SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu;2. koordynowanie zadań związanych z ochroną powodziową Powiatu, w tym opracowaniem i aktualizacją Powiatowego Planu Bezpośredniej Ochrony Przed Powodzią oraz przegotowywaniem zarządzeń Starosty o ogłoszeniu i odwołaniu pogotowia przeciwpowodziowego i alarmu powodziowego, a także dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu;3. przygotowywanie, organizowanie oraz koordynowanie przedsięwzięć planowanej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze powiatu;4.współdziałanie ze stanowiskiem ds. obronnych w przygotowaniu i zabezpieczeniu funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;5. planowanie wsparcia organów kierujących działaniami ratowniczymi na szczeblu gminy;6. przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej ;7. opracowywanie Planu Pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku;8. nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania, a w szczególności:a) opracowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Płockiego i jego aktualizacji,b) sporządzaniem dla wójtów i burmistrzów projektów zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego, c) weryfikacją, opiniowaniem i przedkładaniem do zatwierdzenia gminnych planów zarządzania kryzysowego;9. monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze powiatu oraz współpraca z gminnymi zespołami zarządzania hyzysowego;10. przygotowywanie komunikatów i ostrzeżeń związanych z występującymi zagrożeniami na terenie powiatu;11. zapewnienie funkcjonowania Radiowej Sieci Zarządzania Wojewody Mazowieckiego.12. pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w sytuacjach nadzwyczajnych oraz konieczności pełnienia zastępstwa w czasie nieobecności poszczególnych pracowników PCZK.
Data publikacji: 2020-11-18
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynowanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu;2. koordynowanie zadań związanych z ochroną powodziową Powiatu, w tym opracowaniem i aktualizacją Powiatowego Planu Bezpośredniej Ochrony Przed Powodzią oraz przegotowywaniem zarządzeń Starosty o ogłoszeniu i odwołaniu pogotowia przeciwpowodziowego i alarmu powodziowego, a także dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu;3. przygotowywanie, organizowanie oraz koordynowanie przedsięwzięć planowanej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na obszarze powiatu;4.współdziałanie ze stanowiskiem ds. obronnych w przygotowaniu i zabezpieczeniu funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;5. planowanie wsparcia organów kierujących działaniami ratowniczymi na szczeblu gminy;6. przygotowywanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej ;7. opracowywanie Planu Pracy Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku;8. nadzór nad realizacją zadań w zakresie planowania, a w szczególności:a) opracowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Płockiego i jego aktualizacji,b) sporządzaniem dla wójtów i burmistrzów projektów zaleceń do gminnych planów zarządzania kryzysowego, c) weryfikacją, opiniowaniem i przedkładaniem do zatwierdzenia gminnych planów zarządzania kryzysowego;9. monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze powiatu oraz współpraca z gminnymi zespołami zarządzania hyzysowego;10. przygotowywanie komunikatów i ostrzeżeń związanych z występującymi zagrożeniami na terenie powiatu;11. zapewnienie funkcjonowania Radiowej Sieci Zarządzania Wojewody Mazowieckiego.12. pełnienie dyżurów w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w sytuacjach nadzwyczajnych oraz konieczności pełnienia zastępstwa w czasie nieobecności poszczególnych pracowników PCZK.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W BIURZE SPRAW OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie,2.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3.brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,4.nieposzlakowana opinia,5.wykształcenie wyższe6. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym oraz przepisów z zakresu zarzadzania kryzysowego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742416171
danePracodawcy_regon: 611015336
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,2.życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,3.kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,4. kserokopie świadectw pracy (potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy) i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie,5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - własnoręcznie podpisane,6.oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podposane,7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,8.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy - własnoręcznie podpisane,9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa (parter) lub przesłać pocztą na adres:Starostwo Powiatowe w Płocku,ul. Bielska 59, 09 - 400 PłockReferat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista w Biurze Spraw Obronnych i Zarządzanie Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Płocku" do 30 listopada 2020 r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa. Administratorem danych osobowych jest Starosta Płocki z siedzibą w Płocku przy ul. Bielskiej 59, 09-400 Płock. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Elżbietę Kaczmarczyk, z którą można się skontaktować poprzez email: e.kaczmarczyk(g)powiat.plock.pl telefonicznie: 24 267 67 78 lub osobiście pok. 523.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy:
samorząd terytorialnyKierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242227
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania kryzysowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ded9137b60148fa6708c85c68f66f5d
Podobne oferty pracy
-
Zakład Usług Komunalnych w Gryficach - 2018-11-14 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Sprawowanie opieki nad niepełnosprawnymi dziećmi i młodzieżą Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych oraz terapeutycznych.
Niepubliczne Przedszkole "Bajkowy Świat" Niepubliczny Żłobek "Bajkowy Świat Twojego Malucha" Barbara Glazer w Kolnie - 2020-10-01 - Kolno (podlaskie)
-
ZHU EPINO Przemysław Nowicki - 2018-10-03 - Ponin (wielkopolskie)
Malowanie balkonów
Marzec Magdalena Dispatch Płock - 2016-05-25 - Płock (mazowieckie)
Organizator obsługi sprzedaży internetowej
TanieKominy.pl Mirosław Hańczaryk w Wałczu - 2016-04-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac wykończeniowych - układanie płytek, montaż płyt gipsowych, malowanie.
EREMBUD ROBERT MATEJ - 2019-11-04 - Łańcut (podkarpackie)
obsługa graficzna programów typu: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-03-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Montaż instalacji (możliwość przyuczenia). Doświadczenie zawodowe mile widziane. Praca na terenie powiatu kępińskiego oraz delegacje na terenie kraju.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, "ZIMOCH" Piotr Zimoch - 2017-03-22 - Piaski (łódzkie)
wykonywanie instalacji elektrycznych urządzeń, konserwacje i naprawy
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych "DŹWIGPOL" Spółka Akcyjna - 2016-01-19 - Mława (mazowieckie)
Praca polega na dostarczaniu towaru do sklepów busami lub ciężarówkami, rozładunkach i załadunkach towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Rudniki (opolskie)
Prowadzenie terapii fizjoterapeutycznej z małym dzieckiem w Ośrodku Wczesnej Interwencji.WYMAGANIA : wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane doświadczenie, ukończone kursy NDT Bobath, lub PNF i PNF w pediatrii.KONTAKT: r.ginter (at) jaroslaw.psouu.org.pl, tel. 692 546 159
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W JAROSŁAWIU - 2016-08-11 - Jarosław (podkarpackie)
obsluga pojazdu ciężarowego; przewóz materiałów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Chorzów (śląskie)
Montaż urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Przemyśl (podkarpackie)
Prace związane z utrzymaniem czystości w Centrach Handlowych w Zabrzu. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00. Praca na umowę zlecenie z wynagrodzeniem w wysokości 8,24 zł/godz. brutto. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych, w przypadku których proponowana jest umowa o pracę na okres próbny z wynagrodzeniem w wysokości 1 850 zł brutto.
ASPEN Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Zabrze (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozmowy telefoniczne z kontrahentami.
WELDING TECHNOLOGY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-18 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowychMijesce pracy: kraje UE
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Jaworzno (śląskie)
Malowanie, układanie glazury, prace ogólnobudowlane
Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Brzostkiewicz - 2019-01-09 - Wolica (świętokrzyskie)
praca na kasie w pierogarni
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Sosnowiec (śląskie)
Zbrojarz
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
strzyżenie damskie, męskie, koloryzacja, modelowanie, dbałość o czystość miejsca pracy
Studio ESCADA Justyna Pietrzykowska - 2016-06-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Realizacja zleceń na terenie PL/UE - dostawa oraz montaż ekspozytorów w sklepach.
FPH ART- PROGRES Grzegorz Wielopolski - 2016-02-15 - Wola Ociecka (podkarpackie)
prace serwisowe
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2020-01-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA GOŚCI PENSJONATU SPA
P. W. SĘKPOL L.KUKUROWSKI, L. CHOMICZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-04 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
- Opis stanowiska: aktywna sprzedaż i obsługa klientów biznesowych B2B, aktywne doradztwo w obszarze należności, badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami.- Firma oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pracę w młodym, dynamicznym zespole, niezbędne narzędzia pracy, możliwość rozwoju i awansu zawodowego.- Dlaczego warto u nas pracować: Jesteśmy świadomi, iż największym kapitałem firmy są jej pracownicy, dlatego szczególny nacisk kładziemy na dobór kadry. Stale dbamy o podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników. Zyskuje na tym firma, jej klienci oraz sam pracownik. Oferujemy atrakcyjny system wynagrodzeń, szkolenia, narzędzia pracy jak również wsparcie merytoryczne. Dążymy do tego, aby nasza firma stała się miejscem pracy dla zdolnych, kreatywnych i ambitnych ludzi. Pracując z nami śmiało możesz realizować swoje ambicje zawodowe.- Godziny pracy: 8:00-16:00.- Więcej informacji o ofercie pracy na stronie http://www.expertus.biz.pl/kariera/
"EXPERTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-04 - Katowice (śląskie)
sprzątanie bloków, terenów zewnętrznych i garaży, odśnieżanie maszynowe i ręczne
ALODIA NIERUCHOMOŚCI S.C. PIOTR BATKO, TOMASZ CZAJOWSKI - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
wykładanie towaru na półki oraz prace porządkowe w hipermarketach w Białymstoku
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Białystok (podlaskie)
Wycinanie i polerowanie elementów granitowych, demontaż starych grobowców.
SZWARC ANDRZEJ SAWICKI - 2020-02-11 - Biała Rawska (łódzkie)
Ochrona i dozór mienia, rejestracja wejść iwyjść, kontrola pojazdów, kontrola ruchu osobowego
RONIN PIOTR BRZESZCZ - 2020-06-22 - Warka (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków w kuchni
LECH RESORT & SPA - 2016-06-21 - Łeba (pomorskie)