MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Pasłęk oferta pracy Kram Sp. z o.o.
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie zamówień do systemu zgodnie z ustalonymi warunkami,•Realizacja i monitorowanie zamówień,Aktualizowanie zamówień,•Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami (udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów)
Data publikacji: 2021-06-17
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Kram Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Westerplatte 31, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie zamówień do systemu zgodnie z ustalonymi warunkami,•Realizacja i monitorowanie zamówień,Aktualizowanie zamówień,•Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami (udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2804
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera -pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
rzetelność w wykonywaniu obowiązków , samodzielność , precyzyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Kram Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5783074625
danePracodawcy_regon: 280518257
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Słoneczna 3C, 82-440 Dzierzgoń, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: sztumski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2216
Gmina pracodawcy: Dzierzgoń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dzierzgoń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932726
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 3C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.06.2021
Oferta pracy ważna do: 31.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d8e8a277768f424e5d3b9d9e5d668693
Podobne oferty pracy
obsługa zamówień w sklepie internetowymtworzenie kartotek produktówprowadzenie rozmów w j. angielskimwystawianie fakturodpowiadanie na mailekontakt telefoniczny z klientem
PB PAULINA BRZESKA - 2020-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pełny zakres usług leśnych z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żabnica (śląskie)
Przygotowanie, nadzór nad realizacją i rozliczenie gminnych inwestycji kubaturowych, a także z zakresu infrastruktury drogowej, wodociągowej i kanalizacyjnej, oświetlenia ulicznego, infrastruktury sportowo-rekreacyjnej,współpraca przy realizacji remontów budynków i obiektów gminnych,organizowanie przeglądów gwarancyjnych dot. ww. inwestycji i remontów i nadzór nad usuwaniem wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym,prowadzenie spraw z zakresu geodezji, w tym prowadzenie spraw związanych z podziałami nieruchomości, rozgraniczeniami oraz udział w okazaniu granicy.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2019-02-19 - Pszczółki (pomorskie)
Pakowanie artykułów spożywczych.Czynności produkcyjno - magazynowe.
kontakt przez OHP - 2016-07-15 - Tuczno (zachodniopomorskie)
PRACOWNIK TARTAKU-PRACE POMOCNICZE W TARTAKU-PRACE PORZĄDKOWE
TARTAK REGUŁA IRENEUSZ REGUŁA - 2021-05-06 - Braciejowa (podkarpackie)
mycie autobusow wewnątrz
A21 Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Chorzów (śląskie)
Wynagrodzenie zgodnie z Kartą Nauczyciela.
Zespół Szkół w Gogolinie - 2018-11-05 - Gogolin (opolskie)
praca w renomowanym hipermarkecie, ukladanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
PRACOWNIK TARTAKU-PRACE POMOCNICZE W TARTAKU-PRACE PORZĄDKOWE
TARTAK REGUŁA IRENEUSZ REGUŁA - 2021-05-06 - Braciejowa (podkarpackie)
Obsługa i kontrola pracy tokarki konwencjonalnej (ustawianie tokarki do pracy, dobór i mocowanie narzędzi, dobór uchwytów do mocowania, mocowanie obrabianych przedmiotów). Dobór parametrów skrawania. Toczenie powierzchni (zestawy kołowe). Kontrolowanie i regulowanie przebiegu obróbki oraz korygowanie błędów kształtu i wymiarów. Użytkowanie sprawdzianów oraz narzędzi i przyrządów pomiarowych uniwersalnych i specjalnych. Kontrolowanie jakości wykonywanych elementów.
TABOR Dębica Sp. z o.o. - 2020-10-19 - Dębica (podkarpackie)
PRACOWNIK TARTAKU-PRACE POMOCNICZE W TARTAKU-PRACE PORZĄDKOWE
TARTAK REGUŁA IRENEUSZ REGUŁA - 2021-05-06 - Braciejowa (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Dzierżęcin (zachodniopomorskie)
sprzedaż i serwis rowerów
MSPORT JÓZEFA MACYSZYN - 2017-09-07 - Głogów (dolnośląskie)
kierowanie pojazdami na terenie UE i Ukrainy, naprawa i serwis.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Skoczów (śląskie)
PRACOWNIK TARTAKU-PRACE POMOCNICZE W TARTAKU-PRACE PORZĄDKOWE
TARTAK REGUŁA IRENEUSZ REGUŁA - 2021-05-06 - Braciejowa (podkarpackie)
obsługa monitoringu oraz ewidencja czasu pracy
"GREGOR" GRZEGORZ GRYŃ SKLEPY MONOPOLOWE - 2020-09-28 - Kwidzyn (pomorskie)
Jesteśmy kilkuosobową firma zajmującą się projektowaniem i wykonawstwem rozwiązań prototypowych w różnych dziedzinach. Głównie zajmujemy się formowaniem próżniowym tworzyw sztucznych, posiadamy w związku z tym termoformiarkę, plotery CNC i urządzenia do obróbki materiałów tworzywowych. W zależności od posiadanych umiejętności możemy dostosować stanowisko pracy. Charakterystyczne dla naszej działalności jest wykonywanie produkcji małoseryjnych. Poszukujemy do zespołu człowieka dyspozycyjnego czasowo,praca z możliwością przemieszczania, mamy oddział w Poznaniu. Mile widziane zaświadczenie o niekaralności. Nie tolerujemy osób z nałogami. Zatrudniamy osób które pracowały na terenie kraju. Wymagamy pełnej dokumentacji do akt osobowych.
P.P.H. KROTON PROTOTYPE-PRZEMYSŁAW KROTOSKI POZNAŃ - 2020-04-30 - Otorowo (wielkopolskie)
Załadunek, rozładunek, dostarczanie detali na wydział, pakowanie. Dbanie o jakość prowadzonego procesu przy jednoczesnym zachowaniu wydajności pracy. Zapewnienie ciągłości pracy.
GEMMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Młoszowa (małopolskie)
ROZWOZENIE PIZZY, KULTURA OSOBISTA ZNAJOMOŚĆ OKOLICY
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
PRACOWNIK TARTAKU-PRACE POMOCNICZE W TARTAKU-PRACE PORZĄDKOWE
TARTAK REGUŁA IRENEUSZ REGUŁA - 2021-05-06 - Braciejowa (podkarpackie)
1. Prowadzenie rachunkowości SPPR w Pruszczu Gdańskim zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sprawdzanie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku SPPR3. Sporządzanie planu finansowego, bilansów, raportów i sprawozdań oraz bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego, a w razie potrzeby dokonywanie korekt.4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora SPPR analiz i sprawozdań o realizacji planu finansowego.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora.6. Przygotowywanie projektów budżetu SPPR oraz harmonogramu wydatków.7. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym SPPR, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Kontrola i weryfikacja naliczania prawidłowego wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie, prowadzenie ZFŚS.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w SPPR .11. Obsługa programu SAGA, PŁATNIK, PUE sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.12. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS, US, GUS, UZP oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.14. Należyte przechowywanie i archiwizowanie oraz zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej SPPR 17. Windykacja należności.18.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe - 2017-05-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z j. hiszpańskiego w zespole szkół społecznych: szkoła podstawowa i liceum.
Zamojskie Towarzystwo Oświatowe - 2019-11-08 - Zamość (lubelskie)
Praca w spółdzielni mieszkaniowej na stanowisku inspektora ds. technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa Domy Pogodnej Jesieni - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Zamość (lubelskie)
PRACOWNIK TARTAKU-PRACE POMOCNICZE W TARTAKU-PRACE PORZĄDKOWE
TARTAK REGUŁA IRENEUSZ REGUŁA - 2021-05-06 - Braciejowa (podkarpackie)
PRACOWNIK TARTAKU-PRACE POMOCNICZE W TARTAKU-PRACE PORZĄDKOWE
TARTAK REGUŁA IRENEUSZ REGUŁA - 2021-05-06 - Braciejowa (podkarpackie)
Opieka nad osobami starszymi
HELP-MED Sp.z o.o. - 2017-06-28 - Raciborowice (łódzkie)
Obsługa urzadzeń stolarskich
"AGPOL" - ANNA PUTZ - 2016-11-28 - Małachowo-Złych Miejsc (wielkopolskie)