MŁODSZY KSIĘGOWY Augustów oferta pracy SEA LIFE SP. Z O.O.
Stanowisko: MŁODSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pomoc głównej księgowej
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Augustów (podlaskie)
Pracodawca: SEA LIFE SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 68, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pomoc głównej księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Augustów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: augustowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2001
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Augustów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Chęć do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w zawodzie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : mile widziana znajomość zagadnień z kadr i płac[Umiejętność 1] : znajomość systemu księgowego Wf-Fakir
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SEA LIFE SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 1231178336
danePracodawcy_regon: 141792635
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 68, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: augustowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2001
Gmina pracodawcy: Augustów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Augustów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977539
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7bf43573491e66c9bdb09a42aef8dd3c
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 42/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych,2. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia obowiązku poniesienia kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych osobie nieuprawnionej do świadczeń finansowanych ze środków publicznych,3. Przygotowywanie oraz przekazywanie materiałów i dokumentacji do archiwum,4. Bieżące monitorowanie zmian prawnych.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm),3. Umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy z interesantem, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, wysoka kultura osobista. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-04-09 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie projektów i rysunków, tatuowanie, dbałość o stanowisko.
SZTORM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
Księgowanie w księdze głównej prowadzenie ewidencji rachunków środków trwałych rozliczeń miedzyokresowych, podatek vat, sporzadzanie deklaracji poidatkowych, zastepowanie glownego ksiegowego
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-02-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz kosztorysowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE TERMOCHEM - 2016-02-10 - Puławy (lubelskie)
Bieżąca obsługa maszyn drukujących, kontrola i regulacja parametrów procesu, przeprowadzanie drobnych napraw
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych. Sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań. Sporządzanie wniosków o płatność projektu. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu. Prowadzenie dokumentacji projektu. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu. Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP. Tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie zmian w restauracji. Kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów. Motywacja i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki. Przygotowanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHP. Praca w godz.: 06-02, praca w dni wolne oraz weekendy. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, pl. Grunwaldzki 25-27 oraz inne lokalizacje wskazane przez Amrest Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
- Zarządzanie globalnym problemami w procesie wyliczania ryzyka technologii informacyjnej dla banku- Współpraca z wieloma departamentami i zespołami (IT, Finanse, Metodologia Wyliczania Ryzyka, Oficerowie Ryzyka, Kierownictwo Ryzyka Operacyjnego) w celu rozwiązywania problemów w kalkulacji ryzyka jak również problemów wynikłych w ramach wprowadzania nowych funkcjonalności w procesie- Kontrola, monitorowanie i analiza danych niezbędnych do wyliczenia ryzyka dla banku jak również weryfikacja, czy wszystkie procedury i wewnętrzne regulacje są przestrzegane przez pracowników banku- Świadczenie usług dla oficerów odpowiedzialnych za potwierdzanie ryzyka dla banku, branie udziału w spotkaniach, odpowiadanie na zapytania, wprowadzanie nowych kontroli, usprawnianie procesu- Raportowanie ryzyka do kierownictwa banku, regulatorów, audytorów, partnerów biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Zabierzów (małopolskie)
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie: podziału nieruchomości, rozgraniczeń nieruchomości,- prowadzenie procedur związanych z nazewnictwem miejscowości i nazewnictwem ulic, nadawanie numeracji porządkowych nieruchomości, - współdziałanie i współpraca z pozostałymi stanowiskami w wydziale oraz w niezbędnym zakresie z innymi wydziałami,- opracowywanie sprawozdań oraz prowadzenie ewidencji przypisanych do zajmowanego stanowiska.
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-12-05 - Września (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Ludwinów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu damoobslugi i higieny osobistej, aktywizowanie do większej samodzielności życiowej, doradzanie w zakresie planowania wydatków, sposobu spędzania wolnego czasu, mobilizowanie do aktywnego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań; aktywne uczestnicwto w rehabilitacji oraz wykonywanie okreśłonych zadań pod nadzorem tearpeuty; kształtowanie pozytywnych relacji interpersonalnych w najbliższym otoczeniu podopiecznego, udzielenie wsparcia w trudnych sytuacjach
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Płaza (małopolskie)
Praca w sekretariacie - odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji, pomoc w tworzeniu akt osobowych, tworzenie i archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Reda (pomorskie)
Prowadzenie zajęć komputerowych z dorosłymi.
Żak Krystian Blue Education - 2018-07-03 - Wadowice (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń ośrodka wypoczynkowego
Przedsiębiorstwo Usługowe BARON s.c. M. Bieliński, B. Bielińska i H. Bieliński - 2016-05-13 - Sztutowo (pomorskie)
- obsługa ruchu przychodzącego oraz zleceń i informacji odbieranych z innych kanałów komunikacyjnych (mail/facebook)- bieżące doradztwo i wsparcie klientów w zakresie produktów i usług świadczonych przez Orange
WORK SERVICE S.A. - 2015-12-10 - Białystok (podlaskie)
Serwisant maszyn CNC
ThyssenKrupp Presta SteerTec Poland Sp.z o.o. - 2016-12-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Siemionki (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń
ManpowerGroup Sp. z o.o. - Warszawa - 2016-07-19 - Koło (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc w prowadzeniu sekretariatu szkoły
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i optymalizacja tras wyjazdowych, grupowanie zrealizowanych zleceń wg. bliskości połączeń komunikacyjnych, załatwianie reklamacji wynikłych ze szkód transportowych, codzienne raportowanie, kontakt z klientem, współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji zleceń, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-04-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsłga gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
analiza zawartości danych w języku angielskim i rosyjskim pod kątem zgodności z wewnętrznymi politykami klienta, sprawdzanie i odpowiadanie na zapytania, usprawnianie procesów klienta.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie ofert handlowych, kalkulacja kosztów
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2016-03-15 - Strzegom (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)