KSIĘGOWA Toruń oferta pracy K & M Biuro Rachunkowe A. Milkowska, B. Kułakowska s.c.
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: pełna obsługa ksią rachuunkowych i ksiąg przychodów i rozchodów, sporządzanie deklaracji podatkowych, praca w programach Rewizor i Rachmistrz
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: K & M Biuro Rachunkowe A. Milkowska, B. Kułakowska s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 43/45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełna obsługa ksią rachuunkowych i ksiąg przychodów i rozchodów, sporządzanie deklaracji podatkowych, praca w programach Rewizor i Rachmistrz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7,30- 15,30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość obsługi Programu Insert
Nazwa pracodawcy:
K & M Biuro Rachunkowe A. Milkowska, B. Kułakowska s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 43/45, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv można wysłać na email: biuro (at) kmbiuro.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 43/45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 06.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym. Podstawy księgowania dokumentów orazich archiwizacja. Przygpotowywanie zestawień i sprawozdań. Redagowanie pism urzędowych. Obsługa programów księgowych i urządzeń biurowych. Obsługa korenspondencji.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Realizacja badań ankietowych w terenie wymagająca bezpośredniego wywiadu z respondentami mających na celu pozyskanie danych. Analiza, kontrola i przygotowanie zebranych materiałów do opracowania. Komputerowa rejestracja ankiet i kwestionariuszy. Sporządzanie meldunków i raportów z przeprowadzonych badań. Przeprowadzanie wywiadów przez telefon metodą CATI, dbanie o wizerunek statystyki publicznej w społeczeństwie. Przed przystąpieniem do realizacji zadań pracodawca gwarantuje przeszkolenie pracownika i przygotowanie do pracy na stanowisku oraz zapewnia niezbędne narzędzia pracy np. telefon, laptop.Praca na terenie woj. śląskiego a w szczególności miasta Cz-wa i powiatu częstochowskiego oraz myszkowskiego. Docelowo pracodwca oferuje umowę o pracę na czas nieokreślony.
Urząd Statystyczny w Katowicach - 2018-08-14 - Częstochowa (śląskie)
załadunek/rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Księgowość. Praca od 08.00 do 16.00.
TAXEXPERT.PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
przewóz wód na terenie woj. śląskiego.Praca w ramach umowy o prace na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System dwuzmianowy 7.00-15.00, 12.00-20.00 od pn. do pt. (możliwość ustalenia grafiku).Praca w ramach 1 etatu oraz 1/2 etatu.
F. H. U. MAAR ŹRÓDEŁKO S. C. M. A. A. PLUTKA - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapoznanie z pracą fryzjera w salonie, mycie głowy, aplikacja odżywki na włosy, utrzymanie czystości stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca z klientem obcojęzycznym (francuskim lub angielskim), rejestracja zapytań , rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
1. Przygotowanie - wymiarowanie blach do dalszej obróbki.2. Cięcie - ekonomia cięcia arkuszy blach.3. Trasowanie, zaginanie, wyrabianie blach, formatek.4. Praca przy prasach - tłoczenie elementów.5. Przygotowanie elementów do wysyłki.6. Łączenie elementów w gotowe produkty.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub wyższe magisterskie i studia podyplomowe z zakresu rachunkowości; potwierdzone co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku głównego lub samodzielnego księgowego; umiejętność sporządzania okresowych raportów finansowych;umiejętność opracowywania planów finansowych;umiejętność sporządzania sprawozdawczości finansowej; bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy;biegła znajomość programów księgowych, kadrowych i programu PŁATNIK. Mile widziane: certyfikat Księgowy Ministra Finansów; doświadczenie w księgowości w pracy w organizacji pozarządowej; aktualna wiedza dotycząca sprawozdawczości Organizacji Pożytku Publicznego; motywacja do pracy w organizacji pozarządowej; bardzo dobra umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych, oprogramowań MS Office i Internetu; umiejętność pracy w grupie; bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikacja, samodzielność, sumienność, rzetelność, dokładność. Zakres obowiązków: sprawdzenie pod względem formalnym dokumentów finansowo-księgowych; przygotowanie dokumentów do księgowania (dekretacja); wprowadzenie i księgowanie danych do ksiąg handlowych przy użyciu oprogramowania komputerowego; sporządzanie sprawozdań finansowych; obsługa płacowo-kadrowa, w tym naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, naliczanie składek zus;współpraca z US, ZUS, GUS, PIP, Urzędem Miasta i innym placówkami, z którymi współpracuje Stowarzyszenie; prowadzenie ewidencji ZFŚS;wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełażonego; inne zadania wynikające z Uchwał organów statutowych Stowarzyszenia. Wynagrodzenie plus dodatki zgodne z Zakładowym Regulaminem Pracy. Oferty prosimy składać pocztą tradycyjną lub osobiście na podany adres albo e-mailem na adres: sord_rybnik (at) op.pl.
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość MS Office, SAP, NESSOFT, IC-ACOOUNTING, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: przeprowadzanie czynności księgowych dla celów ustawowych i US GAAP. Sporządzanie raportów HFM, wprowadzanie danych do systemów ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego (Trial Balance) w wyznaczonym terminie, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczania transakcji bankowych, kont środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego (TB-Trial Balance). Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od Klienta. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Lublin (lubelskie)
- kierowanie i koordynacja działań w zakresie programów polityki zdrowotnej,- kierowanie i koordynacja działań analitycznych w obszarze ochrony zdrowia (w tym epidemiologii),- koordynacja działań w zakresie profilaktyki.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Rozliczanie KPiR, ryczałt pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, uzgadnianie rejestrów VAT, wyliczanie podatku dochodowego, organizacja pracy w biurze rachunkowym, kontakt z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy. Wysokość wynagrodzenia od 2000 zł netto -uzależniona od wiedzy i doświadczenia.
BIURO DORADCY PODATKOWEGO BEATA KOTOWICZ - 2016-10-05 - Kartuzy (pomorskie)
naprawy aut zgodnie z zawodem wyuczonym
AUTO NAPRAWA Eugeniusz Florek - 2016-11-21 - Wielichowo (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów finansowych, sporządzanie sprawozdań i deklaracji, obsługa klienta w siedzibie Biura oraz w Firmie klienta, prowadzenie korespondencji. Wymagania: wykształcenie średnie bądź wyższe - ekonomiczne, znajomość zagadnień księgowości i finansów.
Biuro Rachunkowości EM S.C - 2018-02-06 - Wejherowo (pomorskie)
sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
dbanie o ekspozycję towarów, obsługa kasy fiskalnej
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Nowa Dęba (podkarpackie)
ZABEZPIECZENIE DZIAŁALNOŚCI SKŁADU W ZAKRESIE TRANSPORTU OSÓB NA TERENIE RP
Jednostka Wojskowa nr 4229 - 2018-06-19 - Chocianów (dolnośląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; prowadzenie KPiR, ewidencji VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych
DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2018-01-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Wykładanie towarów. Sprzedaż towarów. Obsługa klienta.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawcy, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana książeczka Sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 503-815-825) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Boczna 2, 40-592 Katowice).
TOMASZ GÓRAŚ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-09-02 - Katowice (śląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Łopuszka Mała (podkarpackie)
sprzątanie na terenie szkoły
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Chorzów (śląskie)
nadzór nad nowo powstałym zespołem księgowym w Międzyrzecu Podlaskim, przydzielanie zadań podległemu zespołowi w konsultacji z Główną Księgową oraz egzekwowanie ich wykonania, księgowanie dokmentów - faktur kosztowych, faktur za surowce, pozostałych dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, monitorowanie i analiza kont odbiorców i dostawców, uzgadnianie sald, bieżąca komunikacja, współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmy, przygotowywanie płatności w systemie finansowo-księgowym i eksport do systemu bankowego, importowanie danych magazynowych i sprzedaży z systemu Symfonia Handel do systemu MX Dynamics AX, bieżaca analiza zapisów księgi, przygotowywanie miesięcznych deklaracji VAT, raporty GUS, współpraca z księgowością w centrali firmy w Warszawie.
PEOPLE Sp. z o.o. Warszawa - 2016-03-31 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
sprzedaż towarów wraz z użyciem kasy fiskalnej i terminala płatniczego, wykładanie i metkowanie towarów, dbanie o czystość na sklepie
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Mysłowice (śląskie)
obsługa obrabiarki sterowanej numerycznie CNC; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
Kamir Spółka z o.o - 2018-03-15 - Słupsk (pomorskie)
wg umowy
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Blok Dobryszyce (łódzkie)
montaż i konfiguracja urządzeń , usuwanie usterek u klientow
RES.PL ISP S.C. PAWEŁ KOSIOROWSKI, DARIUSZ WIŚNIOWSKI - 2017-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; prowadzenie bieżących rozliczęn z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporzadzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń; obsługiwanie programu Płatnik w zakrsie rozliczęń z ZUS; sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie uproszczonej księgowości, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, rozliczanie należnościwynikających z przepisów wewnętrznych, prowadzenie sald należności i zobowiązań z kontrachentami oraz uzgadnianie rachunków, sporządzanie deklaracji podatkowych
Biuro Rachunkowe Janusz Ziółek - 2018-06-14 - Września (wielkopolskie)
prowadzenia dziennika korespodencji, spedycja poczty, sprawy związane z przyjęciem do pracy nowych pracowników, dokumentacja, skierowania do lekarza, rozliczanie czasu pracy, znajomość przepisów PFRON i SOD
PROBET Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
Księgowanie.
HORNET Opole Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Opole (opolskie)