MŁODSZY REFERENT DS. KANCELARYJNO - TECHNICZNYCH Kisielice oferta pracy Urząd Miejski Kisielice
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. KANCELARYJNO - TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: 1) obsługa kancelaryjno-techniczna sekretariatu Urzędu;2) przyjmowanie korespondencji i przesyłek z urzędu pocztowego, rejestrowanie w dzienniku korespondencyjnym oraz podział jej na poszczególne stanowiska po odpowiedniej dekretacji Burmistrza lub Sekretarza;3) wysyłanie korespondencji i przesyłek Urzędu;4) obsługa urządzeń biurowych: centrali telefonicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów;5) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;6) prenumerata czasopism i prasy;7) udzielanie informacji interesantom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych referatów;8) zaopatrzenie w materiały biurowe, druki i pieczątki;9) koordynowanie zadań w zakresie realizacji polityki informacyjnej Urzędu, a w szczególności:a) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w celu pozyskiwania informacji prasowej,b) opracowywanie projektów informacji do publikacji w prasie oraz na stronę serwisu informacyjnego Urzędu,c) przygotowywanie tekstów ogłoszeń, komunikatów, życzeń,d) bieżący monitoring strony internetowej i BIP Urzędu,e) prowadzenie archiwum informacji,10) nadzór nad aktualizacją kart usług (procedur administracyjnych);11) prowadzenie spraw administracyjnych ogólnych z zakresu:a) ochrony zdrowia i opieki socjalnej,b) pomocy społecznej,c) prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego osób nieubezpieczonych12) prowadzenie spraw z zakresu petycji, skarg i wniosków, a w szczególności: a) prowadzenie centralnego rejestru petycji, skarg i wniosków wraz z dokumentacją przekazaną przez pracowników merytorycznych odpowiedzialnych za załatwienie sprawy, b) koordynowanie sposobu załatwiania petycji (rejestracja w systemie, przekazanie do publikacji skanu petycji, terminu załatwienia oraz sposobu załatwienia), c) przygotowanie rocznej informacji o petycjach, 13) prowadzenie centralnego rejestru informacji publicznej.
Data publikacji: 2018-12-20
Lokalizacja: Kisielice (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Kisielice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 5, 14-220 Kisielice, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) obsługa kancelaryjno-techniczna sekretariatu Urzędu;2) przyjmowanie korespondencji i przesyłek z urzędu pocztowego, rejestrowanie w dzienniku korespondencyjnym oraz podział jej na poszczególne stanowiska po odpowiedniej dekretacji Burmistrza lub Sekretarza;3) wysyłanie korespondencji i przesyłek Urzędu;4) obsługa urządzeń biurowych: centrali telefonicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów;5) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;6) prenumerata czasopism i prasy;7) udzielanie informacji interesantom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych referatów;8) zaopatrzenie w materiały biurowe, druki i pieczątki;9) koordynowanie zadań w zakresie realizacji polityki informacyjnej Urzędu, a w szczególności:a) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w celu pozyskiwania informacji prasowej,b) opracowywanie projektów informacji do publikacji w prasie oraz na stronę serwisu informacyjnego Urzędu,c) przygotowywanie tekstów ogłoszeń, komunikatów, życzeń,d) bieżący monitoring strony internetowej i BIP Urzędu,e) prowadzenie archiwum informacji,10) nadzór nad aktualizacją kart usług (procedur administracyjnych);11) prowadzenie spraw administracyjnych ogólnych z zakresu:a) ochrony zdrowia i opieki socjalnej,b) pomocy społecznej,c) prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego osób nieubezpieczonych12) prowadzenie spraw z zakresu petycji, skarg i wniosków, a w szczególności: a) prowadzenie centralnego rejestru petycji, skarg i wniosków wraz z dokumentacją przekazaną przez pracowników merytorycznych odpowiedzialnych za załatwienie sprawy, b) koordynowanie sposobu załatwiania petycji (rejestracja w systemie, przekazanie do publikacji skanu petycji, terminu załatwienia oraz sposobu załatwienia), c) przygotowanie rocznej informacji o petycjach, 13) prowadzenie centralnego rejestru informacji publicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.250 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY REFERENT DS. KANCELARYJNO - TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kisielice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kisielice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) wykształcenie średnie, preferowane będą osoby z wykształceniem wyższym lub odbywające studia wyższe;3) preferowany 6-miesięczny staż pracy w administracji;4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;6) znajomość problematyki samorządowej, instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego a także regulacje dotyczące świadczenia opieki zdrowotnej i ustawy o opłacie skarbowej;7) znajomość struktury organizacyjnej urzędu;8) umiejętność obsługi urządzeń biurowych;9) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, oprogramowania MS Office (Word i Excel) oraz Internetu.Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:1) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, uprzejmość, dyskrecja, umiejętność sprawnej organizacji pracy, pozytywne podejście do obywatela;2) znajomość języka obcego w mowie i piśmieWarunki pracy na stanowisku:Miejsce pracy: parter w budynku Urzędu Miejskiego, Referat Organizacyjny, praca biurowa przy monitorze, oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym (brak windy). Wymagane dokumenty:1) życiorys CV,2) list motywacyjny,3) oryginał kwestionariusza osobowego, 4) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,5) zaświadczenie z Uczelni potwierdzające statut studenta, 6) kserokopia świadectw pracy, 7) inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje,8) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,9) oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 10) oświadczenie kandydata dot. posiadanego obywatelstwa oraz znajomości języka polskiego,11) oświadczenie o stanie zdrowia, 12) oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, 13) w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Wymiar czasu pracy, rodzaj umowy o pracę:a) pełny wymiar czasu pracy,b) pierwsza umowa na czas określony na 3 miesiące, a następnie na czas nieokreślony.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy składania ofert na stanowisko młodszego referenta ds. kancelaryjno-technicznych, w terminie do dnia 24 grudnia 2018 r. do godz. 10:00.Inne informacje:1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;2) kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania;3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.kisielice.pl BIP oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie;4) dokumentacja aplikacyjna kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą;5) zgodnie z § 8 pkt. 5 Zarządzenia Nr 8-2/2009 Burmistrza Kisielic z dnia 30 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia Procedur zatrudniania pracowników na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kisielicach oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych pracodawca zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny;6) dodatkowe informacje można uzyskać na stanowisku ds. kadr i oświaty tel. 55 278 55 24Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 3,45 %.Nadesłane dokumenty zostaną rozpatrzone przez Komisję powołaną osobnym zarządzeniem Burmistrza Kisielic.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Kisielice
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 5, 14-220 Kisielice, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys CV,2) list motywacyjny,3) oryginał kwestionariusza osobowego, 4) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,5) zaświadczenie z Uczelni potwierdzające statut studenta, 6) kserokopia świadectw pracy, 7) inne dokumenty potwierdzające zdobyte kwalifikacje,8) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,9) oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 10) oświadczenie kandydata dot. posiadanego obywatelstwa oraz znajomości języka polskiego,11) oświadczenie o stanie zdrowia, 12) oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, 13) w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy składania ofert na stanowisko młodszego referenta ds. kancelaryjno-technicznych, w terminie do dnia 24 grudnia 2018 r. do godz. 10:00.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Kisielice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kisielice
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.12.2018
Data dodania oferty pracy: 20.12.2018
Oferta pracy ważna do: 24.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja kampanii sprzedażowych w oparciu o obecnych klientów banku. Aktywna sprzedaż produktów bankowych przy połączeniach wychodzących. Udzielanie informacji o ofercie banku i aktualnych produktach. Budowanie długoterminowych relacji z klientami.Analiza potrzeb klienta.
Gi Group - 2016-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
rozwiązywanie problemów sieciowych,budowanie i podtrzymywanie relacji z różymi kategoriami klientów, dokonywanie przeglądu wymogow sieciowych oraz proponowanie rozwiązań w celu spełnienia potrzeb biznesowych. Konsultacje w celu rozwiązywania problemów i określanie najdogodniejszego planu obslugi klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Kraków (małopolskie)
sprawowanie pieczy nad rodziną zastępczą itp.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE- Głubczyce - 2016-09-16 - Głubczyce (opolskie)
prace remontowo-konserwacyjne z zakresu budowlanego; nadzorowanie pracy osadzonych; prace administracyjno-biurowe dotyczące wykonywanych robót
Zakład Karny w Barczewie - 2017-02-16 - Kikity (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie pomiszczeń biurowych i sanitarnych w należytej czystości, terenu przed budynkiem firmy oraz pomieszczeń do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzatania;
Wentworth Tech Sp.z o.o. - 2018-06-19 - Poniatowa (lubelskie)
Prace elektryczne związane z naprawami i serwis maszyn i urządzeń
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-10 - Kluczbork (opolskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z różnorodnymi klientami międzynarodowymi, pilotowanie klientów dzięki rozwijającej się technologii i transformacji cyfrowej, przygotowanie infrastruktury biznesowej i technologicznej dla klientów zgodnie z najnowszymi trendami, proponowanie i ocenianie centrów danych, chmury, sieci i projektów bezpieczeństwa przewyższających specyfikacje biznesowe
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne wykonywanie konstrukcji odzieży, sporządzanie dokumentacji technolog.-technicznej, sporządzanie komentarzy do wzorów, wykonywanie szablonów, stopniowalnia układów kroju, wykonywanie dokumentacji i komentarzy w pr. Corel Draw
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
kserowanie, faksowanie, odbieranie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Piła (wielkopolskie)
dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń i narzędzi, segregacja materiałów do produkcji, rozładunek dostarczonych materiałow, wypełnianie dokumentów magazynowych, przygotowywanie wysyłek
TEKRA Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gubin (lubuskie)
Dozorowanie obiektu
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp.zo.o. - 2018-04-24 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Transort krajowy mebli, karta kierowcy, wymagane prawo jazdy kat. C, mile widziane C+E
"MEBLOMAR" Z.P.U.H. Grześniak Piotr - 2016-01-29 - Słupia pod Kępnem (wielkopolskie)
ZATOWAROWYWANIE HALI SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Załadunek, rozładunek, rozmieszczanie towaru w magazynie, praca na wózku widłowym przez całą zmianę.
Progres Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-12-14 - Cieplewo (pomorskie)
Dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru, zatowarowanie sklepu, przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, dbanie o uprzejmą obsługę klienta. Praca w wymiarze 3/4 etatu
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-11-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
analiza i kontrola kosztów wg. rodzaju i miejsca ich powstania, weryfikacja i rozliczanie zleconych dokumentów kosztowych, kontrolowanie i rozliczanie zleceń, analizy i raporty na potrzeby firmy, współpraca ze wszystkimi działami w ramach wykonywanych zadań
Hertz Systems Sp. z o.o. Ltd. - 2016-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
- Udoskonalanie metod miar ryzyka kredytowego zgodnie z regulacjami z dziedziny rachunkowości (np. IFRS 9) i nadzoru finansowego , - Tworzenie narzędzi i modeli do pomiaru prawdopodobieństwa niewypłacalności (PD) i straty w wyniku niewypłacalności (LGD), w tym dla potrzeb testów stresu (np. CCAR),- Współpraca z oficerami kredytowymi, zespołami raportujacymi, zespołami IT i analitykami biznesowymi w celu udoskonalania jakości miar i prezentacji ryzyka kredytowego, - Wsparcie menedżerów wyższego szczebla w analizie i ocenie ryzyka portfela i klienta dla różnych scenariuszy makroekonomicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zabierzów (małopolskie)
1. Przygotowywanie i wprowadzanie do rejestru spraw.2. Archiwizacja dokumentów.3. Obsługa wydziałowej poczty elektronicznej.4. Przygotowywanie dokumentów archiwalnych do przekazania w związku z przejęciem kompetencji starosty przez Państwowe Gospodarstwo Wodne WODY POLSKIE.5. Przygotowywanie zaświadczeń niezbędnych przy obrocie ziemią, dotyczących objęcia terenu uproszczonym planem urządzania lasu, co wynika z art. 3, art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 28 wrzesnia o lasach.6. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.7. Uczestniczenie w czynnościach związanych z realizacją kompetencji Wydziału.8. Przygotowywanie wybranych dokumentów przed ich wydaniem. 9. Organizacja działań w zakresie edukacji ekologicznej.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łęczyca (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów : pojemniki z tworzyw sztucznych, donice
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów
Przedsiębiorstwo Turystyczne "POMORZE" - 2016-11-17 - Okoniny Nadjeziorne (kujawsko-pomorskie)
udzielanie podstawowych świadczeń medycznych osobom odbywającym karę pozbawienia wolności,
Zakład Karny w Wojkowicach - 2016-09-27 - Wojkowice (dolnośląskie)
praca siedząca przy profesjonalnej maszynie do szycia
HOTEL JABŁOŃSKI KAZIMIERZ JABŁOŃSKI - 2016-06-07 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klientów, wykładanie i sprawdzanie towaru na półkach , dbałość o dopowiednią ekspozycje towarów promocyjnych, aktualizacja cen i poprawne ich oznaczenie
CENTRUM HANDLOWO-DYSTRYBUCYJNE RT PROJEKT SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-27 - Lubartów (lubelskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmyorganizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicąbudowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznymbieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
PROMEDICA24 BETREUUNG PLUS GERMANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-30 - Chojnice (pomorskie)
załadunek i rozładunek samochodu z surowcami wtórnymi
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Cieszyn (śląskie)
• Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,
• Tworzenie, uzupełnianie teczek osobowych,
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo – płacowym,
• Pomoc przy rozliczaniu czasu pracy,
• Obsługa i wysyłka korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• Archiwizowanie dokumentacji,
• Wsparcie zespołu w innych pracach administracyjno-biurowych.
Otto Work Force Polska - 2018-05-09 - Kobierzyce (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Ostrołęka (mazowieckie)