MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in. przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia; stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań; prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl; przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat; zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych; przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty; sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych; miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół; przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek; bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych; przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego; tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura; przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej; prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań; przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu. Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1.z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260);2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000);3.z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.);4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 7.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 8.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 9. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 10.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Data publikacji: 2018-09-07
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in. przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia; stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań; prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl; przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat; zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych; przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty; sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych; miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół; przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek; bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych; przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego; tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura; przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej; prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań; przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu. Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1.z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260);2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000);3.z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.);4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 7.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 8.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 9. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 10.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne na stanowisku: młodszego referent ds. wymiaru i księgowości opłaty GOWykształcenie: min. średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku; Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe; Nieposzlakowana opinia Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; Czynne prawo jazdy kategorii BWymagania dodatkowe na stanowisku młodszego referenta ds. windykacji GO (mile widziane) doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe zbieżne z wymaganym na stanowisku umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office; Czynne prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania wymagań niezbędnych/dodatkowych: list motywacyjny własnoręcznie podpisany; kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - podpisane za zgodność z oryginałem; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych własnoręcznie podpisane; oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii- własnoręcznie podpisane; inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Nabór na stanowisko młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO - ogłoszenie nr 8/2018 z dnia 05.09.2018 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 19.09.2018 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana ( unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2018
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie procesów syntezy polimerów w skali laboratoryjnej,- udział w opracowywaniu nowych wyrobów zgodnie z zapotrzebowaniem rynku,- udział we wdrażaniu wyrobów do produkcji,- prawadzenie badań fizyko-chemicznych polimerów,- prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Układanie wełny, budowa i montaż ścian, układanie instalacji elektrycznych, wykonywanie gładzi gipsowych, praca powyżej 3m.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łomianki (mazowieckie)
prace fizyczne, kompletowanie, dokładanie towaru oraz wydawanie towaru
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane. Praca na terenie całego kraju.
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA MAR-BUD MARIUSZ PŁONKA` - 2018-02-15 - Nowa Wieś (małopolskie)
obsługa klienta , praca przy dokumentacji biurowej w markecie budowlanym
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy pracach wiertniczych
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
j.w
DO& CO Poland Sp. z o.o.( Lot Carting Sp. z o.o.) - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie; zawodowe lub średnie; prawo jazdy kat. B; uprawnienia SEP; opracowywanie dokumentacji powykonawczych, tworzenie projektów organizacji ruchu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ELMAX-GLIWICE" SPÓŁKA JAWNA PIETKIEWICZ, JURCZAK - 2016-04-07 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, wydawanie potraw i napojów, doradzanie konsumentowi odpowiedniego asortymentu potraw i napojów, rozliczenia kelnerskie.
GO WEST & CO. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
spełnianie czynności opiekuńczo - wychowawczych nad powierzoną grupą mieszkanców
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Bielawki (pomorskie)
Nadzór nad obiektami produkcji i obrotu żywniścią
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żuromin (mazowieckie)
zapewnienie prawidłowej obsługi zamówień; sporządzanie raportów i zamówiń; kontrola stanów magazynowych; wprowadzanie stanów do systemów
SAMWHA POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-23 - Mława (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne - obróbka materiałów; doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowym środowisku pracy, doświadczenie w przyuczaniu współpracowników do pracy; znajomość jęz. angielskiego na poziome B1 i jęz. ukraińskiego na poziomie B2; znajomość obsługi linii produkcyjnej; znajomość programu M3 (raportowanie produkcji); wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn, znajomość technologii procesu produkcji materiałów budowlanych; b. dobra znajomość pakietu MS Office; komunikatywność, nastawienie na realizację wyznaczonych celów, umiejętność zarządzania zespołem; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, nanoszenie kodów sprzedażowych na towary, oznaczanie cen, układanie towaru, utrzymanie porzadku
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kutno (łódzkie)
Obsługa prasy do produkcji wiązarów dachowych
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie zadań zgodnie z zakresem obowiązków o Ochronie Obiektów
JAREXS PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Praca opiekuńczo-wychowawcza z dziećmi. Współpraca z pedagogiem, psychologiem w celu efektywnej pomocy dzieciom w rozwiązywaniu problemów. Miejsce wykonywania pracy: Placówki Domu Dziecka "Tęcza" na terenie Katowic. - Wynagrodzenie: 1950 zł/brutto + premia + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres ok. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym. Placówka czynna jest całą dobę - godziny pracy wg. harmonogramu w systemie 8 lub 12 godzinnym - do uzgodnienia. Praca również w soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie wyższe zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej art.98. Jeden rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w tym wolontariat, praktyki zawodowe). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-255-39-36) lub e-mail: info (at) domtecza.org.pl
DOM DZIECKA "TĘCZA" - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
promowanie firmy, prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
prowadzenie gospodarstwa domowego, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych związanych z leczeniem
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Chełm - 2018-01-26 - Pokrówka (lubelskie)
Przygotowywanie półproduktów, gotowanie potraw. Praca w Szczyrku po 8 godz. wg grafików w godz. między 11-23.00.
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NORBERT PEPLIŃSKI, SŁAWOMIR POPOWSKI S. C. - 2016-12-20 - Szczyrk (śląskie)
- bieżąca obsługa przeprowadzanych pogrzebów - ubieranie zwłok do pochówku
Firma Pogrzebowa Adam i Paweł Krupa s.c. - 2018-08-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
1. Sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi przebywającymi w placówce.2. Sporządzanie i realizacja planu pomocy dziecku.3. Udział w realizacji programów zajęć profilaktycznych, psychoedukacyjnych oraz programów zajęć rozwijających zainteresowania, dostosowanych do potrzeb i możliwości dziecka.4. Zaspokajanie potrzeb rozwojowych dziecka zgodnie z obowiązującymi standardami opiekii wychowania,5. Dbanie o stan zdrowia dziecka konsultacje z lekarzami specjalistami (w zależności od potrzeb) i stosowanie się do zaleceń lekarskich, aplikowanie zaleconych lekarstw.6. Ścisła współpraca z psychologiem i pracownikiem socjalnym w zakresie rozwiązywania problemów dziecka i jego rodziny.
OŚRODEK POMOCY DZIECIOM I RODZINIE W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2017-08-01 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Gorlice (małopolskie)
Prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA ORAZ KSIĘGOWANIE FAKTUR VAT, KONTROLA POD WZGLĘDEM FORMALNO-PRAWNYM DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH BĘDĄCYCH PODSTAWĄ DO WYSTAWIANIA FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PŁATNOŚCI, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW FINANSOWYCH, ROZLICZANIE Z PODWYKONAWCAMI, DOSTAWCAMI, USŁUGODAWCAMI,RAPORTOWANIE I ODPOWIADANIE ZA ROZLICZENIA FINANSOWE,DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY I TERMINOWY OBIEG ORAZ ARCHIWIZACJĘ DOKUMENTÓW FINANSOWYCH,PROWADZENIE KONTAKTU Z KSIĘGOWĄ, BANKAMI ORAZ URZĘDAMI.
BS DEWELOPER SP. Z O.O. - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)