MŁODSZY ASYSTENT (LEKARZ) SZPITALA I AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH(NR 1770) Bydgoszcz oferta pracy Areszt Śledczy w Bydgoszczy
Stanowisko: MŁODSZY ASYSTENT (LEKARZ) SZPITALA I AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH(NR 1770)
Wynagrodzenie: od 4 420 PLN
Zakres obowiązków: Rozkład czasu służby w systemie jednozmianowy m.OFERUJEMY:- stałą pracę,- pewną wypłatę comiesięcznego uposażenia,- możliwość rozwoju zawodowego,- awanse związane z podwyższaniem uposażenia.Oprócz miesięcznych uposażeń dodatkowo oferujemy:- wypłatę raz w roku dopłaty do wczasów dla funkcjonariusza i jego członków rodziny,- wypłatę raz w roku dopłaty do przejazdu środkami transportu publicznego dla funkcjonariusza i jego członków rodziny,- ryczałt za dojazd do miejsca pełnienia służby,- wypłatę dodatkowego uposażenia w postaci nagrody rocznej w wysokości pobieranego uposażenia,- raz w roku wypłatę równoważnika za umundurowanie,- nagrody uznaniowe,- nagrody jubileuszowe,- dla funkcjonariuszy przechodzących w służbę stałą zasiłek na zagospodarowanie,- dla funkcjonariuszy w służbie stałej: comiesięczny równoważnik z tytułu braku mieszkania lub uzyskanie pomocy finansowej na zakup mieszkania.
Data publikacji: 2021-05-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Areszt Śledczy w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozkład czasu służby w systemie jednozmianowy m.OFERUJEMY:- stałą pracę,- pewną wypłatę comiesięcznego uposażenia,- możliwość rozwoju zawodowego,- awanse związane z podwyższaniem uposażenia.Oprócz miesięcznych uposażeń dodatkowo oferujemy:- wypłatę raz w roku dopłaty do wczasów dla funkcjonariusza i jego członków rodziny,- wypłatę raz w roku dopłaty do przejazdu środkami transportu publicznego dla funkcjonariusza i jego członków rodziny,- ryczałt za dojazd do miejsca pełnienia służby,- wypłatę dodatkowego uposażenia w postaci nagrody rocznej w wysokości pobieranego uposażenia,- raz w roku wypłatę równoważnika za umundurowanie,- nagrody uznaniowe,- nagrody jubileuszowe,- dla funkcjonariuszy przechodzących w służbę stałą zasiłek na zagospodarowanie,- dla funkcjonariuszy w służbie stałej: comiesięczny równoważnik z tytułu braku mieszkania lub uzyskanie pomocy finansowej na zakup mieszkania.
Forma zatrudnienia: Mianowanie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|16
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 420 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY ASYSTENT (LEKARZ) SZPITALA I AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH(NR 1770)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: lekarz
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 420 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Lekarz
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), medyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM:W Służbie Więziennej może pełnić służbę osoba:1) posiadająca obywatelstwo polskie;2) posiadająca uregulowany stosunek do służby wojskowej;3) korzystająca z pełni praw publicznych;4) która daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;5) która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lubumyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrokwarunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy sięprzeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo;6) dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych;7) posiadająca co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe;8) posiadająca zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby.Wymagane wykształcenie wyższe medyczne. Mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku. Predyspozycje do pracy w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Nazwa pracodawcy: Areszt Śledczy w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 9531520292
danePracodawcy_regon: 091393218
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTYKandydat do służby składa następujące dokumenty:1. podanie o przyjęcie do służby skierowane do Dyrektora Okręgowego Służby Więziennej w Bydgoszczy wskazując Zakład Karny lub Areszt Śledczy oraz stanowisko o które się ubiega;2. wypełnioną ankietę personalną, będącą załącznikiem nr 1 do ogłoszenia. UWAGA - proszę odpowiadać pełnym zdaniem na wszystkie pytania zawarte w ankiecie;3. kserokopie świadectw pracy lub służby;4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tj. kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej, wyższej) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień;5. kserokopia książeczki wojskowej z dokonanym wpisem o przeniesieniu do rezerwy;6. oświadczenie kandydata o zdolności do przystąpienia do testu sprawności fizycznej;oryginały dokumentów do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnejdokumenty należy składać W TERMINIE DO DNIA 30.06.2021 r.za pomocą przesyłki pocztowej poleconej na adres Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-131 Bydgoszcz (liczy się data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Bydgoszczy) z dopiskiem "Nabór"W przypadku niezłożenia wyżej wymienionych wymaganych dokumentów do 30.06.2021 r. Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Bydgoszczy odmówi poddania kandydata postępowaniu kwalifikacyjnemu.Szczegółowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać pod numerem telefonu (52) 5855342.ETAPY POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO I ICH KOLEJNOŚĆ:I. Etap wstępny obejmujący:1) ocenę złożonych dokumentów oraz wstępną kwalifikację kandydatów z podziałem na działy Służby,Więziennej i stanowiska służbowe,2) przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej, w trakcie której ocenie podlegają kompetencje personalne i społeczne kandydata (czas trwania rozmowy-do 30 minut, możliwość uzyskania od 2 do 30 punktów),3) przeprowadzenie testu wiedzy w zakresie funkcjonowania władzy publicznej oraz bezpieczeństwa państwa i porządku publicznego (test jednokrotnego wyboru składający się z 30 pytań - na pytanie testowe możliwa jest tylko jedna prawidłowa odpowiedź, za którą kandydatowi przyznaje się 1 punkt; w przypadku nieudzielenia odpowiedzi, udzielenia nieprawidłowej odpowiedzi albo udzielenia więcej niż jednej odpowiedzi na pytanie testowe kandydatowi do służby nie przyznaje się punktu; czas trwania testu - 35 minut),4) uzyskanie informacji o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego,5) przeprowadzenie testu sprawności fizycznej kandydata w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 22 września 2015 r. w sprawie przeprowadzania testu sprawności fizycznej w Służbie Więziennej (Dz.U. z 2015 r. poz. 1580, z 2018 r. poz. 1573) (liczba punktów z testu sprawności fizycznej możliwa do uzyskania wynosi: od 0 do 30 punktów),6) sporządzenie arkusza oceny kandydata,7) wyłonienie kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.II. Etap sprawdzający obejmujący: ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do służby w Służbie Więziennej przez komisje lekarskie podległe ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych (na podstawie skierowania na badania wydanego kandydatowi przez Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Bydgoszczy).III. Etap końcowy obejmujący utworzenie rankingu kandydatów, którzy pozytywnie ukończyli etap wstępny i sprawdzający.Ranking publikowany jest na stronie internetowej Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Bydgoszczy w sposób zapewniający anonimowość danych kandydatów i uwzględnia liczbę punktów uzyskanych w postępowaniu kwalifikacyjnym.Kandydatom wymienionym w rankingu przysługuje wybór jednostki organizacyjnej, w której istnieje wakat na stanowisku zgodnym z ich kwalifikacjami i potrzebami Służby Więziennej, według kolejności miejsca zajmowanego w rankingu.Kandydat dokonuje wyboru zakładu karnego/śledczego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu zawierającym ranking i informuje o tym przesyłając skan stosownego oświadczenia na wskazany adres elektronicznej skrzynki pocztowej.Pozytywne zakończenie postępowania kwalifikacyjnego nie gwarantuje przyjęcia do stużby w Służbie Więziennej. Przyjęcie na dane stanowisko jest uzależnione od ilości wakatów oraz uzyskanych punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym.PREFERENCJE Z TYTUŁU POSIADANEGO PRZEZ KANDYDATA WYKSZTAŁCENIA SĄ OCENIANE W SYSTEMIE PUNKTOWYM W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:1) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny uzyskany w uczelni wojskowej lub uczelni służb państwowych) - 30 punktów;1) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny) uzyskane po ukończeniu studiów na kierunku resocjalizacji, bezpieczeństwa narodowego lub bezpieczeństwa wewnętrznego, ratownictwa medycznego - 20 punktów;2) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny) uzyskane po ukończeniu studiów na kierunku innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 -15 punktów;3) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny uzyskany w uczelni wojskowej lub uczelni służb państwowych) - 30 punktów;4) wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny) - 15 punktów;5) wykształcenie średnie lub średnie branżowe uzyskane w szkole ponadgimnazjalnej lub ponadpodstawowej umożliwiającej uzyskanie świadectwa dojrzałości po zdaniu egzaminu maturalnego, w której kandydat zrealizował programy nauczania, o których mowa w art. 3 pkt 13b lub 13c ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2017 r. poz. 2198, 2203 i 2361), uwzględniające cele kształcenia i treści nauczania związane ze służbą, w szczególności w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, Policji, Służbie Więziennej, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej - 30 punktów;6) wykształcenie średnie lub średnie branżowe - 10 punktów.W przypadku posiadania przez kandydata preferowanego wykształcenia na kilku kierunkach punkty uzyskane przez kandydata z tytułu posiadanego wykształcenia przyznaje się tylko raz w liczbie najkorzystniejszej dla kandydata.PREFERENCJE Z TYTUŁU POSIADANYCH PRZEZ KANDYDATA UMIEJĘTNOŚCI SĄ OCENIANE W SYSTEMIE PUNKTOWYM W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:1) posiadanie tytułu ratownika lub ratownika medycznego-10 punktów;2) posiadanie uprawnień instruktora sportów walki lub strzelectwa sportowego - 8 punktów;3) posiadanie prawa jazdy kategorii C" lub D" -10 punktów.4) stopień naukowy lub tytuł naukowy -30 punktów;5) aplikacja radcowska, sędziowska , prokuratorska lub legislacyjna albo specjalizacja lekarska-20 punktów;6) posiadanie uprawnień budowlanych-10 punktów;7) posiadanie kwalifikacji w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń, sieci i instalacji energetycznych -1 punkt.Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania kwalifikacyjnego:W trybie realizacji obowiązków informacyjnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się, że:* Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, jak niżej.* Administratorem Pani/Pana danych jest Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Bydgoszczy, z siedzibę w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4 (tel. 52 585 52 52). Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.* Inspektorem danych osobowych jest Jacek Dekowski, e-mail: iod_oisw__bydgoszcz (at) sw.gov.pl (tel. 52 585 58 92)* Dane osobowe sq przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru do służby, na podstawie art. 6 ust.l lit. a RODO, tj. wyrażenia Pani/Pana dobrowolnej zgody i nie będq udostępniane innym odbiorcom. Podstawę przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.* Podanie danych jest niezbędne do nawiązania stosunku służbowego.Posiada Pani/Pan prawo do:* żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,* wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,* przenoszenia danych,* wniesienia skargi do organu nadzorczego,* cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.* Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.* Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 2 lat po zakończeniu naboru do celów archiwalnych w interesie publicznym.* Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia naboru, w którym Pani/Pan bierze udział. Niepodanie danych osobowych wiązać się będzie z odmową poddania się postępowaniu kwalifikacyjnemu.Pełne informacje dotyczące oferty dostępne są pod adresem: https://sw.gov.pl/praca-oferta/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-w-bydgoszczy-ogloszenie-o-naborze-do-sluzby-w-jednostkach-okregu-bydgoskiego
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Wały Jagiellońskie
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|221101
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.05.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01cfa8680276c802927ec4d7b68d51f1
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, sprzedaż oraz dobór wyrobów medycznych, przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2021-06-24 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI STARTOWEJ DZIAŁALNOŚCI, NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PARTNERAMI, POZYSKIWANIE ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA STARTOWEJ DZIAŁALNOŚCI, PRZYGOTOWANIE I UDZIAŁ W EWENTACH, SZKOLENIACH, KONFERENCJACH, BADANIE RYNKU POD WZGLĘDEM ZAPOTRZEBOWANIA NA DZIAŁANIE FUNDACJI, WSPÓŁPRACA Z INNYMI INSTYTUCJAMI W ZAKRESIE BRANŻOWYMWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRAWO JAZDY KAT B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 5 LAT, W TYM MIN 3 LATA DOŚWIADCZENIA W NGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, GODZINY PRACY 8-16
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa naprawa samochodów
Firma Handlowo-Usługowa "AUTO COMPLEX" Paweł Józkowski - 2017-12-07 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
redagowanie tekstów prasowych, komunikatów informacyujnych, gromadzenie materiałów do tworzenia artykułów, reportaży, przeprowadzanie wywiadów, wykonywanie dokumentacji fotograficznej, wizualnej oraz audio.
PORTAL ŚWIDNICA24.PL MAREK KOWALSKI - 2016-12-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu;2. koordynowanie zadań związanych z ochroną powodziową Powiatu, w tym opracowaniem i aktualizacją Powiatowego Planu Bezpośredniej Ochrony Przed Powodzią oraz przegotowywaniem zarządzeń Starosty o ogłoszeniu i odwołaniu pogotowia przeciwpowodziowego i alarmu powodziowego, a także dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu;3. przygotowywanie, organizowanie oraz koordynowanie przedsięwzięć planowanej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze powiatu;4.współdziałanie ze stanowiskiem ds. obronnych w przygotowaniu i zabezpieczeniu funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;5. planowanie wsparcia organów kierujących działaniami ratowniczymi na szczeblu gminy;6. przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej ;7. opracowywanie Planu Pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku;8. nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania, a w szczególności:a) opracowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Płockiego i jego aktualizacji,b) sporządzaniem dla wójtów i burmistrzów projektów zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego, c) weryfikacją, opiniowaniem i przedkładaniem do zatwierdzenia gminnych planów zarządzania kryzysowego;9. monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze powiatu oraz współpraca z gminnymi zespołami zarządzania hyzysowego;10. przygotowywanie komunikatów i ostrzeżeń związanych z występującymi zagrożeniami na terenie powiatu;11. zapewnienie funkcjonowania Radiowej Sieci Zarządzania Wojewody Mazowieckiego.12. pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w sytuacjach nadzwyczajnych oraz konieczności pełnienia zastępstwa w czasie nieobecności poszczególnych pracowników PCZK.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2020-11-18 - Płock (mazowieckie)
- przygotowywanie posiłków fast-food ( zapiekanka, kebab)
BAR-KEBAB ALIBABA Aneta Basaj - 2018-04-30 - Dęblin (lubelskie)
lakierowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Budziszewice (łódzkie)
montaż części i podzespołów w gotowy produkt, kontrola działania i regulacja gotowego produktu
SZCZEPAN MATUSIAK COLIBRUS - 2019-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kontakty z klientami, zdobywanie nowych klientów i nawiązywanie kontaktów, przygotowywanie ofert i prezentacji. Sprawna i profesjonalna obsługa Klienta poprzez wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą towarów oraz zarządzanie zapasami magazynowymi na poziomie informatycznym i inwentarzowym.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uzależniona od marży sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
Praca wyjazdowa na terenie kraju (głownie północ). Prace montażowe na dachach
Baltic Energy Ryszard Jesionowski - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
dowóz maszyn do klienta
PHU "ROLMASZ" ORATYŃSKI STANISŁAW - 2016-06-13 - Opoczno (łódzkie)
Podawanie posiłków, sprzątanie stołówki, mycie naczyń.
Centrum Promocji Zdrowia SANVIT Sp. z o.o. O/Ciechocinek - 2021-06-11 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
dekretacja i wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu księgowego,uzgadnianie kont, prowadzenie rozrachunków z odbiorcami, uzgadnianie płatności z odbiorcami, kontrola sald rozrachunkowych,sprawdzanie i księgowanie dokumentów sprzedaży krajowej i zagranicznej,sprawdzenie prawidłowości i uzgadnianie rejestrów vat dotyczących w/w operacji,przygotowanie, dekretacja i wprowadzanie innych dokumentów do programu księgowego.
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-05 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowanie materiałów do produkcji elementów wyposażenia pojazdów samochodowych, wykonywanie elementów wyposażenia pojazdów samochodowych lub ich części, posługiwanie się narzędziami, urządzeniami niezbędnymi w procesie produkcji (wkrętarki, lutownice, nożyce itp.) lub obsługa maszyn będących elementem procesu produkcji. Weryfikacja i obróbka manualna wytworzonych elementów lub ich części.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Ustroń (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towaru, obsługa klientówWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodoweOsoby zainteresowane pracą praoszone są o składnie CV u kierownika sklepu os. Piłsudskiego 4 w Jarosławiu w godz 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: familia.sklepy (at) gmail.com
SMAK SERWIS Sp. z o.o. Łańcut - 2016-10-03 - Jarosław (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń na terenie Sandomierza
Royal Service Król Karol - 2018-09-14 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa klientów drogą telefoniczną i elektroniczną, obsługa recepcji i przyjmowanie grup, obsługa FV i rozliczeń KPiR, koordynowanie pracy pensjonatu
Zajazd Jurajski spółka jawna; Brewka Marcin, Brewka Barbara - 2016-01-25 - Podlesice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, prace inwentaryzacyjne
kontakt przez OHP - 2016-09-08 - Kraków (małopolskie)
Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Agencja Ochrony Osób i Mienia Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ALEX" Aleksander Latocha - 2018-05-11 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie prac zgodnie ze stanowiskiem spawacza.
AURA Jarosław Pawelak - 2015-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
REMONTY MASZYN I URZĄDZEŃ OKRĘTOWYCH, PROWADZENIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, REMONTY STATKÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. BC, POSIADANIE ITR - INDYWIDUALNE TECHNIKI RATUNKOWE, KSIĄŻECZKA ŻEGLARSKA, UPRAWNIENIA MOTORZYSTY, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonanie i montaż konstrukcji stalowych (zbrojeniowych) podpór, ustroju nośnego dla obiektów inżynieryjnych, na budowach w Lublinie i Suwałkach realizowanych dla Budimex S.A. Wykonywanie poleceń kierownika będącego obywatelem Ukrainy.
SERVIS HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta, sprzedaż oraz dobór wyrobów medycznych, przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2021-06-24 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Pracownik fizyczny
BAMET Nowak Barbara Nowak Robert s.j. - 2016-06-03 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Z zakresu zamówień publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora Żłobka Miejskiego w sprawie zastosowania trybów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do poszczególnych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zamówieniach realizowanych przez Żłobek Miejski,c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,d) opisywanie faktur pod kątem zastosowanych trybów ustawy Prawo zamówień publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepisów tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielonych zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,f) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczości: a) terminowe opracowywanie sprawozdań zbiorczych, w tym w szczególności:sprawozdań dot. opieki nad dziećmi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, sprawozdań okresowych o wyprowadzaniu gazów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej, sprawozdań o ilości dzieci korzystających z wyżywienia i korzystających z opieki żłobkowej.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecień 2017 r.3. miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie, 2. min. 3-letni staż pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, 4. znajomość przepisów ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), 5. bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,3. umiejętność współpracy,4. umiejętność pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, 5. umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie pieczywa z magazynu, krojenie pieczywa.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
nauka na stanowisku elektromontera rozdzielnic elektrycznych i automatyki, merytoryczna pomoc, która umożliwi dalszą pracę w zawodzie, zaznajomienie z montażem konstrukcji obudów rozdzielnic, pomoc w montażu koryt kablowych, zapoznanie z obszywaniem rozdzielnic nn i SN, nauka drukowania oznaczników obwodów oraz aparatury, nauka montowania tabliczek grawerowanych oraz znamionowych
kontakt przez PUP - 2020-05-29 - Konin (wielkopolskie)
obsługa sprzętu geodezyjnego , prace terenowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, tworzenie dokumentacji , sporządzanie operatów
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Chorzów (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków, czynności porządkowe, współpraca z pracownikami kuchni, dbałość o estetykę w czasie jedzenia.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WIERZCHOWISKU - 2018-10-03 - Wierzchowisko (śląskie)