MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA Wyszków oferta pracy Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie poprawności wystawionych faktór, audytowanie kosztów poszczególnychm procesów, wystawianie faktur
Data publikacji: 2016-04-29
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułtuska 120, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie poprawności wystawionych faktór, audytowanie kosztów poszczególnychm procesów, wystawianie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler rozliczeń pieniężnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokładność, szczegółowość, b.dobra znajomość Ms Office
Nazwa pracodawcy: Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Pułtuska 120, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Pułtuska
Numer budynku pracodawcy: 120
Profil działalności pracodawcy: pozostałe drukarnie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler rozliczeń pieniężnych
Data dodania oferty pracy: 29.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z rolą i zadaniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Zapoznanie się z dokumentacją obowiązującą w Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Zapoznanie się oraz aktualizacja baz danych. Poznanie obiegu dokumentów w jednostce. Prowadzenie rejestrów. Zapoznanie się z aktami prawnymi wykorzystywanymi przy pracy w Inspekcji Sanitarnej. Przygotowywanie projektów dokumentacji administracyjnej. Zapoznanie się z sprawozdawczością. Metodologia kontroli. Pobieranie i transport prób wody.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa zamówień, klientów, kontakty z dostawcami, wsparcie działu sprzedaży, wystawianie i obsługa faktru sprzedaży, windykowanie należności, wprowadzanie danych
MARCO-OIL POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-11 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Zbijanie palet.
PW PALETY PRODUKCJA DYSTRYBUCJA PIOTR WOŁOSZYN - 2018-03-07 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa komputera, urządzeń biurowych, korespondencji, załatwianie spraw urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie oferty szkoleniowej,opracowywanie i dostarczanie raportów,odpowiedzialnośc za tworzenie aktywności szkoleniowych,analizowanie informacji zwrotnej uczestników oceniających szkolenie.
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Sochaczew (mazowieckie)
rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługępolaczen przychodzacych, wiadomości email oraz czatow- dostarczanie klientowi najwyzszej jakośi serwisu oraz wsparciaprzed i po sprzedazowego- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzebklienta oraz pomoc w rozwiazywaniu problemow zgloszonychprzez klienta w sposob, ktory wzmocni i podniesie satysfakcjeklienta.- praca z zespołem kontroli w celu informowania klientów ozmianach w rozkładzie lotów- obsługa korespondencji dotyczącej zagadnień prawnych zzakresu turystyki i ruchu lotniczego
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
ref. wynagrodzenia dla zatr. bezrobotnego do 30 r.ż.promowanie marki , organizacja uczestnictwa w targach, nawiązywanie współpracy handlowej, prowadzenie fanpage, public relations, zamieszczanie zdjęc na instagramie
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
•OBsługa urządzeń biurowych;•Skanowanie i kserowanie dokumentów;Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji;Archiwizacja dokumentów;•Przygotowywanie korespondencji i sprawozdań zleconych przez przełożonego;•Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
FOR-NET S.A. - 2018-07-26 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pojazdów na wyznaczonych trasach, prowadzenie dokumentacji z przebiegu tras, nadzór nad kompletnością przejazdu. Kontakt tel. 41 386 20 60, 41 315 40 03
"EKOM" Maciejczyk Spółka Jawna, ul Zakładowa 29, 26-052 Nowiny - 2016-03-22 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona powinna projektować graficzny dizajn odzieży, graficzny dizajn stron internetowych, aplikacji mobilnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Legnica (dolnośląskie)
- Pomoc techniczna klientom, dystrybutorom i inżynierom serwisu (w języku hiszpańskim i angielskim). Pomoc klientom w zapytaniach dotyczących części, weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o błędach personelowi odpowiedniego zespołu (klienci hiszpańskojęzyczni). Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów sprzętowych, oprogramowania i dokumentacji (dokumentacja w języku angielskim i hiszpańskim). Tworzenie Notatek Technicznych i dokumentacji rozwiązywanych problemów (w języku angielskim).- Wynagrodzenie: 4500 PLN zł/brutto miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas określony: 04.05.2018 r. do 03.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00; 16:00-24:00; 24:00-8:00 lub 7:00-15:00; 15:00-23:00; 23:00-7:00 lub 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne (w tym licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe min. rok na stanowisku technicznym. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-21 - Józefów (mazowieckie)
praca na produkcji, nadzorowanie, programowanie, obsługa maszyn do obróbki metalu, obsługa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych
TELESKOP Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Krosno (podkarpackie)
wg stanowiska
Leszek Adamek Zakład Ogólnobudowlany Kwilcz - 2018-08-02 - Kwilcz (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja i renowacja mebli
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Sadlinki (pomorskie)
Wykonywanie konserwacji oraz napraw maszyn i urządzeń elektrycznych. Obsługa maszyn włókiemmiczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Tarnowiec (podkarpackie)
Zgodny
Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego - 2017-07-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
OPIS ZAJMOWANEGO STANOWISKA: Magazyn mundurowo-depozytowy. Wykonywanie obowiązków na tym stanowisku, wiązać się będzie między innymi z::Prowadzeniem magazynu z przedmiotami mundurowymi osadzonych, depozytami osadzonych w tym sprzętu RTV oraz magazynu pomocy postpenitencjarnej.Prowadzeniem ewidencji rzeczy własnych osadzonych przechowywanych w workach depozytowych oraz ewidencji sprzętu RTV.Prowadzeniem ewidencji przedmiotów wyposażenia zasadniczego oraz wyposażenia roboczego przysługującego osadzonym.Prowadzeniem ewidencji materiałów będących w użytkowaniu warsztatu naprawkowego.Praca w systemie zmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Areszt Śledczy w Bydgoszczy - 2017-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w przodku pod ziemią
PROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-20 - Bytom (śląskie)
Dokonywanie kontroli pojazdów oraz kontroli dostępu (przepustek osobowych i samochodowych). Kontrola bezpieczeństwa pasażerów, bagażu, ładunku, poczty, zaopatrzenia. Obsługa elektronicznych systemów zabezpieczeń m.in. monitoring wizyjny. Przeprowadzanie interwencji w razie zaistnienia na terenie ochranianym.
Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa - Modlin Sp. z o.o - 2016-01-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa sesji, stałych komisji Rady Miejskiej; Obsługa komisji doraźnych powoływanych przez Radę Miejską oraz spotkań organizowanych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej; Przygotowywanie porządków obrad sesji i komisji Rady; Przygotowywanie posiedzeń Rady, kompletowanie materiałów na posiedzenia sesji i komisji Rady (w tym: przyjmowanie projektów uchwał, kserowaie, pisanie zaproszeń dla radnych, zaproszonych gości, rozsyłanie przygotowanych materiałów); Sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady i komisji (w tym sporządzanie opinii, wniosków, wyciągów z zapytań i wniosków protokołu); Sporządzanie podjętych uchwał (korekta) i przesyłanie ich do nadzoru Wojewody, RIO, wydziałów Urzędu); Prowadzenie rejestru projektów uchwał, rejestru uchwał, rejestru informacji na komisje; Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji; Przygotowanie, klasyfikacja i przekazywanie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, dokumentów do archiwum zakładowego; Sporządzanie pism, projektów uchwał, pomoc Radnym w opracowywaniu planów pracy Rady i komisji; Obsługa organizacyjno-techniczna oraz merytoryczna Rady Młodzieżowej w Pyrzycach; Pobieranie zaliczki, rozliczanie jej i robienie zakupów na posiedzenia komisji i sesji; Biegła znajomość pakietów (Libre Office, MS Office).
Urząd Miejski w Pyrzycach - 2017-09-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie trwałych relacji z klientami, aktywna sprzedaż usług firmy, realizacja targetów, raportowanie efektów swojej pracy, miejsce pracy Warszawa i Mława
EWO Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Mława (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert i doradztwo techniczne-odpowiedzialność za logistykę dokumentacji związanej z dostawami,procesami sprzedaży-utrzymanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami
VETREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Rokitki (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w banku, sprzedaż i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Lubań (dolnośląskie)
obsługa klientów , obsługa kasy fiskalnej
Firma Handlowo-Usługowa Pawlik G. Zaryszyn - 2018-01-15 - Zaryszyn (małopolskie)
sporzadzanie pism, korespondencja z towarzystwami ubezpieczeniowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pakowanie wyprodukowanych detali do kartonów oraz kontrola wizualna produktu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)