GŁÓWNY KSIĘGOWY Pruszcz Gdański oferta pracy Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 1 075 - 1 425 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rachunkowości SPPR w Pruszczu Gdańskim zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sprawdzanie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku SPPR3. Sporządzanie planu finansowego, bilansów, raportów i sprawozdań oraz bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego, a w razie potrzeby dokonywanie korekt.4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora SPPR analiz i sprawozdań o realizacji planu finansowego.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora.6. Przygotowywanie projektów budżetu SPPR oraz harmonogramu wydatków.7. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym SPPR, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Kontrola i weryfikacja naliczania prawidłowego wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie, prowadzenie ZFŚS.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w SPPR .11. Obsługa programu SAGA, PŁATNIK, PUE sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.12. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS, US, GUS, UZP oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.14. Należyte przechowywanie i archiwizowanie oraz zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej SPPR 17. Windykacja należności.18.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Data publikacji: 2017-05-19
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Wojska Polskiego, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości SPPR w Pruszczu Gdańskim zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sprawdzanie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku SPPR3. Sporządzanie planu finansowego, bilansów, raportów i sprawozdań oraz bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego, a w razie potrzeby dokonywanie korekt.4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora SPPR analiz i sprawozdań o realizacji planu finansowego.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora.6. Przygotowywanie projektów budżetu SPPR oraz harmonogramu wydatków.7. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym SPPR, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Kontrola i weryfikacja naliczania prawidłowego wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie, prowadzenie ZFŚS.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w SPPR .11. Obsługa programu SAGA, PŁATNIK, PUE sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.12. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS, US, GUS, UZP oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.14. Należyte przechowywanie i archiwizowanie oraz zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej SPPR 17. Windykacja należności.18.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 075 - 1 425 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Godziny do indywidualnego ustalenia z pracodawcą, pracodawca zapewnia 30% dodatku funkcyjnego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 075 - 1 425 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie na stanowisku głównego księgowego, zdolności analityczne, komunikatywnoś, odpornoś na stres, wysoki poziomu kultury osobistej oraz umiejętności pracy w zespole.Kandydat powinien spełniać, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009.157.1241 z późn. zm.),kandydat powinien 1. Posiadać obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA).2. Znać język polski w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.3. Posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać w pełni z praw publicznych.4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.Miejsce pracy:Pruszcz Gdański.Kontakt: CV na mail: ratownictwomedyczne (at) inetia.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Al. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Al. Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kelnerska gości, imprez, przyjmowanie zamówień, nakrywanie stołów
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ciechanowie - 2018-07-08 - Ciechanów (mazowieckie)
sporządzanie list płac, listy nagród, odpraw, świadczeń urlopowych, prowadzenie kartotek, sporządzanie kartotek wynagrodzeń, zasiłków, zaświadczeń Rp-7 itp.
Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej - 2015-12-11 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Piła (wielkopolskie)
Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Otmęt (opolskie)
prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki, kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie przelewów, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, sporządzanie list płac oraz dokumentacji rozliczeniowej ZUS oraz podatku dochodowego, rozliczanie podatku VAT, sporządzanie sprawozdań GUS z zakresy wynagrodzeń oraz środków trwałych, sporządzanie sprawozdań PFRON
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku - 2017-12-06 - Słupsk (pomorskie)
pomocnik przy produkcji na tartaku oraz przy montażu altanek ogrodowych; umowa zlecenie na okresie próbnym 3 miesiące; możliwość delegacji 2 razy w miesiącu po 3 dnu;
Joanna Polus "DREWMONT" - 2016-09-22 - Ruszów (dolnośląskie)
Wykonywanie spawania konstrukcji stalowych i rur stalowych
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie planów finansowych insektoratu. Realizacja budżetu zgodnie z palnem finansowym. Ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości. Obsługa bankowa inspektoratu. Realizacja zadań pokontrolnych. Opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz inspektoratu. Prowadzenie spraw zwiaznaych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego. Realizacja obowaiazków sprawozdawczych. Osoba bedzie kierowała zespołem do spraw administaracyjno-finansowych.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Adekwatnie do stanowiska
PERFEKT SERWIS Susik Rafał - 2016-04-01 - Koluszki (łódzkie)
Przyjmowanie, przechowywanie towaru, utrzymanie czystości, wydawanie towaru, przestrzeganie terminu przechowywania
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)
Wykładanie towaru
Auchan Polska Sp.z o.o Centrum Handlowe Swadzim - 2017-03-27 - Swadzim (wielkopolskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentów służbowych. Prowadzenie rejestrów, terminarza spotkań zarządu. Organizacja wyjazdów służbowych. Organizacja pracy biura.
kontakt przez PUP - 2018-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
praca w pizzerii VENEZIA
PPHU MAKA MAŁGORZATA MROZIŃSKA - 2016-10-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
cv
JL ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie bieżącej pełnej ewidencji księgowej,zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansów,wystawianie faktur i rozliczanie podatku VAT,analiza bieżąca budżetu ośrodka.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii Żychlin - 2017-09-27 - Żychlin (łódzkie)
wydawanie posiłków, rozliczanie zamówień na kasie, dbałosć o czystość stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wieszowa (śląskie)
archiwizacja dokumetnów, porządkowanie, gromadzenie dokumentów.wprowadzanie danych do systemu komputerowegowykonywanie czynności biurowychodbieranie telefonówudzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Słupca (wielkopolskie)
Termin składania CV do 31.03.2017
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
FIRMA INSTALACYJNA INSTALCO Monika Jochymczyk - 2018-04-11 - Będzin (śląskie)
pobsługa klienta, przyjmowanie i ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kelner
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa maszyny produkującej z blachy, praca jednozmianowa w godz. 8-16
"PRUSZYŃSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Sokołów (mazowieckie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), -po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Głogów , -możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania., -pozyskiwanie nowych klientów, -spotkania z klientami, -raportowanie sprzedaży, -dbanie o dobre kontakty z klientami, -praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), -tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, -dbanie o dobry wizerunek firmy, -praca w programie e-nova. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
ja.w.
1BUD VADYM TESLIA - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji księgowej, nadzorowanie spraw księgowych i podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, korespondencja z instytucjami: US, ZUS, GUS, NBP, wysokość wynagrodzenia powyzej 4000 zł
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy pracach brukarskich
AL-BUD BOGUSŁAWA ŚMIGIELSKA - 2017-05-17 - Nowy Witoszyn (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków. Praca w godzinach 13.00-23.00, dwa dni pracy dwa dni wolnego.
Catering Joker 2 - 2018-04-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Praca w wymiarze 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Tomisław (dolnośląskie)