MŁODSZY KSIĘGOWY Skarbimierz oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarbimierzu
Stanowisko: MŁODSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prace księgowe w GOPS
Data publikacji: 2020-02-19
Lokalizacja: Skarbimierz (opolskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarbimierzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Parkowa 12, 49-318 Skarbimierz, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace księgowe w GOPS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarbimierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarbimierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarbimierzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Parkowa 12, 49-318 Skarbimierz, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek organizatora i upoważnienie pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Skarbimierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarbimierz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f8b4199da02ce9a4a1a0b024154dcc6
Podobne oferty pracy
prace fizyczne, remont dróg na terenie miasta Tarnowa, prace porządkowe na terenie miasta Tarnowa,-wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie,uprawnienia mile widziane tj. prawo jazdy kat.B, obsługa piły spalinowej,osoby bezrobotne w wieku 30-50 lat ze środków RM
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
- Wykonywanie czynności operacyjnych na przydzielonej linii/swoim stanowisku w celu zapewnienia płynności przepływu procesu produkcyjnego- praca samodzielna zgodnie z instrukcjami i procedurami - osiąganie wyników ilościowych i jakościowych- dbanie o stan techniczny przydzielonych maszyn i ich sprawność- regulowanie nastawień maszyn w zakresie przydzielonych uprawniePracodawca różnym pracownikom przydzieli różne systemy pracy, od których uzależnione będą godziny pracy. Zatrudnienie po zakończonej rekrutacji.
SIGNIFY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-18 - Piła (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:a) osobowego funduszu płac pracowników administracji, robót publicznych i prac interwencyjnych,b) umowy zlecenia i umowy o dzieło,c) prowizji sołtysów.2. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.3. Prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych.4. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek, podatkówi ubezpieczeń.5. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów.6. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.7. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.8. Prowadzenia spraw dotyczących świadczeń socjalnych dla pracowników Urzędu Gminy.9. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu;10. Wydawanie zaświadczeń, poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń.11. Obsługa programu Płatnik zgłoszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracowników, zleceniobiorców, sporządzanie comiesięcznych deklaracji o wysokości składek społecznych i zdrowotnych, FP, dokonywanie korekt dokumentów, kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.12. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych.13. Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników, zleceniobiorców.14. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT dla wszystkich pracowników, zleceniobiorców i terminowe przekazywanie pracownikom, zleceniobiorcom i Urzędom Skarbowym.15. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących wynagrodzeń.16. Prenumeraty czasopism.17. Dokonywania analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz pilnowanie terminowego regulowania opłat.18. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.19. Zaopatrzenia Urzędu w niezbędny sprzęt, wyposażenie i materiały eksploatacyjne biurowe i środki czystości.20. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.21. Zlecania konserwacji i drobnych napraw w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urzędu gminy.22. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach administracyjnych Urzędu Gminy.23. Nadzór nad aktualizacją polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizację umowy z BROKEREM w zakresie organizacji przetargów na ubezpieczenia.24. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;- w tym wymiany i uaktualnianie pieczątek gminnych oraz ich rejestracja.25. Archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.26. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.27. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.28. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.29. Zastępowanie pracownika ds. kadr i archiwum.30.Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/8/62/Podinspektor_ds__administracyjnych_i_plac/
Gmina Stegna - 2019-06-07 - Stegna (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru epidemioloogicznego na obszarze miasta Zielona Góra i powiatu zielonogórskiego, ze szczególnym uwzględnieniem: aktualnej sytuacji epidemiologicznej; zgłoszenia i rejestracji ognisk chorób przenoszonych drogą pokarmową; zgłaszania i rejestracji ognisk chorób zakaźnych; zgłaszania i rejestracji ognisk zakażeń szpitalnych; monitoringu występowania czynników alarmowych; sprawowanie nadzoru nad warunkami higieniczno- sanitarnymi, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenie w których udzielane sa świadczenia zdrowotne; sprawowanie nadzoru nad warunkami higieniczno-sanitarnymi, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotów wykonujących działalnośc leczniczą.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-12-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie badań chemicznych żywności metodami : spektrofotometryczną, miareczkową, wagową, Wykrywanie zanieczyszczeń fizycznych i bilogicznych metodą wizualną, wykonywanie badań sensorycznych żywności i wosy, obsługa,sprawdzanie i konserwacja wyposażenia używanego do badań chemicznych, opracowywanie wyników badań, ocena znakowania środków spożywczych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Żywcu - 2018-12-20 - Żywiec (śląskie)
Montaż kabli, kontrola jakości kabli, obróbka.
Work Service S.A. - 2016-07-04 - Stryków (łódzkie)
Przyswajanie wiedzy o prawie samorzadowym, funkcjonowaniu Rady Powiatu Świeckiego, Zarządu Powiatu, o organizacji i zadaniach Starostwa Powiatowego, przestrzeganie bhp, przyswajanie norm postępowania przed organami administracji publicznej, wydawanie zaświadczeń, wniosków, trybu czynności kancelaryjnych, zasad wdrażania stosownych środków administracyjnych, technicznych i fizycznych w celu zabezpieczenia zasobów technicznych oraz ochrony danych osobowych, praca z komputerem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie trwałych relacji z klientami, aktywna sprzedaż usług firmy, realizacja targetów, raportowanie efektów swojej pracy, miejsce pracy Warszawa i Mława
EWO Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Mława (mazowieckie)
- Nadzorowanie dokumentów dotyczących legalności pracy i pobytu pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji, podtrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami. Prowadzenie i uzupełnianie bazy danych. Doraźna pomoc innym pracownikom zespołu przy realizacji projektów.- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana do obsługi pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji: tłumaczenie warunków pracy; tłumaczenie zakresu obowiązków; załatwienie spraw związanych z zakwaterowaniem i wdrążenie do pracy; pomoc w korzystaniu z usług medycznych; pomoc w załatwianiu spraw urzędowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: NIE wymagane. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, zaangażowanie, komunikatywność, otwartość, umiejętności analityczne, radzenie sobie ze stresem, znajomość obsługi komputera, niekaralność, brak zaburzeń psychicznych.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Katowice (śląskie)
praca biurowa, rekrutacja pracowników, obsługa klienta, realizacja procesów administarcyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych w systemie CRM, wspieranie procesów związanych z przyjazdem, zatrudnienie i zakwaterowaniem
Otto Work Force Europe - 2018-07-09 - Poznań (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Świdnica (dolnośląskie)
pomoc w archiwizacji dokumentów, odbieranie i wysyłka poczty, pomoc w uzupełnianiu bazy danyxch
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Piła (wielkopolskie)
Praca na terytorium Polski na plandece lub wywrotce
PERFECT-TRUCK - 2018-07-27 - Kamień (podkarpackie)
Pomoc przy uprawie pieczarek,mycie hal uprawowych,zbiór pieczarek,sortowanie pieczarek. Praca na 1/2 etatu
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD FURMANIAK, KIEŁPINY - 2019-02-25 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Obowiązki wychowawcy ściśle określa zakres czynności opracowany w oparciu o przepisu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Warunki pracy:- umowa o pracę w wymiarze 1 etatu,- umowa o pracę na czas określony,- praca w oparciu o harmonogram pracy w systemie 12-godzinnym /także pora nocna/- miejsce pracy placówka opiekuńczo-wychowawcza w Karolewie.
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2019-07-26 - Karolewo (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i pomocniczych w sprawach prowadzonych przez prokuratorów. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach o biurowości. Prowadzenie korespondencji. Sporządzanie projektów pism. Zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie.
Prokuratura Okręgowa w Warszawie - 2019-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie, pomoc w czynnościach samoobsługowych, aktywizacja ruchowa i intelektualna mieszkańców
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta - 2020-01-08 - Ojców (małopolskie)
- bieżąca obsługa klientów Punktu Informacyjnego Starostwa Powiatowego (m.in. udzielanie informacji, odbieranie telefonów, rozdzielanie korespondencji, przyjmowanie i otwieranie przesyłek, praca w systemie SIDAS elektroniczny obieg dokumentów);- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej urzędu;
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Księgowanie dokumentów, opisywanie dokumentów, tworzenie rejestrów, praca na RAKSSQL.
BOŃKOWSKI CONSULTING Krzysztof Bońkowski - 2018-09-05 - Serock (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Opoczno (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-19, 19-7
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MACHOWINIE - 2017-04-24 - Machowino (pomorskie)
sprzedaż kompozycji kwiatów żywych i sztucznych wkładów i zniczy - praca wewnątrz i na zewnątrz (przy cmentarzu ) praca co drugi dzień
AMFORA TRACZ SEBASTIAN - 2017-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe, pomoc w przygotowaniu dokumentacji kadrowej oraz przy załatwianiu spraw urzędowych dla pracowników z Ukrainy, koordynowanie prac porządkowych w budynku biurowo-administracyjno-noclegowym wynajmowanym przez zleceniodawcę oraz opieka językowa nad przebywającymi tam osobami z Ukrainy, inne prace pomocniczo-porządkowe zlecone do wykonania
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
szycie toreb bawełnianych, produktów tekstylnych
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-01-07 - Wadowice (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków, obsługa gości przy stanowisku kasowym, sprzątanie obiektu wewnątrz i na zewnątrz. Wynagrodzenie ze stawką godzinową. Istnieje możliwość pracy na pełen etat i na część etatu- do uzgodnienia. Podobnie jest możliwe elastyczne ustalanie godzin pracy. Restauracja działa w godzinach od 6 do 24. Potrzebne są osoby dyspozycyjne w weekendy (co najmniej co drugi weekend).
McDonald's Polska Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Małopole (mazowieckie)
- Naklejanie etykiet na ramy okien, - Składanie profili PCV,- Przenoszenie ram na linie produkcyjne,- Miejsce pracy Tczew, praca dwuzmianowa- Kontakt telefoniczny: 601-885-483; e-mail: gdansk (at) recrewhr.pl
RECREW HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Tczew (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa Klientów Firmy (obsługa posprzedażowa) - połączenia przychodzące. Dbanie o pozytywne relacje z Klientami i realizacja celów. Praca siedząca przy monitorze z wykorzystaniem mikrosłuchawek.
Stowarzyszenie ''Niepełnosprawni dla Środowiska EKON'' - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)
prasowanie zasłon, firan i firanaczek dla klientów i na ekspozycje sklepu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)