoisko reklamowe
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Głogów (dolnośląskie)
OBSŁUGA BIURA PODAWCZEGO- - CZYNNOŚCI TECHNICZNEZAKŁADANIE AKT POSTĘPOWAŃOBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH (FAX, KSEROKOPIARKA, SKANER)PRACE PRZY ARCHIWIZOWANIU AKT (PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI)PRACE W ARCHIWUM ZAKŁADOWYM (PRZYGOTOWYWANIE AKT DO BRAKOWANIA, DO PRZEKAZANIA MATERIAŁÓW ARCHIWALNYCH DO ARCHIWUM PAŃSTWOWOEGO)WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI KANCELARYJNO-BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Oleśnica (dolnośląskie)
Edukacja i opieka nad dziećmi w grupie przedszkolnej, wykonywanie dodatkowych. Godz. pracy 06.15-14.15, 09.00-17.00. Okres wykonywania pracy 01.09.2019-31.08.2020
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE ZIELONA DOLINA - 2019-08-20 - Piła (wielkopolskie)