MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINNASOWEJ Toruń oferta pracy REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINNASOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: a) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych w: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności; b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości budżetowej oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce; d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Data publikacji: 2018-11-23
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piekary 37/39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych w: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności; b) przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c) kontrola rachunkowości budżetowej oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce; d) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINNASOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c ) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;d) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia). Wymagania dodatkowe:a) wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków; b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego;c) znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych; d) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; e) prawo jazdy kat. B;
Nazwa pracodawcy:
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta kandydata musi zawierać: list motywacyjny zawierający informacje o posiadanym wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail wkgf (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, 85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 - w terminie do dnia: 21 grudnia 2018 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Św. Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: Nadzór nad działalnością budżetową
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.11.2018
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy ważna do: 20.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opieka i pielęgnacja osób starszych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
transport międzynarodowy, załadunek, rozładunek towarów
LUDWIK NEWLINE Rogoźno - 2016-06-10 - Rogoźno (wielkopolskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
-Prace magazynowe,-Załadunek / rozładunek materiałów do produkcji-Transport z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Malbork, Pelplina oraz Czarnej Wody.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ne e-mail : rekrutacja (at) dovista.comKontakt telefoniczny 512-993-022
DOVISTA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-12 - Wędkowy (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie prac działu administracyjnego, wykonywanie prac biurowych.
Arles Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie danych, sporządzanie zestawień, pomoc w kontroli dokumentów, uzgadnianie rejestrów VAT i rozrachunków, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca polegająca na obsłudze maszyn współtworzących linie technologiczne do produkcji worków foliowych. Praca polega na dozorze pracy maszyn, kontroli parametrów produktów, regulacji i obsłudze maszyn. Praca trzyzmianowa w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Rozmowy kwalifikacyjne będą przeprowadzone we Wrocławiu, ul. Swobodna 1, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z p. Katarzyną Bieniek (501 325 651).
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
zarządzanie i katalogowanie współpracy z kontrahentami z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie dokumentów dla klientów z Ukrainy, Rosji i Białorusi, wprowadzanie, weryfikacja i zarządzanie danymi w programach pakietu MS Office, kontrola nad kontrktami z klientami, administracja i kontrola danych w systemie, porządkowanie informacji zawartych w bazie zgodnie z potrzebami danej aplikacji, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
sprzedaż produktów i usług, serwis sprzętu komputerowego
KAROL KANIEWSKI KANLAN - 2018-03-09 - Rawicz (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu sprzedaży, kontakt z kontrahentami zagranicznymi, w tym rosyjskimi, pomoc w prowadzeniu ewidencji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gassy (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych w branzy energetycznej oraz odnawialne źródła energii
IQ ENERGETYKA - 2017-05-10 - Białogard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż materiałów do produkcji mebli i akcesoriów meblowych, przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie zleceń w systemie, sporządzanie faktur i PZ
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Błachów (opolskie)
Obsługa klientów na stacji paliw.Wynagrodzenie brutto: od 2.430 do 2.940 zależy od ilości dni pracy w danym miesiącu , przeprowadzonych godzin nocnych oraz dodatków regulaminowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Krępice (dolnośląskie)
PRACE KANCELARYJNO-BIUROWE W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMIDEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Pruszków (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
INFOGEO - 2017-01-18 - Będzin (śląskie)
Praca biurowa, urzędowe prowadzenie spraw, udział w przygotowywaniu dokumentów w oparciu o Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz przepisy prawa materialnego.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie napraw,przeglądów i konserwacji parku maszynowego od strony elektrycznej.Nadzór nad urządzeniami ,sprzętem elektrycznym w zakładzie. Realizacja prac związnych z prewncyjnym utrzymaniem ruchu,analiza przyczyn i skutków awarii podległych maszyn i urządzeń.Nadzór nad dokumentacją elektroniczną maszyn i urządzeń.
ManpowerGroup - 2018-02-08 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach szkolnych.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Tychy (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)
Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń produkcyjnych,Wprowadzanie zapisów z napraw i eksploatacji do systemu komputerowego CMMS,Udział w diagnozowaniu awarii,Usuwanie awarii,Aktualizacja dokumentacji technicznej,Znajomość zasad 5S oraz przestrzeganie obowiązków określonych w Systemie zarządzania Jakością i Środowiskiem,Dbanie o powierzone narzędzia,Przygotowywanie listy elementów do zamówienia,
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Rogoźnica (podkarpackie)
Przygotowanie posiłków, obsługa kelnerska, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Wykonywanie szalunków na budowach
Eneko Marek Kosatka - 2017-12-29 - Maszewo (zachodniopomorskie)
procesowanie dokumentów celnych w języku angielskim, kontakt telefoniczny z klientem
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa czytelników
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Brok (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie, programowanie i bieżąca obsługa maszyn na linii montażu powierzchniowego SMT (drukarka, Pick&Place, piec Reflow); Dbanie o ciągłość produkcji; Wykonywanie przeglądów maszyn; Analityczne podejście do rozwiązywania problemów; Okres próbny trwa 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Słupsk (pomorskie)
Telefoniczna obsługa Klienta, zawieranie umów, pozyskiwanie Kontrahentów, rozliczanie.Praca na umowę o pracę od 8-16, 10-18 w Kołobrzegu.
PPUH "DEKOM" Sp. z o.o. (Sanatorium "Bałtyk") - 2017-01-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wypełnianie dokumentów dotyczacej rejestracji cudzoziemców, wydruki, kserowanie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych (office, excel), przeglądanie ogłoszeń internetowych
Arminius spólka zo.o. - 2018-02-01 - Świebodzice (dolnośląskie)
Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych.Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-05-14 - Gdańsk (pomorskie)