MŁODSZY WYCHOWAWCA Lubliniec oferta pracy Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 2
Stanowisko: MŁODSZY WYCHOWAWCA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: praca z dziećmi wg.zakresu czynności, praca zmianowa
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 2
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2a, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca z dziećmi wg.zakresu czynności, praca zmianowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY WYCHOWAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
wychowawca w placówkach oświatowych, wsparcia dziennego, wychowawczych i opiekuńczych oraz instytucjach pieczy zastępczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Pedagogiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe pedagogiczne: resocjalizacja, praca socjalna
Nazwa pracodawcy: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 2
danePracodawcy_nip: 5751885177
danePracodawcy_regon: 243041976
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2a, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: lubliniecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2407
Gmina pracodawcy: Lubliniec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubliniec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0931945
Ulica pracodawcy: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|235914
Zawód wykonywany przez pracownika:
wychowawca w placówkach oświatowych, wsparcia dziennego, wychowawczych i opiekuńczych oraz instytucjach pieczy zastępczej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.09.2020
Oferta pracy ważna do: 29.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3df2e63ad5b7b115da64da02afe7fbea
Podobne oferty pracy
Działalność kontrolna zakładów pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1. Wsparcie w prowadzeniu bieżącej obsługi w zakresie doradztwa podatkowego obsługiwanych Spółek.2. Bieżąca kontrola podatkowa faktur.3. Rozliczenia z zakresu podatków (VAT, Akcyza, PCC, itp.),4. Dokonywanie niezbędnych księgowań w ramach obsługiwanych procesów.5. Wstępne księgowanie faktur oraz innych dokumentów.6. Aktualizacja bazy kontrahentów.7. Pozostałe czynności obejmujące prace księgowo-podatkowe.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na czas określony do 31.05.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w księgowości. Wymagana biegła obsługa komputera z obsługą internetu. Wymagana znajomość zasad księgowości. Mile widziana znajomość SAP Księgowość. Kontakt telefoniczny (Tel.: 664-770-623) w godzinach: (9:00-17:00) lub e-mail: biuro (at) zoltos.pl
ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk - 2018-12-11 - Katowice (śląskie)
Koordynacja szkoleń specjalizacyjnych, 1/8 etatu.
MAŁOPOLSKA OKRĘGOWA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KRAKOWIE - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowychobsługa klienta
SYGMA BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Leszno (wielkopolskie)
Staż w ramach programu PO WER (do 30 roku życia). Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną, Kpa, obiegiem dokumentów. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, pomoc w obsłudze interesantów, udzielanie informacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Praca w godzinach 7:30 - 15:30.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa programu spedycyjno transportowego, bieżąca obsługa biura, zlecanie zaplanowanych tras kierowcom.
KTC SPEDYCJA SP. Z O.O. - 2020-04-18 - Brzesko (małopolskie)
wg. stanowiska
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2017-06-01 - Narew (podlaskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie, obsługa komputera, znajomość programu Office; zakres obowiązków: sporządzanie podstawowych raportów/ zestawień, prowadzenie ewidencji środków trwałych, weryfikacja dokumentów księgowych, wstępna analiza finansowa, sporządzanie zestawień, wprowadzanie danych do systemu księgowego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Gliwice (śląskie)
Biegłe czytanie w języku angielskim dokumentacji technicznej, sporządzanie roboczych rysunków wykonawczych i zbiorczych zestawień materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
- wykonywanie czynności na produkcji przy pakowaniu- obsługa narzędzi wskazanych w wymaganiach wobec kandydatów -tj.:- obsługa narzędzi pomiarowych- obsługa taśmy przenośnikowej- obsługa skanera magazynowego MOTOROLA MC 9190-G- obsługa urządzeń pakujących: deklownice CR-60W, celefoniarki CW-88, zgrzewarki CAS CTP-320 Q14Umowa zlecenie: maksymalnie na okres 18 miesięcy
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Łódź (łódzkie)
-- prowadzenie prac i rozwiązywanie problemów technicznych, dotyczących opracowania i wdrażania nowych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych oraz zasad eksploatacji maszyn i urządzeń; doradzanie w wyżej wymienionych zakresach;- opracowywanie projektów modyfikacji maszyn i urządzeń z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć nauki i techniki;- organizowanie i nadzorowanie produkcji, kontrolowanie procesów produkcyjnych;- opracowywanie dokumentacji techniczno-ruchowej dla maszyn i urządzeń;- opracowywanie instrukcji obsługi technicznej produkowanych maszyn i urządzeń, określanie harmonogramów niezbędnych przeglądów technicznych oraz napraw, ze wskazaniem czasokresów pracy najważniejszych elementów maszyn i urządzeń;
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Opracowywanie receptur nowych produktów oraz ulepszanie receptur istniejących z uwzględnieniem zmian technologicznych, wymagań rynku, kosztów oraz zgodności z wymogami prawnymi jak i wewnętrznymi regulacjami firmy, przygotowywanie dokumentacji technologicznej i specyfikacji nowych i zmodernizowanych produktów, współpraca z dostawcami w celu sprawdzenia nowych produktów, współpraca ze wszystkimi zainteresowanymi jednostkami organizacyjnymi zakładu w zakresie przygotowania i wdrażania nowych wyrobów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Kalisz (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców,kontakt z agencjami niemieckojęzycznymi, tworzenie raportów.
BMS PARTNER LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-30 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowywanie i przedsatwianie oferty ubezp.,obsługa klienta,wypełnianie polis,inkasowanie sklłądek,rejestracja danych w programie komputerowym
Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM w Płock - 2016-03-24 - Przasnysz (mazowieckie)
obsługa klientów marketu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków płatniczych, praca na stoisku mięsnym
Dino Polska S.A - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace ziemne przy budowie dróg, praca na terenie powiatu kaliskiego i ostrowskiego.
ANDRZEJ SZABLEWSKI ZAKŁAD POSADZKARSKO-BRUKARSKI I UTRZYMANIA ZIELENI MIEJSKIEJ - 2020-09-24 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Grajewo (podlaskie)
Zatrudnienie i obsługa pracownika tymczasowego, przygotowanie dokumentacji kadrowej dla pracowników Praca w godz. 8-16
Trenkwalder & Partner - 2019-08-20 - Oława (dolnośląskie)
obsługa urządzeń elektronicznych (diagnozowanie, naprawa softwerowa i hardwerowa, testowanie czyszczenie)
kontakt przez OHP - 2017-10-27 - Krosno (podkarpackie)
telefoniczna obsługa klientów ZUS, obsługa korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną w ramach COT
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-08-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in. przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia; stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań; prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl; przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat; zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych; przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty; sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych; miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół; przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek; bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych; przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego; tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura; przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej; prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań; przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu. Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1.z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260);2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000);3.z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.);4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 7.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 8.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 9. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 10.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-07 - Płock (mazowieckie)
Psycholog
STOWARZYSZENIE RODZICÓW I PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RADOŚĆ" - 2020-01-14 - Dębica (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków
KEBAB POINT S.C. - 2017-01-03 - Jarocin (wielkopolskie)
Bezpośrednia pomoc obcojęzycznym kucharzom( Indie , Psakistan) kuchni orientalnej.Przyrządzanie posiłków według receptur orientalnych, pomoc w przygotowywaniu zamówień art. spożywczych i przypraw bezpośrednio z krajów bliskowschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Otwock (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
•księgowanie faktur międzyfirmowych•obsługa transakcji uzgadniania gotówki •przygotowanie i księgowanie zapisów księgowych•wspieranie innych członków zespołu na zasadzie ad hoc•bliska współpraca z innymi działami (OtC)•sprawdzanie, że codzienne procesy są wykonywane dokładnie I terminowo•zapewnienie zgodności z zasadami firmy, odpowiednimi wymogami księgowymi, umowami SLA i wewnętrznymi kontrolami
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa maszyn na siłowni, opieka nad klientem, układanie zestawów ćwiczeń
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Gorlice (małopolskie)
- wprowadzenie systemu skanowania produktów,- efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej- współpraca z działami: zaopatrzenia i sprzedaży- zarządzanie podległym zespołem,- kontrola i czuwanie nad realizacją zamówień od klientów,- optymalne i efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałych podczas transportu.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2019-10-04 - Tuczno (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szreniawa (wielkopolskie)
do uzgodnienia
FIRMA BUDOWLANA "FIRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-15 - Trzebownisko (podkarpackie)