MŁODSZY SPECJALISTA SERVICE DESK Gdańsk oferta pracy KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA SERVICE DESK
Wynagrodzenie: do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie roli Punktu pierwszego kontaktu w serwisie świadczonym dla klienta wewnętrznego. Przyjmowanie, analizowanie, kategoryzowanie i nadawanie priorytetów zgłoszeniom klienta. Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, spełnianie próśb dotyczących nadawaniu uprawnień systemowych. Wykonywanie początkowego rozwiązania problemu, ewentualne przekazywanie założonych spraw do innych zespołów wsparcia. Zapewnianie czasu rozwiazania problemu zgodnie z uzgodnieniami dot. Poziomu świadczonej usługi. Procesowanie i rozwiazywanie zgloszen zgodnie z procedurami i polityką Firmy. Branie udziału w rotacji OnCall (dyżury weekendowe)
Data publikacji: 2016-12-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełnienie roli Punktu pierwszego kontaktu w serwisie świadczonym dla klienta wewnętrznego. Przyjmowanie, analizowanie, kategoryzowanie i nadawanie priorytetów zgłoszeniom klienta. Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, spełnianie próśb dotyczących nadawaniu uprawnień systemowych. Wykonywanie początkowego rozwiązania problemu, ewentualne przekazywanie założonych spraw do innych zespołów wsparcia. Zapewnianie czasu rozwiazania problemu zgodnie z uzgodnieniami dot. Poziomu świadczonej usługi. Procesowanie i rozwiazywanie zgloszen zgodnie z procedurami i polityką Firmy. Branie udziału w rotacji OnCall (dyżury weekendowe)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY SPECJALISTA SERVICE DESK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 29.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, specjalizacja: Filologia angielska
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe-filologia angielska, minimum rok doświadczenia na pozycji młodszy specjalista service desk, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analityczne, zorientowanie na klienta, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 693 280 320.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 411
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 12.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Cięcie i przygotowanie kabli do dalszego etapu produkcji, montaż drobnych elementów, kontrole jakości gotowego wyrobu, obsługa programu produkcyjnego
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Stryków (łódzkie)
analiza i kontrola kosztów wg. rodzaju i miejsca ich powstania, weryfikacja i rozliczanie zleconych dokumentów kosztowych, kontrolowanie i rozliczanie zleceń, analizy i raporty na potrzeby firmy, współpraca ze wszystkimi działami w ramach wykonywanych zadań
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Bezpośrednio nadzoruje pracę trenera i coacha ds. zapewnienia jakości we wspieranych regionach.Nadzoruje sesje szkoleń dla trenerów na wszystkie dostępne moduły szkoleniowe Uniwersytetu Działu Zgodności i Etyki dla Partnerów Herbalife, które są dostarczane dla trenerów i coachów w regionie.Trenuje zespół w prioretyzacji jakości serwisu w zgodzie ze zdefiniowanymi procesami i spotkaniami dotyczącymi poziomu jakości usług oraz zapewnia odpowiedni poziom zarządzania każdej z aktywności (szkolenia, kalibracje z rozwiązań zapewniających terminowe wykonanie zgodnie z wymagami jakościowymi).Tworzenie środowiska wspierającego współpracę w kierunku osiągnięcia określonych rezultatów, otwartej komunikacji, oraz wsparcia Partnerów poprzez dawanie przykładu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta/mycie,strzyżenie,farbowanie,czesanie/utrzymanie stanowiska pracy w czystości
JOLANTA PROFIC SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY - 2017-11-09 - Skawina (małopolskie)
obsługa linii produkcyjnej wytałaczjącej profile okienne, kontrola jakości
OTTO WORK FORCE Solutions SP. Z O.O. - 2017-07-21 - Swarzędz (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych. Sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań. Sporządzanie wniosków o płatność projektu. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu. Prowadzenie dokumentacji projektu. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu. Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP. Tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)
palenie w piecach c.o, praca od poniediząlku do piątku ok. 6 godzin dziennie 7.00-13.00
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-09-14 - Węgliniec (dolnośląskie)
-prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,-przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień, zawiadomień, wniosków o opinie i uzgodnienia, obwieszczeń oraz korespondencji w sprawach o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,-współdziałanie i współpraca z pozostałymi stanowiskami w wydziale oraz w niezbędnym zakresie z innymi wydziałami,-opracowywanie sprawozdań oraz prowadzenie ewidencji przypisanych do zajmowanego stanowiska
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-01-31 - Września (wielkopolskie)
Malowanie konstrukcji stalowych
BUD-STAL-TEST-II Barbara Bossowska-Zdziech - 2018-04-23 - Złotoryja (dolnośląskie)
Zrywka drewna w lesie.
Zakład Usług Leśnych Dariusz Sikorski - 2017-06-16 - Głuchów Górny (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Odzieżowy Yess - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe o profilu technicznym; doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku operatora produkcji, mile widziane uprawnienia na wózki widłowe oraz SEP; zakres obowiązków: kontrola ciągłości oraz parametrów procesu produkcji, obsługa urządzeń linii produkcyjnej, kontrolowanie jakości produktu, transport produktu w obrębie linii technologicznej,utrzymywanie urządzeń i maszyn w odpowiednim stanie technicznym i czystości, trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Gliwice (śląskie)
wyksz. wyższe pedagogiczne (pedagogika opiekuńczo wychowawcza, resocjalizacyjna, psychologia)- zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
-nadzór i organizacja pracy pddległego zespołu-oględziny pojazdów, urzadzeń i maszyn-diagnozowanie usterek-zamawianie i wydawanie części do maszyn i urzadzeń
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-08-18 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
młodszy referent/młodszy instruktor ds. informatyki
Areszt Śledczy - 2017-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa Klienta restauracji- Praca w godzinach 10-22 /jeden dzień pracy, jeden dzień wolny/- Kontakt osobisty lub telefoniczny: 58 531-52-69,
Restauracja POD ORŁEM s.c. Krzysztof i Maciej Rosinek - 2017-12-21 - Tczew (pomorskie)
Przyjmowanie dzieci na zajęcia w żłobku, wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowywanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
Gdański Zespół Żłobków - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie i obsługa dokumentacji kadrowej pracowników tymczasowych (pracownicy z Polski oraz cudzoziemcy)
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Łęg (dolnośląskie)
skręcanie skrzyni, opakowania drewniane, obróbka, itp.
Zakład Stolarski Wojciech Żupa - 2016-07-11 - Pszczyna (śląskie)
sprzedaż produktów i usług, serwis sprzętu komputerowego
KAROL KANIEWSKI KANLAN - 2018-03-09 - Rawicz (wielkopolskie)
dostawa mrożonek
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE IGLOO-MARK MAREK DUDZIŃSKI MARIA DUDZIŃSKA- SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
UKŁADANIE MENU, PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, SPRAWDZANIE JAKOŚCI PRODUKTÓW, ZNAJOMOŚĆ WIETNAMSKICH PRODUKTÓW, OBSŁUGA KLIENTA, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Roboty budowlane: malowanie, tapetowanie, wykonywanie gładzi, sufitów podwieszanych, prace wykończeniowe
Czekała Marek Malarstwo i Tapeciarstwo Usługi Ogólnobudowlane - 2016-02-08 - Pszów (śląskie)
organizacja pracy zespołu i sprawnego funkcjonownaia restauracji, samokształcenie i przekazywanie nabytej wiedzy pracownikom, dbałość o osiąganie celów, praca na trzy zmiany- 6.00-15.45, 15.00-23.15, 22.30-6.30, pierwsza umowa na okres próbny
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "BEA" PIOTR BOROWY - 2016-09-21 - Zgorzelec (dolnośląskie)
ewidencja księgozbioru w systemie bibliotecznym mateusz, pomoc w imprezach o charakterze kulturalnym.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Kampinos (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie projektów inżynieryjno- inwestycyjnych dla zakładu produkcyjnego oraz we wspólpracy z regionalnymi i globalnymi zespołami inzynieryjnymi, kierowanie filarem Early Managment
"BAMA POLSKA" Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Administracja bazami danych Oracle, instalacja, obsługa i konserwacja scentralizowanych i rozproszonych systemów komputerowych, wsparcie globalnego zespołu specjalistów ds. baz danych, udział we wdrażaniu nowych projektów, tuningu , rekomendowanie rozwiązań w celu zwiększenia wydajności. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierownie zespołem pracowników na obszarach produkcyjnych restauracji w tym obszar produkcji, obszar sprzedaży,, zaplecze sala restauracyjna i teren zewnętrzny, zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska, ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie, wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówki zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracjii procedurami obowiązującymi w firmi, sporządzanie raportów dotyczących działalnosci operacyjnej restauracji, obsługa poszczególnych stanowisk pracy restauracji w razie potrzeby wypełnianie wszystkich zleconych mu przez pracodawcę zadań w zakresie objetym rodzajem powierzonej pracy, w tym także odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania restauracji. Praca od godz. 06:00 wg. grafiku
P.P.H.U. Wanda - Bogusław Maziarz - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
przeprowadzanie rozmów z dostawcami i kontrahentami z Kazahstanu, Rosji, negocjacje, doprecyzowanie umów handlowych uwzględniając zasady Incoterms, udział w targach branżowych
ABRAMCZYK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)