MŁODSZY EXPERT DS.OBSŁUGI KLIENTA J.ANGIELSKI, NIEMIECKI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY EXPERT DS.OBSŁUGI KLIENTA J.ANGIELSKI, NIEMIECKI
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługępolaczen przychodzacych, wiadomości email oraz czatow- dostarczanie klientowi najwyzszej jakośi serwisu oraz wsparciaprzed i po sprzedazowego- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzebklienta oraz pomoc w rozwiazywaniu problemow zgloszonychprzez klienta w sposob, ktory wzmocni i podniesie satysfakcjeklienta.- praca z zespołem kontroli w celu informowania klientów ozmianach w rozkładzie lotów- obsługa korespondencji dotyczącej zagadnień prawnych zzakresu turystyki i ruchu lotniczego
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługępolaczen przychodzacych, wiadomości email oraz czatow- dostarczanie klientowi najwyzszej jakośi serwisu oraz wsparciaprzed i po sprzedazowego- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzebklienta oraz pomoc w rozwiazywaniu problemow zgloszonychprzez klienta w sposob, ktory wzmocni i podniesie satysfakcjeklienta.- praca z zespołem kontroli w celu informowania klientów ozmianach w rozkładzie lotów- obsługa korespondencji dotyczącej zagadnień prawnych zzakresu turystyki i ruchu lotniczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY EXPERT DS.OBSŁUGI KLIENTA J.ANGIELSKI, NIEMIECKI
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza z zakresu rynku lotniczego i turystycznego, znaj.GDS-Amadeus
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2016
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dok. tech. oraz ofert handlowych kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie kodu produkcyjnego; tworzenie testów jednostkowych; diagnozowanie i usuwanie błędów; dokumentowanie wykonanej pracy.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
-czyności kontrolne -przygotowytwanie projektów i pism
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)
Młodszy referent księgowy
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Pawłowice (śląskie)
Wykonywanie konstrukcji i stopniowanie form odzieży, sporządzanie dokumentacji technologicznej,współpraca z projektantem i technologiem.Pracodawca oferuje przeszkolenie na stanowisko konstruktora odzieży, Pracodawca wymaga znajomości obsługi komputera, podstaw zasad kroju i szycia, łatwości przyswajania nowych informacji
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-06-16 - Świdwin (zachodniopomorskie)
kierowca zawodowy jeżdżący po kraju, za granicądbałość o powierzone auto
Transport Ciężarowy Janusz Dytmer - 2016-04-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
PRACE W OGRODZIE PRZEDSZKOLNYM(SPRZĄTANIE, KOSZENIE TRAWY) DBANIE O ŁAD I PORZĄDEK WOKÓŁ BUDYNKU I TERENU PRZEDSZKOLA, POMOC KONSERWATOROWI W DROBNYCH PRACACH REMONTOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie marketem
DINO POLSKA SP.Z O.O. - 2015-12-11 - Kłodawa (wielkopolskie)
- Montaż płytek, wiązek kabli i modułów elektronicznych,- Kontakt telefoniczny: 607-288-011- Kontakt e-mail: zuzanna.sykutera (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Tczew (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. obsługi właścicieli nieruchomości należy m.in.1) przyjmowanie oraz wstępna weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;2) pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych baz z danymi niezbędnymi do realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu GO.3) weryfikacja formalnej poprawności deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4) ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do sprawdzenia zgodności z przedstawionymi deklaracjami za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie m.in. danych z raportów wykonania;5) rozdysponowywanie zweryfikowanych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi do poszczególnych Działów/Zespołów, w tym za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów;6) rozdysponowywanie informacji o konieczności wszczęcia postępowania podatkowego do Zespołu windykacji.7) obsługa w zakresie m.in.:- udzielania informacji nt. systemu gospodarowania odpadami, w tym zasad segregacji,- udzielania informacji nt. zasad wypełniania oraz pomocy przy w wypełnianiu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wniosków o odbiór odpadów remontowo budowlanych i innych dokumentów związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,- przyjmowania i realizacji wnoszonych reklamacji właścicieli nieruchomości poprzez program Temida,- udzielania wstępnej informacji o płatnościach/zaległościach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,8)drukowanie i rozdysponowywanie kodów kreskowych oraz udzielania informacji nt. systemu identyfikacji pojemników i worków,9) organizacja oraz koordynacja dyżurów w gminach, w tym obsługa właścicieli nieruchomości w trakcie dyżurów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-20 - Płock (mazowieckie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Żelistrzewo (pomorskie)
Zarządzanie jednostką
kontakt przez OHP - 2017-02-15 - Olesno (opolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
oferta stażu dla osób do 30 r.ż - pozyskiwanie zleceń transportowych, przygotowywanie i wysyłka dokumentów, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Józefów (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
ROLNIK HANDEL HURTOWY I DETALICZNY ART.ROLNICZYMI I PRZEMYSŁOWYMI STANISŁAW OLECH - 2017-02-21 - Ropczyce (podkarpackie)
oferta stazu dla wskazanego kandydata: przygotowanie korespondencji do wysyłki, rejestrowanie korespondencji przychodzacej, pomoc przy archiwizacji akt spraw prowadzonych przez Wydział Nieruchomości,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Piła (wielkopolskie)
Praca w magazynie, bezpośrednia pomoc magazynierowi, kontrola dostaw, odpowiedzialność za stan i inwentaryzację, sporządzanie raportów dla obcojęzycznego Zarządu Spółki. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Laszczki (mazowieckie)
prace biurowe w Urzędzie Gminy Brwinów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Brwinów (mazowieckie)
Sprzątanie na terenie i wokół centrum handlowego, hole główne i pomieszczenia socjalne oraz toalety.Informacja o ofercie w sali B
Halwit Facilities Witold Szmidt - 2016-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie i analizowanie planów produkcyjnych, nanoszenie na nich zmian i korekt; przygotowywanie i kompletowanie zleceń produkcyjnych; branie udziału w tworzeniu parametrów wytworzenia kosztów wyrobu gotowego; tworzenie wycen i kalkulacji wraz z analizą; branie udziału w projektach optymalizacji procesu przepływu materiałowego wewnątrz zakładu oraz poprawa i realizacja metod oraz zasad kultury Lean w przyszłych koncepcjach produkcyjnych procesu planowania produkcji; współpraca z pracownikami dyspozycji materiałowej, działu zakupów oraz dyspozycji sprzedaży w ramach działu realizacji i handlu; zapewnianie ciągłości produkcji i realizacji w ramach współpracy z działem konstrukcyjnym. Praca w godzinach w godz. 7-15
ASSA ABLOY Mercor Doors sp. o. o. Gdańsk - 2017-01-16 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
bieżąca obsługa techniczna budynku, naprawa sieci i instalacji wewnętrznych (kanalizacyjna, sprężonego powietrza, elektryczna itp.), naprawy i przeglądy maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z różnorodnymi klientami międzynarodowymi, pilotowanie klientów dzięki rozwijającej się technologii i transformacji cyfrowej, przygotowanie infrastruktury biznesowej i technologicznej dla klientów zgodnie z najnowszymi trendami, proponowanie i ocenianie centrów danych, chmury, sieci i projektów bezpieczeństwa przewyższających specyfikacje biznesowe
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie - pokrewne, doświadczenie na podobnym stanowisku, kreatywne wyszukiwanie klientów,b. dobra znajomość pakietu MS Office oraz środowiska Internet, mile widziana znajomość prog. graficznego (np. Photoshop),komunikatywna znajomość języka angielskiego,umiejętności organizacyjne, samodzielność,komunikatywność, dyspozycyjność,prawo jazdy kat.B;- intensywne poszukiwanie nowych klientów / agencji reklamowych głównie poprzez Internet;- tworzenie bazy danych klientów;- tworzenie kalkulacji / oferty w odniesieniu do zapytań klientów;- tworzenie newsletterów dla klientów;- planowanie i rozliczenia działań marketingowych;- analizowanie trendów rynkowych i wykorzystywanie tej wiedzy;- planowanie i i kontrolowanie realizacji zamówień;- obsługa klientów zagranicznych głównie poprzez kontakt e-mail;- podstawowa obróbka zdjęć na potrzeby tworzenia oferty
PPH WAZA s.c. - 2016-05-16 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
zarządzanie grupą pracowników oraz kontakt z przedstawicielem kontrahenta w zakresie wykonywanych usług,praca w Port Lotniczy Łódź
Cleaning Company Piotr Studniarek - 2017-05-09 - Łódź (łódzkie)
Kontrola kwalifikacji prawidłowości zdarzeń gospodarczych oraz dokumentacji pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych.Dbanie o zapewnienie poprawności księgowania dokumentów pod kątem podatkowym. Współpraca i komunikację z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie; wyższe, min.licencjat; znajomość pakietu Office, Power Point, Excel; bardzo dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych; dokładność, dbałość o estetykę dokumentów; wysoka kultura osobista; umiejętnośc pracy w zespole; elokwencja, mile widziane zainteresowanie zarządzaniem zasobami ludzkimi jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)