MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ (W BYDGOSZCZY ORAZ ZESPOŁACH ZAMIEJSCOWYCH W TORUNIU I WROCŁAWKU)(NR 1584) Bydgoszcz oferta pracy Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
Stanowisko: MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ (W BYDGOSZCZY ORAZ ZESPOŁACH ZAMIEJSCOWYCH W TORUNIU I WROCŁAWKU)(NR 1584)
Wynagrodzenie: od 3 100 do 3 700 PLN
Zakres obowiązków: 5) Zakres zadań na stanowisku: a) przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Data publikacji: 2021-05-07
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-843 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
5) Zakres zadań na stanowisku: a) przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 do 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ (W BYDGOSZCZY ORAZ ZESPOŁACH ZAMIEJSCOWYCH W TORUNIU I WROCŁAWKU)(NR 1584)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 do 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;d) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia),Wymagania dodatkowe:a) wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków; b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego;c) znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych; d) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; e) prawo jazdy kat. B; f) znajomość pisania algorytmów umożliwiających analizę danych w językach skryptowych (np. Excel, ACL);
Nazwa pracodawcy: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5541060217
danePracodawcy_regon: 090208727
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce wykonywania pracy: 1. Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej(ul. Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszczy), 2. Zespół Zamiejscowy w Toruniu (ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń),3. Zespół Zamiejscowy we Włocławku (ul. Brzeska 6, 87-700 Włocławek),Uwaga: w tym przede wszystkim prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby lub siedziby Zespołu Zamiejscowego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.Oferta kandydata musi zawierać: list motywacyjny, CV zawierające informacje o posiadanym wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: wkgf (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, 85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 (dotyczy zarówno pracy w siedzibie Izby w Bydgoszczy, jak i również ofert pracy w Zespole Zamiejscowym w Toruniu i w Zespole Zamiejscowym we Włocławku) - w terminie do dnia: 2 czerwca 2021 r.Informacje dodatkowe: a) przewidywane wynagrodzenie brutto: w przedziale od 3.100,00 zł do 3.700,00 zł. Kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata. b) oferty doręczone do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy - po upływie terminu o którym mowa w pkt 9 - nie będą rozpatrywane; c) kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru. Izba zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną osób wybranych na podstawie otrzymanych ofert. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA POTRZEBY REKRUTACJI/KONKURSÓW PRZEPROWADZANYCH W REGIONALNEJ IZBIE OBRACHUNKOWEJ W BYDGOSZCZY Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 35; 2. administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub telefonicznie 52 37 68 245; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia bieżącego postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Pani/Pana dane będą przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); w związku z konkursami na członka kolegium i prezesa Izby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz Rozporządzenia Ministra SWiA z dnia 19 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przeprowadzania konkursu na prezesa regionalnej izby obrachunkowej (Dz. U. Nr 10 poz. 93), Rozporządzenia Ministra SWiA dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przeprowadzania konkursu na członków kolegium regionalnej izby obrachunkowej (Dz. U. Nr 130, poz. 1396 z późn. zm.); 4. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Prezes Rady Ministrów (konkursy), poczta; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez miesiąc od zakończenia rekrutacji, w przypadku udzielonej zgody kandydata 2 lata, dane osobowe związane z konkursami na członka kolegium i prezesa zgodnie z przepisami prawa; 6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy bydgoszcz (at) rio.gov.pl; 7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji lub w związku z ogłoszonymi konkursami. Administrator Danych OsobowychDaniel Jurewicz Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241107
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.05.2021
Oferta pracy ważna do: 02.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6b50fb3a7ff05a36db69e5f297526eba
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie urządzeń do naprawy, demontaż i czyszczenie elementów, pomoc przy naprawach urządzeń, rozładunek, załadunek i wysyłka urządzeń
PREVAC sp. z o.o. - 2017-10-13 - Rogów (śląskie)
przewóz towarów
Tadeusz Glapa P.H.U. TED-TRANS - 2016-04-11 - Wydorowo (wielkopolskie)
-obsluga wózka widłowego- obsługa windy- obsługa myjni wiader- przygotowanie zamówień- utrzymanie porządku w obszarze.
SEITO HR sp. z o.o. - 2018-04-19 - Łódź (łódzkie)
- podstawowe prace biurowe- obsługa systemu informatycznego / systemu monitorowania kształcenia- weryfiakcja dokumentów zgłoszonych pielęgniarek i położnych
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)
konserwacja urządzeń melioracyjnych polegające na koszeniu porostów ze skarp i dna rowów, wycinanie kszaków, remont przepustów studni drenarskich i wylotów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Szczutowo (mazowieckie)
OBSŁUGA MASZYN DO PRODUKCJI STYROPIANU, PAKOWANIE STYROPIANU, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK WYROBÓW
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2020-08-26 - Żyrardów (mazowieckie)
przygotowywanie raportów, obsługa klienta zagranicznego, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraków (małopolskie)
Zgodny z oferowanym stanowiskiem. Wymagane uprawnienia do obsługi wózka widłowego. Praca na dwie zmiany 6-14/14-22. W okresie próbnym umowa zlecenie - docelowo umowa o pracę.
CREATIVE CERAMIKA Sp. z o.o. - 2019-01-17 - Mysłowice (śląskie)
1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta,3)przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta,4)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,5)organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,6)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,7)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,8)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,9)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,10)współdziałanie z rzecznikiem prasowym,11)współdziałanie z Departamentami/Wydziałami/Biurami Urzędu Miasta Chełm,12)współdziałanie z miejskimi jednostami oganizacyjnymi.
Urząd Miasta Chełm - 2019-02-27 - Chełm (lubelskie)
pomaganie przy wymianie elementów nawierzchni kolejowej, w tym szyn kolejowych, podkładów, podrozjezdnic, mostownic oraz złączek szynowych, pomaganie przy montażu przęseł torowych na bazach montażowych, wykonywanie prac pomocniczych przy podnoszeniu, podbijaniu i regulacji torów w planie i w profilu, oprofilowanie tłuczniem torów, rozjazdów i skrzyżowań torów, sprzątanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów według otrzymanych instrukcji, stosowanie przepisów i instrukcji kolejowych dotyczących konstrukcji torów i rozjazdów, zasad wykonywania robót torowych, sygnalizacji i bezpiecznego poruszania się po torach, usuwanie skutków powodziowych
kontakt przez PUP - 2020-08-10 - Przeworsk (podkarpackie)
Prowadzenie pojazdów typu betoniarka
SKANSKA S.A. - 2016-04-11 - Wyszków (mazowieckie)
Projektowanie graficzne na potrzeby lokali użytkowych, handlowych, przygotowywanie plików produkcyjnych na plotery drukujące i CNC. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
G&G STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Michałowice (mazowieckie)
- podstawowe prace biurowe- obsługa systemu informatycznego / systemu monitorowania kształcenia- weryfiakcja dokumentów zgłoszonych pielęgniarek i położnych
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie różnych prac fizycznych dla mężczyzny
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE STANISŁAW SZPICZAKOWSKI - 2018-07-04 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
Sprzątanie biur, korytarzy, szatni, łazienek.
CLAR SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Opracowywanie analiz i sprawozdań dot. wymiaru podatków i oplat lokalnych. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wielkie Oczy (podkarpackie)
- podstawowe prace biurowe- obsługa systemu informatycznego / systemu monitorowania kształcenia- weryfiakcja dokumentów zgłoszonych pielęgniarek i położnych
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)
Zdejmowanie produków z taśmy i pakowanie do kartonów. Praca w Otmuchowie.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Nysa (opolskie)
Dbanie o pomieszczenia, w których przechowywane dokumenty- Porządkowanie archiwum - Załatwianie korespondencji- Wprowadzanie danych do programu komputerowego- Bieżące uzupełnianie rejestrów korespondencji i decyzji- Przygotowywanie rejestrów dokumentacji - Prowadzenie alfabetycznych skorowidzów - Wysyłanie zawiadomień
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- podstawowe prace biurowe- obsługa systemu informatycznego / systemu monitorowania kształcenia- weryfiakcja dokumentów zgłoszonych pielęgniarek i położnych
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
GASKET SP. Z O. O. - 2016-08-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
montaż instalacji
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lębork (pomorskie)
- podstawowe prace biurowe- obsługa systemu informatycznego / systemu monitorowania kształcenia- weryfiakcja dokumentów zgłoszonych pielęgniarek i położnych
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocy kuchennej
HOTEL RESTAURACJA "FALEZA" Tawerna "Strand" - 2016-04-11 - Puck (pomorskie)
- podstawowe prace biurowe- obsługa systemu informatycznego / systemu monitorowania kształcenia- weryfiakcja dokumentów zgłoszonych pielęgniarek i położnych
kontakt przez PUP - 2021-05-13 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie ZET dla dzieci z autyzmem.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. janusza Korczaka w Żaganiu - 2019-08-12 - Żagań (lubuskie)
administrowanie aplikacjami - prowadzenie bieżącej dokumentacji wykonanych zadań - Wsparcie i współpraca w przygotowaniu dokumentacji technicznej - testowanie i wdrażanie nowych wersji aplikacji i zmianSala H
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY REMO- BUD - 2017-03-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie umów, prowadzenie dokumentacji biurowej.
Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER sp. z o.o. - 2018-09-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)