MŁODSZY REFERENT DS. PROJEKTÓW I PROGRAMÓW NIEINWESTYCYJNYCH Płock oferta pracy Związek Gmin Regionu Płockiego
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. PROJEKTÓW I PROGRAMÓW NIEINWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych. Sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań. Sporządzanie wniosków o płatność projektu. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu. Prowadzenie dokumentacji projektu. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu. Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP. Tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Związek Gmin Regionu Płockiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych. Sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań. Sporządzanie wniosków o płatność projektu. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu. Prowadzenie dokumentacji projektu. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu. Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP. Tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY REFERENT DS. PROJEKTÓW I PROGRAMÓW NIEINWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne na stanowisku: Wykształcenie: min. średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe na stanowisku: Mile widziane doświadczenie zawodowe zbieżne z wymaganym na stanowisku. Umiejętność obsługi komputera, w tym pracy w systemie operacyjnym Windows oraz umiejętność sprawnego korzystania z pakietu MS Office. Posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii B. Na tym stanowisku wymagana będzie znajomość m.in. następujących ustaw: 1. z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, 2. z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, 3. z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, 4. z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 5. Kodeks postępowania administracyjnego, 6. z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, 7. z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, 8. Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Fundusz Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1260/1999 (Dz. Urz. UE L 210 z dnia 31 lipca 2006 r., str. 25 z późn. zm.), 9. Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 10. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, a także wiedza w zakresie: a) Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego), b) Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.
Nazwa pracodawcy: Związek Gmin Regionu Płockiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 42, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania wymagań niezbędnych oraz dodatkowych (wymagania formalne):Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany. List motywacyjny własnoręcznie podpisany. Kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie http://zgrp.bip.org.pl/. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- podpisane za zgodność z oryginałem. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.) - podpisane za zgodność z oryginałe. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.) - własnoręcznie podpisane. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 902 z późn. zm.) własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności, obywatelstwie, nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kategorii B. Inne oświadczenia/zaświadczenie wymagane w ogłoszeniu o naborze- własnoręcznie podpisane.Oferty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem - ''Nabór na stanowisko: młodszego referenta ds. projektów i programów'' - ogłoszenie nr 9/2017 z dnia 29.11.2017 roku na adres: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty ukazania się ogłoszenia tj. do 13.12.2017 roku.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Związku Gmin Regionu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa i/lub test kwalifikacyjny o czym kandydaci zostaną poinformowani.Jednocześnie Związek Gmin Regionu Płockiego informuje i zastrzega, iż procedura naboru może być odwołana (unieważniona ) w każdym czasie bez podania przyczyn.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2017
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Praca na linii produkcyjnej.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez TOOLIP HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-03-10 - Tczew (pomorskie)
praca na kasie, wykładanie towaru, prace porządkowe - 3/4 etatu
KAUFLAND POLSKA MARKETY Spółka z o.o. spółka komandytowa - 2018-06-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace na linii produkcyjnej (branża automotive), obsługa maszyn, praca z drobnymi elementami
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Gliwice (śląskie)
informacje o ofercie na stronie BIP http://bip.wrzesnia.pl/strona-19722-title4_Aktualne_oferty_pracy_Nabor_na_stanowisko_mlodszy_referent_w_Referacie_Komunalnym.html
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2017-03-22 - Września (wielkopolskie)
Obsługa interesantów, pisanie pism urzędowych, administracyjne prowadzenie spraw w oparciu o obowiązujące przepisy w tym KPA, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów (Proton), obsługa urządzeń biurowych w kancelarii i sekretariacie urzędu, obsługa interesantów, udzielanie informacji z zakresu prowadzonych spraw, uczestnictwo w pisaniu pism urzędowych.Staż odbywać się będzie w gminie Białe Błota
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Usługi budowlane
Zakład Ogólnobudowlany Probek Witold - 2018-04-11 - Zgierz (łódzkie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej do produkcji (rysunki, listy cięcia, listy materiałowe, routingi, instrukcje wykonawcze), weryfikacja oraz nadzór nad dokumentacją techniczną, optymalizacja procesów produkcyjnych, udział we wdrażaniu nowych projektów zgodnie z APQP, udział w projektach Lean Manufacturing. Wymagane: wykształcenie wyższe techniczne, znajomość rysunku technicznego oraz umiejętność posługiwania się programem typu AutoCad, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Umowa o praktykę absolwencką. Wynagrodzenie: 14,90 zł brutto/h. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-02-21 - Sulęcin (lubuskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Sopot (pomorskie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego.Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa recepcji w salonie fryzjerskim, odbieranie telefonów, obsługa klientów, dbanie o czystość
JOANNA ZAPOROWICZ ZAPOROWICZTEAM - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
Rozwożenie towarów po okolicznych miastach, Praca przy KWK Wujek, KWK wieczorek
P.U.P. BTJ Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
Ewidencja księgozbiorów w systemie bibliotecznym Mateusz, pomoc w imprezach o charakterze kulturalnym.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Kampinos (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane, roboty ziemne, roboty dociepleniowe
PETRUS USŁUGI PROJEKTOWE PIOTR MISZTAL - 2017-05-24 - Lublin (lubelskie)
Dozór powierzonych obiektów, konwojowanie wartości pieniężnych, reakcja na sygnały alarmowe z chronionych obiektów
Krajowe Biuro Ochrony Asekuracja - Maxpol Sp. z o. o. - 2017-07-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie, sprawdzanie oraz weryfikacja projektów konstrukcyjnych, nadzorowanie wykonania prototypów do projektów konstrukcyjnych;przygotowanie dokumentacji konstrukcyjnej do produkcji seryjnej
"VALVEX" S.A. Jordanów - 2017-11-22 - Jordanów (małopolskie)
badania psychologiczne oraz oddziaływania psychokorekcyjne wobec osadzonych
ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE - 2018-01-19 - Kwidzyn (pomorskie)
Naprawy, remonty i modernizacje turbozespołów, turbogeneratorów, dmuchaw, ssaw wentylatorów i pomp. Konieczność stosowania takich narzędzi jak suwmiarka, średnicówka, mikrometr, czujnik zegarowy.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Połaniec (świętokrzyskie)
Przygotowywanie składników do wyrobu ciasta.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FINANSOWYCH I UBEZPIECZENIOWYCH, TAKICH JAK KREDYTY, POŻYCZKI, KARTY KREDYTOWE KLIENTOM SKLEPU AUCHANWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI: KOMUNIKATYWNOŚĆ, NASTAWIENIE NA CEL, PRACA ZESPOŁOWA,MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY I CHĘĆ ROZWOJU W BRANŻY FINANSOWEJpraca: czas równoważny w godzinach 8-22miejsce pracy: Punkt Doradztwa Finansowego w CH Auchanwynagrodzenie 2240 zł + premiaKONTAKT TELEFONICZNY 512 100 678 LUB CV NA EMAIL: oney_rekrutacja (at) oney.com.pl
ONEY POLSKA S.A. - 2017-05-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pilnowanie i dozór obiektu
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług " STANPOL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-18 - Koło (wielkopolskie)
- Obsługa administracyjna i techniczna procesu rakrutacji kandydatów zagranicznych. Przyjmowanie kompletnej dokumentacji od kandydatów. Prowadzenie i tłumaczenie korespondencji zagranicznej. Tłumaczenie rozmów podczas spotkan biznesowych. Utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi uczelni. Reprezentowanie na spotkaniach międzynarodowych, w tym także przygotowywanie spotkań.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto ( do negocjacji w zależności od kwalifikacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MSOffice. Znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: bnowak-chowanska (at) wszop.edu.pl
WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH - 2017-07-06 - Katowice (śląskie)
jw.
LS AIRPORT SERVICES S.A. - 2018-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy wypieku pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Goleszów (śląskie)
Udostępnianie zbiorów. Konserwacja zbioru. Skanowanie dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
segregacja towarów wg. jakości, przyjmowanie do kagazynu i wydawanie towarów na podstawie obowiązujących dowodó obrotu materiałowego
F.U. GRAND Andrzej Górka - 2017-02-17 - Niegardów (małopolskie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, weryfikacja terminów ważności produktów, dbanie o wygląd oraz ekspozycję towaru, obsługa urządzeń takich jak krajalnice, stekownice;
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Lublin (lubelskie)
Projektowanie lekkich konstrukcji stalowych, obsługa programu autocad, sketchup, wizualizacje, kontakt z klientem
BART-SERVICE BOJARSCY SP. J - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem głównie niemieckojęzycznym, pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych, odpowiadanie na zapytania klientów i rozwiązywanie problemów (e-mailowo, telefonicznie oraz przez chat), raportowanie problemów klientów, współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie list płac, umów o pracę, świadectw pracy, deklaracji ZUS oraz prowadzenie akt osobowych.Praca w godzinach od 07.00 - 15.00. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (6 miesięcy).
ME Consulting sp. z o.o. - 2018-05-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)