MŁODSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: do 6 175 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Miejsce pracy:ul. Muchoborska 8, 54-424 Wrocław, Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w godzinie od 8-16 . Oferta w sali: C
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Miejsce pracy:ul. Muchoborska 8, 54-424 Wrocław, Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w godzinie od 8-16 . Oferta w sali: C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 175 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 175 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe znajomosć języka angielskiego biegła, znajomość jezyka francuskiego -biegła 6 lat doświadczenia zawodowego w branży IT Biegła znajomość pakietu MS Office, biegła znajomość techniczna IT i obsługi sieci intetetowych, certyfikat IBM Agile Explorer
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 09.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02b07238b99089f7c481976eab54b0af
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn i urządzeń,kontrola jakości produktu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Chrzanów (małopolskie)
Mile widziane osoby posiadające zatwierdzenia oraz uprawnienia na obsługę maszyn i urządzeń wykorzystywanych w górnictwie podziemnym. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Rok stażu pracy. Praca na KWK Budryk Ornontowice. Kontakt telefoniczny z pracodawcą lub e-mailowy: gobudcz (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA GÓRNICZEGO I TUNELOWEGO -GÓR-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-04 - Ornontowice (śląskie)
pełna obsługa ksią rachuunkowych i ksiąg przychodów i rozchodów, sporządzanie deklaracji podatkowych, praca w programach Rewizor i Rachmistrz
K & M Biuro Rachunkowe A. Milkowska, B. Kułakowska s.c. - 2018-02-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Jaworzno (śląskie)
Młodszy Koordynator ds. szkoleń specjalizacyjnych (pielęgniarstwa internistycznego), 1/8 etatu.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
ochrona powierzonego mienia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE JAREXS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Szprotawa (lubuskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towaru, zatowarowanie, prawidłowe oznaczenie cenowe, szybka i płynna obsługa przy kasach.Mile widziane doświadczenie w handlu.
Kaufland Polska Markety Sp z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wg programu stażu (6/3)
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Przygotowanie i rejestr dokumentów budowy. Przygotowanie i obsługa korespondencji budowy. Sporządzanie raportów z budowy. Prowadzenie bieżących analiz budżetu budowy. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie zleconym przez Kierownika Budowy. Udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej.
El-Pomiar Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
rekrytacja, selekcja, wdrażanie pracowników z ukrainy , aktywne poszukiwanie pracowników do pracy z ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta , kompletowanie dokumentacji , telefony do zagranicznych Urzędów
Edyta Deluga Centrum Finansowe - 2018-01-26 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowywanie zamówień złozonych drogą mailową, pakowanie zamówień, obsługa posprzedażowa, tworzenie aukcji Allegro.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Duchnice (mazowieckie)
Wykonywanie obliczeń oraz rysunków związanych z doborem asortymentu na potrzeby Działu Marketingu, wsparcie techniczne dla Menedżera Produktów w ramach realizacji strategii sprzedaży, rozwoju i promocji podległych mu grup produktowych, redagowanie pism (w tym technicznych) na potrzeby Klientów, udzielanie wsparcia technicznego Klientowi zewnętrznemu, jak i wewnętrznemu (telefon, e-mail), monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych, pomoc przy opracowywaniu materiałów marketingowych, w tym materiałów technicznych, jak rysunki czy programy obliczeniowe, pomoc przy publikacjach w magazynach branżowych, dbanie o aktualność i prawidłowość merytoryczną przygotowywanych materiałów, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie - techniczne, znajomość rysunku technicznego, umiejętność analitycznego, przestrzennego myślenia, dokonywania kalkulacji, mile widziana znajomość języka angielskiego, skupienie na detalu, podstawowe kompetencje interpersonalne, pozwalające na swobodną komunikację w zespole, motywacja do zdobywania doświadczenia zawodfowego w branży technicznej, gotowość do poszerzania swojej wiedzy.
RANDSTAD POLSKA Sp. z o. o. - 2016-10-03 - Krokowa (pomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych
Firma Handlowo-Usługowa REKS Krzysztof Mikołaj Gregorczyk - 2016-05-23 - Stok Lacki-Folwark (mazowieckie)
praca na linii produkcyjnej
TRACK TEC S.A - 2016-09-12 - Goczałków (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności bibliotecznych o charakterze porządkowym, przygotowywanie nowości wydawniczych do udostepnienia czytelnikom, systematyczna akcesja czasopism, prowadzenie statystyki dziennej i miesięczne odwiedzin i wypożyczeń, udzielanie informacji bibliotecznych, konserwacja księgozbioru, pomoc w organizowanych imprezach kulturalno-edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Będzin (śląskie)
Reprezentowanie firmy, realizowanie planów i raportowanie sprzedaży, realizacja projektów specjalnych na podległym terenie sprzedażyPraca na terenie powiatów: lęborskiego, słupskiego, puckiego, wejherowskiego, bytowskiego
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.. K. - 2017-02-17 - Lębork (pomorskie)
Przygotowanie potraw kuchni śródziemnomorskiej oraz egzotycznej według zamówień według systemu "a'la carte". Dbałość o przestrzeganie norm bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Niemcy (Niemcy)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 27/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/.- Główne obowiązki:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych,2. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia obowiązku poniesienia kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych osobie nieuprawnionej do świadczeń finansowanych ze środków publicznych,3. Przygotowywanie oraz przekazywanie materiałów i dokumentacji do archiwum.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy z interesantem, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, wysoka kultura osobista.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-03-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa procesów księgowych, kontrola dokumentów finansowych, obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2019-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, flotą samochodów, obiegiem dokumentów i ich archiwizacją, obsługa gości i klientów (praca w godz. 8-16 lub 9-17)
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska i wymagania: - Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych: m.in. przełączników, router Cisco, - Konfiguracja urządzeń radiowych sieci Wifi - Znajomość budowy i eksploatacji sieci światłowodowej GPON - Podstawy obsługi środowiska Linux - Komunikatywna znajomość języka angielskiego- Skrupulatność, dokładność, sumienność - Prawo jazdy
TPnets.com Sp zo.o. - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
Stolarz-renowator mebli
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów.
kontakt przez OHP - 2016-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwój, kierowanie i ulepsanie podsumowań statystycznych danych serwisowych, rozwój i ulepszanie zautomatyzowanych procesów zbierania i analizy danych, analiza danych serwisowych i tworzona w ramach systemów wsparcia istniejących baz danych oraz tworzenie raportów w celu wsparcia procesów poznawania zachowań klientów i wyników biznesowych, pełnienie roli punktu pierwszego kontaktu dla klientów oraz globalnej sieci ABB w zakresie zagadnień związanych z serwisem, utrzymaniem i gwarancją, wsparcie zespołów zarządzania sprzedażą i produktem, sprzedażą w zakresie innowacji procesów dla nowych rozwiązań serwisowych i modernizacji produktów, zapewnienie dostępności 24/7
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
Praca na lini produkcyjnej - obsługa zautomatyzowanej linii produkcyjnej wytwarzajacej półprodukt.
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
1.Opracowywanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw i działań2. Współtworzenie kalendarza imprez kulturalnych dla instytucji3. pomoc przy organizacji imprez kulturalno-oświatowych realizowanych przez instytucję4. współpraca w zakresie rozwoju kultury z instytucjami kultury, placówkami oświatowymi, sportowymi, zespołami amatorskimi, stowarzyszeniami, artystami i twórcami, organami Gminy Łęczyce oraz z mieszkańcami Gminy Łęczyce5. prowadzenie i organizacja zajęć z zakresu animacji społeczno-kulturalnej.
Gminna Instytucja Kultury i Biblioteka w Łęczycach z siedzibą w Strzebielinie - 2017-12-04 - Strzebielino (pomorskie)
Obsługa klienta zgodna z obowiązującymi w firmie standardami Doradztwo techniczne Realizacja planów sprzedażowych Wystawianie dokumentów sprzedaży Aktualizacja danych wsystemach informatycznych, praca w godz. 8-16/10-18
Latex Serwis Sp.z o.o. - 2017-08-30 - Opole (opolskie)
Umowa o pracę tymczasową do 18 miesięcy.Prace ogólnobudowlane, wykończeniowe, drobne prace konserwatorskie, pokrycia dachowe, obróbki blacharskie, roboty stolarskie i brukarskie (dot. rozbudowy szklarni i budynków gospodarczych), jedna zmiana zmiana 7:15.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Siechnice (dolnośląskie)
Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie SAP, sprawdzanie poprawności i aktualizacja danych, odpowiadanie na podstawowe zapytania, sporządzanie raportów, archiwizacja dokumentów, wsparcie w procesach działu Zobowiązań, Należności lub Księgi Głównej, zrozumienie i zastosowanie procesów, polityk, procedur oraz zewnętrznych standardów kontroli
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gdańsk (pomorskie)