MŁODSZY WYCHOWAWCA DZIAŁU PENITENCJARNEGO Płock oferta pracy Zakład Karny w Płocku
Stanowisko: MŁODSZY WYCHOWAWCA DZIAŁU PENITENCJARNEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prace wychowawcze wśród osób pozbawionych wolności.
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Karny w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Henryka Sienkiewicza 22, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace wychowawcze wśród osób pozbawionych wolności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY WYCHOWAWCA DZIAŁU PENITENCJARNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wychowawca w jednostkach penitencjarnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Służbę w Służbie Więziennej może pełnić osoba spełniająca nw. wymagania formalne: - posiadająca obywatelstwo polskie; - posiadająca uregulowany stosunek do służby wojskowej; - korzystająca z pełni praw publicznych; - która daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań; - która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo; - dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych; - posiadająca co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe; - posiadająca zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby. Wymagania dodatkowe na stanowisku młodszego wychowawcy: - wykształcenie wyższe tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny o kierunku mającym zastosowanie w resocjalizacji, w szczególności z zakresu resocjalizacji, profilaktyki społecznej, pedagogiki, psychologii, socjologii, kryminologii, prawa.
Nazwa pracodawcy: Zakład Karny w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty jakie należy przesłać w celu wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego:- podanie o przyjęcie do służby ze wskazaniem działu służby i stanowiska, o które się ubiega;- wypełnioną ankietę personalną (będącą załącznikiem nr 1 do ogłoszenia)- kserokopie świadectw pracy lub służby (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej);- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i specjalistyczne (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej); ;- oświadczenie kandydata o zdolności do wykonywania ćwiczeń fizycznych.Miejsce i termin składania wyżej wymienionych dokumentów:Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 30 sierpnia 2019 r. osobiście w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie, ul. Wiśniowa 50, 02 -520 Warszawa, od poniedziałku do piątku (godz. 8.00 15.00) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie) z adnotacją Nabór na stanowisko młodszego wychowawcy działu penitencjarnego.W przypadku niezłożenia wyżej wymienionych wymaganych dokumentów do 30 sierpnia 2019 r. Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Warszawie odmówi poddania kandydata postępowaniu kwalifikacyjnemu.Postępowanie kwalifikacyjne składa się z:1)etapu wstępnego obejmującego:a)ocenę złożonych dokumentów i wstępną kwalifikację kandydatów z podziałem na dział służby i stanowisko służbowe,b)przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej, w trakcie której ocenie podlegają kompetencje personalne i społeczne kandydata (możliwość uzyskania od 1 do 30 punktów),c)przeprowadzenie testu wiedzy w zakresie funkcjonowania władzy publicznej oraz bezpieczeństwa państwa i porządku publicznego (możliwość uzyskania od 1 do 30 punktów),d)uzyskanie informacji o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego,e)przeprowadzenie testu sprawności fizycznej kandydata, w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 lipca 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie przeprowadzania testu sprawności fizycznej w Służbie Więziennej (Dz. U. z 2018. Poz. 1573) (możliwość uzyskania od 0 do 30 punktów),f)sporządzenie arkusza oceny kandydata,g)wyłonienie kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego;2)etapu sprawdzającego obejmującego:ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do służby w Służbie Więziennej, przez komisje lekarskie podległe ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych3)etapu końcowego obejmującego utworzenie na podstawie uzyskanych w trakcie postępowania kwalifikacyjnego punktów rankingu kandydatów. Ranking kandydatów zostanie ogłoszony na stronie internetowej Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie w sposób zapewniający anonimizację danych.Kandydatom umieszczonym w rankingu przysługuje wybór jednostki organizacyjnej, w której istnieje wakat zgodny z ich kwalifikacjami i potrzebami Służby Więziennej, według kolejności miejsca zajmowanego w rankingu.Kandydaci w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu przedstawiającym ranking przesyłają do Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie oświadczenie w pisemnej formie informujące o dokonanym przez siebie wyborze jednostki organizacyjnej.Jeżeli potrzeby służby i istniejące wakaty to uzasadniają, istnieje możliwość dokonania uzupełniającego wyboru, w ramach wskazanych wakatów w jednostkach organizacyjnych, przez kandydatów, którzy:- nie wyrazili zgody na wyznaczone w postępowaniu miejsce pełnienia służby,- nie uzyskali pozytywnego rozstrzygnięcia,- zostali umieszczeni na liście rezerwowej.Termin uzupełniającego wyboru zostanie określony w ogłoszeniu przedstawiającym ranking kandydatówPreferencje z tytułu posiadanego przez kandydata wykształcenia są oceniane w systemie punktowym w następujący sposób:1) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny uzyskany w uczelni wojskowej lub uczelni służb państwowych) - 30 punktów;2) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny) uzyskane po ukończeniu studiów na kierunku resocjalizacji, profilaktyki społecznej, pedagogiki - 20 punktów;3) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny) uzyskane po ukończeniu studiów na kierunku innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 - 15 punktów;4) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny uzyskany w uczelni wojskowej lub uczelni służb państwowych) - 30 punktów;5) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny) - 15 punktów;6) wykształcenie średnie lub średnie branżowe uzyskane w szkole ponadgimnazjalnej lub ponadpodstawowej umożliwiającej uzyskanie świadectwa dojrzałości po zdaniu egzaminu maturalnego, w której kandydat zrealizował programy nauczania, o których mowa w art. 3 pkt 13b lub 13c ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2017 r. poz. 2198, 2203 i 2361), uwzględniające cele kształcenia i treści nauczania związane ze służbą, w szczególności w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, Policji, Służbie Więziennej, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej - 30 punktów;7) wykształcenie średnie lub średnie branżowe - 10 punktów.W przypadku posiadania przez kandydata preferowanego wykształcenia na kilku kierunkach punkty uzyskane przez kandydata z tytułu posiadanego wykształcenia przyznaje się tylko raz w liczbie najkorzystniejszej dla kandydata.Preferencje z tytułu posiadanych przez kandydata umiejętności są oceniane w systemie punktowym w następujący sposób:1) stopień naukowy lub tytuł naukowy 30 punktów;1) posiadanie tytułu ratownika lub ratownika medycznego - 10 punktów;Szczegółowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie ul. Wiśniowa 50 w Warszawie lub pod numerami telefonów: (22) 6408263, (22) 6408260,(22) 6408259Przebieg postępowania opisują szczegółowo następujące akty prawne:- art. 38 -39g ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1542, z późn. zm.);- rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 sierpnia 2018 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do Służby Więziennej (Dz. U. z 2018 r. poz.1631).Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikują się do kolejnych etapów postępowania będą przechowywane przez czas archiwizacji dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Administratorem danych osobowych kandydatów jest Dyrektor Generalny Służby Więziennej, z siedzibą w Warszawie, ul. Rakowiecka 37a (tel. 22 640 83 61).Inspektorem ochrony danych jest funkcjonariusz Centralnego Zarządu Służby Więziennej, e-mail: iod_czsw (at) sw.gov.pl, tel. 22 640 86 41.Dane osobowe kandydatów są przetwarzane w celu realizacji stosunku służbowego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b oraz h RODO.Dane osobowe kandydatów będą udostępniane na podstawie przepisów prawa takim podmiotom, jak: jednostki organizacyjne Służby Więziennej, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, urzędy skarbowe, podmioty wykonujące usługi wynikające z obowiązkowej profilaktyki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy.Kandydaci posiadają prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec przetwarzania, z ograniczeniami wynikającymi z przepisów odrębnych, w szczególności przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO.Dane kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: 30.08.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wychowawca w jednostkach penitencjarnych
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?313348514f29679cf53aa6bdc8c03e46
Podobne oferty pracy
1. Praca z pacjentem (wykonywanie zabiegów).2. Prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentów.3. Dbanie o czystość na stanowisku pracy.4. Stosowanie sie do zaleceń opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- Realizacja projektów wdrożeniowych nowych produktów od fazy projektu, przez akceptację konstrukcji aż po etap produkcji- Tworzenie dokumentacji projektowej dla nowych, jak również modyfikowanych produktów,- Weryfikacja poprawności założeń technicznych dla nowych artykułów i ich zgodności z możliwościami produkcyjnymi- Ścisła współpraca w obrębie Działu Badań i Rozwoju- Współpraca z Działem Marketingu oraz Biurem Obsługi Klienta w celu gromadzenia informacji potrzebnych do opracowania/modyfikacji planów projektowych i produktowych (założenia projektowe, inicjatywy konkurencji, analizy konsumenckie grupy docelowej, oczekiwany poziom jakości),- Prowadzenie badań prototypów w wewnętrznym laboratorium firmy- Analizowanie wyników badań nowopowstałych wyrobów pod względem jakościowym z uwzględnieniem odpowiednich norm/założeń i atestów,
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-29 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Wymagane chęci i zaangażowanie, znajomość obsługi maszyn do szycia. Charakterystyka pracy: szycie ubrań roboczych oraz mundórów strażackich, kominiarskich itp. Kontakt osobisty z pracodawcą.
JAGMAL RITA MALINOWSKA - 2016-09-08 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
budowanie i utrzymanie relacji z klientami banku, kompleksowa obsługa klientów, aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Regionalny Oddział Detaliczny w Łodzi - 2016-08-17 - Zgierz (łódzkie)
Do zakresu działania stanowiska ds. budownictwa należy: wykonywanie czynności związanych z funkcją inwestora bezpośredniego i nadzorowanie inwestorów pośrednich przy realizacji inwestycji gminnych, koordynowanie prac związanych z remontami, modernizacją, utrzymaniem obiektów budowlanych i urządzeń komunalnych stanowiących mienie gminne, a w szczególności określanie potrzeb w zakresie: zaopatrzenia w energię elektryczną, wodę, odprowadzanie ścieków, przeglądów budynków, oraz ich rozliczanie, przygotowywanie planu remontu dla obiektów gminnych przewidzianych do realizacji, w tym: opracowywanie uproszczonego zestawienia zakresu robót, realizowanie remontów, polegające na ustaleniu wykonawcy zgodnie z przepisami, nadzorowanie ich realizacji, rozliczanie prowadzonego remontu, współpraca z Radami Sołeckimi przy realizowanych przez nie zadaniach sołeckich związanych z inwestycjami i remontami, współdziałanie z projektantami opracowującymi dokumentacje techniczne wszystkich inwestycji w zakresie prawidłowości ich opracowania, w tym kosztorysów inwestorskich, zgodności z przepisami ochrony środowiska, zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego gminy aż do uzyskania pozwolenia na budowę, sprawdzanie dokumentacji odbieranych od projektantów pod względem właściwego jej przygotowania oraz występowanie z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie inwestycji realizowanych przez Gminę, przygotowywanie placu budowy, dziennika budowy i przekazywanie dla wykonawców, reprezentowanie inwestora na budowie oraz prowadzenie kontroli pod względem zgodności realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, uzgadnianie ewentualnych zmian i robót dodatkowych, nadzorowanie wykonywanych robót budowlano-remontowych oraz dokonywanie rozliczeń materiałów wbudowanych przy realizacji remontów, nadzorowanie prac remontowych wykonywanych przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. w obiektach komunalnych stanowiących własność Gminy, prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kisielice, a także jego konserwacją i rozliczaniem finansowym za energię elektryczną rozbudową oraz prowadzenie spraw z zakresu dekoracji oświetleniowych, współuczestnictwo w odbiorach robót budowlanych i remontowych oraz egzekwowanie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi, opracowywanie decyzji z prawa budowlanego z zakresu zadań przydzielonych dla samorządu gminnego, prowadzenie ewidencji placów zabaw, boisk, świetlic, w tym książki obiektów oraz organizowanie przeglądów technicznych, nadzór nad właściwym utrzymaniem istniejących kąpielisk w Gminie w zakresie stanu technicznego pomostów i innych urządzeń, współpraca przy ustalanie potrzeb inwestycyjnych, przygotowania technicznego zaplanowanych do realizacji inwestycji i nadzór nad ich wykonaniem, współudział w opracowywaniu programów infrastruktury technicznej w zakresie gminnych programów inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie zadań związanych z promocją i turystyką gminy, w tym: gromadzenie i udzielanie informacji o gminie, opracowywanie, zakup materiałów promocyjnych (np. foldery, publikacje, prezentacje), współpraca z pomiotami zewnętrznymi oraz zadania należące do zadań wspólnych określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu, prowadzenie spraw związanych z dostawą energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w tym: procedury związane z dostawą i dystrybucją energii, współpraca z operatorem przesyłowym oraz dostawcą energii, zmiany warunków przyłączenie, występowanie o nowe warunki, nadzorowanie prac, nadzór nad rozliczaniem usług sprzedaży i przesyłu energii elektrycznej, procedury zawierania umowy oraz zmiany sprzedawcy, współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
Urząd Miejski Kisielice - 2018-12-20 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programu księgowego, księgowanie dokumentów księgowych, pomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wychodzących połączeń telefonicznych do kontrahentów klienta celem pozyskania zamówień, obsługa systemów informatycznych, przekazywanie przełożonemu aktualnych informacji o kliencie, współpraca z przedstawicielem handlowym, rejestrowanie reklamacji
kontakt przez OHP - 2019-07-03 - Katowice (śląskie)
Ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym oraz programie SAP, analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w nadesłanych zaleceniach, zakładanie w systemie SAP zleceń dla podwykonawców firmy, monitorowanie zleceń, prowadzenie korespondencji mailowej z oddziałami w Niemczech
Ista Shared Services Polska Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
-Montaż i produkcja okien PCV,-Praca dwuzmianowa,-Wynagrodzenie podstawowe + premia,-Kontakt telefoniczny: 508-040-130.-Kontakt e-mail: tczew (at) workservice.pl
Work Service S.A. - 2017-01-13 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie zajęć komputerowych z zakresu zarządzania projektami lub informacji geoinformatycznej; możliwa praca na terenie całego powiatu - min. 32 godziny/miesiąc; rekrutacja przez formularz ww.blueducation.pl (zakładka praca)
Krystian Żak Blue Education - 2018-06-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przyjmowanie dostaw, układanie towarów na magazynie, wydawanie towarów na sklep
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Bochnia (małopolskie)
1. Wykonywanie prac związanych z archiwizacją dokumentów.2. Skanowanie i digitaliacja materiałów PODGiK.3. Reprodukcja map i dokumentów udostępnianych z zasoby PODGiK.4. Udzielanie informacji o posiadanym zasobie geodezyjno-kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i udostępniania.5. Współpraca w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję wychodzącą z Wydziału.6. Właściwe użytkowanie pomieszczeń i sprzętu oraz zabezpieczenie ich po zakończeniu pracy.7. Przestrzegnaie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Łęczyca (łódzkie)
OFERTA STAŻU DO 30 R. Ż OPRACOWYWANIE ZBIORÓW, OBSŁUGA CZYTELNIKA, PROMOCJA CZYTANIA I BIBLIOTEKI, POZYSKIWANIE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wiązowna (mazowieckie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, utrzymywanie czystości w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Trzebinia (małopolskie)
wymagania: absolwenci kierunków: logistyka, administracja (studenci także mile widziani), podstawowa wiedza techniczna, zdolności manualne i smykałka do prac technicznych, znajomość budowy samochodów, czynne prawo jazdy kat. B, dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office ( z naciskiem na EXcel), kreatywność, komunikatywność, samodzielność i obowiązkowość, gotowość do podejmowania wyzwań i ciągłego rozwoju;zakres obowiązków: udział w bieżących projektach Działu Technicznego, opieka nad flotą samochodową, opieka nad wyposażeniem biurowym, wsparcie zarządzania telefonią komórkową i stacjonarną, wykonywanie drobnych napraw w biurze, wspomaganie prac administracyjnych, realizacja zadań firmowych poza biurem, pomoc w opracowywaniu dokumentacji na potrzeby działu technicznego,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski,wynagrodzenie do uzgodnienia;
Transition Technologies S.A. - 2016-09-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Udzielanie informacji o usługach, pomoc oraz doradztwo za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat.
Nazwa.pl Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Krosno (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
orgainiowanie pracy kadry, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Wsparcie techniczne klientów oraz dystrybutorów w zakresie produktów firmy (kanały pomocy technicznej: chat online, email, telefon); powyższe zadania wykonywane w j. hiszpańskim lub angielskim. Szukanie i dokumentowanie rozwiązań technicznych. Symulacja problemów i testowanie rozwiązań w laboratorium. Dokumentowanie najlepszych praktyk. Współpraca z zespołami technicznymi i obsługą klienta. - Wynagrodzenie: 4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca po 8 godz. w systemie 3-zmiany, wg ustalonego grafiku. Godziny rozpoczęcia pracy między 6:00-9:00 ; 13:00-17:00 ; 21:00-23:00. Praca również w polskie święta, które nie wypadają w obsługiwanym kraju. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Wymagana znajomość języka angielskiego i języka hiszpańskiego w mowie i piśmie w stopniu badzor dobrym. Wymagana umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną, wymagana znajomość programowania i obsługi sterowników przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Katowice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć z fizyki w szkole podstawowej
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. Andrzeja Przybyły SDB - 2019-06-28 - Barnówko (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie samochodu do jazdy - ładowanie i nadzów nad prawidłowym załadowaniem, rozmieszczeniem i zamocowaniem ładunku; sprawdzanie stanu technicznego samochodu przed jazdą; prowadzenie dokumentacji jazdy, zgłaszanie dyspozytorowi zauważonych usterek; wykonywanie czynności kontrolno-obsługowych zgodnie z instrukcją obsługi użytkowanego pojazdu; wykonywanie prostych prac konserwacyjnych , mycie i czyszczenie pojazdu; utrzymywanie pojazdu w dobrym stanie technicznym; utrzymywanie pojazdu w należytej czystości; usuwanie usterek pojazdu samochodowego powstałych podczas jazdy; przestrzeganie stosowania odpowiednich przerw podczas długotrwałej jazdy; przestrzeganie posiadania obowiązujących dokumentów pojazdu; kompletowanie dokumentów niezbędnych do wykonania zadania; planowanie optymalnej trasy przejadu oraz opracowanie tras alternatywnych; kierowanie samochodem dostawczym; dobra znajomość topografii Poznania
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez:-profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej-inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientam-sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych-budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska SA
Credit Agricole Bank Polska S.A. - 2017-12-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- pomoc przy zakładaniu teczek kierowców i pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Piła (wielkopolskie)
Sprawowanie bieżącego nadzoru sanitarnego nad warunkami socjalnymi oraz BHP pracowników zatrudnionych w zakładach pracy, prowadzenie postępowań administracyjnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Weryfikacja i układanie dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego do Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów oraz rejestrów VAT. Wstepne przygotowywanie deklaracji PIT i VAT. Obsluga korespondencji przychodzącej. Wydruki potwierdzeń wysylki dokumentow do ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Gdynia (pomorskie)
obsługą klienta i aktywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
GSU Spółka Ubezpieczeniowa Sp. z o.o - 2017-02-17 - Konin (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)