MLODSZY KSIĘGOWY Bolszewo oferta pracy Biuro Rachunkowe
Stanowisko: MLODSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Biurze Rachunkowym. Obsluga klienta. Wymagania: wyksztalcenie średnie (ogólne), znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Data publikacji: 2016-03-02
Lokalizacja: Bolszewo (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kochanowskiego 14, 84-239 Bolszewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Biurze Rachunkowym. Obsluga klienta. Wymagania: wyksztalcenie średnie (ogólne), znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MLODSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolszewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 14, 84-239 Bolszewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 600-896-408.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolszewo
Ulica pracodawcy: Kochanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2016
Data dodania oferty pracy: 02.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-sporządzanie zestawień dotyczących oświaty w szkołach,-współudział w sprawach dotyczących profilaktyki zdrowotnej,-przygotowywanie dokumentów do wysyłki,-przepisywanie pism, kserowanie dokumentów,-przygotowywanie informacji dotyczącej bieżących zmian w przepisach prawa,-obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
- pomoc w przygotowywaniu miejskich imprez rekreacyjno-sportowych kulturalnych ich kordynacja i pomoc w rozliczaniu- pomoc w sprawach związanych z czynnościami administracyjnymi z zakresu oświaty- przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa samochodów osobowych
OP-MAL WALDEMAR MALINOWSKI - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
-obsługa klienta
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:-nadzór nad jakością wyrobów w procesie produkcyjnym -kontrolę jakościkomponentów i produktów gotowych-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych-zbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnego-dokonywanie pomiarówzgodnie ze specyfikacjami-podejmowanie decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu danej partiiproduktu, zatrzymania linii produkcyjnej-współpracę z pozostałymi pracownikami Działu JakościOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistów-bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładku-pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali-2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego MZDProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-03-10 - Tczew (pomorskie)
obsługa klientów na sali, rozpakowywanie towaru, porządkowanie i roznoszenie towaru z przymierzalni
H&M Sp.zo.o. - 2018-08-31 - Zakopane (małopolskie)
prowadzenie kadr, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska;opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy;prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich;sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia;tworzenie regulaminów organizacyjnych;prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.Do podjęcia pracy w zawodzie specjalisty do spraw kadr niezbędne jest wykształcenie wyższe pierwszego stopnia uzyskane najlepiej na kierunkach: ekonomia, socjologia, zarządzanie lub wykształcenie wyższe z innych dyscyplin naukowych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi potwierdzona ukończeniem kursów specjalistycznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
Maglarz-szpachlarz
Zakład Instalacyjno-Budowlany "Chro-Bud" Janusz Chrobak - 2017-04-13 - Świebodzin (małopolskie)
kontrolowanie procesów produkcyjnych
ENREM - Połaniec Spółka z o.o. - 2018-04-25 - Tursko Małe (świętokrzyskie)
Ochrona powierzonego mienia wg. zakresu obowiązków. Praca w Nowej Soli w godz. 7:00-19;00; 19:00-7:00
Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarex" Spółka z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:-bieżąca kontrola poprawności działania urządzeń-raportowanie wszelkich usterek-obsługa wykrawarek, zbrojenie maszyny-wykonywanie pomiarówOferujemy:-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistów-bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładku-pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali-2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego MOMProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-07-14 - Tczew (pomorskie)
Wykonanie poszyć do mebli tapicerowanych – puf, sof oraz foteli pod konkretne zamówienia klientów używając różnych materiałów i tkanin. Zadaniem szwaczki będzie również zapewnienie wysokiego poziomu jakości i usług oraz zdolność do sprostania wymaganiom pracy.
gap personnel - 2017-09-27 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłową eksploatacją systemów i oprogramowania do zarzadzania firmą
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
LINDSTROM Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie telefonów, zakładanie zleceń, umawianie klientów na naprawy, drobne prace biurowe
kontakt przez OHP - 2018-07-10 - Myślenice (małopolskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, monitorowanie rynku
BEELINE Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Obsługa maszyny na produkcji,-Kontakt e-mail: biuro (at) grupaprogres.pl-Kontakt telefoniczny: 607-288-011.
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-11 - Tczew (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, dwie zmiany 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-28 - Sierpc (mazowieckie)
-Prace przy uboju i rozbiorze zwierząt,-Kontakt telefoniczny 660-203-767
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-03-09 - Bielawki (pomorskie)
prace ślusarskie przy konstrukcjach stalowych, składanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
MŁODSZY REFERENT W WYDZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Młodszy Kucharz
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
a) prowadzenie nadzorów nad pracami budowlanymi zleconymi przez AZK;b) wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;c) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących wGminnym Zasobie Mieszkaniowym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nichprotokółów;d) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych wramach AZK;e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;h) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;i) prowadzenie samodoskonalenia zawodowego oraz udział w szkoleniach specjalistycznych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy;j) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;k) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK;l) wykonywanie innych zadań i poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego iDyrektora AZK;ł) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH - 2015-11-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
montaż płytek, wiązek kabli i modułów elektronicznych, dostarczenie komponentów do produkcji urządzeń elektronicznych.
kontakt przez OHP - 2017-01-10 - Tczew (pomorskie)
Dozorowanie obiektu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Niekłonice (zachodniopomorskie)
Analiza potrzeb klienta, zagadnienia ze sprzedaży usług gastronomicznych. Umowa o pracę na czas określony 5 miesięcy. Godziny pracy: 10.00-18.00, 12.00-20.00.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Piła (wielkopolskie)