MŁODSZY MAGAZYNIER- OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY MAGAZYNIER- OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 210 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa wózka widłowego, obsługa programu komputerowego SAP
Data publikacji: 2017-03-15
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa wózka widłowego, obsługa programu komputerowego SAP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 210 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2210 zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY MAGAZYNIER- OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 210 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: operator wózka widłowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Profil działalności pracodawcy:
złożono wniosek o zorganizowanie stażu dnia 18.02.2011 r.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.03.2017
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera,obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Garwolin (mazowieckie)
Opieka nad mieszkańcami, pomoc w codziennych czynnościach życiowych.
Dom Pomocy Społecznej KALINA - 2018-07-06 - Suwałki (podlaskie)
obsługa szlifierki - polerowanie frontów meblowych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radymno (podkarpackie)
Obsługa bieżących oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Kmorder Sp. Z O.O. - 2017-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa wniosków zgłaszanych przez Kontrahentów. Weryfikacja handlowa oraz formalna umów z Kontrahentem. Współpraca przy uruchamianiu umów, w szczególności wprowadzanie danych Agentów do systemów informatycznych. Godziny pracy 08.00-16.00
PayTel SA - 2017-06-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace ciesielskie stanu surowego, miejsce pracy Zawiercie, woj. śląskie, woj. małopolskie
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DOMBUD"SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Zawiercie (śląskie)
Praca w biurze podawczym - obsługa centrali telefonicznej, zbieranie poczty z sekretariatów i przygotowywanie pism do ekspedycji, pomoc w przyjmowaniu korespondencji, wysyłanie pism i decyzji merytorycznych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno-biuroweStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Montaż podzespołów elektronicznych,-Miejsce pracy Tczew,-Kontakt telefoniczny 603-420-028, -Kontakt e-mail: tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-07-28 - Tczew (pomorskie)
Staz dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełniającej kryteria w ramach Działania 7.2 RPOpraca w godz. 8.00 - 16.00- sprawdzanie i rejestrowanie atestów jakości dotyczących dystrybułowanych towarów,- wysyłanie atestów do klientów,- kontakt z dostawcami w sprawie terminowego dostarczania atestów,- monitorowanie brakujących dokumentów dostaw (CMR) oraz egzekwowanie CMR od spedycji zagranicznych,- sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentacji związanej z zamówieniami zakupu,- monitorowanie terminowości dostaw i kontakt z dostawcami,- wprowadzanie i uaktualnianie informacji dotyczacych zamówień w SAP-ie.- administrowanie dokumentów dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pakowanie ciastek
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa gwoździarek pneumatycznych przy stole półautomatycznym
RAVEN Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Mechanik samochodowy - pojazdy osobowe, diagnostyka komputerowa.sala F
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -wspieranie Menadżera Kategorii lub indywidualne definiowanie możliwości/spraw obszernego rynku marki -analiza potrzeb dorosłych palaczy dla odpowiedniej przypisanej marki we wszystkich czterech oddziałach -wspieranie Menadżera Kategorii w celu budowania strategicznej pozycji marki biorąc pod uwagę potrzeby rynku konsumenckiego oraz przydatność na rynku pracy jak również ogólnoświatowe i lokalne zapotrzebowania -przygotowywanie planów (strategii, inicjatyw, kluczowych wskaźników efektywności, spraw biznesowych we współpracy z analityką finansową) w celu odpowiedniego wykorzystania możliwości biznesowych/spraw oraz osiągnięcia corocznych celów firmy -dostosowanie strategii oraz inicjatyw firmowych wraz z menadżerem kategorii -przyjęcie obowiązków Opiekuna Marki dbając o zgodność komunikacji dotyczącej marki z właściwą pozycją na rynku, dla przedsiębiorstw wobec konsumentów jak i dla firm świadczących usługi dla biznesu, -utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy o narzędziach niezbędnych do budowania własnej marki, identyfikowanie odpowiednich narzędzi potrzebnych do zdobywania wiedzy od innych podmiotów z grupy spółek PMI jak i dostosowywanie narzędzi do potrzeb rynków lokalnych -bieżące analizowanie działalności marki, wizerunku, postrzegania produktu w ujęciu częściowym, konkurencji oraz inicjatyw -przygotowywanie recenzji marki oraz analizy bieżących szans oraz zagrożeń dla wszystkich czterech rynków -identyfikowanie oraz rozumienie potrzeb klienta -śledzenie działalności konkurencji oraz najnowszych trendów konsumpcyjnych jak i umiejętność natychmiastowej reakcji w razie nadarzającej się okazji -informowanie liderów aktywacji marek o poszczególnych inicjatywach, oraz wdrażanie ich w strategie marki -współpraca z Menadżerem Projektu oraz Liderami Aktywacji Marek podczas ostatecznych rekomendowanych rozwiązań dla wszystkich inicjatyw marki -zorganizowana współpraca z Liderami Aktywacji Marek dotycząca poszczególnych projektów -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki. Rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki -rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -kontrola budżetu oraz sporządzanie raportów -otrzymywanie sprawozdań projektów z ręki Liderów Aktywacji Marki. Dążenie do uzyskania optymalnej wydajności oraz efektywności w przyznawaniu wydatków -upewnianie się, że wydatki firmowe są dostosowane do rocznego budżetu oraz zarządzanie miesięcznymi sprawozdaniami pamiętając o przypisywaniu wydatków w odniesieniu do bieżących zmian biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
- Pakowanie gotowego wyrobu do kartonów i na paletę, - Sprawdzanie i poprawianie etykiet, - Praca na hali produkcyjnej w pozycji stojącej, - Współpraca w operatorem - wsparcie w zachowaniu ciągłości produkcji. Praca trzyzmianowa w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 (system czterobrygadowy). Miejsce pracy - Pracodawca użytkownik: CeDo Sp. z o.o., ul. Nowowiejska 32, 55-080 Kąty Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z innymi programistami, projektantami, inżynierami oraz menadżerami produktu w celu poprawy jakości oraz szybkości oprogramowania. Rozwiązywanie problemów z istniejącą architekturą kodu. Projektowanie i wdrażanie rozwiązań, które pomagają tworzyć nowe funkcje szybciej i bezpieczniej zachowując wysoki poziom produktu. Rozpowszechnianie udanych pomysłów i rozwiązań do innych zespołów w firmie.
Spartez sp. z o.o. sp. k. - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Jazda samochodem ciężarowym w systemie 4/2, rozładunki i załadunki towarów niebezpiecznych.Miejsce pracy: Teren UEKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Siechnice (dolnośląskie)
ewidencja dokumentów księgowych w systemie komputerowym; analiza i uzgadnianie; rozliczanie kont księgowych; statystyka, sprawozdawczość
TRANSPOL KOPALNIA KRUSZYWA POLIŃSKI ZENON - 2016-01-08 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie, staż pracy min. 2 lata, wspieranie kucharz głównego, pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu potraw, dbanie o wygląd podawanych potraw, sporządzanie karty dań, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie wszystkich urządzeń kuchennych, obsługa maszyn myjących, utrzymanie porządku i czystości miejsca pracy oraz wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez pracodawcę, praca będzie wykonywana w środowisku wielojęzykowym z przewagą współpracowników mówiących w języku angielskim,
SAKUN SERVICES Tanka Katuwal - 2016-12-05 - Ząbki (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Dębica (podkarpackie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in. przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia; stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań; prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl; przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat; zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych; przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty; sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych; miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół; przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek; bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych; przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego; tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura; przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej; prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań; przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu. Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1.z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260);2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000);3.z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.);4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 7.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 8.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 9. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 10.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-07 - Płock (mazowieckie)
Opiekun ekspozycji - oferta stażu realizowana w ramach programu " Konserwator" wymagania wykształcenie średnie, ogólnokształcące, humanistyczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Podróże służbowe- Wsparcie działań eksportowych- Dokonywanie uzgodnień z klientami w celu przygotowania ofert- Realizacja zamówień - przygotowanie dokumentów eksportowych - Analiza tynku zagranicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Zabierzów (małopolskie)
zbieranie odpadów, sprzątanie, porządkowanie terenów.
„Lait” Sp.z.O.O - 2017-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka i pomoc wychowankom w rozwiązywaniu problemów emocjonalnych, adaptacji społecznej, uzyskaniu samodzielności. Równoważny system czsu pracy, 2 zmiany (8.00-20.00, 20.00-8.00).
Centrum Wsparcia Kryzysowego Dzieci i Młodzieży w Zabrzu - 2018-07-26 - Zabrze (śląskie)
Dysponowanie autami ciężarowymi, kontakt z kierowcami w języku ukraińskim, przekazywanie zleceń, planowanie tras. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego, angielskiego w stopniu biegłym.Utrzymywanie kontaktu ze zleceniodawcami w języku angielskim oraz przekazywanie tych informacji dla kierowców posługujących się językiem ukraińskim.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2017-09-18 - Sulęcin (lubuskie)
Sprzedaż oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych
Bank PKO BP S.A. - 2016-10-07 - Radomsko (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)